|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Luigi Bruins nog altijd clubloos (FR-Fanatic)
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bruins...Bruins....Speelde die niet in Gooische Vrouwen? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
ik vraag me toch af of luigi onder koeman zou kunnen groeien.. Ik denk het wel.. Het is een type speler die (zeker voor de breedte) nog steeds een meerwaarde kan zijn voor feyenoord.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 22 november 2012 - 18:14 schreef ferfan het volgende:ik vraag me toch af of luigi onder koeman zou kunnen groeien.. Ik denk het wel.. Het is een type speler die (zeker voor de breedte) nog steeds een meerwaarde kan zijn voor feyenoord.. Nee |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 22 november 2012 - 18:14 schreef ferfan het volgende:ik vraag me toch af of luigi onder koeman zou kunnen groeien.. Ik denk het wel.. Het is een type speler die (zeker voor de breedte) nog steeds een meerwaarde kan zijn voor feyenoord.. Hahahaha, wat een lachertje !! MEERWAARDE ?? Vandaar dat ie een 'andere' club heeft !! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik denk dat we die nooit meer terug zullen zien in ons roodwitte shirt.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik denk dat Koeman hem tegen AZ nog bij de selectie haalt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ken ik niet, waar speelt die? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Laat hem naar Spakenburg gaan lekker samen met van de Bergh in de top klasse dan speeld hij ook nog |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gelukkig maar ..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij had gewoon een cursus moeten volgen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nu resteert slechts therapie. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ben lang pro Luigi geweest (en gebleven), maar heb toch het idee dat het met z'n werklust te maken heeft. . . . . jammer, jammer . . . |
|
|
|
|
klaasfaak
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 november 2012 - 19:26 schreef sevillana het volgende:ben lang pro Luigi geweest (en gebleven), maar heb toch het idee dat het met z'n werklust te maken heeft. . . . . jammer, jammer . . . snap niet dat velen dat lang niet inzagen misschien omdat ie der uitziet als de ideale schoonzoon. els was bv. helemaal wild van hem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 november 2012 door klaasfaak -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
klaasfaak
|
|
|
diegene die het voor luigi opnamen zeiden hij is technisch en heeft inzicht maar dat soort spelers met zijn niveau lopen ook bij fc. balophetdak maar die zullen ook nooit feyenoord 1 halen, snappen jullie eindelijk !!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 november 2012 door klaasfaak -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 november 2012 - 21:21 schreef klaasfaak het volgende:diegene die het voor luigi opnamen zeiden hij is technisch en heeft inzicht maar dat soort spelers met zijn niveau lopen ook bij fc. balophetdak maar die zullen ook nooit feyenoord 1 halen, snappen jullie eindelijk !! verklaar je nader |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: moet ik dat doen, ik ken hem helemaal niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar zo makkelijk kom je er niet vanaf, je stelde hetzelfde voor..!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Volgend seizoen bij heracles |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zou het ? Ik er Peter Bosz er niks over horen zeggen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: wat is onbegrijpelijk, dat hij ooit opgesteld is...? |
|
|
|
|
zwelgje1981
|
|
|
