|
|
|
uitnoord
|
|
|
Christian Eriksen wordt de laatste weken bekritiseerd vanwege zijn minderende vorm. Volgens Morten Olsen, de keuzeheer van Denemarken, zijn de verwachtingen van de spelverdeler veel te hoog.
"Ze vernietigen hem'', zegt Olsen in gesprek met Deense media. Eriksen is het daar niet mee eens, maar is wel van mening dat de verwachtingen hoog zijn.
''Ik denk wel dat de verwachtingen een beetje te hoog zijn", zei Eriksen tegen de Deense krant Fyens Stiftstidende. "Als het goed gaat willen mensen meer zien, als het minder gaat pakken ze je aan. Dat is logisch. Maar ik heb niet het gevoel dat ik kapot word gemaakt'', zegt de 20-jarige middenvelder.
De mening van Morten Olsen gaat totaal voorbij aan waar een speler voor betaald word, aan de verwachtingen van iemand die voor Ajax speelt. Ericsen word door Ajax betaald om te winnen met zijn team wat inhoud dat men de grootst mogelijke inzet mag verwachten, dit gelt helaas niet alleen voor Ericsen, er lopen meerdere spelers rond in dit team die zeker een heel stuk beter munnen spelen dan zij nu doen. Dat Ericsen nu al deze heisa over zich heen krijgt is toch echter te danken aan zijn eigen inzet, veel ballen komen niet aan tijdens een aanval, opbouwend lijkt Ericsen niet veel in te kunnen brengen, de pases moeten volgens wat ik steeds weer zie in de wedstrijd zo mooi als mogelijk gegeven worden, met hakjes, zelf de meest rare piruet voor je de bal schiet, nee dus, schiet normaal, tik normaal en geef die bal als je in scoringspositie staat een flinke pegel, knalle met die ballen, een bal die de lijn over gaat hoeft niet perse mooi te zijn, nee , schiet te tegenstander mee het doel in, doelpunten is wat wij willen dan raak je de kritiek zelf kwijt |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Volgens Morten Olsen, als bondscoach van Denemarken nauw betrokken bij de ontwikkeling van Eriksen, zijn de verwachtingen van de buitenwereld onrealistisch hoog. "Er zijn genoeg mensen die Eriksen willen vernietigen", wijst de ervaren keuzeheer naar de rol van de media.
"Daar doen wij niet aan mee", zegt Olsen in de Deense krant Fyens Stiftstidende. Aan een voorspelling hoe goed de Ajacied uiteindelijk kan worden waagt hij zich dan ook niet. "Ik kan niet beoordelen hoe ver zijn talent hem zal brengen. Dat mag ook niet."
Was het olsen niet zelf die eriksen met de grond gelijk maakte vlak voor het ek...? Ik dacht het wel...;)))...je kan niet dan dit en dan dat zeggen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 oktober 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
zal zijn dat Olsen dat heeft gezegd ja,maar ik blijf zeggen dat zeker is dat Ericsen meer moet laten zien, zijn rare balletjes moet afleren dan komt hij er vanzelf weer bovenop zonder de journalisten tegen hem in te krijgen |
|
|
|
|
|