BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meer punten dan vorig seizoen uit dezelfde wedstrijden!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 november 2012 - 16:08   quote  deeplink  
Bij mij geeft Android hem wel weer.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 november 2012 - 16:09   quote  deeplink  
2.2.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 november 2012 - 16:11   quote  deeplink  
Dan is t een setting. Moment.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 10 november 2012 - 18:25   quote  deeplink  
Hier ook niet; Android 4.1.2 op de standaard browser

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 november 2012 door Bosifyable --
tomson
 tomson - zaterdag 10 november 2012 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 16:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Bij mij geeft Android hem wel weer.
Ook..
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 10 november 2012 - 19:11   quote  deeplink  
Bij diegene op android waarbij het niet werkt, zien jullie wel de grafiek zelf?
Ik heb met een android telefoon kunnen testen en daar werkt het klikken op de kolommen niet omdat hij lijkt te focussen op het hele grafiekje in de android browser.
Als op dat toestel de opera browser gebruikt wordt werkt het wel. Het is een probleem van de android browser en kan ik niet oplossen helaas.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 november 2012 - 19:22   quote  deeplink  
Ik zie t plaatje niet, wat is de extensie?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 november 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 18:54 schreef tomson het volgende:

[..]

Ook..
ook maar met wat geduld
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 10 november 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 19:22 schreef Stylzz het volgende:
Ik zie t plaatje niet, wat is de extensie?
Dat wordt door een javascript framework gegenereerd naar een svg afbeelding.
Dus op heel erg verouderde telefoon toestellen werkt het zowiezo niet.
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 13 november 2012 - 05:46   quote  deeplink  
Ziet er goed uit Boudewijn!
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 20 november 2012 - 22:05   quote  deeplink  
Komen er weer nieuwe statistieken?
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 20 november 2012 - 22:08   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-26520/

Deze bedoel je?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 november 2012 - 21:52   quote  deeplink  
'Feyenoord op koers voor kampioenschap'

coolsingel.jpg

De gedeelde vierde plaats van Feyenoord doet anders vermoeden, maar de Rotterdamse club ligt op koers om aan het einde van het seizoen de kampioensschaal aan haar rijke historie toe te voegen, zo concludeert Infostradalive.com. Ronald Koeman en zijn manschappen behaalden tot nu toe zes extra punten, wanneer men de huidig gespeelde wedstrijden vergelijkt met de resultaten tegen dezelfde tegenstanders in de vorige voetbaljaargang. Indien Feyenoord in de rest van de competitie een puntenverschil van nul bereikt, dan zullen de Kuipbewoners eindigen met een puntenaantal van 76. Een getal dat normaal gesproken toebehoort aan de kampioensploeg.

Wanneer men alle onderlinge resultaten van de tot op heden gespeelde wedstrijden afzet tegen die van het vorige seizoen en de clubs in de komende maanden precies hetzelfde doen als toen, dan wordt Feyenoord kampioen. Ajax en PSV complementeren de (traditionele) top drie.

stats-infostrada.jpg

Bron:FR12
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 27 november 2012 - 21:58   quote  deeplink  
Ah ja, ik had vanmiddag een uitgebreider artikel gelezen, maar vergeten te plaatsen.

Het zegt natuurlijk nog niets, maar laten we hopen dat we deze lijn doorzetten. Mochten we bijvoorbeeld in die betonbak winnen, hebben we die gemiste 2 punten uit de thuiswedstrijd alweer terug.
van geil
 van geil - zondag 02 december 2012 - 10:26   quote  deeplink  
jaja
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 december 2012 - 10:29   quote  deeplink  
Hoeveel hebben we er nu meer? In mijn herinnering waren het er 6 voor de wedstrijd tegen AZ. Dat maakt nu dus 11 punten meer..?
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 02 december 2012 - 10:50   quote  deeplink  
20frku9.jpg

Ik geloof niet dat dit voor jullie goed te lezen is. Als iemand tips heeft om de kwaliteit van de afbeelding te verbeteren, dan hou ik mij aanbevolen. Het gaat hier om een excelbestand waarvan ik een gedeelte kopieer als afbeelding met het programma Irfanview.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 december 2012 door eko-sporter --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 december 2012 - 10:53   quote  deeplink  
Mooi overzichtje, waar heb je die vandaan eko-sporter?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 december 2012 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 10:50 schreef eko-sporter het volgende:
[ afbeelding ]

