|
|
Omekees
|
|
|
Precies hetzelfde scenario als vorig seizoen! We begonnen goed kwamen in een dal en daarna was het weer vlammen!
Immers///held Koeman///held, voor het vertrouwen blijven hebben. van Geel///held
+1908
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 september 2012 door Omekees -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Haha snap je topic. Staat alleen al in officiele Immers topic. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Snees
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: +1, het enige verschil is dat ik maar 1 topic open in de zoveel tijd, jij 5 op een dag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 september 2012 door Omekees -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Snees
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wat een opportunisten zijn we ook.. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Maarja, een rits doelpunten is wel wat Immers en Pelle nodig hadden. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
En Feyenoord! Hoe lang is het geleden dat we in een competitiewedstrijd 5 doelpunten hebben gescoord? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Jij bent de laatste die om slotjes moet gaan zeuren Sneesje.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Onze grootste overwinning was toen 4-0. Twee jaar geleden wonnen we met 6-1 van Willem 2.
Maar Nec is tenminste nog een middenmoter en daar dan lekker met 5-1 van winnen doet goed. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Sinds wneer hap jij zo? |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Neuzen-twente nog ideaal 0-0 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Qua begroting staan we op de 4e plek.in de competitie staan we 5e. Als je daarbij optelt dat je vorig jaar 2e bent geworden,doe je ergens iets niet goed. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 september 2012 - 22:22 schreef Snees het volgende:Qua begroting staan we op de 4e plek.in de competitie staan we 5e. Als je daarbij optelt dat je vorig jaar 2e bent geworden,doe je ergens iets niet goed. Een aardige quote voor een topic. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 september 2012 - 22:22 schreef Snees het volgende:Qua begroting staan we op de 4e plek.in de competitie staan we 5e. Als je daarbij optelt dat je vorig jaar 2e bent geworden,doe je ergens iets niet goed. begroting-schuldenlast=weinig geld |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
ergens doe je iets niet goed. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Je doet inderdaad vaker iets niet goed. Vorig seizoen stonden we na 34 wedstrijden op de 2e plek, nu na 7 wedstrijden ook bij de top 5. Nu met dezelfde wedstrijden 4 punten meer, en met een beetje mazzel volgende week 7 punten meer. Kom in mei nog eens terug en kraam dan nog eens die onzin uit. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 september 2012 - 22:34 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Je doet inderdaad vaker iets niet goed. Vorig seizoen stonden we na 34 wedstrijden op de 2e plek, nu na 7 wedstrijden ook bij de top 5. Nu met dezelfde wedstrijden 4 punten meer, en met een beetje mazzel volgende week 7 punten meer. Kom in mei nog eens terug en kraam dan nog eens die onzin uit. Ik hou je op de hoogte. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Beloof je echt dat je pas in mei terug komt? ;-) |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Zou wat zijn zeg. Maar loop niet te hard van stapel. Wanneer komt het wedstrijd topic dan geef ik een uitgebreide voorbeschouwing.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 30 september 2012 - 22:27 schreef Wim2 het volgende:[..] Zou wat zijn zeg. Maar loop niet te hard van stapel. Wanneer komt het wedstrijd topic dan geef ik een uitgebreide voorbeschouwing.. Maandag of dinsdag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 30 september 2012 - 22:27 schreef Wim2 het volgende:[..] Zou wat zijn zeg. Maar loop niet te hard van stapel. Wanneer komt het wedstrijd topic dan geef ik een uitgebreide voorbeschouwing.. ah,,,daar ga ik even voor zitten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zitten ? Ik lig nou al in een deuk :)) |
|
|
|