|
|
Snees
|
|
|
Altijd leuk om een beetje weg te dromen bij wat gaat en bij wat kan gebeuren.
Maar ik denk dat t niet lang meer duurt voor er grote clubs bij ons komen winkelen.
Ik voorspel dat United zich deze zomer voor Bruno meldt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 oktober 2012 door Snees -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De Vrij Indy en waarschijnlijk Clasie...is waar ik aan denk. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Duitsland meld zich voor Leerdan |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
020 meldt zich bij Feyenoord om De Kuip over te nemen zodra Feyenoord een nieuw stadion heeft: willen eindelijk een sfeervol stadion |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goeie topic!
We gaan Vilhena, Clasie, BRUNO en de Vrij kwijtraken. Totale opbrengst: 28 miljoen. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Ik voorspel dat bij een overwinning van de neuzen op madrid,dat die cockmeeuw en zn schoothondje tomson beide een neizentattoo nemen. Schaamteloos om als feyenoorder op een neuzenforum te vertonen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 03 oktober 2012 - 20:15 schreef Snees het volgende:Ik voorspel dat bij een overwinning van de neuzen op madrid,dat die cockmeeuw en zn schoothondje tomson beide een neizentattoo nemen. Schaamteloos om als feyenoorder op een neuzenforum te vertonen. Je zit er mee? |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Tis bedenkelijk.. Maar mn 1e ingeving is:Vriend van de neuzen.
Dan vraag ik me af of ik ouderwets ben? En dan komt bij mij de wetenschap dat het gewoon Namaak supporters zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 03 oktober 2012 - 14:47 schreef JanM het volgende:020 meldt zich bij Feyenoord om De Kuip over te nemen zodra Feyenoord een nieuw stadion heeft: willen eindelijk een sfeervol stadion lol |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik voorzie n vertrek van anass en tonny.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 03 oktober 2012 - 20:33 schreef Snees het volgende:[..] Tis bedenkelijk.. Maar mn 1e ingeving is:Vriend van de neuzen. Dan vraag ik me af of ik ouderwets ben? En dan komt bij mij de wetenschap dat het gewoon Namaak supporters zijn. Eens.. |
|
|
|