BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meer punten dan vorig seizoen uit dezelfde wedstrijden!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 oktober 2012 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 08:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het bewijs alleen maar dat Ronald Koeman het elftal niet beter laat spelen ......
Dat doen de spelers, technische staf samen.

Je geeft dus expliciet aan dat t materiaal niet goed genoeg is en de staf mager.
craven
 craven - maandag 08 oktober 2012 - 10:26   quote  deeplink  
Misschien hebben we vorig jaar wel gewoon boven onze stand gespeeld...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 oktober 2012 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 08:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat doen de spelers, technische staf samen.

Je geeft dus expliciet aan dat t materiaal niet goed genoeg is en de staf mager.
Ik wil zien dat Ronald Koeman spelers zichtbaar beter maakt! En dat heeft HIJ NOG NOOIT BEWEZEN! Dat is gewoon een FEIT! En alleen daarom al ben ik meer een voorstander van een trainer zoals: Louis van Gaal en Co Adriaanse. Dat zijn in mijn ogen de beste trainers voor een selectie met zoveel jeugdig talent zoals bij Feyenoord. Spel patronen die erin geslepen moeten worden en geen spelers meer op stellen die gewoonweg niet goed genoeg voor Feyenoord zijn! Dat zijn keiharde maatregels die genomen moeten worden en daar is Ronald Koeman veel te 'soft' voor naar mijn mening. Gisteren ook weer zo'n wedstrijd: Ronald Koeman is niet in staat om dit elftal te leren om dan de juiste beslissingen te nemen. Gio en vna Gastel kan men daar niet op afrekenen omdat die net komen kijken maar Ronald Koeman des te meer .....
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 oktober 2012 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 10:26 schreef craven het volgende:
Misschien hebben we vorig jaar wel gewoon boven onze stand gespeeld...
Dat is wel zeker .........
Milo
 Milo - maandag 08 oktober 2012 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 10:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik wil zien dat Ronald Koeman spelers zichtbaar beter maakt! En dat heeft HIJ NOG NOOIT BEWEZEN! Dat is gewoon een FEIT! En alleen daarom al ben ik meer een voorstander van een trainer zoals: Louis van Gaal en Co Adriaanse. Dat zijn in mijn ogen de beste trainers voor een selectie met zoveel jeugdig talent zoals bij Feyenoord. Spel patronen die erin geslepen moeten worden en geen spelers meer op stellen die gewoonweg niet goed genoeg voor Feyenoord zijn! Dat zijn keiharde maatregels die genomen moeten worden en daar is Ronald Koeman veel te 'soft' voor naar mijn mening. Gisteren ook weer zo'n wedstrijd: Ronald Koeman is niet in staat om dit elftal te leren om dan de juiste beslissingen te nemen. Gio en vna Gastel kan men daar niet op afrekenen omdat die net komen kijken maar Ronald Koeman des te meer .....
Jij bent gek maar dat wisten we al, Koeman doet het uitstekend en hoop dat hij nog jaren de trainer van onze club blijft.
craven
 craven - maandag 08 oktober 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 10:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik wil zien dat Ronald Koeman spelers zichtbaar beter maakt! En dat heeft HIJ NOG NOOIT BEWEZEN! Dat is gewoon een FEIT! En alleen daarom al ben ik meer een voorstander van een trainer zoals: Louis van Gaal en Co Adriaanse. Dat zijn in mijn ogen de beste trainers voor een selectie met zoveel jeugdig talent zoals bij Feyenoord. Spel patronen die erin geslepen moeten worden en geen spelers meer op stellen die gewoonweg niet goed genoeg voor Feyenoord zijn! Dat zijn keiharde maatregels die genomen moeten worden en daar is Ronald Koeman veel te 'soft' voor naar mijn mening. Gisteren ook weer zo'n wedstrijd: Ronald Koeman is niet in staat om dit elftal te leren om dan de juiste beslissingen te nemen. Gio en vna Gastel kan men daar niet op afrekenen omdat die net komen kijken maar Ronald Koeman des te meer .....
Ik vindt het lastig om te bewijzen dat spelers beter spelen door een trainer, je kan ook zeggen dat de Vrij en Indi beter spelen dan ervoor, dus misschien zijn die dan wel 'beter"geworden..hetzelfde geldt voor Clasie.
Wel ben ik van mening dat bijv Vilhena meer kans moet krijgen dit seizoen
Milo
 Milo - maandag 08 oktober 2012 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 01:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Toen hebben we zeker in het begin ook veel slechte wedstrijden gespeeld...

