|
|
Ajacied 410
|
|
|
Wat is jullie voorspelling over de wedstrijd Heracles-Ajax? |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
Ik hoop dat Ajax eindelijk eens wat constanter gaat spelen en gewoon ook deze wedstrijden gaat winnen! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Gister hadden de aanvallers een offday... Wat een kansen zeg.... Als ze ze scoren hoor je niemand... Hadden er zeker 4 moeten maken... Dus komt wel goed schatje...;))) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Het blijft kunstgras...wordt dus twee weken trainen op kunstgras...;))) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 08 oktober 2012 - 09:02 schreef hippy het volgende:Gister hadden de aanvallers een offday... Wat een kansen zeg.... Als ze ze scoren hoor je niemand... Hadden er zeker 4 moeten maken... Dus komt wel goed schatje...;))) Hier heb je wel gelijk, gaan die ballen erin, dan sta je met de rust op 3-0 en wordt het (waarschijnlijk) een doelpunten festijn en hoor je niet zoveel negativiteit.
AJAX *** + 1 (op naar) 4 (ever) |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Wat ben jij een negatieveling zeg. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Dan kan het alleen maar meevallen...;)))) |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
gelijk , maar ik hoop uiteraard dat we winnen |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
14 dagen rust voor Ajax!! 4-5! was het ook geworde ! had niet aan de grensrechter gedacht!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door adriu -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Veel te spannend potje kerel... Wordt weer billenknijpen dus...;))) |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Is potver nog 10 daagjes... Wel op tijd in elk geval :-P |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
Met Ryan in de spits moet het wel goed komen. |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
Voorgaande jaren ook gewonnen trouwens. |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
Wij worden gen weer kampioen |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Geen zorgen jongens.1-3.Op die zaalvoetbalmat in almelo!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nee ik ben een Forumzwerver!!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 22:18 schreef Sander111 het volgende:Ik hoop dat Ajax eindelijk eens wat constanter gaat spelen en gewoon ook deze wedstrijden gaat winnen! Ach, het verschil met vorig jaar is dat Ajax dit soort wedstrijden nu ten minste niet verliest. :) En tja, tegen Utrecht geloof ik 5 keer alleen voor de keeper. Dan wordt het altijd moeilijk.
Maar goed, er is niets aan de hand. De selectie moet zich gewoon herpakken. Gas op die lollie. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 21:34 schreef Eide het volgende:[..] Ach, het verschil met vorig jaar is dat Ajax dit soort wedstrijden nu ten minste niet verliest. :) En tja, tegen Utrecht geloof ik 5 keer alleen voor de keeper. Dan wordt het altijd moeilijk. Maar goed, er is niets aan de hand. De selectie moet zich gewoon herpakken. Gas op die lollie. Eens! K U T wedstrijden niet verliezen is ook knap, vorig jaar verloren ze die allemaal (zeker voor de winter) en nu pak je alsnog een puntje. Verder gewoon winnen, alle vertrouwen in Frankie hoor! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 - 16:28 schreef Ajx het volgende:[..] Eens! K U T wedstrijden niet verliezen is ook knap, vorig jaar verloren ze die allemaal (zeker voor de winter) en nu pak je alsnog een puntje. Verder gewoon winnen, alle vertrouwen in Frankie hoor! Met een beetje mazzel win je die pot gewoon tegen utrecht |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
