|
|
afcadavid
|
|
|
Geen enkele ajacied in oranje basis vanavond wat vinden wij hiervan? Janmaat Schaken? Strootman aanvoerder? Dit kan toch niet
zend jullie opstelling nu ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 oktober 2012 door afcadavid -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
NIet meer dan normaal, Janmaat doet het op dit moment beter dan van Rhijn... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
2 - 0 bij rust. Tjah... De voorzetten zouden beter kunnen... |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ehhhh hoe heet de trainer ook al weer...kan ff niet op zijn naam komen,iets met schraal,kaal...banaal.....help me ff Boudewijn |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Nee Remco Janmaat staat er in omdat van Rhijn wordt gespaard voor Roemenie. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 - 18:53 schreef afcadavid het volgende:Geen enkele ajacied in oranje basis vanavond wat vinden wij hiervan? Janmaat Schaken? Strootman aanvoerder? Dit kan toch niet zend jullie opstelling nu ook moet je maar met van gaal gaan kutten dan zijn dit de gevolgen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Welke Ajacied wil je er in dan ?? van Rhijn wordt gespaard voor Roemenie en meer Ajacieden heb je niet ,alleen Blind en Dijks in Jong Oranje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij lees je niet, ik vind dat hij het nu beter doet.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 - 23:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] ehhhh hoe heet de trainer ook al weer...kan ff niet op zijn naam komen,iets met schraal,kaal...banaal.....help me ff Boudewijn Bedoel je die platporum? |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Van Gaal heet hij nog steeds, en wil alles wat met ajax te maken heeft verbannen uit z'n leven. Hij voelt zich geslachtofferd door Cruijff en co. Maar be real daar win je het toch nooit van, en Cruijff is en blijft de grootste ajacied allertijden. En nu wil hij geen van de ajax jeugd inplannen in z'n nederlands elftal. Nu gaat hij zieltjes winnen bij die kutboeren en bij 010. Maar geen probleem toch. Zo hebben de ajacieden lekker de tijd om zich voor te bereiden voor de komende competitie wedstrijd.En laat die van gaal nou maar lekker gaan, hij weet het toch altijd beter. tot hij op z'n bek gaat. Hopenlijk al tegen roemenie. gelijk die grote waffel dicht. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Anti welke Ajacieden wil jij er in zetten dan ??? |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
Wat is hier het probleem mensen? Geef die Ajacieden maar lekker rust, als die kakkerlakken en kloteboeren zichzelf naar de klote helpen.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 16:16 schreef ajax21 het volgende:Wat is hier het probleem mensen? Geef die Ajacieden maar lekker rust, als die kakkerlakken en kloteboeren zichzelf naar de klote helpen.. jaloers! nee toch |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
het gaat helemaal nergens over op het moment... het nl elftal kun je niet opbouwen het is geen club je stelt gewoon de beste op dat moment op... janmaat en van rhijn zijn nu niet goed genoeg moeten eerst europese ervaring bij hun club op doen...clasie idem dito ... en schaken???? tsja.... doet me aan barry van galen denken... heel leuk voor hem dattie mocht spelen maar belachelijk dattie uberhaupt opgeroepen is... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 17:31 schreef Blade85 het volgende:het gaat helemaal nergens over op het moment... het nl elftal kun je niet opbouwen het is geen club je stelt gewoon de beste op dat moment op... janmaat en van rhijn zijn nu niet goed genoeg moeten eerst europese ervaring bij hun club op doen...clasie idem dito ... en schaken???? tsja.... doet me aan barry van galen denken... heel leuk voor hem dattie mocht spelen maar belachelijk dattie uberhaupt opgeroepen is... Vreemd mr ik ben het met je eens.. |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
ja toch op rechts moet je gewoon nu nog v/d wiel neerzetten en als v rhijn of janmaat over 2 jaar beter is zet je die neer je pakt gewoon de beste van het moment ik bedoel wat een rechtsback moet brengen weten ze sowieso wel dat hoeven ze niet in het nl elftal te leren als ik zie hoe anita zich kan vastbijten in zijn directe tegenstander en het spel simpel zie verleggen en dat vergelijk met clasie is anita op dit moment verder... en dat v wolfswinkel nog niet is opgeroepen slaat ook nergens op als je wel dost en de jong een kans geeft... |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote: Jaloers? Waarop? Dat P$V en de Kakkerlakken weer geen prijs pakken? :p |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
quote: @ nora. het gaat gewoon over het geheel plaatje. Boerrichter is nog steeds beter dan schaken. Van rhijn is beter dan van der Wiel op het moment. En zelfs zou ik blind een kans geven. ( zal toch wel gebeuren aangezien Danny weer een vriendje van van gaal is) Janmaat laat me niet lachen toch en martins indi waar hebben we het in godsnaam over. maar nogmaals laat ze lekker rust houden is goed. En op zo moment krijgen die kakkies toch nog een beetje europese ervaring . want die hoef je bij 010 niet te verwachten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Blind is goed bezig maar op dit moment heeft hij niet het niveau voor het Nederlands elftal. Boerrigter is hopeloos uit vorm. Die twee vallen dus af.
