|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 oktober 2012 - 21:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Klopt. Verschillen zijn klein. Met El Ahmadi en Guidetti erbij speel je om de titel. maar die zijn weg.....
goossens voor nelom en tonny voor leerdam....
zou bijvoorbeeld al veel meer doelpunten en creativiteit opleveren..... en weer voetbal ipv opportunisme. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tip v Piet Test die keeper van Groningen op lange ballen balletje kort en knallers op het goal.Hij is slechter dan onze Griek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
grote uitslag vereist om die fietstassen voorbij te gaan. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
We staan 5 punten van ze verwijderd hè, word 'm niet :) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
we gaan eraan! geen 6-0 maar 10-0 nu... we zijn kansloos en redden het niet. helaas. het is over voor feyenoord |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 08:54 schreef FR-Han het volgende:we gaan eraan! geen 6-0 maar 10-0 nu... we zijn kansloos en redden het niet. helaas. het is over voor feyenoord Zit je om aandacht verlegen? |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Hopelijk trekken ze de lijn door ik ga voor een 1-3 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 08:54 schreef FR-Han het volgende:we gaan eraan! geen 6-0 maar 10-0 nu... we zijn kansloos en redden het niet. helaas. het is over voor feyenoord Verkeerde account? ;) |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Wordt gewoon een simpele overwinning 0-3 |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
Ik denk een moeilijke overwinning. 0-2 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hier zou ik zeer blij mee zijn, maar mijn zondag gevoel zegt een 0-0 of een nederlaag ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 08:54 schreef FR-Han het volgende:we gaan eraan! geen 6-0 maar 10-0 nu... we zijn kansloos en redden het niet. helaas. het is over voor feyenoord hahaha, 'Feyenoord is dood' ben je nog vergeten.... ;) |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
jmmr genoeg weer leerdam in de basis en geen vormer cisse inplaats van verhoek nou gaat de teen nou eindelijk is wat laten zien denk 1-3 |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 08:54 schreef FR-Han het volgende:we gaan eraan! geen 6-0 maar 10-0 nu... we zijn kansloos en redden het niet. helaas. het is over voor feyenoord ///Mathijss |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 13:34 schreef mithell13 het volgende:jmmr genoeg weer leerdam in de basis en geen vormer cisse inplaats van verhoek nou gaat de teen nou eindelijk is wat laten zien denk 1-3 Normaal gesproken geef ik je gelijk als Verhoek in goede fitte doen is. Maar hij is niet fit weinig gespeelt etc etc, btr lkkr starte Met Cisse en straks Verhoek erin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Lamprou, Janmaat, Kongolo, Martins Indi, Nelom, Leerdam, Clasie, Immers, Schaken, Pelle, Cisse |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: doelsaldo bedoel ik.... altijd belangrijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 08:54 schreef FR-Han het volgende:we gaan eraan! geen 6-0 maar 10-0 nu... we zijn kansloos en redden het niet. helaas. het is over voor feyenoord sterk spul Han,,,,,weggooien! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ik wil strijd zien en 100% inzet!! alleen vrees ik dat we dat gaan missen om een 1 of andere reden |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Waar komt al die negativiteit vandaan? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Alles komt goed Kameraden (Y) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Geen goed gevoel hierover. Maar zal wel aan mij liggen.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
WIJ GAAAAAN WINNNUH, ALLEEEN MET HOEVEEL IS DE VRAAAG!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 oktober 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
ik heb ook het gevoel dat we gaan winnen |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Tering joden gelijk gespeelt, wij gaan winnun vandaag staan we gelijk met die viezerikke |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
0-10 en we gaan er voorbij |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
Wij gaan WINNEN! Aleen met hoeveel is de vraag! COME ON FEYENOOORD!!!!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Daar gaan we! Suc6 mensen! |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
come on feyenoord en succes iedereen met de zenuwen |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
Wauw! Lekker hoor!! 10 10 10 10 10!!!!!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
mooie goal van cisse maar jammer dat hij gebleseerd eraf moet hopelijk valt het mee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wat is verhoek aan t doen???? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
zet dan godverdomme geen muur neer als je omhoog springt! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
sta je gvd met 10 man 4 minuten....
daaruit komt die vrije trap |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Initiatief weggeven, nu wordt t lastig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat zat erin t middenveld is totaal weg |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
domme neger domme neger
verkopen die kongolo
tjonge wat een lul en je hebt al geel stomme eend!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 oktober 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ah, zijn huidskleur is belangrijk. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ach als het wit had geweest had ik gezegd stomme kaaskop dat maakt bij mij niet uit
wat een lullo |
|
|
|