Excelsior-uit, Heracles-uit, Heerenveen-thuis, NAC-uit, ADO-thuis... dat waren allemaal geen geweldige wedstrijden. Alleen Roda thuis was goed en thuis tegen De Graafschap wonnen we toen 4-0 maar dat ging ook niet soepel. En uit tegen AZ speelde Feyenoord ook redelijk tot goed, maar werd verloren. Dat waren de eerste 8 wedstrijden van vorig jaar. Later kwamen nog oa Groningen, VVV, RKC (tweemaal), Utrecht (tweemaal), GAE, enzovoorts...

Vorig jaar speelden we vooral goed tegen topteams. Tegen lager geklasseerde elftallen was het toen net zo goed als nu vaak zaadvoetbal.
Klopt helemaal!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 oktober 2012 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 10:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik wil zien dat Ronald Koeman spelers zichtbaar beter maakt! En dat heeft HIJ NOG NOOIT BEWEZEN! Dat is gewoon een FEIT! En alleen daarom al ben ik meer een voorstander van een trainer zoals: Louis van Gaal en Co Adriaanse. Dat zijn in mijn ogen de beste trainers voor een selectie met zoveel jeugdig talent zoals bij Feyenoord. Spel patronen die erin geslepen moeten worden en geen spelers meer op stellen die gewoonweg niet goed genoeg voor Feyenoord zijn! Dat zijn keiharde maatregels die genomen moeten worden en daar is Ronald Koeman veel te 'soft' voor naar mijn mening. Gisteren ook weer zo'n wedstrijd: Ronald Koeman is niet in staat om dit elftal te leren om dan de juiste beslissingen te nemen. Gio en vna Gastel kan men daar niet op afrekenen omdat die net komen kijken maar Ronald Koeman des te meer .....
Ik verdenk je van korte termijn geheugen. Clasie, de Vrij, Schaken, BRUNO zijn enkele voorbeelden van spelers die vorig jaar opgebloeid/verder zijn dan daarvoor.
Kongolo en Vilhena komen eraan.
Dus GEEN FEIT.
Van Gaal en Adiaanse zijn trainers die sterk zijn in spelers in keurslijf van het team te laten spelen.
Leuk vooral voor jeugspelers....Niet dus.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 oktober 2012 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 11:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik verdenk je van korte termijn geheugen. Clasie, de Vrij, Schaken, BRUNO zijn enkele voorbeelden van spelers die vorig jaar opgebloeid/verder zijn dan daarvoor.
Kongolo en Vilhena komen eraan.
Dus GEEN FEIT.
Van Gaal en Adiaanse zijn trainers die sterk zijn in spelers in keurslijf van het team te laten spelen.
Leuk vooral voor jeugspelers....Niet dus.
Dan zie je het anders dan ik! En van Gaal en Adriaanse zijn IDEAAL voor jeugdspelers omdat ze ervan leren. Ook in een keurslijf!! En als jij denks dat de spelers beter zijn geworden onder Koeman dan onderschat je toch hun talenten .... Het gaat er mij om dat Koeman de spelers NOG BETER maakt!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 oktober 2012 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 10:59 schreef Milo het volgende:

[..]

