BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stop met dat gekanker..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 januari 2013 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 15:51 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

heeft ook met de manier waarop en op welk moment te maken, emotie moet je niet willen beteugelen.
Dat niet nee, maar wel naderhand inzien dat je te ver gegaan bent en daarop berouw te tonen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 07 januari 2013 - 15:57   quote  deeplink  
Ik gebruik altijd mijn favoriete verwenplekje in mijn emotie! Het vrouwelijke hemels plekje
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 januari 2013 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 15:57 schreef lijdensweg het volgende:
Ik gebruik altijd mijn favoriete verwenplekje in mijn emotie! Het vrouwelijke hemels plekje
Pffff wat weet jij daar nou van..
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 07 januari 2013 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 16:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Pffff wat weet jij daar nou van..
Hij gaat de keuken schoonmaken bedoelt ie, denk ik...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 07 januari 2013 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 16:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Pffff wat weet jij daar nou van..
Meer dan jij blijkbaar , gekke homo!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 07 januari 2013 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 17:02 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Hij gaat de keuken schoonmaken bedoelt ie, denk ik...
Dan hou JIJ er wel een hele rare gewoonte eraan over ...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 januari 2013 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 17:02 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Hij gaat de keuken schoonmaken bedoelt ie, denk ik...
Ghehe..
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 07 januari 2013 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 17:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan hou JIJ er wel een hele rare gewoonte eraan over ...
Ik ga het nog even teruglezen...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 januari 2013 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 17:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Meer dan jij blijkbaar , gekke homo!
Jij bent echt een prikkelbaar ventje ..
0012b0e1000988f0922026111a01aa63c6
henkie1969
 henkie1969 - maandag 07 januari 2013 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 oktober 2012 - 12:07 schreef Stylzz het volgende:
Ik snap het maar, en dit gaat me vast niet in dank afgenomen worden, vind ik niet dat je alleen maar dit moet belichten.
Dus je moet of het over algehele normen en fatsoenswaarden hebben, of er niet over praten.
Dit is maar een klein deel van de materie en ja kwetsend voor een groep mensen, maar dat is scheidsrechters beschimpen als homo of hoerenzoon ook.

Dus ja, ik snap het, maar ik vind het te selectief.
eigenlijk ben ik het met je eens, maar als wij dan als 40.000 normale supporters die 500 of 1000 idioten eens tot de verantwoording roepen ....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 januari 2013 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 17:10 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

eigenlijk ben ik het met je eens, maar als wij dan als 40.000 normale supporters die 500 of 1000 idioten eens tot de verantwoording roepen ....
Volgens mij staan die 500 alleen al op vak T..
Wim2
 Wim2 - maandag 07 januari 2013 - 17:36   quote  deeplink  
komkommertijd..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 januari 2013 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 17:36 schreef Wim2 het volgende:
komkommertijd..
Stop hem in je (k)anaal man..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 maart 2013 - 21:09   quote  deeplink  
De Column van Pierre van Hooijdonk

pierrevanhooijdonk.jpg

Voetballen kon Pierre van Hooijdonk als geen ander. Daarnaast was hij in en buiten het veld een ware professional. Het leverde hem 46 uitverkiezingen op voor het Nederlands elftal, naast diverse landskampioenschappen en niet te vergeten de UEFA Cup - de voorloper van de huidige Europe League. Pierre was actief op het WK 1998 en het EK in 2000 en 2004. Hij beëindigde zijn professionele carrière in 2007 bij Feyenoord. Zijn ongeëvenaarde kwaliteiten werden bezongen in het lied "Put your hands up for PI-Air" dat een top notering opleverde in de Nederlandse hitlijsten. PI-Air werd daarna zijn geuzennaam. Wereldroem vergaarde Pierre met zijn soms onwaarschijnlijk en met dodelijke precisie uitgevoerde vrije trappen. Een doelpunt was dan meer regel dan uitzondering.

Als professioneel voetballer heb ik bij een aantal fantastische clubs gespeeld in Nederland en daarbuiten. Bij al deze betaald voetbalorganisaties heb je te maken met de meest trouwe maar ook met heel fanatieke supporters. Elke thuiswedstrijd vaak weer een vol stadion, ook in mindere tijden. De sfeer bij deze clubs is fantastisch, dankzij de fans. Voor deze supporters gaat voetbal veel verder dan een leuke wedstrijd beleven. Hun club is een soort religie, een weerspiegeling van hun cultuur en historie. En daar horen gezamenlijke leuzen, strijdliederen en spreekkoren bij. Mooier kan voetbal niet zijn.

Schelden op de tegenstander, op de scheidsrechter of op de supporters van het andere kamp lucht soms lekker op. Is binnen grenzen ook zeker te begrijpen. Voetbal is immers emotie, laten wij dat vooral niet vergeten.

