|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
pacmania
|
|
|
Ik word ook ziek van de Groningers met dat overdreven gerol |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Nee slimbo , reacties voor me . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Groningen heeft meer overtredingen gemaakt en 0x geel :') |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
pacmania
|
|
|
Kunnen we die verhoek in de winter weer niet terugruilen voor cabral |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kan niet eens opmaken wie de slechtste is :') |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nee hoor...
KOEMAN....... die zn holmaatjes nelom leerdam en immers ten koste van alles alle speelminuten geeft om maar zn gelijk te halen. en voor de tweede keer clasie offert....de beste notabene... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
goh zaleens tijd worden dat die boer geel krijgt hea.beetje laat he turk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 oktober 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
goh had je de eerste helft beter op moeten letten serdar turk dan had feyenoord geen rood gehad en gewoon met elf gespeeld vieze jood!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 oktober 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Clasie was geblesseerd volgens mij. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
lkkkr lkkkr lkkkr lkkkr. FUCK YOU ALL IN GRONINGEN! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
BRUNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
pacmania
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 16:13 schreef van geil het volgende:nee hoor... KOEMAN....... die zn holmaatjes nelom leerdam en immers ten koste van alles alle speelminuten geeft om maar zn gelijk te halen. en voor de tweede keer clasie offert....de beste notabene... Koeman en holmaatjes? Waarop gebaseerd? Op het verleden? |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
gelukkig nemen we een punt mee uit groningen |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: op zn opstellingen dit seizoen...
en volharding daarin.....
en oerstomme,,of geen of late wissels. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
T'is beter dan vorig jaar. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 16:23 schreef van geil het volgende:[..] op zn opstellingen dit seizoen... en volharding daarin..... en oerstomme,,of geen of late wissels. Triest figuur |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Lucky lucky Feyenoord. Hier mogen en moeten we heel blij mee zijn ..... |
|
|
|
|
diesel
|
|
|
ik hooponingen nu alles verliest en degradeerd!!!!!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
diesel
|
|
|
kut scheids zeg die overtreding op immers was zeker rood!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 16:23 schreef van geil het volgende:[..] op zn opstellingen dit seizoen... en volharding daarin..... en oerstomme,,of geen of late wissels. Hier en daar maakt ie vreemde aarzelingen ja. Maar is natuurlijk te snel om alles meteen aan Koeman op te hangen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
diesel
|
|
|
groningen moet degraderen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spel was wel mateloos irritant slecht. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Eigenlijk is het wel terecht, na de zoveelste blunder van een scheids of grensrechter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 16:26 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hier en daar maakt ie vreemde aarzelingen ja. Maar is natuurlijk te snel om alles meteen aan Koeman op te hangen. vind ik niet na 10 wedstrijden... |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
serdar vieze jood ik ga die verloren drie punten bij je dochter terughalen hehe.je moet best een lekkere dochter hebben denk ik.jij bent ook een mietje en miss heb je wel en zoon ach dan neuk ik die toch in zijn kont want hij is net als jouw een mietje. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 16:32 schreef TheMenace het volgende:serdar vieze jood ik ga die verloren drie punten bij je dochter terughalen hehe.je moet best een lekkere dochter hebben denk ik.jij bent ook een mietje en miss heb je wel en zoon ach dan neuk ik die toch in zijn kont want hij is net als jouw een mietje. donder maar op Mathijss |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: jij bent overal blij mee kNEUS |
|
|
|