|
|
PieterBos
|
|
|
Utrecht - Feyenoord 2012 3 punten ....... 2011 1 punt
Vitesse - Feyenoord 2012 0 punten ....... 2011 3 punten
Feyenoord - Nec 2012 3 punten ....... 2011 0 punten
Feyenoord - Heerenveen 2012 1 punt ......... 2011 1 punt
Heracles - Feyenoord 2012 3 punten ....... 2011 1 punt
Feyenoord - Pec (Excelsior) 2012 3 punten ....... 2011 3 punten
Feyenoord - PSV 2012 0 punten ....... 2011 0 punten
Totaal 2012 13 punten Totaal 2011 09 punten
We staan gewoon 4 punten voor op vorig seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 september 2012 door PieterBos -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Hoe zijn we niet verder dan vorig seizoen? |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Als je Neuzen en twente thuis verliest heb je er al 2 minder en de concurrenten(neuzen en twente beide 3 meer dan vorig jaar) DUS ZO EEN STATISTIEK GAAT NERGENS OVER!! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 september 2012 - 21:05 schreef Snees het volgende:Als je Neuzen en twente thuis verliest heb je er al 2 minder en de concurrenten(neuzen en twente beide 3 meer dan vorig jaar) DUS ZO EEN STATISTIEK GAAT NERGENS OVER!! Haha toch nog weer iets negatiefs gevonden???? Natuurlijk slaat dit wel ergens op. We hebben het over dezelfde wedstrijden als vorig jaar!! Geef nou eens toe dat het minder slecht gaat dan jij en enkele andere ons willen laten geloven! Geniet van de punten die Feyenoord pakt! |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 september 2012 - 21:12 schreef PieterBos het volgende:[..] Haha toch nog weer iets negatiefs gevonden???? Natuurlijk slaat dit wel ergens op. We hebben het over dezelfde wedstrijden als vorig jaar!! Geef nou eens toe dat het minder slecht gaat dan jij en enkele andere ons willen laten geloven! Geniet van de punten die Feyenoord pakt! Als je Neuzen en twente thuis verliest heb je er al 2 minder en de concurrenten(neuzen en twente beide 3 meer dan vorig jaar) |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
DUS ZO EEN STATISTIEK GAAT NERGENS OVER!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Nog wel.Verandert wel tegen de top clubs. Wedden?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 september 2012 door Snees -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kans is groot. Maar nog niet. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Volgende week in elk geval niet. Groningen uit verloren vorig jaar. Dus misschien volgende week 5 of 7 punten meer dan vorig jaar uit dezelfde wedstrijden. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
En de week erna ook niet . VVV uit verloren we vorig seizoen. Voorlopig dus een betere serie wedstrijden dan vorig seizoen dezelfde wedstrijden. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mooi zo. Volgende week tegen Groningen ook knallen!! Die kunnen we zeker hebben. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Snees
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Zo onverdiend! Tering frite$$e. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Dit zijn erg interessante statistieken om te vergelijkingen! Dat ik daar zelf nog niet op was gekomen.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je ziet wel eens wat over het hoofd he.. |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
2010 vergelijking is natuurlijk helemaal mooi.... ik zeg: de wonderen zijn de wereld niet uit.. pakken gewoon weer plek 2!! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Seizoenstart vorig jaar was k.u.t., dus niet te vroeg juichen :) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Heeft niks met de seizoensstart te maken van vorige seizoen. De wedstrijden die we nu gespeeld hebben, hebben we vorig jaar door het jaar heen gespeeld en niet als eerste wedstrijden. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Start vorig seizoen: Excelsior - Feyenoord 0-2 Feyenoord - Roda JC 3-0 Heracles - Feyenoord 1-1 Feyenoord - Heerenveen 2-2 Nac - Feyenoord 1-3 de Graafschap - Feyenoord 0-4 AZ - Feyenoord 2-1
Wat is hier k.u.t. aan? 1 punt meer dan nu.
