|
|
Ajacied 410
|
|
|
Wat verwachten jullie van Ajax-Utrecht? |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Vernederen aub niet voor die spelers maar wel voor die heerlijke sportieve Utrecht supporters.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 oktober 2012 door nora -- |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
10 10 10 10 10..
dat zou ik graag willen horen bij de 9-0 voorsprong.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Zoiezo winst..., mag van mij ook 1-0 zijn... Maar liever een leuke voetbalshow |
|
|
|
|
MR.ZED
|
|
|
helaas dat wordt 1-3 ben ik bang |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Zekers niet nee, Utrecht bakt er niks van! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Ajax gaat gewoon winnen, ze gaan in de competitie wel gewoon door, Frank heeft het weer lekker op scherp gezet en dan gaan we lekker met 4-0 winnen, waarbij Utrecht op het eind nog een beetje het hoofd verliest, dat kut Utrecht... |
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
quote: Dat wordt een leuke pot, voor de neutrale liefhebber en voor de Ajax supporters. De les van woensdag zal zijn opgepikt. Een gemotiveerd, scherp en gretig team wi bewijzen dat het weldegelijk goed kan voetballen. 3-0 (of een monsterscore...ik kna iet kiezen) |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
in een gesprek met mijn vrouw kreeg ik een feit voor de voeten gegooit, utrecht wint zegt zij tegen mij, ik schoot in de lach en zei haar, denk nou eens na, we wonnen de laatste wedstrijd ook al om de beker, waarop zij zegt, ja en wij wonnen de afgelopen twee jaren, en daar heeft zij direct een punt, Utrecht is niet zo slecht als wij denken of hopen, Utrecht is een team die het zo maar weer op de heupen kan krijgen en ja dat gebeurd altijd tegen Ajax, toch blijf ik van mening dat ajax morgen wint, al moet ik dat dan bekopen met mijn meest lekkere portie andijvie met een overheerlijke bal gehakt, nou ja dan maar gewoon frietjes vervelend als amsterdammer met een utrechs wijffie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 oktober 2012 door uitnoord -- |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: calculeer vast verlies in. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Tis oktober hoor...;))) |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Yes 1-0 wat een lekkere pass van eriksen zeg |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Pass was netjes alleen jammer dat je hem dan verder weer niet ziet!!! Lijd toch weer een aantal keer knullig balverlies. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
nounou weer een aanfluiting zeg |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: De Jong en Erikssen pff echt weer slecht joh! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Tja als je zulke open kansen mist ga je niet winnen natuurlijk. Het voetbal was niet geweldig, maar ook niet per se heel slecht. Er was wel een hoop pech bij met open kansen die gemist worden en die eigen goal. Ook hielp Wegereef niet erg mee, want die floot werkelijk al als je elkaar boos aankijkt. Dat kwam het tempo niet ten goede. Ik vond in de tweede helft wel dat er wat erg weinig druk werd gezet. Maar normaal win je zo'n wedstrijd natuurlijk gewoon. Die kans van Sana in de 1e helft en die van Eriksen in de 2e waren toch echt zekere doelpunten normaal gesproken. Die mis je, dus roep je het over jezelf af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 oktober 2012 door ktotheb -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 14:32 schreef ktotheb het volgende:Tja als je zulke open kansen mist ga je niet winnen natuurlijk. Het voetbal was niet geweldig, maar ook niet per se heel slecht. Er was wel een hoop pech bij met open kansen die gemist worden en die eigen goal. Ook hielp Wegereef niet erg mee, want die floot werkelijk al als je elkaar boos aankijkt. Dat kwam het tempo niet ten goede. Ik vond in de tweede helft wel dat er wat erg weinig druk werd gezet. Maar normaal win je zo'n wedstrijd natuurlijk gewoon. Die kans van Sana in de 1e helft en die van Eriksen in de 2e waren toch echt zekere doelpunten normaal gesproken. Die mis je, dus roep je het over jezelf af. Niks aan toe te voegen... |
|
|
|