|
|
TheMenace
|
|
|
quote: haha je hebt het gehoord hippy hier zijn geen slachtoffers voor je..... lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ben idd verkouden, hoe wist je dat? ;)) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: slappe hap.. opzouten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Het welkomscomite is er ook weer...:))) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Dat is idd een van de symptonen... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: je kan zeggen wat je wilt maar we zijn hier altijd paraat voor iedereen ook onderling hoor hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Nee dat heb ik niet... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: dat krijg je wel als je zo doorgaat P: |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Dit eindigt toch niet in ruzie he...heb me portie al gehad deze week...;)) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: tuurlijk niet op dit moment met mij niet ik zet er ook een P:achter maar miss met andere wel maar daar kan ik niet over oordelen lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 18:41 schreef TheMenace het volgende:[..] tuurlijk niet op dit moment met mij niet ik zet er ook een P:achter maar miss met andere wel maar daar kan ik niet over oordelen lol Al een beetje zin in volgend weekend? Ik niet...:((( |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ik vind elke wedstrijd belangrijk die feyenoord moet winnen.(ik) vind het net zo belangrijk om van vvv of zwolle etc te winnen als van ajax psv of twente alle 34 wedstrijden zijn belangrijk ik vind het tegen ajax spelen 1 van de 34 dus niks meer en niks minder
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koeman: "Beginfase was schandalig slecht"
Ronald Koeman vertrekt met drie punten uit Venlo naar Rotterdam, maar geheel tevreden was de coach niet over de 2-3 overwinning bij VVV. Het liep in de beginfase voor geen meter bij Feyenoord, waardoor Koeman al snel Guyon Fernandez naar de kant haalde.
Hij was onderdeel van het collectief falende team, verklaarde Koeman zijn keuze tegenover Eredivisie Live. Het is niet allemaal zijn schuld, maar er moest wel wat gebeuren. Het was een schande hoe het hele team speelde, dit was niet waardig voor een club als Feyenoord.
Door een vrij gemakkelijk gegeven strafschop kwam Feyenoord terug in de wedstrijd. Ik zag wel een duw, maar ik vond het wat zwaar bestraft, aldus de coach. Bron:FCUpdate |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Teleurgestelde Lokhoff: 'Mooie schwalbe van Immers'
Ton Lokhoff was flink teleurgesteld na het duel met Feyenoord. Hij zag zijn ploeg op een 2-0 voorsprong komen, maar door een strafschop vlak voor rust en twee Rotterdamse goals na de hervatting stond hij toch met lege handen. Een mooie schwalbe van Immers, vertelde Lokhoff na het zien van de beelden bij Eredivisie Live. Het gebeurde op een vervelend moment, zo vlak voor rust. In de eerste helft speelden we goed. Dan krijg je dit moment en direct na rust de 2-2. Op het laatst probeerden we er nog een punt uit te slepen, maar dat lukte niet. De complimenten die we hebben gekregen zijn leuk, maar ik heb liever de punten, aldus Lokhoff. Bron:FR12 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koeman: 'Ik heb me zitten schamen, zo Feyenoord onwaardig'
Trainer Ronald Koeman van Feyenoord was zondag na de moeizame zege bij VVV-Venlo (2-3) hard voor zichzelf en zijn spelers. 'Ik heb me in de eerste 25 minuten geschaamd voor mijn ploeg', gaf de oud-international openhartig toe. 'Het was Feyenoord onwaardig.' Koeman spaarde zichzelf in zijn kritische analyse niet. 'Ik vroeg mezelf tijdens die vreselijk zwakke beginfase op de bank af wat ik hier nog aan moest doen. Het ging mis in alle facetten van het voetbal. Kennelijk was alles wat ik de afgelopen dagen heb gezegd en gedaan niet goed aangekomen bij mijn spelers. Dan moet je ook bij jezelf te rade gaan. Ik ben tenslotte eindverantwoordelijk.' Bron:AD |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 18:46 schreef TheMenace het volgende:[..] ik vind elke wedstrijd belangrijk die feyenoord moet winnen.ik vind het net zo belangrijk om van vvv of zwolle etc te winnen als van ajax psv of twente alle 34 wedstrijden zijn belangrijk Dat wel natuurlijk... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 18:48 schreef RenatoBos het volgende:Koeman: 'Ik heb me zitten schamen, zo Feyenoord onwaardig'[ afbeelding ] Trainer Ronald Koeman van Feyenoord was zondag na de moeizame zege bij VVV-Venlo (2-3) hard voor zichzelf en zijn spelers. 'Ik heb me in de eerste 25 minuten geschaamd voor mijn ploeg', gaf de oud-international openhartig toe. 'Het was Feyenoord onwaardig.' Koeman spaarde zichzelf in zijn kritische analyse niet. 'Ik vroeg mezelf tijdens die vreselijk zwakke beginfase op de bank af wat ik hier nog aan moest doen. Het ging mis in alle facetten van het voetbal. Kennelijk was alles wat ik de afgelopen dagen heb gezegd en gedaan niet goed aangekomen bij mijn spelers. Dan moet je ook bij jezelf te rade gaan. Ik ben tenslotte eindverantwoordelijk.' Bron:AD Ik heb het niet gezien...maar het was zeker billenknijpen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Venlo-verdediger oneens met strafschop: "Volgens mij was ik gewoon sterker"
Guus Joppen baalde na afloop van de met 2-3 verloren wedstrijd tegen Feyenoord hevig. De verdediger zag zijn ploeg een 2-0 voorsprong uit handen geven en is daar teleurgesteld over. Dat vertelde hij tegenover Eredivisie Live.
