BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Real Madrid (woensdag 3 oktober 2012 , 20:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 02 oktober 2012 - 20:50   quote  deeplink  
Wel grappig dat je het in de meest ervaren man de zwakste schakel ziet. Lijkt mij eerder dat de Jong en Eriksen overlopen worden hij staat er om de boel op te vangen.

Ik vind juist dat hij verdedigend zeer sterk gepositioneerd staat, bijna elke aanval gaat van Rhijn Alderweireld Moisander of Blind mee op in de aanval. Wie bewaakt hun plekje steeds, Poulsen. Juist hij zorgt voor balans in het elftal.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 03 oktober 2012 - 00:26   quote  deeplink  
Ik zeg STUNT: AJAX - Real Madrid 3-2
AJAX Forever ***+1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 oktober 2012 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 20:37 schreef nora het volgende:
We gaan het zien als ze zo spelen als tegen Dortmund ben ik te vreden,en wie weet zijn Poulsen en Moisander morgen wel de uitblinkers,ik heb Moisander bij AZ in de Europa L ook wel uitstekende wedstrijden zien spelen.
Ik ook, maar vrijwel nooit tegen goede tegenstanders..
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 20:50 schreef Mokum1 het volgende:
Wel grappig dat je het in de meest ervaren man de zwakste schakel ziet. Lijkt mij eerder dat de Jong en Eriksen overlopen worden hij staat er om de boel op te vangen.

Ik vind juist dat hij verdedigend zeer sterk gepositioneerd staat, bijna elke aanval gaat van Rhijn Alderweireld Moisander of Blind mee op in de aanval. Wie bewaakt hun plekje steeds, Poulsen. Juist hij zorgt voor balans in het elftal.
Ik zeg ook nergens dat hij niet belangrijk is en gaat worden voor Ajax, ik zeg alleen dat hij met grote regelmaat zijn man uit zijn rug laat lopen, tel daarbij op dat Moisander iedere topper domme dingen doet, en we weten bijna zeker dat Ajax vanavond minimaal 1 tegengoal te verwerken krijgt..
uitnoord
 uitnoord - woensdag 03 oktober 2012 - 17:04   quote  deeplink  
zoals de spanjaarden zelf al aangeven, Ajax heeft progressie gemaakt, gezien de laatste ontmoeting hebben de spanjaarden geleerd van het makkelijk opnemen tegen ajax, jammer voor ons dat er twee zuivere doelpunten afgekeurd werden, maar nu zal madrid beter nadenken, ik schat de wedstrijd hoog in een hoop op een overwining van ajax, zodoende mijn 3-1 voorspelling
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 03 oktober 2012 - 21:32   quote  deeplink  
Rust 0 - 1
Niets in te brengen tegen Madrid, maar op zich nog goed gespeeld, geen persoonlijke fouten achterin. Alleen Sana wil soms iets teveel.
nora
 nora - woensdag 03 oktober 2012 - 21:34   quote  deeplink  
Blind goed Sana drama Derek drama de Jong drama Eriksen drama Vermeer goed en Babel op een eiland en scheidsrechter ook een drama.
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 21:36   quote  deeplink  
Cijfer voor de eerste helft een 2.

Geen instelling, er wordt niet afgejaagd, er wordt niet door gedekt, er wordt niet gevoetbald, er wordt niet bewogen, passes komen niet aan, duels worden niet aangegaan...

Schandalige vertoning en we mogen Vermeer wel dankbaar zijn dat hij dit trainings partijtje goed doorkomt..

Real wordt door Ajax goed gemaakt, ben benieuwd of er al handtekeningen zijn gevraagd..
hippy
 hippy - woensdag 03 oktober 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 19:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Minder dan voor de andere spelers, Moisander maakt altijd grove fouten in de top wedstrijden, dat deed ie al bij AZ en dat is ie bij ons blijven doen, als ik zie hoe makkelijk het is om Poulsen te overlopen dan ben ik er voor morgen heel angstig van..
Blind speelt verdienstelijk...
Er is alleen geen durf...geen amsterdamsche bluf...
Dan maar 0-4 maar verdomme zeg...slechte bal babel bij die goal...zo speel je toch geen medespeler aan...
hippy
 hippy - woensdag 03 oktober 2012 - 21:43   quote  deeplink  
We spelen tegen real jongens...
Maar ik mis wel de durf om aan te vallen...
We lijken twente wel...;))
jodocus
 jodocus - woensdag 03 oktober 2012 - 21:46   quote  deeplink  
helaas kansloos
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 21:46   quote  deeplink  

Geen instelling, er wordt niet afgejaagd, er wordt niet door gedekt, er wordt niet gevoetbald, er wordt niet bewogen, passes komen niet aan, duels worden niet aangegaan...