Jij bent gek maar dat wisten we al, Koeman doet het uitstekend en hoop dat hij nog jaren de trainer van onze club blijft.
Dan ben jij nog gekker als je wil dat Koeman trainer blijft!! Dan blijf je toch lekker genieten van de zaadwedstrijden zoals men nu speelt ....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 oktober 2012 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 11:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan ben jij nog gekker als je wil dat Koeman trainer blijft!! Dan blijf je toch lekker genieten van de zaadwedstrijden zoals men nu speelt ....
Vorig seizoen had Adriaanse ook een partij zaadwedstrijden bij z'n toenmalige club. En hij had toen de beschikking over een ingespeeld team...
En van Gaal's Oranje heeft ook met geluk zes punten.
hippy
 hippy - maandag 08 oktober 2012 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 10:59 schreef Milo het volgende:

[..]

Jij bent gek maar dat wisten we al, Koeman doet het uitstekend en hoop dat hij nog jaren de trainer van onze club blijft.
Eens...al werd het weleens tijd met hem...
Hij laat zijn spelers doen waar ze goed in zijn...niets meer en niets minder...
Zo zit elke speler lekker in zijn vel...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 oktober 2012 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 12:14 schreef hippy het volgende:

[..]

Eens...al werd het weleens tijd met hem...
Hij laat zijn spelers doen waar ze goed in zijn...niets meer en niets minder...
Zo zit elke speler lekker in zijn vel...
Dat zitten ze niet.
Nog niet.
hippy
 hippy - maandag 08 oktober 2012 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 11:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan zie je het anders dan ik! En van Gaal en Adriaanse zijn IDEAAL voor jeugdspelers omdat ze ervan leren. Ook in een keurslijf!! En als jij denks dat de spelers beter zijn geworden onder Koeman dan onderschat je toch hun talenten .... Het gaat er mij om dat Koeman de spelers NOG BETER maakt!!
Eens...als we iets geleerd hebben over co en louis, dan is het wel dat ze niet met vedetten om kunnen gaan..;))
hippy
 hippy - maandag 08 oktober 2012 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 12:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat zitten ze niet.
Nog niet.
Ok...maar daardoor presteren ze wel beter...
Dat komt allemaal door koeman, omdat ie ze geen onnatuurlijke dingen laat doen...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 oktober 2012 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 12:18 schreef hippy het volgende:

[..]

Ok...maar daardoor presteren ze wel beter...
Dat komt allemaal door koeman, omdat ie ze geen onnatuurlijke dingen laat doen...
Goed punt.
Koeman geeft hen vertrouwen in hun kwaliteit, vanuit (zelf)vertrouwen verder uitbouwen.
Was vorig seizoen niet anders.
Ook daarom brandt Koeman zijn spelers niet af en complimenteert ze zelfs met 1 punt tegen Groningen.
hippy
 hippy - maandag 08 oktober 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 12:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Goed punt.
Koeman geeft hen vertrouwen in hun kwaliteit, vanuit (zelf)vertrouwen verder uitbouwen.
Was vorig seizoen niet anders.
Ook daarom brandt Koeman zijn spelers niet af en complimenteert ze zelfs met 1 punt tegen Groningen.
Tis gewoon zo..;)))...jammer genoeg...;))
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 oktober 2012 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 12:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vorig seizoen had Adriaanse ook een partij zaadwedstrijden bij z'n toenmalige club. En hij had toen de beschikking over een ingespeeld team...
En van Gaal's Oranje heeft ook met geluk zes punten.
Do you remember van Gaal bij 020 toen ze voor de wereldbeker spelen en CL wonnen .....
Het merendeel van dat elftal waren ook 'jonkies' Maar dat vergeten jullie derhalve.
En jullie blijven liever naar 'zaadwedstrijden' kijken dan dat er een trainer komt die onze jonkies nodig hebben!! Ja dat is de juiste instelling, belachelijk gewoon
Wim2
 Wim2 - maandag 08 oktober 2012 - 13:09   quote  deeplink  
2-2 is beter dan 6-0...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 oktober 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 12:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vorig seizoen had Adriaanse ook een partij zaadwedstrijden bij z'n toenmalige club. En hij had toen de beschikking over een ingespeeld team...
En van Gaal's Oranje heeft ook met geluk zes punten.
Ten eerste had Adriaanse niet de beschikking over zoveel jonkies en een deel van die selectie was al gearriveerd! Laat dit duidelijk zijn: van Gaal en Adriaanse werken het beste met jonkies , dus spelers die nog niet zijn gearriveerd! En van Gaal vind ik geen trainer voor het NL elftal
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 oktober 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 13:09 schreef Wim2 het volgende:
2-2 is beter dan 6-0...
Dat is een feit!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 08 oktober 2012 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 13:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Do you remember van Gaal bij 020 toen ze voor de wereldbeker spelen en CL wonnen .....
Het merendeel van dat elftal waren ook 'jonkies' Maar dat vergeten jullie derhalve.
En jullie blijven liever naar 'zaadwedstrijden' kijken dan dat er een trainer komt die onze jonkies nodig hebben!! Ja dat is de juiste instelling, belachelijk gewoon
Lekker aan het generaliseren? De meeste willen beter voetbal, maar er zijn verschillende wegen die naar Rome leiden. Misschien is jouw manier de beste, misschien die van een ander, dat kun je niet met zekerheid stellen. Anderen op deze manier wegzetten draagt niet bij aan een goede discussie L.