Wedstrijd hierna was in 2011 thuis tegen Ado 0-3 Volgende week minimaal 1 punt tegen groningen en je hebt na 8 wedstrijden evenveel of meer punten dan vorig jaar na 8 wedstrijden. Wel slechter doelsaldo nu dan start 2011 16-6 in 2011 nu 11-7
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 september 2012 door PieterBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoezo uithuilen en opnieuw beginnen d:-)) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: We zijn uitgehuild en we GAAN verder! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
al die statistieken,ik heb bij de macdonald ook wel een statistisch minder frietjes gehad. en statistisch gezien had de SP de verkiezingen gewonnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
leuk topic... maar zoveel punten uit de toppers als vorig seizoen wordt moeilijk... zeker niet onmogelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 30 september 2012 - 16:54 schreef van geil het volgende:leuk topic... maar zoveel punten uit de toppers als vorig seizoen wordt moeilijk... zeker niet onmogelijk. Alles is meegenomen dan als we dan maar zorgen dat we de punten in de andere wedstrijden pakken.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zie de top drie veel minder punten verspelen....... (veel ploegen zijn toch danig verzwakt),en europees komen ze niet al te ver. dus n overwinning op alle drie thuis smaakt honingzoet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 30 september 2012 - 17:01 schreef van geil het volgende:ik zie de top drie veel minder punten verspelen....... (veel ploegen zijn toch danig verzwakt),en europees komen ze niet al te ver. dus n overwinning op alle drie thuis smaakt honingzoet. Die maken ook slippertjes en moeten onderling ook tegen elkaar, dus wie weet..d:-)) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 30 september 2012 - 10:38 schreef PieterBos het volgende:Start vorig seizoen: Excelsior - Feyenoord 0-2 Feyenoord - Roda JC 3-0 Heracles - Feyenoord 1-1 Feyenoord - Heerenveen 2-2 Nac - Feyenoord 1-3 de Graafschap - Feyenoord 0-4 AZ - Feyenoord 2-1 Wat is hier k.u.t. aan? 1 punt meer dan nu. Wedstrijd hierna was in 2011 thuis tegen Ado 0-3 Volgende week minimaal 1 punt tegen groningen en je hebt na 8 wedstrijden evenveel of meer punten dan vorig jaar na 8 wedstrijden. Wel slechter doelsaldo nu dan start 2011 16-6 in 2011 nu 11-7 Nu dus evenveel punten als na de seizoensstart vorig jaar. En 2 punten meer dan vorig jaar uit deze wedstrijden. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
kan je nagaan als de scheidsrechters objectief gefloten hadden dit sezioen dan had je nu op 21 punten gestaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 oktober 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 22:02 schreef PieterBos het volgende:[..] Nu dus evenveel punten als na de seizoensstart vorig jaar. En 2 punten meer dan vorig jaar uit deze wedstrijden. een nuance.... toen hadden we gemiddeld wel veel balbezit en verzorgd voetbal op het middenveld. |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 22:02 schreef PieterBos het volgende:[..] Nu dus evenveel punten als na de seizoensstart vorig jaar. En 2 punten meer dan vorig jaar uit deze wedstrijden. Alleen zag je Guidetti en andere spelers beginnen met te shinen en zie ik ons op dit punt minder ver staan als vorig jaar. Ik had even hoop na fey - nec afgelopen week, maar zo soepeltjes kunnen wij t blijkbaar niet krijgen als de tegenstander tegengas geeft.. we bepalen het spel zelf niet maar wacht af, dat is reactie/counter voetbal, maar zeer gevaarlijk. Hebben geen kansen kunnen creeeren vandaag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 22:09 schreef van geil het volgende:[..] een nuance.... toen hadden we gemiddeld wel veel balbezit en verzorgd voetbal op het middenveld. Toen werden we met veel balbezit in Groningen met 6-0 in de pan gehakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nee serieus Henk. ik heb niet een goede wedstrijd gezien.. het is echt ongelooflijk slecht,er zit geen voetbal in. en die 6 -0 was n incident,dit wordt structureel.dat ziet toch iedereen? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 september 2012 - 21:02 schreef PieterBos het volgende:Utrecht - Feyenoord 2012 3 punten ....... 2011 1 punt Vitesse - Feyenoord 2012 0 punten ....... 2011 3 punten Feyenoord - Nec 2012 3 punten ....... 2011 0 punten Feyenoord - Heerenveen 2012 1 punt ......... 2011 1 punt Heracles - Feyenoord 2012 3 punten ....... 2011 1 punt Feyenoord - Pec (Excelsior) 2012 3 punten ....... 2011 3 punten Feyenoord - PSV 2012 0 punten ....... 2011 0 punten Totaal 2012 13 punten Totaal 2011 09 punten We staan gewoon 4 punten voor op vorig seizoen. Moeten we nu blij zijn ofsow????????????????