Wat een gezeik hier zeg. Bruins kan gewoon ontzettend goed voetballen alleen hij heeft geen werkers mentaliteit. Hadden S. Kalou, Leonardo, Van Persie dat wel dan? Onder de juiste begeleiding zou Bruins een uitstekende speler voor Feyenoord kunnen zijn. Na het seizoen dat hij bij Excelsior speelde had Bruins de clubs voor het uitkiezen. Hij koos voor Feyenoord en draaide zeker in het begin uitstekend onder van Marwijk. Als je hardop de vraag stelt waarom Bruins ooit opgesteld is dan moet je jezelf zo hard onder je reet trappen dat je schoen erin blijft hangen en operatief verwijderd moet worden. Kunnen ze gelijk wat aan je ogen doen |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ik denk t alleen Omdat overtoom weg gaat duarte zal denk ik wel weg gekocht worden en ik denk dat ze m dan transfervrij binnen halen Maar dit is wat ik denk/vermoed he |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 26 november 2012 - 10:22 schreef zwelgje1981 het volgende:Wat een gezeik hier zeg. Bruins kan gewoon ontzettend goed voetballen alleen hij heeft geen werkers mentaliteit. Hadden S. Kalou, Leonardo, Van Persie dat wel dan? Onder de juiste begeleiding zou Bruins een uitstekende speler voor Feyenoord kunnen zijn. Na het seizoen dat hij bij Excelsior speelde had Bruins de clubs voor het uitkiezen. Hij koos voor Feyenoord en draaide zeker in het begin uitstekend onder van Marwijk. Als je hardop de vraag stelt waarom Bruins ooit opgesteld is dan moet je jezelf zo hard onder je reet trappen dat je schoen erin blijft hangen en operatief verwijderd moet worden. Kunnen ze gelijk wat aan je ogen doen Jij ken ook wel mee naar therapie met die ideeën van je |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 26 november 2012 - 10:22 schreef zwelgje1981 het volgende:Wat een gezeik hier zeg. Bruins kan gewoon ontzettend goed voetballen alleen hij heeft geen werkers mentaliteit. Hadden S. Kalou, Leonardo, Van Persie dat wel dan? Onder de juiste begeleiding zou Bruins een uitstekende speler voor Feyenoord kunnen zijn. Na het seizoen dat hij bij Excelsior speelde had Bruins de clubs voor het uitkiezen. Hij koos voor Feyenoord en draaide zeker in het begin uitstekend onder van Marwijk. Als je hardop de vraag stelt waarom Bruins ooit opgesteld is dan moet je jezelf zo hard onder je reet trappen dat je schoen erin blijft hangen en operatief verwijderd moet worden. Kunnen ze gelijk wat aan je ogen doen Tweede post en dan meteen zo raak uithalen. Ik zeg WELKOM! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 26 november 2012 - 10:22 schreef zwelgje1981 het volgende:Wat een gezeik hier zeg. Bruins kan gewoon ontzettend goed voetballen alleen hij heeft geen werkers mentaliteit. Hadden S. Kalou, Leonardo, Van Persie dat wel dan? Onder de juiste begeleiding zou Bruins een uitstekende speler voor Feyenoord kunnen zijn. Na het seizoen dat hij bij Excelsior speelde had Bruins de clubs voor het uitkiezen. Hij koos voor Feyenoord en draaide zeker in het begin uitstekend onder van Marwijk. Als je hardop de vraag stelt waarom Bruins ooit opgesteld is dan moet je jezelf zo hard onder je reet trappen dat je schoen erin blijft hangen en operatief verwijderd moet worden. Kunnen ze gelijk wat aan je ogen doen Onzin. Een voetballer moet een werkersmentaliteit van zichzelf hebben. Therapie 'Kijken met de hersenen' is in de aanbieding. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 26 november 2012 - 10:22 schreef zwelgje1981 het volgende:Wat een gezeik hier zeg. Bruins kan gewoon ontzettend goed voetballen alleen hij heeft geen werkers mentaliteit. Hadden S. Kalou, Leonardo, Van Persie dat wel dan? Onder de juiste begeleiding zou Bruins een uitstekende speler voor Feyenoord kunnen zijn. Na het seizoen dat hij bij Excelsior speelde had Bruins de clubs voor het uitkiezen. Hij koos voor Feyenoord en draaide zeker in het begin uitstekend onder van Marwijk. Als je hardop de vraag stelt waarom Bruins ooit opgesteld is dan moet je jezelf zo hard onder je reet trappen dat je schoen erin blijft hangen en operatief verwijderd moet worden. Kunnen ze gelijk wat aan je ogen doen Je tweede post en je plaatst meteen zoveel onzin.. Treurig.
Na dit bericht al niet meer serieus te nemen.
