|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Op dit forum hebben we lieve mensen. Leuke mensen. Gevoelige mensen. Grappige mensen, en de categorie waar ik me het meest thuisvoel, knappe mensen!
Bosifyable ziet de bui al hangen waar ik met mijn geslijm heen wil. Maar ik als verwonende Feyenoordfan kom niet vaak in De Kuip en achja laat ook maae ik zou graag een paar vrienden van me mee willen nemen naar De Kuip, helaas is het echter zo dat je een clubcard nodig hebt of een sk om een kaartje te kunnen kopen... Dus ik zoek mensen met een Feyenoordhart:) en hooooop op 4 vrijwilligers, ja miss onmogelijk maar minder zou ook al mooi zijn. Stuur me een berichtje, vraag mn nr als je dat handiger vind, terugbetaling kan op de sportclub? Daar zijn jullie denk ik wel of natuurlijk via rekening overmaking. Gr. Irakiër
1 kaart zou al mooi zijn! 2 fantastisch 3 geweldig 4 feest bij leon!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Is gisteren van start gegaan! *kijkt lief* |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ohw ik heb wel een clubkaart volgens mij,is standaard bij een ssc |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
quote: Maar de overige vakken zijn toch nog niet uitverkocht? Die je ook met sk kan kopen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tomson gaat morgen al voor je kijken bij de primera. :) top van hem! |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Idd! Altijd al een leuke man gevonden! Naja altijd. Af en toe. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bier halen voor me snotneus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Even wat anders: Feyenoord A1 staat helaas niet meer boven aan, De tukkers hebben woensdagavond naar een 1-0 achterstand thuis gewonnen met 3-1 van Vitesse A1 de wedstrijd was een paar weken geleden naar 65 minuten gestaakt door een blesure van de scheidsrechter, en daarom moesten er nog 25 minuten worden uit gespeeld , de Tukkers waren heer en meester over Viteese. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 - 21:30 schreef Nummer Zeven het volgende:Op dit forum hebben we lieve mensen. Leuke mensen. Gevoelige mensen. Grappige mensen, en de categorie waar ik me het meest thuisvoel, knappe mensen! Bosifyable ziet de bui al hangen waar ik met mijn geslijm heen wil. Maar ik als verwonende Feyenoordfan kom niet vaak in De Kuip en achja laat ook maae ik zou graag een paar vrienden van me mee willen nemen naar De Kuip, helaas is het echter zo dat je een clubcard nodig hebt of een sk om een kaartje te kunnen kopen... Dus ik zoek mensen met een Feyenoordhart:) en hooooop op 4 vrijwilligers, ja miss onmogelijk maar minder zou ook al mooi zijn. Stuur me een berichtje, vraag mn nr als je dat handiger vind, terugbetaling kan op de sportclub? Daar zijn jullie denk ik wel of natuurlijk via rekening overmaking. Gr. Irakiër 1 kaart zou al mooi zijn! 2 fantastisch 3 geweldig 4 feest bij leon!!! Vraag voor je vrienden een clubkaart aan, graties. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Weet je dat wel zeker..d:-)) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
kaarten zijn alleen via internet te bestellen las ik net op mijn geplaatste link... hoop dat de premiera dicht bij huis is Tomson.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
zag ik dat er iemand bier ging halen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord in uitverkochte Kuip tegen Ajax
Er zijn geen kaarten meer te koop voor de Klassieker tussen Feyenoord en Ajax van 28 oktober aanstaande.Vanochtend zijn de laatste tickets verkocht aan de supporters van de Rotterdamse club, zo maakt Feyenoord in de persoon van supporterscoördinator Ton Strooband bekend. Vorig seizoen wonnen de spelers van trainer Ronald Koeman met 4-2 van de aartsrivaal. In die wedstrijd maakte spits John Guidetti zich onsterfelijk bij de supporters door een hattrick te maken. Bron:FR12 |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: gestopt met lezen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Schilderswijk type Kees ,die nr 7 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: en tevens in het bezit van zo'n klein mieterig leren tassie, petje boven op het hoofd.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jullie generaliseren hier weer een beetje heren. Ik heb hem in ieder geval nog wel eens ontmoet... Was maar een geintje van me hoor :) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 - 14:39 schreef tomson het volgende:Jullie generaliseren hier weer een beetje heren. Ik heb hem in ieder geval nog wel eens ontmoet... Was maar een geintje van me hoor :) snap ik! :P |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
pest ventje is het ,uhm best ventje bedoel ik. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 - 14:39 schreef tomson het volgende:Jullie generaliseren hier weer een beetje heren. Ik heb hem in ieder geval nog wel eens ontmoet... Was maar een geintje van me hoor :) er lopen er hier niet zo veel van in de betuwe, dus ik moet hem tegen gekomen zijn! |
|
|
|