Spelers, trainers en supporters laten wel eens woorden vallen waarvan je achteraf denkt dat had anders gekund. Maar dat doet niets af aan de grootheid van deze clubs en hun supporters. Want in de hitte van de strijd wordt er wel vaker onbedoeld iets gezegd of geroepen. En dat komt niet alleen bij professionele voetbalclubs voor.

Op dit moment ben ik al weer een aantal jaren actief bij de amateurs. Wat mij opvalt is dat zowel binnen als buiten het veld het woord kanker regelmatig valt. Waarom vraag ik mij dan af. Want een speler die in zijn directe omgeving met deze vreselijke ziekte is geconfronteerd kan onnodig geirriteerd of gefrustreerd raken. Wat dan weer kan uitmonden in onnodige overtredingen en/of opstootjes.

Kanker is een ernstige ziekte. Dat wens je niemand toe. Daar maak je geen spreekkoren over. Daar scheld je niet mee. Ik weet zeker dat elke voetballer, amateur of professional, en elke voetbalsupporter mijn oproep steunt. Misbruik het woord kanker niet! Niet tijdens voetbalwedstrijden, maar ook niet thuis, niet op kantoor, niet in de fabriek, niet op school, niet in de disco of waar je ook mag zijn.

Pierre van Hooijdonk.
el triste
 el triste - donderdag 21 maart 2013 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 maart 2013 - 21:09 schreef RenatoBos het volgende:
De Column van Pierre van Hooijdonk

[ afbeelding ]

Voetballen kon Pierre van Hooijdonk als geen ander. Daarnaast was hij in en buiten het veld een ware professional. Het leverde hem 46 uitverkiezingen op voor het Nederlands elftal, naast diverse landskampioenschappen en niet te vergeten de UEFA Cup - de voorloper van de huidige Europe League. Pierre was actief op het WK 1998 en het EK in 2000 en 2004. Hij beëindigde zijn professionele carrière in 2007 bij Feyenoord. Zijn ongeëvenaarde kwaliteiten werden bezongen in het lied "Put your hands up for PI-Air" dat een top notering opleverde in de Nederlandse hitlijsten. PI-Air werd daarna zijn geuzennaam. Wereldroem vergaarde Pierre met zijn soms onwaarschijnlijk en met dodelijke precisie uitgevoerde vrije trappen. Een doelpunt was dan meer regel dan uitzondering.

Als professioneel voetballer heb ik bij een aantal fantastische clubs gespeeld in Nederland en daarbuiten. Bij al deze betaald voetbalorganisaties heb je te maken met de meest trouwe maar ook met heel fanatieke supporters. Elke thuiswedstrijd vaak weer een vol stadion, ook in mindere tijden. De sfeer bij deze clubs is fantastisch, dankzij de fans. Voor deze supporters gaat voetbal veel verder dan een leuke wedstrijd beleven. Hun club is een soort religie, een weerspiegeling van hun cultuur en historie. En daar horen gezamenlijke leuzen, strijdliederen en spreekkoren bij. Mooier kan voetbal niet zijn.

Schelden op de tegenstander, op de scheidsrechter of op de supporters van het andere kamp lucht soms lekker op. Is binnen grenzen ook zeker te begrijpen. Voetbal is immers emotie, laten wij dat vooral niet vergeten.

Spelers, trainers en supporters laten wel eens woorden vallen waarvan je achteraf denkt dat had anders gekund. Maar dat doet niets af aan de grootheid van deze clubs en hun supporters. Want in de hitte van de strijd wordt er wel vaker onbedoeld iets gezegd of geroepen. En dat komt niet alleen bij professionele voetbalclubs voor.

Op dit moment ben ik al weer een aantal jaren actief bij de amateurs. Wat mij opvalt is dat zowel binnen als buiten het veld het woord kanker regelmatig valt. Waarom vraag ik mij dan af. Want een speler die in zijn directe omgeving met deze vreselijke ziekte is geconfronteerd kan onnodig geirriteerd of gefrustreerd raken. Wat dan weer kan uitmonden in onnodige overtredingen en/of opstootjes.

Kanker is een ernstige ziekte. Dat wens je niemand toe. Daar maak je geen spreekkoren over. Daar scheld je niet mee. Ik weet zeker dat elke voetballer, amateur of professional, en elke voetbalsupporter mijn oproep steunt. Misbruik het woord kanker niet! Niet tijdens voetbalwedstrijden, maar ook niet thuis, niet op kantoor, niet in de fabriek, niet op school, niet in de disco of waar je ook mag zijn.

Pierre van Hooijdonk.
+1908
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 21 maart 2013 - 21:36   quote  deeplink  
Hij zou wel eens aan dat kapsel mogen doen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 maart 2013 - 22:56   quote  deeplink  
a a a aa staying alive, staying alive..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stop met dat gekanker..









0.0087912