|
|
Vincent1970
|
|
|
3 meer graag, om mee te beginnen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Wat er ook gebeurt, na drie wedstrijden zal het vast meer zijn.... Met de nodige versterkingen... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Gaan we weer met deze onzin verder ??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je hoeft het topic niet aan te klikken L.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Haha wie maakt het mooie vergelijkingsoverzicht weer? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Vergelijking na wedstrijdronde 1
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik hoop het van niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Altijd leuk wat statistiek :) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord uit ongeslagen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blijven bijhouden Sportverteller, altijd leuk om te vergelijken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Daar moesten we vorig seizoen nog wel ff op wachten |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
Miss nog een stat erbij en laten zien wat we vorig jaar (voriger jaren) in dezelfde wedstrijden deden? Ik bedoel 2012/2013 ADO - Fey, 2013/2014ADO - Fey ... Of is dat errug veel werk? |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 15:07 schreef jackyvw het volgende:Miss nog een stat erbij en laten zien wat we vorig jaar (voriger jaren) in dezelfde wedstrijden deden? Ik bedoel 2012/2013 ADO - Fey, 2013/2014ADO - Fey ... Of is dat errug veel werk? Dat is informatie die voor elke wedstrijd op een overzichtelijke wijze wordt verstrekt door RenatoBos. Wat al goed is, ga ik niet over- of ook doen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 15:07 schreef jackyvw het volgende:Miss nog een stat erbij en laten zien wat we vorig jaar (voriger jaren) in dezelfde wedstrijden deden? Ik bedoel 2012/2013 ADO - Fey, 2013/2014ADO - Fey ... Of is dat errug veel werk? Hatseflats:
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan die wel die moa he..d:-) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Leuk zo zijn we weer bij de statistieken zoals het topic begon. Alleen nu mooie tabel. Als Moa en sportverteller het zo bij kunnen houden zou het elke week een mooi overzicht geven. Thanks allebei |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zou gewoon sticky moeten zijn, gelijk linkie bovenaan de pagina naar dit tabel :D |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stel het maar voor aan Boudewijn..(geef je weinig kans).. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Goed idee! Boudewijn!? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Tijd dat die weer n's n topic opent. liefst n stuk of 7. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Graag gedaan, ik zal em elke week wel Ff updaten. Misschien leuk als TS de tabellen even kopieer naar start post, wel zo overzichtelijk. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Nou je heb het gelezen Boudewijn, werk aan de winkel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En wie moet die koe dan melken..(?)
Ahaaaa jij natuurlijk...want hoe weet jij anders dat ie op vakantie is.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 01:37 schreef RenatoBos het volgende:En wie moet die koe dan melken..(?) Ahaaaa jij natuurlijk...want hoe weet jij anders dat ie op vakantie is.. Dat riep ik een week geleden al, opletten pipo's. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: SCHANDE! Ik moet nog n paar dagen geduld hebben. en dan twee weken Salou. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Boudewijn op vakantie geen internet? Aan het kamperen in de Bijlmer? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Dit topic mag wel ff sticky, zo'n gezoek steeds. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Vergelijking na wedstrijdronde 2
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
En het andere lijstje na 2 speelronden:
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Weinig reden tot juichen, maar in ieder geval 1 punt meer dan vorig jaar uit dezelfde wedstrijden. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Vergelijking na wedstrijdronde 3:
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Volgende week 2 puntjes inhalen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Toevallig valt me op dat het 'aantal punten per wedstrijd' van vorig seizoen op 0 staat. Niets bijzonders natuurlijk, maar wijs je er even op ;) |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 17:26 schreef Bosifyable het volgende:Toevallig valt me op dat het 'aantal punten per wedstrijd' van vorig seizoen op 0 staat. Niets bijzonders natuurlijk, maar wijs je er even op ;) Dat klopt toch? Vorig seizoen hadden we na drie wedstrijden nul punten, dus dat is gemiddeld na drie wedstrijden 0 punt per wedstrijd. Of bedoel jij iets anders? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 17:30 schreef sportverteller het volgende:[..] Dat klopt toch? Vorig seizoen hadden we na drie wedstrijden nul punten, dus dat is gemiddeld na drie wedstrijden 0 punt per wedstrijd. Of bedoel jij iets anders? Mag aannemen uit dezelfde wedstrijden? |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Over de eerste drie competitieronden in dit overzicht. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ah, je berekent het zo. Sorry, mijn fout. Dacht dat het met dezelfde/vergelijkbare tegenstanders was. |
|
|
|