|
|
Stylzz
|
|
|
Vanaf de 29e minuut prima. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: tjah makkelij gezien achter af hea?maar als je met zo een instelling de eerste helft speelt maakt het niet uit wie je opstelt.de tweede helft de juiste instelling zoals het altijd moet!
Come On Feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een zweetwedstrijd.... Einde fernandez. Pelle super, Goossens hoopgevend. Leerdam en Nelom: kan niet meer. Volgende week hopenlijk de Vrij terug. Verhoek toonde meer dan al z'n vorige wedstrijden dit seizoen bijelkaar.
Tóch wel karakter als je vanuit 2-0 naar 2-3 gaat. Goed is het allemaal nog niet. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 16:44 schreef FR-Henk het volgende:Wat een zweetwedstrijd.... Einde fernandez. Pelle super, Goossens hoopgevend. Leerdam en Nelom: kan niet meer. Volgende week hopenlijk de Vrij terug. Verhoek toonde meer dan al z'n vorige wedstrijden dit seizoen bijelkaar. Tóch wel karakter als je vanuit 2-0 naar 2-3 gaat. Goed is het allemaal nog niet. gewoon vanaf minuut 1 doen graag de volgend keer |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: houd toch je bek zwakzinnig |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Gevoelig snaartje geraakt GloryNeus?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Heb je t nou over jezelf? Man man man wat een trieste lul ben jij zeg. Je past in een illuster rijtje onderhand... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 16:49 schreef Maximus het volgende:[..] Heb je t nou over jezelf? Man man man wat een trieste lul ben jij zeg. Je past in een illuster rijtje onderhand... +1 |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mensen! mensen! we hebben gewonnen! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ik zal bij jouw eens wat raken kNEUS
Nee hoor niks geen gevoelig snaartje hoor gewoon je ben een debiel meer niet.rot nu maar weer op naar je bijlmerjodensite trut!fopKNEUS
Come On Feyenoord! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: jij in geen enkel rijtje trut! |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Frustraties uiten is prima, alleen ook weer relativeren als je weer kalm bent. Volgende wedstrijd op jacht met Lex! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 16:51 schreef TheMenace het volgende:[..] ik zal bij jouw eens wat raken kNEUS Nee hoor niks geen gevoelig snaartje hoor gewoon je ben een debiel meer niet.rot nu maar weer op naar je bijlmerjodensite trut!fopKNEUS Come On Feyenoord! Dus toch een gevoelig snaartje geraakt GloryNeus ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
pelle speelde als n leider vandaag. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nee hoor zo ben ik gewoon moet je eens voorstellen als ik echt uit me hum ben trut |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 16:58 schreef TheMenace het volgende:[..] nee hoor zo ben ik gewoon moet je eens voorstellen als ik echt uit me hum ben trut Dan ga je met vreselijke ziektes smijten toch? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Knappe overwinning van feyenoord... Goed teruggeknokt... Ajax gaat het zeer zwaar krijgen volgende week...:(( |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ligt eraan als ik types zoals jouw tegenkom wel
kbak haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 17:03 schreef hippy het volgende:Knappe overwinning van feyenoord... Goed teruggeknokt... Ajax gaat het zeer zwaar krijgen volgende week...:(( Wat interessert mij jouw mening over Feyenoord! Rot op naar je eigen forum... Voor minder ben ik daar al gebant, dus optieve hier. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: GloryNeus, ik laat het hierbij, je durft het toch niet voluit te typen ;-) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: blablabla
je lijkt wel een bijlmertoeschouwer
of blijf je interessant doen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Ben ik blij dat ik meteen ná de 2-0 ben gaan kijken :))
.. Koeman was ook niet echt happy, dus daar zal nog wel over nagesproken worden..
.. ff een paar dagen trainen zonder bal, als ze zo beginnen >> blijkbaar zijn ze te veel verwend geweest de afgelopen dagen ;)))) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 17:08 schreef Maximus het volgende:[..] Wat interessert mij jouw mening over Feyenoord! Rot op naar je eigen forum... Voor minder ben ik daar al gebant, dus optieve hier. lol naja ik heb een haat\(liefde) verhouding met hippy toch hippy? hahahaha
ach ja hij zegt toch niks verkeerds nog niet althans.Come On Feyenoord! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ja doe je ook mee?P: |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hebben we die dan? Hahahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Alleen als er borrelnoten zijn + dartbord met die kop van Meeuwis. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja en geen Fernandez en Leerdam meer aub ........... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Goeie spelers? Nee hebben we niet. daarom staan we laatste. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: haha borrelnoten heb ik voor je!P:
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geen lekkere wijven zeker? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: De opstelling was niet onlogisch, dat het zo zwak wordt ingevuld is niet zijn schuld, maar een wanprestatie van de spelers.
Maar goed, Fernandez is weer wat gezakt in de pikorde. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nu wil je teveel.....haha maar daar vroeg je niet om in eerste instantie hea?P: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dacht je nou echt dat die borrelnoten voldoende waren? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: haha naja als er geen lekkere wijven zijn dan toch wel dacht ik??? haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 17:23 schreef TheMenace het volgende:[..] lol naja ik heb een haat\(liefde) verhouding met hippy toch hippy? hahahaha ach ja hij zegt toch niks verkeerds nog niet althans.Come On Feyenoord! Alsof mij het intereseert of hem het intereseert wat mijn mening is over feyenoord... Lang niet van je gehoord...beetje klaar met het schelden? ;))) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 18:01 schreef hippy het volgende:[..] Alsof mij het intereseert of hem het intereseert wat mijn mening is over feyenoord... Lang niet van je gehoord...beetje klaar met het schelden? ;))) ja haha |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Word je eindelijk volwassen kerel...??? ;)))) Ik heb al een ander slachtoffer om ruzie mee te zoeken... Liep weer eens uit de hand... Heb wel netjes me excuses aangeboden... Netjes van feyenoord vanmiddag... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 18:04 schreef hippy het volgende:[..] Word je eindelijk volwassen kerel...??? ;)))) Ik heb al een ander slachtoffer om ruzie mee te zoeken... Liep weer eens uit de hand... Heb wel netjes me excuses aangeboden... Netjes van feyenoord vanmiddag... oppleuren... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 18:04 schreef hippy het volgende:[..] Word je eindelijk volwassen kerel...??? ;)))) Ik heb al een ander slachtoffer om ruzie mee te zoeken... Liep weer eens uit de hand... Heb wel netjes me excuses aangeboden... Netjes van feyenoord vanmiddag... aha ach ja wat is volwassen hea haha
ik heb (slachtoffers) aan alle kanten,links rechts maakt me niet uit daarentegen kan het ook visa versa zijn maar dat is inherent aan het vak hea P: Come On Feyenoord!
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 18:08 schreef TheMenace het volgende:[..] aha ach ja wat is volwassen hea haha ik heb (slachtoffers) aan alle kanten,links rechts maakt me niet uit daarentegen kan het ook visa versa zijn maar dat is inherent aan het vak hea P: joden lovert |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: haha jij weet wel beter toch?P: miss ben ik mild omdat feyenoord de tweede helft wel karakter heeft getoond.haha
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 18:11 schreef TheMenace het volgende:[..] haha jij weet wel beter toch?P: miss ben ik mild omdat feyenoord de tweede helft wel karakter heeft getoond.haha Daar kunnen wij nog veel van leren... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nou karakter heb ik wel hoor.kwaliteit uiteraard ook.
zelfkennis heet dat maar dat gaat puur over mezelf hea haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: slijmneus oppleuren.. |
|
|