Schandalige vertoning en we mogen Vermeer wel dankbaar zijn dat hij dit trainings partijtje goed doorkomt..

Real wordt door Ajax goed gemaakt, ben benieuwd of er al handtekeningen zijn gevraagd..
hippy
 hippy - woensdag 03 oktober 2012 - 21:47   quote  deeplink  
Repeat
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 21:51   quote  deeplink  
Als je nou gewoon wordt weggespeeld terwijl je er wel vol voor gaat, dan kan ik ermee leven, dit is gewoon een schandalige wanvertoning van een paar pubers.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 03 oktober 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 21:46 schreef remco k het volgende:

Heb je niet gewoon een te hoge verwachting van Ajax tegen Real Madrid?
Tegen hun doordekken en afjagen betekent nog meer counters en nog meer doelpunten.
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 21:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Heb je niet gewoon een te hoge verwachting van Ajax tegen Real Madrid?
Tegen hun doordekken en afjagen betekent nog meer counters en nog meer doelpunten.
Echt de grootste bullshit die er bestaat, want zo fel zijn ze helemaal niet, kijk eens bij die counter, niemand die er ook maar over denkt om met een overtreding die counter eruit te halen.. Balletjes over 5 meter die niet aankomen is gewoon kinderachtig..

Je ziet aan alles dat ze tegen die gasten opkijken, en dan kan je gewoon niet winnen..
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 03 oktober 2012 - 21:58   quote  deeplink  
Doelpunt Moisander!
1 - 2
046afca
 046afca - woensdag 03 oktober 2012 - 21:58   quote  deeplink  
als frankbde boer ooit nog met ajax een rol van betekenis wil gaan spelen in de cl, moet hij gwn andere spelers aantrekken met alleen de huidige jeugd redt ajax het.niet helaas
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 03 oktober 2012 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 21:58 schreef 046afca het volgende:
als frankbde boer ooit nog met ajax een rol van betekenis wil gaan spelen in de cl, moet hij gwn andere spelers aantrekken met alleen de huidige jeugd redt ajax het.niet helaas
Dat mag niet van Cruijff!
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 22:01   quote  deeplink  
Die bal van Alderweireld is precies wat ik bedoel.. Wanneer heeft iemand hem ooit zon waardeloze bal zien geven..
hippy
 hippy - woensdag 03 oktober 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 21:51 schreef remco k het volgende:
Als je nou gewoon wordt weggespeeld terwijl je er wel vol voor gaat, dan kan ik ermee leven, dit is gewoon een schandalige wanvertoning van een paar pubers.
Eens
046afca
 046afca - woensdag 03 oktober 2012 - 22:02   quote  deeplink  
tjaa, siem is een goede speler voor de eredivisie maar in de cl komt hij gwn tekort en zo nog een paar
hippy
 hippy - woensdag 03 oktober 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 21:58 schreef Boudewijn het volgende:
Doelpunt Moisander!
1 - 2
We doen weer mee ;))
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Misschien dan ff de wedstrijd kijken, er speelt niet alleen maar jeugd, 5 aangekochte spelers op het veld..
hippy
 hippy - woensdag 03 oktober 2012 - 22:03   quote  deeplink  
We gaan eindelijk knokken??
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 22:05   quote  deeplink  
Yep, en zoals gewoonlijk weer veel te laat..
046afca
 046afca - woensdag 03 oktober 2012 - 22:06   quote  deeplink  
klopt maar er zit ook geen talent op de bank ofs.. toch?
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 22:07   quote  deeplink  
Kijk, komt nu ook een aangekochte speler het veld op..
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 03 oktober 2012 - 22:09   quote  deeplink  
Godsamme die had moeten zitten!
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 22:11   quote  deeplink  
Dit is precies wat ik bedoel, waarom niet vanaf het begin..
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 03 oktober 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 22:11 schreef remco k het volgende:
Dit is precies wat ik bedoel, waarom niet vanaf het begin..
Omdat Real het nu toelaat en in de eerste helft ze daar de kans niet voor kregen, dat ligt dus niet aan Ajax.
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 22:21   quote  deeplink  
Klasse Toby...
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 22:12 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Omdat Real het nu toelaat en in de eerste helft ze daar de kans niet voor kregen, dat ligt dus niet aan Ajax.