Vermeer is de 5e keeper achter Krul, Vorm, Steek en Zoet.
Van Rhijn vind ik oprecht beter dan Janmaat hoewel ik het logisch vindt dat Janmaat tegen een dwerg als Andorra een kans krijgt. Maar normaliter zit Janmaat in de pikorde natuurlijk gewoon achter Ricardo.
Ten slotte Babel. Als er 1 speler op de Nederlandse velden de selectie verdient op dit moment is het wel Ryan. Kan op links en in de spits uit de voeten en zit lekker in z'n vel. Dat is de enige keuze die ik op dit moment anders zou doen dan dat van gaal heeft gedaan.
Dan naar de selectie zoals die stond. Schaken heeft he-le-maal niets te zoeken bij Oranje. Is nu net goed genoeg maar gaat Nederland niets meer brengen gezien zijn leeftijd. Leuk voor de persoon maar nutteloos voor Oranje. Verder kan ik me best wel vinden in het selectie. Ik zou Anita inruilen tegen Clasie maar goed, daar spreekt mijn hart natuurlijk ook mee. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt Anita hoort in iedergeval er bij en uiteraard Babel. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 15 oktober 2012 - 17:53 schreef Eide het volgende:Blind is goed bezig maar op dit moment heeft hij niet het niveau voor het Nederlands elftal. Boerrigter is hopeloos uit vorm. Die twee vallen dus af. Vermeer is de 5e keeper achter Krul, Vorm, Steek en Zoet. Van Rhijn vind ik oprecht beter dan Janmaat hoewel ik het logisch vindt dat Janmaat tegen een dwerg als Andorra een kans krijgt. Maar normaliter zit Janmaat in de pikorde natuurlijk gewoon achter Ricardo. Ten slotte Babel. Als er 1 speler op de Nederlandse velden de selectie verdient op dit moment is het wel Ryan. Kan op links en in de spits uit de voeten en zit lekker in z'n vel. Dat is de enige keuze die ik op dit moment anders zou doen dan dat van gaal heeft gedaan. Dan naar de selectie zoals die stond. Schaken heeft he-le-maal niets te zoeken bij Oranje. Is nu net goed genoeg maar gaat Nederland niets meer brengen gezien zijn leeftijd. Leuk voor de persoon maar nutteloos voor Oranje. Verder kan ik me best wel vinden in het selectie. Ik zou Anita inruilen tegen Clasie maar goed, daar spreekt mijn hart natuurlijk ook mee. Babel moet nog een paar wedstrijden laten zien wat ie kan en dan wordt ie vanzelf op geroepen. Ricardo vind ik ook wel beter dan Janmaat wat dat vind ik niks! Voor dit moment Clasie en Anita scheelt inderdaad niet heel veel. Schaken is poep en hoop dat ie nooit meer opgeroepen wordt! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Schaken speelt momenteel best aardig hoor, maar als je pas op je 30e dit niveau hebt, en als dat niveau je dan een van de beteren (maar verre van de beste) op de Nederlandse velden maakt heb je mijns inziens niets in het Nederlands elftal te zoeken.
Daar kunnen andere spelers ervaring op doen die in hun latere carriere nog wel eits voor Oranje kunne betekenen terwij Schaken, met alle respect, ook over 2 jaar echt niets gaat betekenen voor Nederland. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wat mij wel tegenvalt van v.Gaal is dat een Janmaat bij de selectie speelt en v/d Wiel bij een franse topclub niet eens wordt opgeroepen eigenlijk belachelijk. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 - 10:57 schreef nora het volgende:Wat mij wel tegenvalt van v.Gaal is dat een Janmaat bij de selectie speelt en v/d Wiel bij een franse topclub niet eens wordt opgeroepen eigenlijk belachelijk. Greg heeft gekozen voor het geld maar heeft de aanvoerder van PSG voor zich in de pikorde op rechtsback. Dan weet je als v.d. Wiel dat je niet veel gaat spelen. Hij heeft van Rhijn al voorbij zien komen en moet zo langzamerhand wel gaan spelen om uitzicht te houden bij Oranje. Naar maar waar. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja Greg speelt nog niet veel maar heeft wel al gespeeld,maar goed ik vind dat er 2 spelers als rechtsback bij Ned team horen en dat zijn van Rhijn en Greg en dat Janmaat gewoon een middelmatige subtopper is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jongens die niet of te weinig spelen worden niet opgeroepen, heel logisch en dus ook volkomen terecht dat Gregory niet wordt opgeroepen, speelde de afgelopen 2 jaar ook niet al te best en ik vraag me af of hij dat niveau uberhaubt weer op gaat pakken.. |
|
|
|