Ik geloof niet dat dit voor jullie goed te lezen is. Als iemand tips heeft om de kwaliteit van de afbeelding te verbeteren, dan hou ik mij aanbevolen. Het gaat hier om een excelbestand waarvan ik een gedeelte kopieer als afbeelding met het programma Irfanview.
Op www.tinypic.com kun je je bestand uploaden en daar ook de resolutie aanpassen (640x480, 800x600, 1024x468).
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 02 december 2012 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 10:54 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Op www.tinypic.com kun je je bestand uploaden en daar ook de resolutie aanpassen (640x480, 800x600, 1024x468).
Ik heb het excelbestand zelf in elkaar geflanst. Dat de afbeelding slecht leesbaar is, begint al als ik zelf een selectie van het excelbestand naar het programma Irfanview kopieer als afbeelding.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 december 2012 - 11:13   quote  deeplink  
Maar wanneer je 'm groter maakt, de afbeelding zal nu het 'standaard' 640x800 zijn, is 'ie toch beter leesbaar?
Wim2
 Wim2 - zondag 02 december 2012 - 11:14   quote  deeplink  
Drie punten meer dan vorig seizoen, als we volgende week van de ratten uit Breda winnen dan hebben we al vijf punten meer dan vorig seizoen.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 december 2012 - 11:17   quote  deeplink  
We hebben daar toch gewonnen? 1-3 dacht ik.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:17 schreef Bosifyable het volgende:
We hebben daar toch gewonnen? 1-3 dacht ik.
Afgelopen seizoen 3-1 gewonnen, zowel uit als thuis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 december 2012 door BertusBadeend --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 december 2012 - 11:24   quote  deeplink  
Sowieso bedoelde ik met het aantal punten meer (11), het aantal punten dat behaald is uit dezelfde wedstrijden, zoals de topictitel ook luidt :')

Daar kan ik me herinneren dat dat 2 weken terug 6 punten was, waarna we wonnen van AZ (3 meer) en wonnen van RKC (2 meer). Dus komen we op 11 uit. Ff wachten op het overzichtje van Boudewijn.
Wim2
 Wim2 - zondag 02 december 2012 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:17 schreef Bosifyable het volgende:
We hebben daar toch gewonnen? 1-3 dacht ik.
Ja, maar als je de eerste vijftien wedstrijden van vorig seizoen kijkt dan hadden we in totaal 27 punten en gingen we bij Utrecht uit punten verspelen.
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 02 december 2012 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:13 schreef Bosifyable het volgende:
Maar wanneer je 'm groter maakt, de afbeelding zal nu het 'standaard' 640x800 zijn, is 'ie toch beter leesbaar?
Ik heb zojuist drie andere formats via TinyPic geprobeerd. Er is weinig verschil, waarbij ik dan zelf nog vind dat de "default" instelling het beste resultaat geeft. Het grootste probleem is gewoon de bron / basisafbeelding. Ik verlies gewoon veel kwaliteit als ik het excelscherm kopieer en opsla als afbeedling.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 december 2012 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:24 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ja, maar als je de eerste vijftien wedstrijden van vorig seizoen kijkt dan hadden we in totaal 27 punten en gingen we bij Utrecht uit punten verspelen.
True, ik speelde nog met de topictitel in gedachten.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 december 2012 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:24 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Ik heb zojuist drie andere formats via TinyPic geprobeerd. Er is weinig verschil, waarbij ik dan zelf nog vind dat de "default" instelling het beste resultaat geeft. Het grootste probleem is gewoon de bron / basisafbeelding. Ik verlies gewoon veel kwaliteit als ik het excelscherm kopieer en opsla als afbeedling.
Mkay, voor mij is het sowieso leesbaar trouwens, weet ook niet of het voor andere leden slecht leesbaar zou zijn.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:26 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Mkay, voor mij is het sowieso leesbaar trouwens, weet ook niet of het voor andere leden slecht leesbaar zou zijn.
Voor mij leesbaar op een netbook. Gewoon zo laten dus ;)
PieterBos
 PieterBos - donderdag 06 december 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 10:50 schreef eko-sporter het volgende:
[ afbeelding ]

Ik geloof niet dat dit voor jullie goed te lezen is. Als iemand tips heeft om de kwaliteit van de afbeelding te verbeteren, dan hou ik mij aanbevolen. Het gaat hier om een excelbestand waarvan ik een gedeelte kopieer als afbeelding met het programma Irfanview.
Mooi!
Ben benieuwd hoe het verder gaat!
van geil
 van geil - donderdag 06 december 2012 - 21:46   quote  deeplink  
hoe staat het ervoor?
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 07 december 2012 - 06:48   quote  deeplink  
Goed te lezen op mijn laptop en smartphone. Dus geen enkele moeite en prima gedaan moet ik even zeggen! Mooi overzicht ....
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 08 december 2012 - 14:48   quote  deeplink  
krijgen we een up-date eko-sporter?
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 08 december 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 14:48 schreef PieterBos het volgende:
krijgen we een up-date eko-sporter?
Ik bén helemaal up-to-date. :-) We hebben tot nu toe vijftien wedstrijden gespeeld en het overzicht laat ook de stand bij vijftien wedstrijden zien.

Ik was van plan één keer in de zoveel tijd een update te geven. Maar als jullie willen zal ik er aan proberen te denken om een update na elke wedstrijd op de website te zetten. Ben ik vrijwilliger van de supporters van Feyenoord. ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 december 2012 - 16:20   quote  deeplink  
Mooi man..
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 08 december 2012 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:24 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Ik heb zojuist drie andere formats via TinyPic geprobeerd. Er is weinig verschil, waarbij ik dan zelf nog vind dat de "default" instelling het beste resultaat geeft. Het grootste probleem is gewoon de bron / basisafbeelding. Ik verlies gewoon veel kwaliteit als ik het excelscherm kopieer en opsla als afbeedling.
Je kan het plaatje plaatsen maar dan ook klikbaar maken naar de bron afbeelding zodat de volledige breedte van de afbeelding ook makkelijk te bekijken is als men wilt.

