BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VVV-Venlo - Feyenoord (zondag 21 oktober 2012 , 14:30): 2 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 oktober 2012 - 23:02   quote  deeplink  
Samenvatting

TheMenace
 TheMenace - maandag 22 oktober 2012 - 21:35   quote  deeplink  
heel vreemd en weer zo opzichtig eigenlijk hea?van immers zou het een te gemakkelijk gegeven pingel zijn maar van die te gemakkelijke vrije trap van vvv waar een doelpunt uitkwam hoor je niemand over en een rode kaart die ten onrechte niet gegeven werd aan die vvver en de handsbal van die vvver in het strafschopgebied en alle voorgande wedstrijden waarin feyenoord de scheidsrechter tegenhad zoals gewoonlijk daar hoor je niemand over.het blijven zielige joden die media haha
nu weet ik waarom ik nooit naar jodenprogramma's kijk

Come On Feyenoord!

ps en ajaks heeft 1 momentje in 1 wedstrijd op de 25 wedstrijden iets tegen en gelijk lopen ze te janken die medianeuzen haha

laat ze eens een baan gaan zoeken ipv de hele dag lopen ouwehoeren die ouwe overbetaalde bejaarde tangen
met je kut vi en die andere snavel op ned 1
hehehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 oktober 2012 door TheMenace --
van geil
 van geil - maandag 22 oktober 2012 - 21:40   quote  deeplink  
KUT LOOP NEUZEN
TheMenace
 TheMenace - maandag 22 oktober 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2012 - 21:40 schreef van geil het volgende:
KUT LOOP NEUZEN
zeg dat wel haha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 23 oktober 2012 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2012 - 21:35 schreef TheMenace het volgende:
heel vreemd en weer zo opzichtig eigenlijk hea?van immers zou het een te gemakkelijk gegeven pingel zijn maar van die te gemakkelijke vrije trap van vvv waar een doelpunt uitkwam hoor je niemand over en een rode kaart die ten onrechte niet gegeven werd aan die vvver en de handsbal van die vvver in het strafschopgebied en alle voorgande wedstrijden waarin feyenoord de scheidsrechter tegenhad zoals gewoonlijk daar hoor je niemand over.het blijven zielige joden die media haha
nu weet ik waarom ik nooit naar jodenprogramma's kijk

Come On Feyenoord!

ps en ajaks heeft 1 momentje in 1 wedstrijd op de 25 wedstrijden iets tegen en gelijk lopen ze te janken die medianeuzen haha

laat ze eens een baan gaan zoeken ipv de hele dag lopen ouwehoeren die ouwe overbetaalde bejaarde tangen
met je kut vi en die andere snavel op ned 1
hehehe
Die vrije trap waaruit VVV scoorde was inderdaad net zo makkelijk gegeven als die penal. Bijna precies dezelfde situatie.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 oktober 2012 - 00:19   quote  deeplink  
Maakt toch geen kut uit.
Als Feyenoord slecht speelt staan ze terecht 2-0 achter.
Daarna overvleugelen ze vvv en dan is de overwinning ook terecht.
Gezeur over onterechte beslissingen schiet ook niet op.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 23 oktober 2012 - 12:57   quote  deeplink  
Inderdaad, dat weten de mensen ook wel die de wedstrijd gezien hebben, maar het oeverloos gezwam van mensen die alleen die penal in de samenvatting zien, werkt toch door in de beeldvorming.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VVV-Venlo - Feyenoord (zondag 21 oktober 2012 , 14:30): 2 - 3









0.0126831