Bovendien Ajax had een gouden generatie. Zo'n beetje de hele selectie is bij de Europese top beland of had daar gespeeld. Dat waren overigens zeker niet alleen jonkies , het was een mix van jong (Seedorf, Kluivert), oud (Blind, Rijkaard) en middentwintigers (Vd Sar, gebroeders De Boer, Litmanen).
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 08 oktober 2012 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 08:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het bewijs alleen maar dat Ronald Koeman het elftal niet beter laat spelen ......
Dank u voor uw inbreng, we nemen er kennis van.....op naar het volgende probleem!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 08 oktober 2012 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 10:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik wil zien dat Ronald Koeman spelers zichtbaar beter maakt! En dat heeft HIJ NOG NOOIT BEWEZEN! Dat is gewoon een FEIT! En alleen daarom al ben ik meer een voorstander van een trainer zoals: Louis van Gaal en Co Adriaanse. Dat zijn in mijn ogen de beste trainers voor een selectie met zoveel jeugdig talent zoals bij Feyenoord. Spel patronen die erin geslepen moeten worden en geen spelers meer op stellen die gewoonweg niet goed genoeg voor Feyenoord zijn! Dat zijn keiharde maatregels die genomen moeten worden en daar is Ronald Koeman veel te 'soft' voor naar mijn mening. Gisteren ook weer zo'n wedstrijd: Ronald Koeman is niet in staat om dit elftal te leren om dan de juiste beslissingen te nemen. Gio en vna Gastel kan men daar niet op afrekenen omdat die net komen kijken maar Ronald Koeman des te meer .....
Gelukkig verschillen meningen!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 oktober 2012 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 15:10 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Dank u voor uw inbreng, we nemen er kennis van.....op naar het volgende probleem!
Met zo'n instelling wordt het steeds een nieuw en ander probleem ja! Typisch voor de meerderheid van de Feyenoord supporters helaas ..... Teveel op oud zeer blijven teren en niet open staan voor veranderingen!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 oktober 2012 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 16:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Met zo'n instelling wordt het steeds een nieuw en ander probleem ja! Typisch voor de meerderheid van de Feyenoord supporters helaas ..... Teveel op oud zeer blijven teren en niet open staan voor veranderingen!!
Niet zo raar lullen met je meerderheid & oud zeer.
Generaliserende bullshit.
Veranderingen alleen asls er langdurig aantoonbaar noodzaak is gebleken én....als je je dat financieel kunt veroorloven.
Wim2
 Wim2 - dinsdag 09 oktober 2012 - 08:35   quote  deeplink  
Dadelijk bij VVV winnen, en dan heb je zeker meer punten dan vorig jaar.
hippy
 hippy - dinsdag 09 oktober 2012 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2012 - 08:35 schreef Wim2 het volgende:
Dadelijk bij VVV winnen, en dan heb je zeker meer punten dan vorig jaar.
Het gaat alleen om de hoeveelheid punten die je na 34 wedstrijden hebt...
Dus heeft het geen zin om te kijken hoeveel punten je nu meer hebt dan vorig jaar...
PieterBos
 PieterBos - woensdag 10 oktober 2012 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 01:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Toen hebben we zeker in het begin ook veel slechte wedstrijden gespeeld...

