|
|
hippy
|
|
|
De fans van Manchester City balen van de hoge prijzen die Ajax vraagt voor het Champions League-duel. The Citizens komen woensdag 24 oktober op bezoek in de Amsterdam ArenA. De Amsterdammers vragen 81 euro voor een zitplaats.
"Ze denken dat we gek zijn. Ik ben naar wel duizend wedstrijden geweest, heb in negentien jaar geen thuiswedstrijd gemist, maar dit is het meeste waar ik voor heb betaald", sprak Iam Armfield, een woordvoerder van de City-supporters, tegenover Daily Star.
"We geven toen dat het veel geld is, maar de kampioen van de beste competitie komt naar Amsterdam", verklaarde een woordvoerder van Ajax. Een kaartje voor het duel tussen Ajax en Real Madrid kostte vijftien euro minder. "Natuurlijk is Real Madrid ook van wereldklasse, maar ze komen al voor het derde jaar hier in de Amsterdam ArenA. Daarom zitten ze een niveau lager in het prijsschema." |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
Haha wat is dat nou voor domme redenering dan? Ben wel benieuwd naar je uitleg!? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Nou...kaartjes lekker duur maken, zodat die randdebielen niet komen... Was toch niet zo moeilijk? ;))) |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
Domme redenering dus!!! Zij zijn juist de aanhang die hun clubbie overal naar toe volgen en ja natuurlijk balen ze van de hoge prijzen, maar dat gaat ze echt niet weerhouden!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 - 12:52 schreef maikelK het volgende:Domme redenering dus!!! Zij zijn juist de aanhang die hun clubbie overal naar toe volgen en ja natuurlijk balen ze van de hoge prijzen, maar dat gaat ze echt niet weerhouden!!! Zodra ze van dat eiland afkomen, hou je dan maar vast...;))) Je moet wel ergens doorheen kunnen prikken... Er staat een smiley bij he... Ik vond het wel grappig..;)) |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 - 13:10 schreef hippy het volgende:[..] Zodra ze van dat eiland afkomen, hou je dan maar vast...;))) Je moet wel ergens doorheen kunnen prikken... Er staat een smiley bij he... Ik vond het wel grappig..;)) Denk je nou echt dat engelsen hier gaan rellen? Als ik het goed heb mogen ze dan 12 jaar niet meer in eigen stadion komen |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 - 14:00 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Denk je nou echt dat engelsen hier gaan rellen? Als ik het goed heb mogen ze dan 12 jaar niet meer in eigen stadion komen Niet te serieus nemen...nogmaals, zie smileys...;)) Was grappig bedoeld...:))) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Lekker rellen met die Engelsen, Heeeeerlijk !!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ja joh...geef ze een pint en je bent hun vriend... Geef ze alleen niet te veel...;)) |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
€81 voor een kaartje is teveel, maar bijv de Jong een salaris van 8mln geven vinden ze normaal.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 - 17:54 schreef Mokum1 het volgende:€81 voor een kaartje is teveel, maar bijv de Jong een salaris van 8mln geven vinden ze normaal.. :)) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Slimme uitspraak van je! NOT!!! Ik had je hoger ingeschat!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 oktober 2012 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 - 17:54 schreef Mokum1 het volgende:€81 voor een kaartje is teveel, maar bijv de Jong een salaris van 8mln geven vinden ze normaal.. Er zit wel wat ruimte tussen hoe diep de zakken van sheik weet-ik-veel-wie en een gemiddelde ManC fan zijn. De CL prijzen van Ajax zijn gewoon absurd. |
|
|
|