|
|
infamous psv
|
|
|
quote: jij bent de rechter en ik de linker..
Bring it on Henk jan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 oktober 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
HEY joh prutsert je plaatjes kunnen niet geopend worden.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 13:08 schreef Aartus het volgende:[..] Wat heb je met eindhovenpsv5 gedaan.Is ie zo geschrokken van je reactie dat ie niet meer terugkomt.+1908 Hihihi een tukker die +1908 geeft :)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aart is goed ingeburgerd..d:-)) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Gewoon een cadeautje oet twente!!!!!! Kan moeilijk zeggen +1965 hahaha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 oktober 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Een beetje rotterdamse roots in m,n bloed.De ouders van m,n grootouders kwamen uit rotterdam.Van m,n moeders kant.Klinkt een beetje ingewikkeld.Maar zo zit t. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je lijkt er anders niet op... Ben ik wel de linkert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wie klapt er nou voor psv |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: teletekst/successupportertjes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 oktober 2012 door Omekees -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat klinkt als lachen van een boer met kiespijn.. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik heb nog wel een tangetje in de schuur * |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
bommeltje lang geschorst straks,,gaat goed. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Zo zakt t rode en gele kaarten klassement wel in elkaar.Die Van Bommel en Toivonen waren net bezig om een record aan rooie en gele kaarten te verzamelen.of te wel aan te naaien. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 18:53 schreef tomson het volgende:[..] Hihihi een tukker die +1908 geeft :)) [/quoute Tukker klinkt in ieder geval beter als duitser.IK BEN EEN TUKKER EN NIET ZO,N KUT DUITSER. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 - 14:26 schreef Sensi het volgende:[..] Zo ben je op je mini leuter getrapt gozert? Ga jij lekker met je toytje een kamer huren in kutstad van je, mafkees. Ach die eindhovenpsv5.Niet meer op reageren.Op ons twente forum komt ie ook alleen maar om te provoceren.Holmaatje van toivonen! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Kutstad.Is eindhoven een stad dan? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: He idioot Brabant grenst aan Zuid Holland, Zeeland, Limburg, Gelderland en Belgiƫ |
|
|
|
|
pmkindvall
|
|
|
koek,je van eigen deeg ,vuile rat |
|
|
|