Excelsior-uit, Heracles-uit, Heerenveen-thuis, NAC-uit, ADO-thuis... dat waren allemaal geen geweldige wedstrijden. Alleen Roda thuis was goed en thuis tegen De Graafschap wonnen we toen 4-0 maar dat ging ook niet soepel. En uit tegen AZ speelde Feyenoord ook redelijk tot goed, maar werd verloren. Dat waren de eerste 8 wedstrijden van vorig jaar. Later kwamen nog oa Groningen, VVV, RKC (tweemaal), Utrecht (tweemaal), GAE, enzovoorts...

Vorig jaar speelden we vooral goed tegen topteams. Tegen lager geklasseerde elftallen was het toen net zo goed als nu vaak zaadvoetbal.
+1
Wim2
 Wim2 - woensdag 10 oktober 2012 - 19:52   quote  deeplink  
Gewoon vijfde worden..
van geil
 van geil - woensdag 10 oktober 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 oktober 2012 - 19:52 schreef Wim2 het volgende:
Gewoon vijfde worden..
onzin uitgaanspunt

en daar ligt ook de fout
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 oktober 2012 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 oktober 2012 - 23:15 schreef van geil het volgende:

[..]

onzin uitgaanspunt

en daar ligt ook de fout
kampioenschap totaal niet realistisch.
hippy
 hippy - donderdag 11 oktober 2012 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 08:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het bewijs alleen maar dat Ronald Koeman het elftal niet beter laat spelen ......
De verdediging verdedigt vooruit, er is weer dreiging voor de goal en het middenveld pakt de bal snel op...
Nee inderdaad...ze zijn niks opgeschoten...dus...dat ik dat als "aartsvijand" zelfs zie zegt genoeg over jouw inzicht...;)))
Geintje gap...maar koeman heeft wel degelijk feyenoord verbeterd, met hrt beschikbare materiaal wat ie heeft...daar kan je gewoon niet omheen...
moa
 moa - donderdag 11 oktober 2012 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 09:21 schreef hippy het volgende:

[..]

De verdediging verdedigt vooruit, er is weer dreiging voor de goal en het middenveld pakt de bal snel op...
Nee inderdaad...ze zijn niks opgeschoten...dus...dat ik dat als "aartsvijand" zelfs zie zegt genoeg over jouw inzicht...;)))
Geintje gap...maar koeman heeft wel degelijk feyenoord verbeterd, met hrt beschikbare materiaal wat ie heeft...daar kan je gewoon niet omheen...
"Met het materiaal wat ie heeft"

Verduidelijk jezelf eens, het komt over alsof je wilt zeggen dat "dit materiaal" nogal matig is, terwijl er nergens in Nederland zoveel talent uit de eigen jeugd en/of aangekochte jeugd aan komt stormen.
hippy
 hippy - donderdag 11 oktober 2012 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 09:24 schreef moa het volgende:

[..]