Onzin, alles valt of staat met inzet.. Ajax kan de gelijkmaker maken, alsof ze dat laten gebeuren..
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 22:22   quote  deeplink  
En nogmaals klasse Toby..
046afca
 046afca - woensdag 03 oktober 2012 - 22:24   quote  deeplink  
net zo afgeslacht als onder jol tegen real. progressie nul.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 03 oktober 2012 - 22:24   quote  deeplink  
Tjah, dat krijg je ervan als je te opportunistisch gaat voetballen.
Tuurlijk, je moet iets, maar tegen zo'n club kan dat natuurlijk niet.
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 22:24 schreef Boudewijn het volgende:
Tjah, dat krijg je ervan als je te opportunistisch gaat voetballen.
Tuurlijk, je moet iets, maar tegen zo'n club kan dat natuurlijk niet.
persoonlijke domme fouten maken niet, een man voor je houden leer je bij de fjes.. Dat heeft niks te maken met opportunistisch spelen.. En twee domme persoonlijek fouten maken al helemaal niet.
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 22:24 schreef 046afca het volgende:
net zo afgeslacht als onder jol tegen real. progressie nul.
Onzin, Real was in de tijd onder Jol niet een schim van wat ze nu zijn..
En dan vergeet je voor het gemak even de spelers die er toen en nu waren.. en sla je even twee kampioenschappen over,,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 oktober 2012 door remco k --
046afca
 046afca - woensdag 03 oktober 2012 - 22:33   quote  deeplink  
in het jaar onder jol haalden we 85 punten, daar zijn we niet meer eens in de buurt van gekomen en ja we zijn twee keer kampioej geworden met wel 2 zwakke eerste competitie helften en een goede vermeer in de 2 seizoenshelft. ik heb nog geen enkel jaar een oppermachtig ajax gezien zoals psv in 2005. en tuurlijk die kampioenschappen zijn mooi maar wij ajax supn staan er om bekend dat het belangrijk is HOE zoiets behaald word. met mooi voetbal.
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 22:33 schreef 046afca het volgende:
in het jaar onder jol haalden we 85 punten, daar zijn we niet meer eens in de buurt van gekomen en ja we zijn twee keer kampioej geworden met wel 2 zwakke eerste competitie helften en een goede vermeer in de 2 seizoenshelft. ik heb nog geen enkel jaar een oppermachtig ajax gezien zoals psv in 2005. en tuurlijk die kampioenschappen zijn mooi maar wij ajax supn staan er om bekend dat het belangrijk is HOE zoiets behaald word. met mooi voetbal.
Onder Jol was het helemaal niet om aan te zien, alle ballen op Suarez.. Daar werd je blij van, ik niet in ieder geval
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 03 oktober 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 22:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Onder Jol was het helemaal niet om aan te zien, alle ballen op Suarez.. Daar werd je blij van, ik niet in ieder geval
Dat heet resultaat voetbal.
Persoonlijk vond ik een elftal met Suarez vele malen interessanter om naar te kijken want je had altijd het idee dat hij er iets geks maar doeltreffends mee kon doen.

Behalve van Vermeer wordt ik van geen van de huidige spelers warm en kijk ik Ajax tegen een subtopper voor de vorm op de achtergrond mee. Niets spannends aan...
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 22:44   quote  deeplink  
Vind het vandaag een schandalig slechte vertoning van Ajax...

Onder de indruk zijn van je tegenstander en die dan ook maar vrij baan geven om een trainingspartijtje te spelen kan en mag gewoon niet, dat je verliest heb ik helemaal geen moeite mee, maar zonder inzet is scht schandalig..

Slechtste spelers bij Ajax. De Jong, Moisander Poulsen en Alderweireld als slechtste.

Goede spelers, Daley Blind, Erikssen, Babel en Vermeer als beste

Prima wedstrijd van van Rhijn, Sana en de invallers..
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 22:42 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Persoonlijk vond ik een elftal met Suarez vele malen interessanter om naar te kijken want je had altijd het idee dat hij er iets geks maar doeltreffends mee kon doen.

Behalve van Vermeer wordt ik van geen van de huidige spelers warm en kijk ik Ajax tegen een subtopper voor de vorm op de achtergrond mee. Niets spannends aan...
Doe nou niet zo wijs, ik weet prima wat ze speelden, maar het is niet het Ajax spelletje..