Eigenlijk zou het kunstgras voor Ajax een voordeel moeten zijn. Aangezien Ajax de club is die snel voetbal wil spelen, is kunstgras daar zeer geschikt voor! Het is sowieso beter als bij Ado:) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 - 10:29 schreef Sander111 het volgende:Eigenlijk zou het kunstgras voor Ajax een voordeel moeten zijn. Aangezien Ajax de club is die snel voetbal wil spelen, is kunstgras daar zeer geschikt voor! Het is sowieso beter als bij Ado:) Dat dan weer wel...:)) |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Ajax moet en zal winnen, om volgende week niet met een achterstand naar die havenslaven af te reizen. Worden 2 moeilijke wedstrijden en dan krijg je die fietstassen nog thuis, die win je ook niet gemakkelijk meer. DUs kortom weken van de waarheid. en dan natuurlijk nog Manchaster City tussendoor als oefenpotje. Laat nou maar zien wie de echte jongens zijn bij ajax, en laten de oudere ervaren spelers nu maar opstaan. anders kun je het de rest van het seizoen vergeten, en weer die achterstand goedmaken. |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
0-2 voor Ajax toch niet verkeerd! Boerrigter valt me toch best tegen... hopen dat hij de vorm van vorig jaar toch weer kan vinden binnenkort... Verdediging van Ajax vind ik prima! Toch wel credits voor Blind die het ook deze wedstrijd prima doet! (nu is de aanvalsdruk niet heel groot...) Eriksen moet toch een stuk dominanter worden! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 - 19:31 schreef Sander111 het volgende:0-2 voor Ajax toch niet verkeerd! Boerrigter valt me toch best tegen... hopen dat hij de vorm van vorig jaar toch weer kan vinden binnenkort... Verdediging van Ajax vind ik prima! Toch wel credits voor Blind die het ook deze wedstrijd prima doet! (nu is de aanvalsdruk niet heel groot...) Eriksen moet toch een stuk dominanter worden! 0-2 voor wat een slecht voetbal. De jong en eriksen winnen geen duel. Boerrigter hopeloos uit vorm. Sana komt op rechts totaal niet uit de verf. Met dit benen-terug-trek-voetbal hoef je volgende week niet naar Rotterdam te gaan want dan ga je er echt op!! Blind wederom de beste bij ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 oktober 2012 door Brandje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Jong en Eriksen anders prima bij de 2e goal. Eriksen met name eigenlijk verdedigend veel actief omdat Schone zo diep speelt, maar dat valt redelijk goed uit.
Goed is het niet nee.
Opmerkelijk trouwens hoeveel rust Vermeer uitstraalt, zelfs bij de paniek situaties achterin bij Ajax. Ook wel opmerkelijk en toch het vermelden waard.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 oktober 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hoogste tijd voor Frankie om zijn biezen te pakken. Iedere keer dat gerotzooi met de opstelling, kost enorme hoeveelheden punten. Als je slecht speelt kun je niet experimenteren met allerlei jeugdspelers. Het spijt me, heb veel respect voor Frank de Boer maar als trainer zit hij mij er iets te vaak naast. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wie had hij dan moeten opstellen kerel?? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Collectieve wanvertoning. Oprotten met dat slappe zooitje. Voetballen godverdomme als een stel pupillen!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ophouden met Poulsen, zolang hij nog speelt staan we met 10 man op het veld. iedere bal is balverlies en verdedigend pakt hij werkelijk helemaal niks.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Slechte tweede helft waardoor je het over jezelf afroept. Geluk dwing je af, maar pech ook. Want pech was er wel weer bij. Onterecht afgekeurde goal, had zeker 1x rood moeten zijn voor Heracles, eerste tegengoal was pure pech en dat balverlies van Eriksen bij die tweede tegengoal.... Dat wordt weer een inhaalrace, zoals gewoonlijk. Ik schrijf niks of niemand af, maar er moet wel uit een ander vaatje getapt gaan worden. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