"Met het materiaal wat ie heeft"

Verduidelijk jezelf eens, het komt over alsof je wilt zeggen dat "dit materiaal" nogal matig is, terwijl er nergens in Nederland zoveel talent uit de eigen jeugd en/of aangekochte jeugd aan komt stormen.
Zo bedoelde ik het niet...maar je moet toch toegeven dat koeman begon met een gehavend elftal...
En heeft van een aantal toch goeie spelers gemaakt...
Hij is ook de reden waarom clasie en bmi nu in oranje spelen...
Hij zet zijn elftal altijd goed neer....en ok het gaat ook wel eens fout...
Maar voor koeman was er toch weinig te genieten in de kuip...
Of praat ik nou poep? ;)))
moa
 moa - donderdag 11 oktober 2012 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 09:30 schreef hippy het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet...maar je moet toch toegeven dat koeman begon met een gehavend elftal...
En heeft van een aantal toch goeie spelers gemaakt...
Hij is ook de reden waarom clasie en bmi nu in oranje spelen...
Hij zet zijn elftal altijd goed neer....en ok het gaat ook wel eens fout...
Maar voor koeman was er toch weinig te genieten in de kuip...
Of praat ik nou poep? ;)))
Er heeft een heel aantal spelers zich heel behoorlijk ontwikkeld onder Koeman, maar de kwaliteiten waren natuurlijk al wel aanwezig. Ook Janmaat ontwikkeld zich als een razende onder Koeman, toen hij gehaald werd had ik niet gedacht dat hij speelminuten zou krijgen.

Ik ben het met je eens dat Koeman de spelers op de juiste manier gebruikt en op de juiste plaatsen neer zet. Aan de andere kant mag hij zich ook in de handjes knijpen met de huidige lichting talenten en een zeer creatieve van Geel.

Nu nog een topspits, en dan doet Feyenoord mee om het kampioenschap.
hippy
 hippy - donderdag 11 oktober 2012 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 09:40 schreef moa het volgende:

[..]

Er heeft een heel aantal spelers zich heel behoorlijk ontwikkeld onder Koeman, maar de kwaliteiten waren natuurlijk al wel aanwezig. Ook Janmaat ontwikkeld zich als een razende onder Koeman, toen hij gehaald werd had ik niet gedacht dat hij speelminuten zou krijgen.

Ik ben het met je eens dat Koeman de spelers op de juiste manier gebruikt en op de juiste plaatsen neer zet. Aan de andere kant mag hij zich ook in de handjes knijpen met de huidige lichting talenten en een zeer creatieve van Geel.

Nu nog een topspits, en dan doet Feyenoord mee om het kampioenschap.
Grote talenten hebben wel een trainer nodig die hun gelooft...
Alleen talent is niet genoeg...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 oktober 2012 door hippy --
moa
 moa - donderdag 11 oktober 2012 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 09:46 schreef hippy het volgende:

[..]

Grote talenten hebben wel een trainer nodig die hun gelooft...
Alleen talent is niet genoeg...
Natuurlijk, maar dan moet je die talenten nog steeds wel hebben he :)

Als je alleen al kijkt naar de verdediging van Feyenoord met o.a. de 3 Oranje klanten;

Bruno Martins Indi
Stefan de Vrij
Daryl Janmaat

Kelvin Leerdam ( Jong Oranje )
Miguel Nelom (Jong Oranje )

En dan komt er nog een hele reeks grote talenten aan, met o.a.

Kongolo, Ramsteijn, van Deelen en Woudenberg.

Dit alles begeleid door Joris Mathijssen die toch een soort mentor rol zal hebben binnen de ploeg.. Dat zit wel goed :)
hippy
 hippy - donderdag 11 oktober 2012 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 09:55 schreef moa het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar dan moet je die talenten nog steeds wel hebben he :)

Als je alleen al kijkt naar de verdediging van Feyenoord met o.a. de 3 Oranje klanten;

Bruno Martins Indi
Stefan de Vrij
Daryl Janmaat

Kelvin Leerdam ( Jong Oranje )
Miguel Nelom (Jong Oranje )

En dan komt er nog een hele reeks grote talenten aan, met o.a.

