|
|
craven
|
|
|
Feyenoord heeft het Hongaarse talent Kalmár Zsolt uitgenodigd voor een stage deze maand in Rotterdam.
De aanvallende middenvelder van Gyõri ETO FC en Hongarije onder 19 was onlangs nog uitgeroepen tot beste speler van een Onder 19 toernooi in Tsjechië.
"Dit is een enorme kans voor mij. Ik hoopte op een kans in het buitenland. Als dit een succes wordt, is dat een droom die uitkomt," aldus de jonge speler. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voetbalt die Simon nog ergens eigenlijk? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Wikipedia... vond hem zeer tegen vallen toendertijd.. |
|
|
|
|
Bami
|
|
|
Zoon van voormalig doelman zsolt Petri? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zolang die jongen maar geen Antal Rot heet. Ik schrok me altijd kapot als die aan de bal kwam. Dan hoorde je de verslaggever van Studio Sport ineens Rot schreeuwen en dan zat ik verbaasd te kijken waarom er iemand rood kreeg...
(Wellicht dat het kwam doordat ik nog maar zes of zo was?) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ach ja we hebben nog niet genoeg middenvelders,hij heet Goulash denk ik |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
ALs het wat is, dan mag hij zich altijd bewijzen. Alleen zo jammer dat je nooit geen kont hoort over stage spelers. Zelfde als die poolse keeper die laatst op stage was. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 08 oktober 2012 - 15:45 schreef Beempjerotterdam het volgende:ALs het wat is, dan mag hij zich altijd bewijzen. Alleen zo jammer dat je nooit geen kont hoort over stage spelers. Zelfde als die poolse keeper die laatst op stage was. ja die ken ik dat was pakbalnetnie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik wil gewoon Miachiay terug! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hmm, een paar topics terug zie ik je iemand corrigeren qua grammatica, en hier verklootzak je volledig de naam van Miyaichi. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 oktober 2012 - 08:59 schreef Bosifyable het volgende:Hmm, een paar topics terug zie ik je iemand corrigeren qua grammatica, en hier verklootzak je volledig de naam van Miyaichi. Met namen kun je fouten maken. Daar horen geen bepaalde grammatica regels bij. |
|
|
|
|
Linkerd
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Maar de moeite nemen om de naam fatsoenlijk te typen neem je ook niet. De spelling van een naam staat net zo vast als de grammatica van een bepaalde taal. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 oktober 2012 - 10:13 schreef Bosifyable het volgende:[..] Maar de moeite nemen om de naam fatsoenlijk te typen neem je ook niet. De spelling van een naam staat net zo vast als de grammatica van een bepaalde taal. yessss masterrrrrrrrr |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Maar even aangepast! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: solly sprak in gnomen taal |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Da was idd een goeie |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
weer een jonge middenvelder kunnen beter jonge aanvallers zoeken een spits die na een paar jaar miljoenen oplevert middevelders komen er genoeg uit eigen jeugd |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 08 oktober 2012 - 11:06 schreef craven het volgende:Feyenoord heeft het Hongaarse talent Kalmár Zsolt uitgenodigd voor een stage deze maand in Rotterdam. De aanvallende middenvelder van Gyõri ETO FC en Hongarije onder 19 was onlangs nog uitgeroepen tot beste speler van een Onder 19 toernooi in Tsjechië. "Dit is een enorme kans voor mij. Ik hoopte op een kans in het buitenland. Als dit een succes wordt, is dat een droom die uitkomt," aldus de jonge speler. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is dat um? Kinderhandel man. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Nou tis er wel 1 om van onder de indruk te raken als je m ziet |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dat komt wel als ie er een paar in hebt liggen tegen 020 :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Of er er eentje net boven de enkels afzaagt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
jesus een rooie lijkt wel een Schot (hopelijk een schot in de roos) |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Zijn vader had roest aan zijn pijpje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Lijkt toch meer op Stevie Wonder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: die lijkt ook op koeman |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Koeman is een wonder ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Bij Feyenoord zitten toch ook veel talenten? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Is Jean Paul Boetius dan slechte dan die Hongaar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vast niet, maar anders. En het is stage. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Uitbreiden van talenten en die verder opleiden is altijd goed, ook als je ze zelf aan boord hebt. Al is het maar om te gebruiken als uiteindelijk verkoopproduct. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 - 10:50 schreef Stylzz het volgende:Uitbreiden van talenten en die verder opleiden is altijd goed, ook als je ze zelf aan boord hebt. Al is het maar om te gebruiken als uiteindelijk verkoopproduct. Das pure mensenhandel.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: het voetbal product is ook mensen.. Alleen wat Stylzz schrijft kan op dit moment toch niet... Zo,n talent krijgt een salaris wat er bijna niet is dus Feyenoord probeerd toch te scouten voor eigen succes.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 22:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] het voetbal product is ook mensen.. Alleen wat Stylzz schrijft kan op dit moment toch niet... Zo,n talent krijgt een salaris wat er bijna niet is dus Feyenoord probeerd toch te scouten voor eigen succes.. Maar denk je dat dat salaris dusdanig hoog is dat Feyenoord zo'n jeugdige speler niet zou kunnen betalen, kan ik me niet voorstellen..
Ti's natuurlijk snel verdienen als je een paar gouden aankopen doet, kijk maar naar Real die leven ervan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, mensenhandel zou zijn als het tegen hun wil is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 22:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] het voetbal product is ook mensen.. Alleen wat Stylzz schrijft kan op dit moment toch niet... Zo,n talent krijgt een salaris wat er bijna niet is dus Feyenoord probeerd toch te scouten voor eigen succes.. Talenten binnen de EU hoeven nog niet veel te verdienen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|