|
|
TheMenace
|
|
|
quote: je bent niet goed bij je hoofd pannenkoek |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
Op karakter nog gelijk gemaakt, maar wat een irritante gasten dat fc groningen. Zonde dat kongolo 2 fouten maakt, die zeefuik is ook al zo'n irritante speler, woont naast de mc donalds zo te zien |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Donder al die neuzen nou eens van het forum af Boudewijn |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 16:28 schreef Omekees het volgende:KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! LUL |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: wat zei je? KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!!KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!!KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 oktober 2012 door Omekees -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
ook al was het buitenspel je had die kongolo moeten wisselen met zijn domme getrek rare aap! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 16:35 schreef Omekees het volgende:[..] wat zei je? KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!!KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!!KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! KOEMAN!! LUL |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Nog steeds dezelfde mening na deze wedstrijd? |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Serdar Gözübüyük is een JOOD!
Elke scheidsrechter maakt fouten. Deze fout was overigens van de grensrechter. |
|
|
|
|
Kenneth1111111111111
|
|
|
Waardeloze wedstrijd, veel domme overtredingen. De scheids is niet de schuldige, alhoewel hij de kaarten wel makkelijk gaf |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 16:36 schreef TheMenace het volgende:ook al was het buitenspel je had die kongolo moeten wisselen met zijn domme getrek rare aap! je blijft ook een mafkees he gozer |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hehe altijd en overal. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ja als je niet tegen een corrupte omgekochte turkse jood had gespeeld dan had het zeker 1-3 geworden jah |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 16:36 schreef TheMenace het volgende:ook al was het buitenspel je had die kongolo moeten wisselen met zijn domme getrek rare aap! Je komt net terug van een ban. Graag je (bijna) rasistische opmerkingen en uitspraken over de scheidsrechter etc. voor je houden anders krijg je er meteen weer eentje! Oftewel: hou het enigzins netjes! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 17:34 schreef Boudewijn het volgende:[..] Je komt net terug van een ban. Graag je (bijna) rasistische opmerkingen en uitspraken over de scheidsrechter etc. voor je houden anders krijg je er meteen weer eentje! Oftewel: hou het enigzins netjes! Mild |
|
|
|
|
diesel
|
|
|
en wat een kut stadion daarro op tv zag je alleen maar zwarte plekken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
goed gedaan jongens,slecht gevoetbald maar toch 1 punt. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ik hou na een wedstrijd rekening met de 'heat of the moment' dus ben dan ietsjes milder. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Dont be a menace while...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ... to South Central While Drinking your Juice in the Hood |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Treurig gespeeld, zelfs met 10 man moet je meer kunnen laten zien. Middenveld en aanval waren dramatisch..
Gelukkig maakte Bruno nog de 2-2! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verdediging was ook matig hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vond Indi verdedigend nog wel aardig. Leerdam triest.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nelom drama . janmaat , ook niet super |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Klopt, Janmaat was ook niet op z'n niveau |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik ruik successupporters hier... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja dat snavel forum ruik je van verre |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
pelleniet gezien, een zwalu maakt nog geen zomer. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: En een pinguïn maakt nog geen winter.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Janmaat/Clasie/Pelle/Leerdam allemaal niet super.......maar toch met 10 man 1 punt gehaald bij die huilende en enge coach van Groningen |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: wheheh dat komt omdat hij weet dat ik geen rasist ben lol |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ik ruik een niet werkende kut tv die nog steeds niet gemaakt is hiero lol |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: +1. Je woont toch in de Bijlmer? Gewoon van 10 hoog naar beneden flikkeren. Doet iedereen daar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 17:41 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik hou na een wedstrijd rekening met de 'heat of the moment' dus ben dan ietsjes milder. Ik zie het verschil niet. Iets optypen doe je niet in een waas meer. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 21:59 schreef tomson het volgende:[..] +1. Je woont toch in de Bijlmer? Gewoon van 10 hoog naar beneden flikkeren. Doet iedereen daar. hehehe das een goede.nee ik woon in west. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: probeer je me een rode kaart aan te naaien je lijkt messi wel die deed hetzelfde die kutcatalaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 16:32 schreef TheMenace het volgende:serdar vieze jood ik ga die verloren drie punten bij je dochter terughalen hehe.je moet best een lekkere dochter hebben denk ik.jij bent ook een mietje en miss heb je wel en zoon ach dan neuk ik die toch in zijn kont want hij is net als jouw een mietje. Mensen die dat roepen zijn veelal in het leven teleurgestelde midgets. Of je gaat hier te ver.