Jij hoeft het ook niet spannend te vinden, je bent ook helemaal niet voor Ajax...
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 22:42 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

En het resultaat was er ook niet, want we werden geen kampioen..
remco k
 remco k - woensdag 03 oktober 2012 - 22:49   quote  deeplink  
Ben blij dat de Boer hetzelfde heeft gezien als ik..
hippy
 hippy - woensdag 03 oktober 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 22:33 schreef PaterPieleke het volgende:
Wat een wereldelftal zeg dat Ajax. 0,0.
Dit had Twente al moeten doen afgelopen zaterdag.
Stelletje angsthazen, net goed, ik hoop dat het meer wordt.
1-4, wat een aanfluiting. Blind wat een voetballer is dat zeg.
En dan die Sana, net een homo.
Dus...ik denk dat elk elftal uit nl afgemaakt wordt door real...
Wat een onzinnig gezwets van je...
Had je verwacht dat ajax zou winnen dan...??
hippy
 hippy - woensdag 03 oktober 2012 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 22:27 schreef remco k het volgende:

[..]

persoonlijke domme fouten maken niet, een man voor je houden leer je bij de fjes.. Dat heeft niks te maken met opportunistisch spelen.. En twee domme persoonlijek fouten maken al helemaal niet.
Ook v rhijn die zich niet voor het schot van ronaldo gooit...
Maar als een ballerina zijn been omhoog doet...
Zeer naief.... Ronaldo daar bij de 16 is dodelijk...
Eide
 Eide - woensdag 03 oktober 2012 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Als je dit nu nog roept snap je echt niet wat men nu bij Ajax eigenlijk wil. Alsof Ajax elk jaar een A1 gaat opstellen e alsof dat vanaf dit seizoen elk seizoen gaat gebeuren. Iets verder vooruit denken mag best.

Ontopic:
- Vermeer
Man van de wedstrijd. Hield Ajax de eerste helft eigenhandig op de been. Pakte de tweede helft ook nog wat goede ballen. Gewoon goed.

- Verdediging
Toby pakt steeds meer zijn verantwoordelijkheid en is Moisander al voorbij als sterkhouder achterin. Toby speelde een redelijke pot. Ondanks het commentaar op TV was hem niet te verwijten bij de derde goal, die bal gaat gewoon achter hem langs. Blind erg goed. Boven verwachting goed zelfs. Als hij voetballend iets beter wordt zou het nog wel eens vreemd kunnen lopen met Daley.

- Middenveld
De zwakste schakel van Ajax, het hele seizoen al. Derde goal valt doordat Eriksen het duel niet vol ingaat. Siem de Jong speelde nuttig in verdedigend opzicht maar was aan de bal onzichtbaar. Eriksen toch ontoereikend als creatieve man tegen een tegenstander van dit formaat. Sporkslede speelde verfrissend.

- Aanval
Babel lang op een eiland en steeds tegen twee man. Derk steeds net niet maar lijkt wel beter te worden, Sana sneeuwde onder. Hoessen viel opvallend goed in, had de 2-2 op de slof maar deed het erg leuk.

Als meest positieve wat mij betreft dat ook bij Madrid het verschil gemaakt moest worden op individuele klasse. Tuurlijk is Madrid beter maar ze hadden nadrukkelijk Ronaldo nodig om dat verschil ook echt te maken. Als collectief speelde Ajax niet eens onverdienstelijk, zelfs een periode goed maar uiteindelijk kan je niet op tegen de grootmacht die Real momenteel is. Toch weer wat lichtpuntjes in de vorm van Sporkslede, Hoessen en toch met name Blind.
hippy
 hippy - woensdag 03 oktober 2012 - 22:56   quote  deeplink  
We zitten op een lijn vandaag remko...
Je lieveling deed het aardig...;))
Maar real was op alle fronten te sterk...
Eide
 Eide - woensdag 03 oktober 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 22:56 schreef hippy het volgende:
Maar real was op alle fronten te sterk...
Eens, ook niet vreemd natuurlijk als je begroting net zo groot is als alle eredivisie clubs bij elkaar. De bankzitters van Real alleen al waren 117 miljoen waard...

Maar ze spelen ook goed voetbal. De 1e helft van Real was gewoon goed.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Real Madrid (woensdag 3 oktober 2012 , 20:45)

0.0069901