|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Luigi Bruins nog altijd clubloos (FR-Fanatic)
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Ook hier bevestigt de uitzondering de regel. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Topic naam veranderen in bruins nog steeds kansloos...;)) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Wat een verhaal...;)) |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Ach ja ik dacht, die hippy houdt wel van korte verhaaltjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Cruijff een Feyenoorder? Had allang al in het Sarphatihuis in z'n favo dorp moeten zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Cruijff heeft eigenhandig een mooi elftal om zeep geholpen, waar je nog jaren op door had kunnen borduren. Nu gingen de spelers weg en ging het met Feyenoord bergafwaarts. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
En JanM heeft ie al een club?? Net zoals Royston Drenthe?? Oh nee toch niet, hoe zou dat toch komen?? Tja het zijn 2 wereld toppers hé .... Hahaha, blijf jij maar lekker je kop in het zand steken!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 - 04:55 schreef lijdensweg het volgende:En JanM heeft ie al een club?? Net zoals Royston Drenthe?? Oh nee toch niet, hoe zou dat toch komen?? Tja het zijn 2 wereld toppers hé .... Hahaha, blijf jij maar lekker je kop in het zand steken!! Ook goeiemorgen |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ja ik ben gauw afgeleid...;))) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Misschien wel...toen ik klein was werd daar nooit over geluld..;))) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hij is bij Genk ook op stage geweest! Als smoes werd er gezegd dat er geen geld was. Terwijl in de week erna 2 spelers werden vast gelegd ...... Dat zegt mij genoeg over Luigi Bruins!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan zo met drenthe in de musical sjors en sjimmie. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Die wilde een keer in een echt stadion kampioen worden.....snap ik wel. Dat jullie zo'n man tot clubicoon uitroepen snap ik dan weer minder |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 - 04:55 schreef lijdensweg het volgende:En JanM heeft ie al een club?? Net zoals Royston Drenthe?? Oh nee toch niet, hoe zou dat toch komen?? Tja het zijn 2 wereld toppers hé .... Hahaha, blijf jij maar lekker je kop in het zand steken!! Met je kop in de stront zie je ook niet veel he Lijdensweg,daarbij meurt het als de pleuris op het forum hahahahahahahahaha pffff |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 - 04:55 schreef lijdensweg het volgende:En JanM heeft ie al een club?? Net zoals Royston Drenthe?? Oh nee toch niet, hoe zou dat toch komen?? Tja het zijn 2 wereld toppers hé .... Hahaha, blijf jij maar lekker je kop in het zand steken!! . ^ /|\ / | \ / | \ | | | | GEFRUSTREERD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 oktober 2012 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
denk om je hart milion dollar man |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Die luigi bruins kan echt wel voetballen.T is bij hem gewoon een mentaliteits kwestie.Hij heeft t gewoon niet voor de top.Daarvoor is meer nodig dan alleen goed te kunnen voetballen.Ik denk dat wesley verhoek daar ook mee te maken heeft vrees ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 - 19:30 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hij is bij Genk ook op stage geweest! Als smoes werd er gezegd dat er geen geld was. Terwijl in de week erna 2 spelers werden vast gelegd ...... Dat zegt mij genoeg over Luigi Bruins!! Vind jij Luigi eigenlijk gewoon heel geil? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 - 22:05 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Die wilde een keer in een echt stadion kampioen worden.....snap ik wel. Dat jullie zo'n man tot clubicoon uitroepen snap ik dan weer minder Wel grappig dat het met hem ook gelukt is... Heb er wel begrip voor, al zijn anderen het daar niet vaak mee eens...;))) |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 - 07:52 schreef hippy het volgende:[..] Wel grappig dat het met hem ook gelukt is... Heb er wel begrip voor, al zijn anderen het daar niet vaak mee eens...;))) Blij dat onze Coen en onze Willem niet zo waren, maarja die speelden dan ook allebei bij de mooiste club van Nederland!!! Bytheway, stonden nog tien spelers om Cruijff heen, dus lag niet alleen aan Johannes dat ze toen ook weer kampioen werden. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 - 10:02 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Blij dat onze Coen en onze Willem niet zo waren, maarja die speelden dan ook allebei bij de mooiste club van Nederland!!! Bytheway, stonden nog tien spelers om Cruijff heen, dus lag niet alleen aan Johannes dat ze toen ook weer kampioen werden. Ieder zijn eigen mening...;))) |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Wat een verhaal...;)) |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Ach ja ik dacht, die Leonidas houdt wel van korte verhaaltjes. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Op naar de 100 posts. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Moet je niet zo snel zijn afgeleid..;))) |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Is moeilijk met al die mooie meisjes om mij heen. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Ieder zijn eigen forum ;) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ik voel me nu zo welkom hier...;))) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Jij bent te nieuwsgierig. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Met je kop in de stront zie je ook niet veel he Lijdensweg,daarbij meurt het als de pleuris op het forum hahahahahahahahaha pffff Ach Bruins en Drenthe zijn zo populair, dat de clubs voor het oprapen liggen ....... Lijkt mij eerder dat jij je kop in het zand steek!! En als ze niet spelen dan zie ik inderdaad niet veel, hahahaha mmmm. Raar hé, hoe zou dat toch komen ....... Oh ja ze zijn CLUBLOOS!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan je beter aan van Geil vragen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: het is weliswaar n opgewonden standje...
maar het antwoord is NEE |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
excelsior zoekt nog wat dacht dat hij er speelde?? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: We hebben het over Bruins hé, wel bij de les blijven! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Heeft ie zelf afgewezen Hij speel blijkbaar liever niet dan in de jupiler league |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kapsoneslijer is het!! Die denkt dat ie heel wat is ................ Luigi Bruins , hahaha wat een lachertje!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 - 23:17 schreef lijdensweg het volgende:[..] Kapsoneslijer is het!! Die denkt dat ie heel wat is ................ Luigi Bruins , hahaha wat een lachertje!! Haha ja hij vind zichzelf een eredivisie waardige speler |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Bruins///HELD! (snees/lijdensweg negeren!) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Niet gewassen en nog ruik die niet naar zweet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Inderdaad net zoals ene Royston Drenthe, even voor de moeite ........... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 oktober 2012 door MMM -- |
|
|
|