|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tottenham volgt Clasie op de VOET
De goede ontwikkeling van Jordy Clasie is in Engeland niet onopgemerkt gebleven. Tottenham Hotspur volgt de middenvelder van Feyenoord op de voet, aldus Engelse media.
Tottenham-manager André Villas-Boas wil in januari graag een middenvelder aan zijn selectie toevoegen. Clasie is een voorname kandidaat om die vacature in te vullen, meldt The Daily Mail. Tottenham zou ongeveer zes miljoen euro willen betalen voor de international.
Volgens The Mirror is Tottenham hoe dan ook van plan Clasie de komende weken te blijven scouten. Een eventueel alternatief voor Clasie is Patrick Hermann van Borussia Mönchengladbach. Aan hem hangt echter wel een hoger prijskaartje. Hij zou negen a tien miljoen euro kosten. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
steek die 6 mil maar ergens waar de zon niet schijnt achterlijke kut hotspur types ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
En Clasie gaat al helemaal niet met die 020 lul voetballen....
dacht t nie he! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gaat maar lekkerr die mof ophalen dan. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
neuzen en duitsers passen nou eenmaal beter bij elkaar |
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
die 6 klopt wel maar ik mis de 0 er achter |
|
|
|
|
Bram Goudkamp
|
|
|
Dacht dat hij geblesseerd was nadat ik topictitel zag:`). Zaakwaarnemer had hier overigens toch al op gereageerd? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
8 miljoen voor een verdediger met 1jarig contract En 6 miljoen voor middenvelder met veel meer talent en meerjarig contract Ik vind iets niet kloppen |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
laat maar mooi vooe ff blijven ballen zesmiljoen is te weinig 15miljoen komt eerst. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
laten we hem en zeker ons niet gek laten maken na het seizoen kan het (voor veel geld kunnen we hem toch niet houden) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
clasie wordt mister Feyenoord. hij blijft.mits goed behandeld.nog drie jaar. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Laat JC maar even met zijn Buurman in Haarlem gaan praten, dan komt het wel goed |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Juist, mijn Kromme die zegt gewoon nog twee jaar blijven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: herstel...
3 jaar...
en dan naar de echte top.....voor n recordtransfersom voor Feyenoord |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
laat JC maar genieten van zijn 020 uitgezette lijnen .....................niet dus |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
JC is waarschijnlijk Jordy Clasie... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Meen je dat? Goh... Ik zou eerder zeggen dat bode even geen neusje had voor het kiezen van initialen.... In de volksmond bedoelen ze met JC toch vaak iemand anders... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 - 14:23 schreef Arie.Klooster het volgende:Meen je dat? Goh... Ik zou eerder zeggen dat bode even geen neusje had voor het kiezen van initialen.... In de volksmond bedoelen ze met JC toch vaak iemand anders... Betwijfel of Jezus Christus in Haarlem woont maar misschien is Hij verhuisd. Verder ken ik geen noemenswaardige personen met dezelfde initialen, echt geen idee ;-)) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Niet iedereen wil hem kennen, haha... De initialen zijn dus niet zo populair...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 oktober 2012 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
JC is een 020 Jordie is gewoon Jordie |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
met ie-ee en niet met een ei, trouwens JC komt niet uit 020, maar uit Nazareth.... tenminste als je de verhaaltjes moet geloven... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
aha alles wordt mij nu duidelijk |
|
|
|