|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 08:06 schreef Cyprioot het volgende:Centraal achterin hebben we met het vertrek van Vertonghen toch wel erg veel ingeleverd. Op mid-mid hetzelfde, want Anita was gewoon een heel belangrijke speler en Poulsen is geen slechte voetballer, maar een ander type, maar niet het type dat we nodig hebben op die plek, namelijk een afjager. Om die reden zie ik toch het liefst Enoh op die plek maar Frank kennende laat hij Poulsen staan want hij gaat voor het pure voetbal en voetballend is Enoh minder dan Poulsen, duidelijk. Voorin ben ik niet onder de indruk van Sana en heeft Boerrigter helaas grote vormproblemen. Jammer, die gast was vorig seizoen echt goed. Het is helemaal zonde dat Sigthorsson geblesseerd is want ik vind Babel vanaf links toch op zijn sterkst. Al met al een hele zure avond, maar er is nog niets verloren. Tegen Man City staan ze er weer, dat is echt een wedstrijd waarin Ajax boven zichzelf kan uitstijgen. En in de Kuip staan ze er ook. Achterin zit niet eens het echte probleem. Dat staat redelijk alle goals komen eigenlijk omdat het middenveld niet thuis geeft. Heracles heeft geen uitgepseelde kans gehad. Wij trouwens ook niet maar het zijn steeds de afvallende ballen die ons opbreken. Eriksen en Schone zijn mooiweervoetballers. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Yep! Toch vreemd dat zo'n fantastische speler als hij was zo'n taktisch onbenul is. Je kan met deze spelersgroep niet met de punt naar achteren spelen. Er is nog geen wedstrijd geweest waar ze het middenveld in handen hadden. Er lopen daar alleen maar pupillen rond. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Snap niet zo goed waarom Eriksen wordt afgerekend op die goal, Vermeer moet het gewoon nooit inspelen met een man in ze rug. En zo helpt hij Heracles weer in de wedstrijd met nog 10 min op de klok moet die bal gewoon weg. En bij de 3-3 zag hij er ook weer geweldig uit,wat een slechte keeper |
|
|
|
|
M Santos
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 09:34 schreef sebas1 het volgende:Snap niet zo goed waarom Eriksen wordt afgerekend op die goal, Vermeer moet het gewoon nooit inspelen met een man in ze rug. En zo helpt hij Heracles weer in de wedstrijd met nog 10 min op de klok moet die bal gewoon weg. En bij de 3-3 zag hij er ook weer geweldig uit,wat een slechte keeper Helemaal mee eens. Zoveelste keer dat Vermeer dit doet sinds ie op doel staat. Dit is nu juist het probleem met hem, hij leert niet van zijn fouten. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Vermeer liet gister weer zien waarom hij niet de ajax keeper is die wij nodig hebben. Totaal geen rust,alles lijkt wel gehaast te moeten,straalt geen rust uit voor zijn verdediging,heb je dus helemaal niks aan. Geef cilissen de kans en laat hem tot de winterstop staan...maar geeft hem die kans.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 09:34 schreef sebas1 het volgende:Snap niet zo goed waarom Eriksen wordt afgerekend op die goal, Vermeer moet het gewoon nooit inspelen met een man in ze rug. En zo helpt hij Heracles weer in de wedstrijd met nog 10 min op de klok moet die bal gewoon weg. En bij de 3-3 zag hij er ook weer geweldig uit,wat een slechte keeper Heel simpel want dan kon je heel goed zijn reactie. Hij nam het zichzelf kwalijk. Ondanks dat Vermeer die bal wellicht niet had moeten spelen liet Eriksen zich wederom als een pupil van de bal afzetten. Daarbij wint hij hij GEEN ENKEL duel. Speelt al sinds de start van de competitie als een natte krant net als onze aanvoerder! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Boerrigter is ook geen toegevoegde waarde. Siem weer onzichtbaar. Erikssen te slap zoals al weken. Sana op rechts is nog niet beter dan dan Imbecillio. Poulsen is het ook nog niet helemaal. Er is gewoon te laf ingekocht en dat wisten we al langer! Had je 8 uitgegeven had je narsingh aissaidi en Babel voorin kunnen zetten. Janssen had mooi op de plek van Siem kunnen spelen want die grijze muis is de Band niet waard! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jannssen zou in dit elftal niks beter zijn dan Poulsen, Janssen moet in een goed lopend elftal spelen anders voegt ook hij niks toe. En dat Erikssen en de Jong veel meer balverlies lijdden dan Poulsen is feitelijk gewoon onzin, Erikssen gister namelijk 14 keer balverlies, Poulsen 14 keer balverlies en de Jong 11 keer balverlies, daarbij speelt Poulsen op een positie waarbij het passen veel minder moeilijk zou moeten zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax mist een bijtertje, Vertonghen en Anita waren dat, Poulsen en Moisander zijn dat absoluut niet.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ajax was gewoon belabberd |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 14:11 schreef remco k het volgende:Jannssen zou in dit elftal niks beter zijn dan Poulsen, Janssen moet in een goed lopend elftal spelen anders voegt ook hij niks toe. En dat Erikssen en de Jong veel meer balverlies lijdden dan Poulsen is feitelijk gewoon onzin, Erikssen gister namelijk 14 keer balverlies, Poulsen 14 keer balverlies en de Jong 11 keer balverlies, daarbij speelt Poulsen op een positie waarbij het passen veel minder moeilijk zou moeten zijn.. Janssen, Anita en Vertonghen waren de drie die Ajax na de winterstop an de titel brachten. Leuk dat vergelijk tussen Eriksen/De Jong en Poulsen maar dat zegt dus helemaal niks. De keren dat De Jong en Eriksen balverlies hadden komt omdat ze zich als pupillen van de bal laten zetten. Geen enkel duel winnen ze. Schandalig wat die twee aan het doen zijn en een is gvd nog je aanvoerder ook!