|
|
evh112
|
|
|
quote: Joh ik heb die wedstrijd in Eindhoven ook uitgekeken dus waarom nu niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zeker niet ,noem het wisselvallig... Moet dat woord wel in je woordenboek staan natuurlijk..(wisselvallig) |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Is nooit zo lang geschorst geweest als fernandez, dus ontplofbaar valt mee in vergelijking met fernandez
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door evh112 -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja maar dat is helaas niet het enige waar je naar kijkt ... ook de persoon zelf! En die heeft zichzelf afgelopen jaren zich niet van de beste kant laten zien. En daar hou men gelukkig bij Feyenoord ook rekening mee. Als voetballer kan je hem er zeker erbij hebben maar zijn mentale gesteldheid baart mij wel zorgen ...... |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Als koeman nu lef heeft : vilhena voor leerdam !! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 15:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nelom voegt niks toe en Fernandez voegde niks toe... Maar Verhoek komt er aan en Goosens valt redelijk in en Leerdam wisselt zoals altijd nuttige acties af met zwakke aanvallende acties.. verhoek??hahha die is alvast zijn winterslaap aan het doen.hij zou zich toch bewijzen vandaag?nou zelfs de werklust en de agressiviteit (op de juiste manier) is er niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 15:25 schreef evh112 het volgende:[..] Is nooit zo lang geschorst geweest als fernandez, dus ontplofbaar valt mee in vergelijking met fernandez Ik heb het dan niet over zijn kunnen op het voetbalveld maar daar buiten! Daar kan je een heel boek over schrijven blijkbaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
En als het 30 min voor tijd nog 2-1 staat Nelom eruit en achabar erin |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je heb er meer lef voor nodig om hem op de bank te houden.. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Haha daar zit wat in |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het kan nog steeds mijn voorspelling 3-1 voor VVV |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 15:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja maar dat is helaas niet het enige waar je naar kijkt ... ook de persoon zelf! En die heeft zichzelf afgelopen jaren zich niet van de beste kant laten zien. En daar hou men gelukkig bij Feyenoord ook rekening mee. Als voetballer kan je hem er zeker erbij hebben maar zijn mentale gesteldheid baart mij wel zorgen ...... Schijt aan! Zou genoeg toevoegen, en dit zou echt zen laatste laatste kans zijn? Denk je niet dat hij dat niet met volle verstand zou aanpakken? Ik denk juist dat dit het moment is. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Al hoop ik diep in mijn hart dat we eens met 3 punten naar huis gaan |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 15:28 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb het dan niet over zijn kunnen op het voetbalveld maar daar buiten! Daar kan je een heel boek over schrijven blijkbaar. Al moet je toegeven dat dat van horen zeggen is hè. Want als jij je loon niet krijgt ga jij ook niet op je gemakje werken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 15:28 schreef TheMenace het volgende:[..] verhoek??hahha die is alvast zjn winteslaap aan het doen.hij zou zich toch bewijzen vandaag?nou zelfs de werklust en de agressiviteit (op de juiste manier) is er niet. Is duidelijk te zien dat hij conditioneel zeker 30% vooruit is gegaan....
Verders heb ik geen zin om met jou te lullen graf jood. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Afgezien van die excellerende Wildschut. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Kan nog makkelijk zelfs, moet er alleen wel wat pit in |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 15:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nelom voegt niks toe en Fernandez voegde niks toe... Maar Verhoek komt er aan en Goosens valt redelijk in en Leerdam wisselt zoals altijd nuttige acties af met zwakke aanvallende acties.. Nelom bij gebrek aan beter. Voor Leerdam zijn genoeg opties.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: eens,hele goed opties.. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 15:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Is duidelijk te zien dat hij conditioneel zeker 30% vooruit is gegaan.... Verders heb ik geen zin om met jou te lullen graf jood. LOL |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Ik geloof toch nog wel in een overwinning. Meer concentratie en goed wisselen. Tegen Vvv moet het toch wel lukken Misschien zelfde wedstrijd als psv-willem 2 |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 15:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Is duidelijk te zien dat hij conditioneel zeker 30% vooruit is gegaan.... Verders heb ik geen zin om met jou te lullen graf jood. ik ben geen jood hoor kneus hahaha
je hebt niks te willen
en als je niet wil lullen dan houd je je bek
actie is reactie
come on feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 15:28 schreef TheMenace het volgende:[..] verhoek??hahha die is alvast zijn winterslaap aan het doen.hij zou zich toch bewijzen vandaag?nou zelfs de werklust en de agressiviteit (op de juiste manier) is er niet. Ik erger me uitermate aan jouw reacties.
Of je scheld met woorden die niet acceptabel zijn of erg komt complete onzin uit. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 15:30 schreef evh112 het volgende:[..] Al moet je toegeven dat dat van horen zeggen is hè. Want als jij je loon niet krijgt ga jij ook niet op je gemakje werken. NIemand niet! Ja of je moet een kontekruiper wezen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 15:30 schreef evh112 het volgende:[..] Al moet je toegeven dat dat van horen zeggen is hè. Want als jij je loon niet krijgt ga jij ook niet op je gemakje werken. Tja als je de afspraken niet na komt ........ dan kan je oorlog krijgen inderdaad |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Dazeijyja
|
|
|
Vanuit achterstand toch de overwinning pakken! Ik ben er klaar voor, succes medesupporters! Niet teveel nagelbijten haha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Zo kan het ook natuurlijk |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 15:33 schreef lijdensweg het volgende:[..] Tja als je de afspraken niet na komt ........ dan kan je oorlog krijgen inderdaad Idd. 2 fout lijdensweg |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 15:33 schreef lijdensweg het volgende:[..] Tja als je de afspraken niet na komt ........ dan kan je oorlog krijgen inderdaad Dat bedoel ik, want in Rotterdam hadden we geen dol met die gozer |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Waar zijn al die zeikerds nu? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: ja dat is waar , maar er is al de 2-2 gescoord door Wesley Verhoek !! |
|
|
|
|
Dazeijyja
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 15:28 schreef TheMenace het volgende:[..] verhoek??hahha die is alvast zijn winterslaap aan het doen.hij zou zich toch bewijzen vandaag?nou zelfs de werklust en de agressiviteit (op de juiste manier) is er niet. klootzak |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Die Verhoek is echt goed! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: maar dan nog blijf ik het een labiele speler vinden die niet goed is voor deze jonge groep! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
dat is strijd zo doorgaan!
Cone On Feyenoord! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik geef toe ik zei in de rust verhoek wisselen. Maar dat klonk meer dan logisch. Hopelijk geeft dit doelpunt hem vleugels. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Nog steeds hier op de bank hoor |
|
|
|