Kongolo, Ramsteijn, van Deelen en Woudenberg.

Dit alles begeleid door Joris Mathijssen die toch een soort mentor rol zal hebben binnen de ploeg.. Dat zit wel goed :)
Ja...maar alleen talenten verbeteren je team niet...dat bedoel ik...;))
Dat doet de trainer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 oktober 2012 door hippy --
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 19 oktober 2012 - 22:46   quote  deeplink  
nu zondag winnen, lopen we nog 3 punten uit op vorig seizoen.
van geil
 van geil - vrijdag 19 oktober 2012 - 22:58   quote  deeplink  
kutneuzen....
ook hier al.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 19 oktober 2012 - 22:59   quote  deeplink  
Eerst maar eens afwachten tot de winterstop!!
PieterBos
 PieterBos - zondag 21 oktober 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Utrecht - Feyenoord
2012 3 punten ....... 2011 1 punt

Vitesse - Feyenoord
2012 0 punten ....... 2011 3 punten

Feyenoord - Nec
2012 3 punten ....... 2011 0 punten

Feyenoord - Heerenveen
2012 1 punt ......... 2011 1 punt

Heracles - Feyenoord
2012 3 punten ....... 2011 1 punt

Feyenoord - Pec (Excelsior)
2012 3 punten ....... 2011 3 punten

Feyenoord - PSV
2012 0 punten ....... 2011 0 punten

Groningen - Feyenoord
2012 1 punt ......... 2011 0 punten

VVV - Feyenoord
2012 3 punten ....... 2011 0 punten

Totaal 2012 17 punten
Totaal 2011 10 punten

We staan gewoon 7 punten voor op vorig seizoen.

Het spel is niet geweldig, maar over de punten mogen we niet klagen.
Sensi
 Sensi - zondag 21 oktober 2012 - 17:58   quote  deeplink  
Kampioeneeeeeee!!!!!
van geil
 van geil - zondag 21 oktober 2012 - 18:20   quote  deeplink  
Kampioenen....
\
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 21 oktober 2012 - 19:59   quote  deeplink  
Ja weer 3 meer dan vorig seizoen. Vitesse uit wordt even vergeten?
stray
 stray - zondag 21 oktober 2012 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 19:59 schreef lijdensweg het volgende:
Ja weer 3 meer dan vorig seizoen. Vitesse uit wordt even vergeten?
?
Leonidas
 Leonidas - zondag 21 oktober 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 19:59 schreef lijdensweg het volgende:
Ja weer 3 meer dan vorig seizoen. Vitesse uit wordt even vergeten?
Even goed lezen Lijdensweg.
van geil
 van geil - zondag 21 oktober 2012 - 20:12   quote  deeplink  
mooi gegeven ,dat zeker.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 oktober 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 17:57 schreef PieterBos het volgende:
Utrecht - Feyenoord
2012 3 punten ....... 2011 1 punt

Vitesse - Feyenoord
2012 0 punten ....... 2011 3 punten

Feyenoord - Nec
2012 3 punten ....... 2011 0 punten

Feyenoord - Heerenveen
2012 1 punt ......... 2011 1 punt

Heracles - Feyenoord
2012 3 punten ....... 2011 1 punt

Feyenoord - Pec (Excelsior)
2012 3 punten ....... 2011 3 punten

Feyenoord - PSV
2012 0 punten ....... 2011 0 punten

Groningen - Feyenoord
2012 1 punt ......... 2011 0 punten

VVV - Feyenoord
2012 3 punten ....... 2011 0 punten

Totaal 2012 17 punten
Totaal 2011 10 punten

We staan gewoon 7 punten voor op vorig seizoen.

Het spel is niet geweldig, maar over de punten mogen we niet klagen.
Leuke lijst, man.
Stel dat het spel dan ook nog eens vooruit gaat...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meer punten dan vorig seizoen uit dezelfde wedstrijden!!









0.0069141