"Volgens mij ging er aan onze zijde eigenlijk niets fout, totdat Feyenoord een penalty kreeg", vertelde de mandekker. "Dan weet je dat Feyenoord weer hoop krijgt, omdat ze toch die aansluitingstreffer krijgen. Dat ze dan na rust direct die 2-2 maken, dat is heel zuur. Daarna ging het niet meer zoals we wilden. Ze maakten nog de 2-3 en wij gingen alles op niets spelen, het lukte echter niet meer."
Ook sprak Joppen over de strafschop. "Volgens mij is die strafschop heel makkelijk gegeven, want volgens mij was er niet veel aan de hand. Als je het mij vraagt, was het gewoon een schouderduel. Ik was op dat moment gewoon sterker, maar de scheidsrechter zei dat ik hem in zijn rug duwde. Maar volgens mij was dat niet zo." Bron:Soccernews
NANANANANAAAAAA |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuipers: "Ik gaf de penalty te gemakkelijk"
Björn Kuipers heeft toegegeven dat de strafschop die hij op slag van rust aan Feyenoord gaf achteraf gezien niet gegeven had moeten worden. Immers viel na een duel met Joppen op de grond en Kuipers wees naar de stip, bij een stand van 2-0 voor VVV Venlo. Uiteindelijk werd het 2-3 voor Feyenoord.
Ik vond het een strafschop, maar nu ik de beelden heb gezien vind ik dat het meer een voetbalduel was, vertelde Kuipers aan de NOS. De strafschop is te gemakkelijk gegeven. De volgende keer zal ik deze penalty niet weer geven. Ik stond goed opgesteld, maar ik dacht dat Immers viel vanwege de duw. Ik heb het foutief beoordeeld. Bron:FCUpdate |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 18:52 schreef RenatoBos het volgende:Kuipers: "Ik gaf de penalty te gemakkelijk"[ afbeelding ] Björn Kuipers heeft toegegeven dat de strafschop die hij op slag van rust aan Feyenoord gaf achteraf gezien niet gegeven had moeten worden. Immers viel na een duel met Joppen op de grond en Kuipers wees naar de stip, bij een stand van 2-0 voor VVV Venlo. Uiteindelijk werd het 2-3 voor Feyenoord. Ik vond het een strafschop, maar nu ik de beelden heb gezien vind ik dat het meer een voetbalduel was, vertelde Kuipers aan de NOS. De strafschop is te gemakkelijk gegeven. De volgende keer zal ik deze penalty niet weer geven. Ik stond goed opgesteld, maar ik dacht dat Immers viel vanwege de duw. Ik heb het foutief beoordeeld. Bron:FCUpdate hij mot nie zoveel zuipen na de wedstrijd. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nee hoor was gewoon over de gehele wedstrijd een verdiende overwinning hoe slecht de eerste helft ook was. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Foutief beoordeeld, Lexie vliegt bijna overde achterlijn d:-) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 18:55 schreef TheMenace het volgende:[..] nee hoor was gewoon over de gehele wedstrijd een verdiende overwinning hoe slecht de eerste helft ook was. Dat zou ik ook zeggen ja..;))) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Lokhoff moet niet zuigen..
VVV had twee keer rood moeten krijgen, Meeuwis met een kopstoot en Linssen voor natrappen op Clasie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 18:57 schreef Wim2 het volgende:Lokhoff moet niet zuigen.. VVV had twee keer rood moeten krijgen, Meeuwis met een kopstoot en Linssen voor natrappen op Clasie. Dat schijnt te mogen...gister ook zo een gevalletje met blom... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 18:57 schreef Wim2 het volgende:Lokhoff moet niet zuigen.. VVV had twee keer rood moeten krijgen, Meeuwis met een kopstoot en Linssen voor natrappen op Clasie. en nog een handsbal van vvv in het strafschopgebied erbij
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gozer wat kan ons gisteren nou verrotte behalve dat jou club 1 punt teveel kreeg.. Oppleuren ... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 19:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Gozer wat kan ons gisteren nou verrotte behalve dat jou club 1 punt teveel kreeg.. Oppleuren ... Ik hou ook van jou..:)) |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: En nou optieften jankmuil! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de wissels zorgden voor beduidend hogere cijfers. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: De rugnummers bedoel je? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ook maar n 6,5 voor n drie en n 6 voor n 5
dat scheelt nogal in n elftal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door van geil -- |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: Dat is van de meeste hier |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De meesten, nee, maar wel een aantal. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als hippy maar optieft vind ik alles gewenst.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Na zoveel keer genaaid te zijn door een scheids eindelijk gerechtigheid. Maar toen ik het zag (live erbij) zij ik gelijk pingel die elleboog ging wel in zijn rug...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goedmaker voor de handsbal, simpel. |
|
|
|