kevin blom bedankt ,maar weer |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Om maar eens te beginnen met Babel vanaf het begin op te stellen, die het tot nu toe iedere wedstrijd prima deed. I.p.v. te starten met 2 'controlerende' middenvelders die helemaal niets toevoegen. Je speelt tegen Heracles niet tegen Real Madrid. Oh nee, Babel moet gespaard worden voor de wedstrijd tegen Manchester City. En vervolgens als je door hebt, dat het niet loopt geen spelers in gaan brengen met nauwelijks of geen eredivisie ervaring. Maar ik zal dit wel verkeerd zien ...... -:) Doe geen moeite om te reageren |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
is een grote schande dit!! schop toch die bal ! 10.000.000.000 km .de ruimte in!!dat doen ze nog bij de amateurs. |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
Wat onwijs slecht! Gepruts bij alle goals, goal onterecht afgekeurd maar dan nog mag dit nooit gebeuren. De Boer is weinig te verwijten gezien de selectie... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 - 20:49 schreef pth het volgende:[..] Om maar eens te beginnen met Babel vanaf het begin op te stellen, die het tot nu toe iedere wedstrijd prima deed. I.p.v. te starten met 2 'controlerende' middenvelders die helemaal niets toevoegen. Je speelt tegen Heracles niet tegen Real Madrid. Oh nee, Babel moet gespaard worden voor de wedstrijd tegen Manchester City. En vervolgens als je door hebt, dat het niet loopt geen spelers in gaan brengen met nauwelijks of geen eredivisie ervaring. Maar ik zal dit wel verkeerd zien ...... -:) Doe geen moeite om te reageren Ben het roerend met je eens. Je verkoopt de slimheid van janssen. De eerste passie van anita en je haalt er een uigerangeerde deen en weer een smurf. Ik mis godverdomme passie. Stelletje slappe zakken zijn het en de Boer is daar verantwoordelijk voor want die maakt werkelijk geen speler beter |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 - 20:49 schreef pth het volgende:[..] Om maar eens te beginnen met Babel vanaf het begin op te stellen, die het tot nu toe iedere wedstrijd prima deed. I.p.v. te starten met 2 'controlerende' middenvelders die helemaal niets toevoegen. Je speelt tegen Heracles niet tegen Real Madrid. Oh nee, Babel moet gespaard worden voor de wedstrijd tegen Manchester City. En vervolgens als je door hebt, dat het niet loopt geen spelers in gaan brengen met nauwelijks of geen eredivisie ervaring. Maar ik zal dit wel verkeerd zien ...... -:) Doe geen moeite om te reageren Ben het roerend met je eens. Je verkoopt de slimheid van janssen. De eerste passie van anita en je haalt er een uigerangeerde deen en weer een smurf. Ik mis godverdomme passie. Stelletje slappe zakken zijn het en de Boer is daar verantwoordelijk voor want die maakt werkelijk geen speler beter |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Had je niet je halve elftal verkopen en er niks voor terug kopen |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 - 21:08 schreef Brandje het volgende:[..] Ben het roerend met je eens. Je verkoopt de slimheid van janssen. De eerste passie van anita en je haalt er een uigerangeerde deen en weer een smurf. Ik mis godverdomme passie. Stelletje slappe zakken zijn het en de Boer is daar verantwoordelijk voor want die maakt werkelijk geen speler beter Tuurlijk is het jammer dat Janssen vertrekt... Eigenlijk zou daar ook gewoon een aankoop tegenover moeten staan. Maar als je hem had behouden, had hij alleen maar lopen janken want hij wilde helemaal niet voor Ajax voetballen... Anita is te snel verkocht. Hij kon nog minstens een jaar van belang zijn voor Ajax en dan alsnog verkocht worden.. Maar het is ook wel tijd voor nieuwe spelers om op te staan! Het is gewoon jammer dat dat niet voldoende gebeurt.
