|  | 

|  | Snees 
 |  | 

|  |  
						| Altijd leuk om een beetje weg te dromen bij wat gaat en bij wat kan gebeuren. 
 Maar ik denk dat t niet lang meer duurt voor er grote clubs bij ons komen winkelen.

Ik voorspel dat United zich deze zomer voor Bruno meldt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 oktober 2012 door Snees --
 |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  | 

|  |  
						| De Vrij Indy en waarschijnlijk Clasie...is waar ik aan denk. |  |  | 

|  | 

|  | Omekees 
 |  | 

|  |  
						| Duitsland meld zich voor Leerdan |  |  | 

|  | 

|  | JanM 
 |  | 

|  |  
						| 020 meldt zich bij Feyenoord om De Kuip over te nemen zodra Feyenoord een nieuw stadion heeft: willen eindelijk een sfeervol stadion |  |  | 

|  | 

|  | FR-Henk 
 |  | 

|  |  
						| Goeie topic! 
 We gaan Vilhena, Clasie, BRUNO en de Vrij kwijtraken.
 Totale opbrengst: 28 miljoen.
 |  |  | 

|  | 

|  | Snees 
 |  | 

|  |  
						| Ik voorspel dat bij een overwinning van de neuzen op madrid,dat die cockmeeuw en zn schoothondje tomson beide een neizentattoo nemen. Schaamteloos om als feyenoorder op een neuzenforum te vertonen.
 |  |  | 

|  | 

|  | FR-Henk 
 |  | 

|  |  
						| quote:Je zit er mee?Op woensdag 03 oktober 2012 - 20:15 schreef Snees het volgende:Ik voorspel dat bij een overwinning van de neuzen op madrid,dat die cockmeeuw en zn schoothondje tomson beide een neizentattoo nemen. Schaamteloos om als feyenoorder op een neuzenforum te vertonen. |  |  | 

|  | 

|  | Snees 
 |  | 

|  |  
						| quote:Tis bedenkelijk.. Maar mn 1e ingeving is:Vriend van de neuzen.

Dan vraag ik me af of ik ouderwets ben?
 En dan komt bij mij de wetenschap dat het gewoon Namaak supporters zijn.
 |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  | 

|  |  
						| quote:lolOp woensdag 03 oktober 2012 - 14:47 schreef JanM het volgende:020 meldt zich bij Feyenoord om De Kuip over te nemen zodra Feyenoord een nieuw stadion heeft: willen eindelijk een sfeervol stadion |  |  | 

|  | 

|  | van geil 
 |  | 

|  |  
						| ik voorzie n vertrek van anass en tonny.. |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| quote:Eens..Op woensdag 03 oktober 2012 - 20:33 schreef Snees het volgende:[..] Tis bedenkelijk.. Maar mn 1e ingeving is:Vriend van de neuzen. Dan vraag ik me af of ik ouderwets ben? En dan komt bij mij de wetenschap dat het gewoon Namaak supporters zijn. |  |  | 

|  |