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door Brandje -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 15:47 schreef Brandje het volgende:[..] Janssen, Anita en Vertonghen waren de drie die Ajax na de winterstop an de titel brachten. Leuk dat vergelijk tussen Eriksen/De Jong en Poulsen maar dat zegt dus helemaal niks. De keren dat De Jong en Eriksen balverlies hadden komt omdat ze zich als pupillen van de bal laten zetten. Geen enkel duel winnen ze. Schandalig wat die twee aan het doen zijn en een is gvd nog je aanvoerder ook!!! Toby aanvoerder... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 15:47 schreef Brandje het volgende:[..] Janssen, Anita en Vertonghen waren de drie die Ajax na de winterstop an de titel brachten. Leuk dat vergelijk tussen Eriksen/De Jong en Poulsen maar dat zegt dus helemaal niks. De keren dat De Jong en Eriksen balverlies hadden komt omdat ze zich als pupillen van de bal laten zetten. Geen enkel duel winnen ze. Schandalig wat die twee aan het doen zijn en een is gvd nog je aanvoerder ook!!! Volgens mij weerleg ik enkel iets dat jij in je emotie roept en zeg ik helemaal niet dat die wel goed waren, die speelden namelijk ook heel slecht en ik opper er al veel langer voor om de Jong uit het elftal te halen..
Wat je zegt over Janssen is trowuens gewoon complete onzin, Anita en Vertonghen waren het, niet Janssen, die heeft misschien 5/6 goede potjes gespeeld voor Ajax, niks meer en niks minder..
Een CVM is er om het vuile werk op te knappen en het spel snelheid te geven, Poulsen faalt in het vuile werk en vertraagd het spel enkel en alleen maar, speelt nooit een andere middenvelder in en wil i.p.v. combinatie voetbal liever de lange bal spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Want die speelt zo goed en neemt het elftal op sleeptouw??? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Is een van weinige die strijd levert, maar is zoals jij ook zegt de dupe van andermans fouten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 19:11 schreef hippy het volgende:[..] Is een van weinige die strijd levert, maar is zoals jij ook zegt de dupe van andermans fouten... Ik vind ook dat hij zelf nu flink door de mand valt eerlijk gezegd, hij zei voor het seizoen dat hij vond dat hij wat meer de leider moest gaan worden, daar faalt hij dan behoorlijk in.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 19:11 schreef hippy het volgende:[..] Is een van weinige die strijd levert, maar is zoals jij ook zegt de dupe van andermans fouten... wekelijks worden er veel fouten gemaakt maar het ligt niet aan 1 speler maar aan meer dan je halve team. Vermeer gaat regelmatig de fout in, Sana tegen real, nu Erikssen, moïsander al een keer, van rhijn al een keertje het zijn er helaas teveel om op te noemen. Gelukkig pakken we punten en verliezen we niet heel vaak! De ingeslagen weg kon meevallen maar valt zoals Verwacht nog erg tegen! Echt blij dat Babel nog aangetrokken is want dat is 1 van de weinige lichtpuntjes! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Zoals ik al een heel seizoen aangeef en helaas denk ik dat ik gelijk krijg je hebt een zenuwelijer op het doel staan die geen rust brengt 3-1 voor en hij speelt Eriksen weer aan met een man in zijn rug inplaats van de rust te bewaren brengt hij altijd onrust en wordt het 3-2 en de 3-3 is gewoon schuiver van 25 meter die hij moet hebben en over de Jong blijf ik hameren mister nobody geen topper maar een suptopper waardoor ons talent Eriksen niet kan brengen wat hij wel zou kunnen,ik mis op die plek gewoon een techn/fysiek sterke speler helaas.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door nora -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik lees gelukkig net de colum van Remko en gelukkig ben ik niet de enige die Vermeer een ballestopper vind en geen keeper. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 23:06 schreef nora het volgende:Zoals ik al een heel seizoen aangeef en helaas denk ik dat ik gelijk krijg je hebt een zenuwelijer op het doel staan die geen rust brengt 3-1 voor en hij speelt Eriksen weer aan met een man in zijn rug inplaats van de rust te bewaren brengt hij altijd onrust en wordt het 3-2 en de 3-3 is gewoon schuiver van 25 meter die hij moet hebben en over de Jong blijf ik hameren mister nobody geen topper maar een suptopper waardoor ons talent Eriksen niet kan brengen wat hij wel zou kunnen,ik mis op die plek gewoon een techn/fysiek sterke speler helaas. vermeer roep ik al zolang als ie op doel staat prima reflex maar totaal ongeschikt. Hij heeft soms echt wel leuke reddingen maar daar is alles mee gezegd. Geef Cilissen maar een keer een kans want mijn geduld is op. Zoals je weet denk ik ook hetzelfde over Siem ok hij is ook belangrijk geweest maar niet goed genoeg als spitst en al helemaal niet als middenvelder. Op dit moment de enige vier die ik op dit moment nog redelijk vind zijn van rhijn, toby, Babel en Erikssen de rest is op dit moment niet ajax waardig |
|
|
|