|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik mag hopen dat jij niet in de kinderopvang werkt... Vreemdeling. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Zoooooooo die zit.1-0. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 - 00:48 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] kan je zien hoe zielig je in het leven staat. wij hebben toitje niet nodig nu staat wijnaldum op i.p.v van toitje. als er een speler geblesseerd raakt bij ons psv hebben we genoeg vervangers zitten op de bank. raakt er een bij AJAX feyenerd of twente geblesseerd dan hebben ze niets achter de hand. het kampioenschap zal weer in het zuiden zijn. Volgens mij hebben we een wachtlijst aan blessures.En wie staat er bovenaan eindhoven(psv5)juist wij ja.21 uit 8.We hebben genoeg achter hand. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het moet niet gekker worden; PiSVee - Duitsers dicussie, op het Feyenoord forum. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Omdat die toivonen een omgebouwd wijf is hoef je renato nog geen meisjesnaam te geven.Pussy! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Brabant ligt ook aan de duitse grens,daar wonen de echte duitsers. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 - 14:46 schreef Aartus het volgende:[..] Volgens mij hebben we een wachtlijst aan blessures.En wie staat er bovenaan eindhoven(psv5)juist wij ja.21 uit 8.We hebben genoeg achter hand. Aart je bent niet de allerberoerdste vent, maar kan dit soort geleuter niet op jullie eigen forum? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 - 14:52 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Aart je bent niet de allerberoerdste vent, maar kan dit soort geleuter niet op jullie eigen forum? Open dan ook geen Toivonenforum.Trouwens bij ons op t forum zitten ook feyenoorders,ajaxcieden enz.Ze zijn bij ons wel welkom. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 - 14:57 schreef Aartus het volgende:[..] Open dan ook geen Toivonenforum.Trouwens bij ons op t forum zitten ook feyenoorders,ajaxcieden enz.Ze zijn bij ons wel welkom. Zeg niet dat je niet welkom bent, maar ehh zoek het lekker uit:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Rot lekker op naar je amsterdomse vriendjes, pisnicht..
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Waar haal je ze vandaan kom niet meer bij |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Vraag maar wat ie je toe moet sturen.Renato heeft t allemaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 oktober 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wel leuk...Soort Bitch fight. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
jammer dat het zijn kloten het niet waren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wat voor taal is dat dan jan |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Half jaartje maar? Is veel te weinig! Zo'n asociale voetballer heb ik maar 1 keer eerder gezien: Lothar Mattheus. Een matennaaier pur sang, net zoals die Ola Toivonen Een schande op het voetbalveld ....... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 10:46 schreef lijdensweg het volgende:Half jaartje maar? Is veel te weinig! Zo'n asociale voetballer heb ik maar 1 keer eerder gezien: Lothar Mattheus. Een matennaaier pur sang, net zoals die Ola Toivonen Een schande op het voetbalveld ....... hahahaha.. en dat zegt de Toivonen van van t Feyenoord-forum |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: :) :) :) hehehehehehe, ja hij is leuk!! |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
ja ik had dat niet mogen zeggen sory. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 10:46 schreef lijdensweg het volgende:Half jaartje maar? Is veel te weinig! Zo'n asociale voetballer heb ik maar 1 keer eerder gezien: Lothar Mattheus. Een matennaaier pur sang, net zoals die Ola Toivonen Een schande op het voetbalveld ....... Natuurlijk is het een matennaaier eerste klas. Maar vergeet even niet dat hij persoonlijk de aangever was van de winst in de wedstrijd tegen Feyenoord. In de eerste minuut die harde overtreding op Clasie op de middellijn, op het randje van een gele kaart. Zo van: hier ben ik Clasie! Dat mis ik bij Feyenoord. Niets ten nadele van Clasie natuurlijk, dat vind ik een prachtige voetballer, maar wij missen zo'n bloedhond op het middenveld. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 11:46 schreef salemi het volgende:[..] Natuurlijk is het een matennaaier eerste klas. Maar vergeet even niet dat hij persoonlijk de aangever was van de winst in de wedstrijd tegen Feyenoord. In de eerste minuut die harde overtreding op Clasie op de middellijn, op het randje van een gele kaart. Zo van: hier ben ik Clasie! Dat mis ik bij Feyenoord. Niets ten nadele van Clasie natuurlijk, dat vind ik een prachtige voetballer, maar wij missen zo'n bloedhond op het middenveld. dat klopt als n lul op n drumstel |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 11:46 schreef salemi het volgende:[..] Natuurlijk is het een matennaaier eerste klas. Maar vergeet even niet dat hij persoonlijk de aangever was van de winst in de wedstrijd tegen Feyenoord. In de eerste minuut die harde overtreding op Clasie op de middellijn, op het randje van een gele kaart. Zo van: hier ben ik Clasie! Dat mis ik bij Feyenoord. Niets ten nadele van Clasie natuurlijk, dat vind ik een prachtige voetballer, maar wij missen zo'n bloedhond op het middenveld. Ze hebben daar ook die schoppert van v. Bommel, ook zo'n "harde", elke week geel, dat schiet lekker op...om de 5 wedstrijden geschorst. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 11:46 schreef salemi het volgende:[..] Natuurlijk is het een matennaaier eerste klas. Maar vergeet even niet dat hij persoonlijk de aangever was van de winst in de wedstrijd tegen Feyenoord. In de eerste minuut die harde overtreding op Clasie op de middellijn, op het randje van een gele kaart. Zo van: hier ben ik Clasie! Dat mis ik bij Feyenoord. Niets ten nadele van Clasie natuurlijk, dat vind ik een prachtige voetballer, maar wij missen zo'n bloedhond op het middenveld. Je moet er maar van houden! Van mij hoeft het niet en gelukkig bewijs Barcelona dat elke keer maar weer ............ |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 11:56 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Ze hebben daar ook die schoppert van v. Bommel, ook zo'n "harde", elke week geel, dat schiet lekker op...om de 5 wedstrijden geschorst. hij is de jongste ook niet dus dat komt helemaal niet slecht uit hoor.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan ben ik een matennaaier omdat ik een eigen mening heb? Een lekkere visie heb je dan! Dan kan je beter in Noord Korea gaan wonen, dat past waarschijnlijk meer bij jou, niet lullen maar volgen ............ |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 12:20 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan ben ik een matennaaier omdat ik een eigen mening heb? Een lekkere visie heb je dan! Dan kan je beter in Noord Korea gaan wonen, dat past waarschijnlijk meer bij jou, niet lullen maar volgen ............ heb het woord ''matennaaier'' niet genoemd. dus niet zo op je pikkie getrapt |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: hij kan zelfs de eredivisie niet meer belopen...... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jij heb het over de Toivonen van het feyenoord forum en Toivonen is voor mij de grootste matennaaier! Dus indirect noem je mij een matennaaier ........... Dat heeft dus niks te maken met op je pikkie getrapt te voelen maar gewoon een simpele redenering. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: +1908, goeie discussies! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 12:27 schreef lijdensweg het volgende:[..] Jij heb het over de Toivonen van het feyenoord forum en Toivonen is voor mij de grootste matennaaier! Dus indirect noem je mij een matennaaier ........... Dat heeft dus niks te maken met op je pikkie getrapt te voelen maar gewoon een simpele redenering. Toch denk ik precies te snappen wat infamous bedoelt :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: schat jou in als n zeer wijs man.. behalve als het om discotheken gaat;] |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Wat was het spreekwoord ook alweer? de vijand van mijn vijand is mijn vriend? zoiets toch ;) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 13:04 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Wat was het spreekwoord ook alweer? de vijand van mijn vijand is mijn vriend? zoiets toch ;) Een spreekwoord om van te houden.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Wat heb je met eindhovenpsv5 gedaan.Is ie zo geschrokken van je reactie dat ie niet meer terugkomt.+1908 |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Wel relax dat hier n topic van Toivonen is.. zegt toch n hoop |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 12:27 schreef lijdensweg het volgende:[..] Jij heb het over de Toivonen van het feyenoord forum en Toivonen is voor mij de grootste matennaaier! Dus indirect noem je mij een matennaaier ........... Dat heeft dus niks te maken met op je pikkie getrapt te voelen maar gewoon een simpele redenering. groeten van zijn zus
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 oktober 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Kan van Bommel, Stroman en Mertens niet bij hem komen zitten, dan kunnen ze een half jaar samen gaan Klaver Jassen, dan zien we gelukkig een tijdje minder gele en rooie kaarten. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Pooeehh, dat kan eigenlijk niet hè bode, hopen op blessures van meerdere voetballers. Zou ik in De Kuip maar niet over beginnen ;) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Nee idd. Ik wil psv met een volledig team tenonder zien gaan! Dus met alle spelers en niet dat ze dalijk weer en klote smoes hebben aan eind van het seizoen waarom ze weer niet Kampioen zijn geworden. Zou me echt krom lachen namelijk, want dan komen ze in het zelfde schuitje wat wij hadden gehad. Mooie schuld blijft erover en weer geen kampioen. Hun hebben altijd om ons gelachen, maar wij lachen het laatst!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 oktober 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 13:44 schreef bode het volgende:Kan van Bommel, Stroman en Mertens niet bij hem komen zitten, dan kunnen ze een half jaar samen gaan Klaver Jassen, dan zien we gelukkig een tijdje minder gele en rooie kaarten. Alleen die toivonen heeft nog nooit van klaverjassen gehoord.En hij zal t ook nooit leren met z,n ene hersencel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 13:08 schreef Aartus het volgende:[..] Wat heb je met eindhovenpsv5 gedaan.Is ie zo geschrokken van je reactie dat ie niet meer terugkomt.+1908 Hij zit nog altijd te bedenken of ie de uitspraak snapt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is om psvers te lokken en dan weer plat op hun smoel te slaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dan kan je lang wachten voor ie t snapt.Maar je mist ook niets aan m.Nog nooit een normale post gezien van m. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 13:48 schreef Bosifyable het volgende:Pooeehh, dat kan eigenlijk niet hè bode, hopen op blessures van meerdere voetballers. Zou ik in De Kuip maar niet over beginnen ;) indd |
|
|
|