Of je bent Mario Been die weer op dit forum zit..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 november 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 26 november 2012 - 11:23 schreef MMM het volgende:[..] Je tweede post en je plaatst meteen zoveel onzin.. Treurig. Na dit bericht al niet meer serieus te nemen. zo heb ik er wel meer gezien hier op 't forum, hè klaas? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 26 november 2012 - 10:22 schreef zwelgje1981 het volgende:Wat een gezeik hier zeg. Bruins kan gewoon ontzettend goed voetballen alleen hij heeft geen werkers mentaliteit. Hadden S. Kalou, Leonardo, Van Persie dat wel dan? Onder de juiste begeleiding zou Bruins een uitstekende speler voor Feyenoord kunnen zijn. Na het seizoen dat hij bij Excelsior speelde had Bruins de clubs voor het uitkiezen. Hij koos voor Feyenoord en draaide zeker in het begin uitstekend onder van Marwijk. Als je hardop de vraag stelt waarom Bruins ooit opgesteld is dan moet je jezelf zo hard onder je reet trappen dat je schoen erin blijft hangen en operatief verwijderd moet worden. Kunnen ze gelijk wat aan je ogen doen nou gezwelgje...
je slaat de spijker op zn kop.....
alleen die schoen in mn oog begrijp ik niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je zal wel een jaartje weer moeten wachten geile op een antwoord.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Geweldig!! Ik heb al weer jaren niet zo genoten ..... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 26 november 2012 - 10:22 schreef zwelgje1981 het volgende:Wat een gezeik hier zeg. Bruins kan gewoon ontzettend goed voetballen alleen hij heeft geen werkers mentaliteit. Hadden S. Kalou, Leonardo, Van Persie dat wel dan? Onder de juiste begeleiding zou Bruins een uitstekende speler voor Feyenoord kunnen zijn. Na het seizoen dat hij bij Excelsior speelde had Bruins de clubs voor het uitkiezen. Hij koos voor Feyenoord en draaide zeker in het begin uitstekend onder van Marwijk. Als je hardop de vraag stelt waarom Bruins ooit opgesteld is dan moet je jezelf zo hard onder je reet trappen dat je schoen erin blijft hangen en operatief verwijderd moet worden. Kunnen ze gelijk wat aan je ogen doen Ik kijk nu al uit naar jouw volgende post in november! Of ben je zo geschrokken van alle reacties dat je nu voorgoed bent verdwenen? Je moet maar zo denken: wie geloofde in het slagen van Pellè?
Bruins///HELD! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 03 januari 2013 - 17:13 schreef JanM het volgende:[..] Ik kijk nu al uit naar jouw volgende post in november! Of ben je zo geschrokken van alle reacties dat je nu voorgoed bent verdwenen? Je moet maar zo denken: wie geloofde in het slagen van Pellè? Bruins///HELD! Geweldig zo! Een lust voor mijn ogen, hahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gun hem snel een club waar hij kan laten zien dat hij weldegelijk een goede voetballer is. En anders is dit mijn laatste
Bruins///HELD! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2013 - 09:20 schreef JanM het volgende:Gun hem snel een club waar hij kan laten zien dat hij weldegelijk een goede voetballer is. En anders is dit mijn laatste Bruins///HELD! AUB zeg, dan geen club hier in de buurt! Dat gaat weer zeer aan mijn ogen doen. Verwegistan is een mooie cluppie hem ..... In Siberie of de Sahara |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
JanM & Lijdensweg: love on first sight. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: De enige overeenkomst die wij hebben is dat we allebei Alpe d'HuZes gefietst hebben, maar l vertelt zoveel onzin dat ik daar zelfs mijn vraagtekens bij zet. Ik heb namelijk alleen maar hele leuke mensen ontmoet daar en geen ... (vul zelf maar in). Gewoon negeren!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 januari 2013 door JanM -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2013 - 10:42 schreef JanM het volgende:[..] De enige overeenkomst die wij hebben is dat we allebei Alpe d'HuZes gefietst hebben, maar l verteld zoveel onzin dat ik daar zelfs mijn vraagtekens bij zet. Ik heb namelijk alleen maar hele leuke mensen ontmoet daar en geen ... (vul zelf maar in). Gewoon negeren! Ja dit jaar weer he .... vele vraagtekens!
Hahahaha |
|
|
|