|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Huub is een waardeloze kerel!"
Er komt een collect call binnen voor Claire, maar Huub en Jaap willen alleen de punten daarvoor geven als ze erbij mogen blijven zitten. "Ik heb zoveel reacties gekregen dat ik vond dat ik even moest bellen", licht de vader van Claire zijn actie toe. "Je laat die l*l vallen, keihard. Het is een waardeloze kerel en jij gaat nu gewoon voor jezelf kiezen", spreekt papa. "Ik vind Huub een hele grote l*l. Ook al zitten ze er nu bij, je moet deze mensen laten vallen. Maak je eigen keuze en kies voor jezelf. Wij zijn heel trots op je. Je ziet er goed uit en die afspraak die we hadden is allang voorbij. Gebeurd is gebeurd en dit hoort er allemaal bij. Ga straks gewoon buiten even nadenken!", zegt de vader van Claire. De vijf minuten vliegen voorbij. Zal Claire een beetje gesterkt zijn door dit gesprek?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
trutje
|
|
|
Och jeeeeee Pa je zet je zelf voor LUL je bent zelf vreemd gegaan dus wie is nu waardeloos pa van Clair jij zelf!!!!!!!!!!!!! Huub heeft niet eens een relatie met Clair dus niet zeiken ouwe lul Tijd dat die puwe lul van Clair een een domper op zijn neus gaat krijgen whoehahah |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hoe weet je dit allemaal trutje, volgens mij kom je uit Tilburg e.o. en met wie is de vader van Claire vreemdgegaan, heetze soms )bijnaam) trutje, of is Clair een van je "vriendinnen" |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
tino je moet reageren op de site,hou jij het maar bij je eigen deprie woorden!Je valt iedereen aan die ook maar iets goeds over huubje zegt,beetje zielig! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik vindt dat claire zelf bij de situatie is geweest,en dat ze dit allemaal heus wel wist... |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
jammer hoor is claire nu echt achterlijk ze heeft niet eens naar haar vader geluisterd en dat ze een voorbeeld aan eric neemt is helemaal te zot eric heeft van huub en jaap kost en paardestront overzich heen gehad sorry maar aangezien eric net zo gevoelloos is zou ik niet nbaar hem luisteren ze wil leren op een harde manier nou claire je gaat krijgen waar je om vraagt als eric dat accepteerd wat denk je dat er met jpuw gaat gebeuren stom stom dom en blond ze denkt met haar doos niet met haar verstand als ze die al heeft ze heeft zelf mike veraden die haar juist wilde helpen claire is zielig en echt wel gemeen |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Ilse, zoals je zelf ook kunt lezen, reageerde trutje ook al enkele keren niet op het spel maar op de familie, zeg vader, van Claire. Hierop van jou geen enkel commentaar. Kun je trouwens van Huub iets positiefs zeggen, als jij dit kunt, dan......vul de rest zelf maar in |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
oke tino komt ie... huub speelt en spel en staat enorm stevig in zijn schoenen,de goudenkooi is geen big brother,en dat het nu allemaal anders is geworden...tja huub is gewoon overgebleven,maar we hebben ze erger gehad toch?? natasia nataniél,nena,dus ja dat huub het met tienduizend mensen doet levert kijkcijfers op,voor de rest is valt hij wel mee vind ik,hij is de goudenkooi samen met braín amanda en jaap..Als huub weg zou zijn zou het helemaal een big brother worden,dat is jammer want zo is de goudenkooi niet opgezet..
en ja trutje zei dat idd,en misschien is het bijhalen van familie nit zo goed,maar ja die mensen stappen erin,hadden we met denniX toch ook??wat voor een familie had hij??vreselijke mensen,het is toch altyd een vooroordeel wat iemand over iemand vijlt,dat doen we allemaal,ook ik. ik snap wel wat je zegt familie is altyd een gevoelig punt,alleen trutje zegt het 1keer,en jij zegt twintig keer huub is dit dat huppelup,snap je??kijk naar het spel en reageer waar nodig,nou zag ik ineens van hey tino zegt wat en trutje,goed man ook eens iemand anders aan de beurd grijnzzz...solly voor mijn schrijffouten,maar kom net uit bed. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
|