|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Sulejmani geblesseerd aan enkel (Officiële Ajax Clubsite)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Sulejmani lang uit roulatie met gescheurde enkelband
Miralem Sulejmani is zondag op de training geblesseerd geraakt aan zijn rechterenkel. Onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen dat hij een enkelband heeft gescheurd.
Sulejmani zal in elk geval de komende weken niet inzetbaar zijn. De buitenspeler zal niet worden geopereerd. Zijn herstel vindt door middel van revalidatie plaats bij Ajax. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 september 2012 - 16:04 schreef Boudewijn het volgende:Sulejmani lang uit roulatie met gescheurde enkelbandMiralem Sulejmani is zondag op de training geblesseerd geraakt aan zijn rechterenkel. Onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen dat hij een enkelband heeft gescheurd. Sulejmani zal in elk geval de komende weken niet inzetbaar zijn. De buitenspeler zal niet worden geopereerd. Zijn herstel vindt door middel van revalidatie plaats bij Ajax. Gepasseerd station......zal geen Ajacied wakker van liggen |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
Ongelofelijk. Die verdwijnt nu dus echt via de achterdeur bij Ajax... Winter transfer is nu ook uitgesloten... Ik blijf van mening dat een Sulejmani in goede doen echt een meerwaarde kan zijn. Niet persé als basisspeler, maar in de breedte van het team zeker! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Mijn god 16,5 miljoen naar de klote !!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 september 2012 - 16:17 schreef Sander111 het volgende:Ongelofelijk. Die verdwijnt nu dus echt via de achterdeur bij Ajax... Winter transfer is nu ook uitgesloten... Ik blijf van mening dat een Sulejmani in goede doen echt een meerwaarde kan zijn. Niet persé als basisspeler, maar in de breedte van het team zeker! Yep.......maar ach is al weg gepoetst,zo iets als de kado'tjes die ik voor mijn dochter koop......vorig jaar veel plezier van gehad,nu is het stuk.......volgende maand is ze weer jarig,over een jaar hetzelfde verhaal.....toch koop ik het voor haar |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 30 september 2012 - 17:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Yep.......maar ach is al weg gepoetst,zo iets als de kado'tjes die ik voor mijn dochter koop......vorig jaar veel plezier van gehad,nu is het stuk.......volgende maand is ze weer jarig,over een jaar hetzelfde verhaal.....toch koop ik het voor haar Maar daar heeft ze iig een maand plezier aan beleefd en jij hebt er wat extra onvoorwaardelijke liefde voor terug gekregen. Bij Sulejmani zijn de verhoudingen scheef. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Goed nieuws heb je toch niks aan die gast!!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Blijft jammer, in potentie toch nog steeds een hele goede voetballer, maar als die jongen het nou eens niet te hoog in zn bol gaat hebben en gewoon lekker gaat voetballen, is hij zeker wel een meerwaarde. Maar dan moet hij wel eerst bijtekenen.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 30 september 2012 - 19:26 schreef Ajx het volgende:Blijft jammer, in potentie toch nog steeds een hele goede voetballer, maar als die jongen het nou eens niet te hoog in zn bol gaat hebben en gewoon lekker gaat voetballen, is hij zeker wel een meerwaarde. Maar dan moet hij wel eerst bijtekenen.... Zie het niet meer gebeuren en dan is de eindbalans toch wel erg negatief.... Veel gekost en weinig plezier aan beleefd(helaas want hij had zat potentie) |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
kapitaal vernietiging
16 miljoen en de beetjes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 oktober 2012 door eindhovenpsv1 -- |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Nee hoor 16.7mln + 5x 1.8mln salaris= 25.7mln
En 410 maar zingen voor sulejmani als ie erin komt. Belachelijk!
Ze moeten nu zeggen blijf maar weg!! |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Daar weet jij alles vanaf....en handje ophouden ook natuurlijk. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Nog een jaartje en dan is ie weg...:)) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wat een klojo is dat toch vanaf dag 1 al een eigenheimer geweest te dik te lui en geen oog voor zijn medespelers ,heeft nu weer een zware enkel blessure als laatste bericht en dan lees je opeens dat hij mee speelt met Servie hoeveel geduld heeft Ajax nog,die gozer doet echt alleen waar hij zin in heeft ,uit de selectie flikkeren want die 16.5 miljoen ben je gewoon kwijt en laat hem maar in jong Ajax zijn wedstrijdjes spelen tot hij opgerot is. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 - 11:25 schreef nora het volgende:Wat een klojo is dat toch vanaf dag 1 al een eigenheimer geweest te dik te lui en geen oog voor zijn medespelers ,heeft nu weer een zware enkel blessure als laatste bericht en dan lees je opeens dat hij mee speelt met Servie hoeveel geduld heeft Ajax nog,die gozer doet echt alleen waar hij zin in heeft ,uit de selectie flikkeren want die 16.5 miljoen ben je gewoon kwijt en laat hem maar in jong Ajax zijn wedstrijdjes spelen tot hij opgerot is. Tja...dit heeft ajax zichzelf ook wel een beetje aangedaan... |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
In principe kan hij er niets aan doen, dat Ajax veel te veel voor hem betaald heeft. De fout ligt bij Jeroen Slop, die verantwoordelijk financiële man bij Ajax. Het verbaast mij dan ook, dat hij nog steeds in zijn huidige positie zit. De aankoop van Sulejmani is niet de enige misser van hem geweest. Denk nog maar eens aan de periode Martin Jol. We zijn het met z'n allen wel eens, dat Sulejmani geen enkele waarde voor ons aller Ajax heeft. Maar ik heb geen enkele illusie, dat hij in de winter nog verkocht gaat worden. We kunnen ons nu beter blijven richten op nederlandse en scandinavische talentvolle voetballers. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nee hij kan er niks aan doen dat Ajax zo stom was om zo,n bedrag te betalen,maar ik heb het idee dat hij geen klote geeft om Ajax en zijn tijd uitzit op zijn manier en dingen doet die hij leuk vind o.a meevoetballen met Servie terwijl hij gewoon geblesseerd is,ik hoop dat Ajax hem aanpakt. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Laatst een bericht dat hij nog steeds open staat voor contractverlenging, opzouten met die gast! Al zou je nog iets aan hem kunnen verdienen, wat me sterk lijkt. |
|
|
|