Jij mag kiezen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 22:01 schreef TheMenace het volgende:[..] probeer je me een rode kaart aan te naaien je lijkt messi wel die deed hetzelfde die kutcatalaan. Ik naai mix aan. Zou nogal slap wezen als B. dat alsnog doet. Volgende keer zou ik die ban gewoon geven, maat. Heat of the moment? Gelul! Wat jij hier schrijft kan niet. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 22:02 schreef FR-Henk het volgende:[..] Mensen die dat roepen zijn veelal in het leven teleurgestelde midgets. Of je gaat hier te ver. Jij mag kiezen. mwah ik ben een iets groter uitgevalde midget dan hahaha och wat aardig van je dat ik mag kiezen goh dank je wel schat!ik zal je een bommetje euuhhh bedoel bloemetje sturen.
teleurgesteld meer geirriteerd over al die punten die feyenoord nu alweer verspeeld heeft door de omgekochte knjbscheidsrechters/grensrechter derde vierde en tachtigste nutteloze officials...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 oktober 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 22:04 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik naai mix aan. Zou nogal slap wezen als B. dat alsnog doet. Volgende keer zou ik die ban gewoon geven, maat. Heat of the moment? Gelul! Wat jij hier schrijft kan niet. wat die knjbscheidsrechters doen kan ook niet |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
Tragisch gespeeld mannen.. kan niet anders zeggen. Onrustig, onzeker na 1 man minder en gewoon geen durf. Ik heb ze zien spelen tegen GVVV (amateur clubje uit mijn woonplaats) afgelopen week voor de knvb beker en fc groningen won net aan 2-1 en had t zwaar.. We zijn geen moment in de wedstrijd gekomen en het spel is daar medeverantwoordelijk voor. Er is meer onderbroken dan gespeeld. Dit is de verdienste van groningen door hun rotspel .. maar dan nog hebben wij teveel kwaliteit om dit zo te mogen laten bespelen. Die hoge ballen.. elk keer een stapje te laat zien, slechte timing.. man man, weet niet wat ik zag. Snel maar wegspoelen met wat leuke Ek wedstrijden deze week denk ik met misschien een rol voor Schaken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je ontloopt een echte reactie. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: actie is reactie
scheids niet normaal ik ook niet.ik krijg te weinig betaald om normaal te doen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: quote: quote: quote: quote: Want? Nu schijnt Clasie last van pijntje te hebben maar hij speelt al weken vrij matig, dus ook Clasie mag gewisseld worden. Die trieste corners en vrije trappen komen ook m'n neus uit, je kan toch wel een bal normaal voorgeven? Elke training een half uur op trainen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 22:09 schreef TheMenace het volgende:[..] actie is reactie scheids niet normaal ik ook niet.ik krijg te weinig betaald om normaal te doen Okee, spuw je gal over een scheids, maar hou z'n kids en z'n afkomst erbuiten. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ok kaaskop met je vrouw en kinderen.hahahaha |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 22:26 schreef MMM het volgende:[..] [..] [..] [..] [..] Want? Nu schijnt Clasie last van pijntje te hebben maar hij speelt al weken vrij matig, dus ook Clasie mag gewisseld worden. Die trieste corners en vrije trappen komen ook m'n neus uit, je kan toch wel een bal normaal voorgeven? Elke training een half uur op trainen. precies nog 1 keer als een faggot over het veld lopen en je kan van haarlem naar rotterdam lopen en weer terug en dat wel graag voor de eerst volgende wedstrijd want dan kan je net op tijd de bank warmhouden kluns
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 oktober 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zo dan, Kongolo een domme neger, Clasie een flikker. Gaat weer goed met de forum idioot. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|