Poulsen valt ook zwaar tegen maar dat was toch wel te verwachten. De bank is verder ook veel te licht om echt verschil te maken. Ik ben bang dat dit als een tussenjaar gezien moet worden. Of er moet deze winter nog een goede CVM gekocht worden die rust in het spel kan brengen! Dan tot die tijd maar hopen op niet te veel puntverlies.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Als ik zie hoe psv de beuk erin gooit en ook met goed voetbal... We gaan steeds trager voetballen lijkt wel.... Wordt een zware herfst...:((( |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
scheidsrechter was je blind??? wat een kopstoot van die Heracles speler!! |
|
|
|
|
M Santos
|
|
|
quote: Je kan je beter afvragen of de Boer blind is. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
of de lijn rechter!! over blom niet gesproken!! Ajax weer 3 punten bestolen!! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 - 21:37 schreef hippy het volgende:Als ik zie hoe psv de beuk erin gooit en ook met goed voetbal... We gaan steeds trager voetballen lijkt wel.... Wordt een zware herfst...:((( maar gelukkig hebben we nog de lente!! komt het zonnetje weer tevoorschijn ! en de punten ook weer!! |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Centraal achterin hebben we met het vertrek van Vertonghen toch wel erg veel ingeleverd. Op mid-mid hetzelfde, want Anita was gewoon een heel belangrijke speler en Poulsen is geen slechte voetballer, maar een ander type, maar niet het type dat we nodig hebben op die plek, namelijk een afjager. Om die reden zie ik toch het liefst Enoh op die plek maar Frank kennende laat hij Poulsen staan want hij gaat voor het pure voetbal en voetballend is Enoh minder dan Poulsen, duidelijk. Voorin ben ik niet onder de indruk van Sana en heeft Boerrigter helaas grote vormproblemen. Jammer, die gast was vorig seizoen echt goed. Het is helemaal zonde dat Sigthorsson geblesseerd is want ik vind Babel vanaf links toch op zijn sterkst. Al met al een hele zure avond, maar er is nog niets verloren. Tegen Man City staan ze er weer, dat is echt een wedstrijd waarin Ajax boven zichzelf kan uitstijgen. En in de Kuip staan ze er ook. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ja joh laten we lekker gaan janken over de arbitrage terwijl je zelf als een natte krant speelt. je staat tegen Heracles voor met 1-3 en geeft het ZELF weg. Niks bestolen. gewoon een zeer terechte uitslag. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 - 21:17 schreef Sander111 het volgende:[..] Tuurlijk is het jammer dat Janssen vertrekt... Eigenlijk zou daar ook gewoon een aankoop tegenover moeten staan. Maar als je hem had behouden, had hij alleen maar lopen janken want hij wilde helemaal niet voor Ajax voetballen... Anita is te snel verkocht. Hij kon nog minstens een jaar van belang zijn voor Ajax en dan alsnog verkocht worden.. Maar het is ook wel tijd voor nieuwe spelers om op te staan! Het is gewoon jammer dat dat niet voldoende gebeurt. Poulsen valt ook zwaar tegen maar dat was toch wel te verwachten. De bank is verder ook veel te licht om echt verschil te maken. Ik ben bang dat dit als een tussenjaar gezien moet worden. Of er moet deze winter nog een goede CVM gekocht worden die rust in het spel kan brengen! Dan tot die tijd maar hopen op niet te veel puntverlies.. Poulsen speelde inderdaad niet best maar die heeft nog geen 10% balverlies van wat de heren Eriksen en de Jong hebben. Wat zijn die twee slecht. Dat is gewoon schrijnend en De Jong is nog aanvoerder ook. Er zit in dit elftal helemaal niks!!! Als Blind al wekenlang de beste Ajacied dan klopt er iets helemaal niet. Er klopt gewoon geen ruk van het beleid, nog steeds niet. Op rechts heb je eigenlijk alleen Sana. Maar die komt totaal niet uit de verf vanaf die plaats en die is vanaf links veel gevaarlijker. Dan heb je daar nog Boerrigter,Fisher en Babel. Maar op rechts helemaal niks!! Geef mij een goede rede om Janssen te hebben verkocht?? Heel simpel. Had hem aanvoerder gemaakt en dus ook belangrijk en je hebt goud in handen. Nu loopt er een waterdrager met de band om op het veld. Die krijgt in de eerste helft een beuk van een tegenstander en laat het over zijn kant gaan. Ik voorspel voor volgende week een verschrikkelijke oorwassing in de Kuip. tenij de Boer anders gaat spelen!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door Brandje -- |
|
|
|