Dus:
[url=http://i50.tinypic.com/20frku9.jpg][img]http://i50.tinypic.com/20frku9.jpg[/img][/url]


Het forum schaalt namelijk afbeeldingen naar beneden tot de maximale kolom breedte

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 december 2012 door Boudewijn --
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 08 december 2012 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 15:46 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Ik bén helemaal up-to-date. :-) We hebben tot nu toe vijftien wedstrijden gespeeld en het overzicht laat ook de stand bij vijftien wedstrijden zien.

Ik was van plan één keer in de zoveel tijd een update te geven. Maar als jullie willen zal ik er aan proberen te denken om een update na elke wedstrijd op de website te zetten. Ben ik vrijwilliger van de supporters van Feyenoord. ;-)
Ok hoop maandag of zo een up-date te zien!
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 09 december 2012 - 18:28   quote  deeplink  
Overzicht bijgewerkt tot en met wedstrijd nummer 16.

24zd74j.png

Voor het zien van de afbeelding in oorspronkelijk formaat klik op onderstaande link:

http://i48.tinypic.com/24zd74j.png

PS Boudewijn, bedankt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 december 2012 door eko-sporter --
Wim2
 Wim2 - zondag 09 december 2012 - 20:05   quote  deeplink  
Nog steeds 3 punten meer dan vorig seizoen!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 december 2012 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:24 schreef Bosifyable het volgende:
Daar kan ik me herinneren dat dat 2 weken terug 6 punten was, waarna we wonnen van AZ (3 meer) en wonnen van RKC (2 meer). Dus komen we op 11 uit. Ff wachten op het overzichtje van Boudewijn.
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 20:05 schreef Wim2 het volgende:
Nog steeds 3 punten meer dan vorig seizoen!
6 punten meer dan vorig seizoen:
http://forum.headliner.nl/topic-26594/
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 10 december 2012 - 02:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 00:16 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

[..]

6 punten meer dan vorig seizoen:
http://forum.headliner.nl/topic-26594/
Nee Boudewijn je moet kijken naar dezelfde tegenstanders en niet naar het aantal wedstrijden, toch? Even verduidelijken AUB ...
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 december 2012 - 03:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 02:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee Boudewijn je moet kijken naar dezelfde tegenstanders en niet naar het aantal wedstrijden, toch? Even verduidelijken AUB ...
Ja, dat doet mijn overzicht. Vergelijken met dezelfde wedstrijden uit vorige seizoenen.

Alleen bij de clubs die vorig seizoen niet meededen wordt de uitslag van dit jaar meegenomen. Dus de wedstrijd tegen PEC van dit jaar is dit jaar met 2 - 0 gewonnen, dus 3 punten en dat wordt in de optelling van vorig seizoen dan ook als +3 punten beschouwd.
kuipje
 kuipje - maandag 10 december 2012 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 03:11 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ja, dat doet mijn overzicht. Vergelijken met dezelfde wedstrijden uit vorige seizoenen.

Alleen bij de clubs die vorig seizoen niet meededen wordt de uitslag van dit jaar meegenomen. Dus de wedstrijd tegen PEC van dit jaar is dit jaar met 2 - 0 gewonnen, dus 3 punten en dat wordt in de optelling van vorig seizoen dan ook als +3 punten beschouwd.
Eigenlijk moet je die wedstrijden vergelijken met Excelsior. Aangezien zij gedegradeerd zijn.
Xapter
 Xapter - maandag 10 december 2012 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 08:10 schreef kuipje het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je die wedstrijden vergelijken met Excelsior. Aangezien zij gedegradeerd zijn.
Variabele 1 en 2?
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 16 december 2012 - 17:43   quote  deeplink  
Overzicht bijgewerkt tot en met wedstrijd nummer 17.

1z67hax.png

Voor het zien van de afbeelding in oorspronkelijk formaat klik op onderstaande link:

http://i46.tinypic.com/1z67hax.png
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 19:51   quote  deeplink  
Top eko en zo snel..!!
PieterBos
 PieterBos - woensdag 19 december 2012 - 22:34   quote  deeplink  
Gaat lekker!
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 23 december 2012 - 16:28   quote  deeplink  
Overzicht bijgewerkt tot en met wedstrijd nummer 18.

28l7684.png
Voor het zien van de afbeelding in oorspronkelijk formaat klik op onderstaande link:

http://i50.tinypic.com/28l7684.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 december 2012 door eko-sporter --
PieterBos
 PieterBos - donderdag 27 december 2012 - 13:41   quote  deeplink  
Mooie statistiek om de winterstop in te gaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meer punten dan vorig seizoen uit dezelfde wedstrijden!!









0.0135920