ganssssssssssssssssssss! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hier ben ik het wel met jou eens want de voorsprong van de concurenten is ook groter. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 22:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hier ben ik het wel met jou eens want de voorsprong van de concurenten is ook groter. ach ik ben het wel gewend dat (iedereen) het nooit met mij eens is daarom ben ik ook voor FEYENOORD! De mooiste club van Nederland
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 oktober 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 22:18 schreef van geil het volgende:[..] nee serieus Henk. ik heb niet een goede wedstrijd gezien.. het is echt ongelooflijk slecht,er zit geen voetbal in. en die 6 -0 was n incident,dit wordt structureel.dat ziet toch iedereen? Nee, het is al een aantal wedstrijden slecht, matig tot redelijk. Maar dat ziet de technische staf ook wel. Er is echter nog geen reden om koppen te laten rollen. De balans is nog steeds zoek. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 22:25 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, het is al een aantal wedstrijden slecht, matig tot redelijk. Maar dat ziet de technische staf ook wel. Er is echter nog geen reden om koppen te laten rollen. De balans is nog steeds zoek. alleen de kop van de scheidsrechter en de grensrechter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 22:25 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, het is al een aantal wedstrijden slecht, matig tot redelijk. Maar dat ziet de technische staf ook wel. Er is echter nog geen reden om koppen te laten rollen. De balans is nog steeds zoek. ik schrijf ook nergens dat er koppen moeten rollen. maar er moet wel wat gebeuren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verwacht wel wat omzettingen tegen VVV |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, maar om Koeman van holmaten gedrag te verdenken is onzin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: De Vrij dan ook terug? Nelom eruit, Leerdam even niet meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: verkeerd geformuleerd,ja...dat wel... maar sta er vierkant achter... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 22:09 schreef van geil het volgende:[..] een nuance.... toen hadden we gemiddeld wel veel balbezit en verzorgd voetbal op het middenveld. Toen hebben we zeker in het begin ook veel slechte wedstrijden gespeeld...
Excelsior-uit, Heracles-uit, Heerenveen-thuis, NAC-uit, ADO-thuis... dat waren allemaal geen geweldige wedstrijden. Alleen Roda thuis was goed en thuis tegen De Graafschap wonnen we toen 4-0 maar dat ging ook niet soepel. En uit tegen AZ speelde Feyenoord ook redelijk tot goed, maar werd verloren. Dat waren de eerste 8 wedstrijden van vorig jaar. Later kwamen nog oa Groningen, VVV, RKC (tweemaal), Utrecht (tweemaal), GAE, enzovoorts...
Vorig jaar speelden we vooral goed tegen topteams. Tegen lager geklasseerde elftallen was het toen net zo goed als nu vaak zaadvoetbal. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het bewijs alleen maar dat Ronald Koeman het elftal niet beter laat spelen ...... |
|
|
|