BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde vergaart ideeën voor nieuw stadion..

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 oktober 2012 - 22:42   quote  deeplink  
hij wil licht,stoeltjes en een grasveld....

Ik ben blij dat de allerhoogste macht zich nu ook bezig gaat houden met het nieuwe stadion...

http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/19908-gudde-doet-idee%EBn-op-in-stadion-boekarest.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 oktober 2012 door Leon FR1908 --
Zoef de Haas
 Zoef de Haas - dinsdag 16 oktober 2012 - 23:08   quote  deeplink  
VOLLEDIGE HERBOUW ZELFDE PLAATS = BESTE VAN DE TWEE PLANNEN!
Restauratie van de kuip of nieuwbouw op varkenoord kent vele haken en ogen. Sfeer en exploitatie lijken onvereenbaar te zijn. Ik denk hier een oplossing voor te hebben gevonden.
Ik pleit nadrukkelijk voor een totale nieuwbouw van de kuip, op de plaats van de huidige kuip en in de zelfde style. wel veel groter: 85 000 plaatsen, en uiteraard ook aanmerkelijk sterker gebouwd. op deze manier blijf je in het nieuwe stadion de oude,vertrouwde sfeer houden, mede doordat je dezelfde vorm behoud: doorlopende ringen, die evenwel veel groter zullen zijn. Een garantie voor de sfeer! (naar achteren verder doorlopend)
Laat de eerste ring doorlopen tot de gracht! Dit is een garantie voor het behoud van de sfeer !!!
Eventueel kan een derde ring worden toegevoegd. het aantal sky boxen kan op het door Feyenoord gewenste aantal worden gebracht. Bovenop kan een verwijderbaar dak gemonteerd worden. de bouw kan gefaseerd worden doorgevoerd. Op deze manier behoud je alle essentiele waarden van de huidige kuip!
Het is toch volkomen idioot om een nieuw stadion op varkenoord te bouwen en dan de huidige kuip te laten wegroesten??? Dat is een volledig absurd idee.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 16 oktober 2012 - 23:27   quote  deeplink  
Zoeffffff.... hoe vaak heb je deze post al opnieuw gepost?
Zoef de Haas
 Zoef de Haas - dinsdag 16 oktober 2012 - 23:36   quote  deeplink  
Herhaling is de kracht van de boodschap... ik heb overigens nog geen enkele inhoudelijke reaktie gezien...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 16 oktober 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 23:36 schreef Zoef de Haas het volgende:
Herhaling is de kracht van de boodschap... ik heb overigens nog geen enkele inhoudelijke reaktie gezien...
Nou die heb je wél gehad maat. Met name de inkomstenderving (half stadion-bezetting) vind ik riskant.
Zoef de Haas
 Zoef de Haas - woensdag 17 oktober 2012 - 01:05   quote  deeplink  
ok maar ik bedoel wat men vind van het idee om te gaan herbouwen op de zelfde plaats, en de eerste ring te laten doorlopen tot de gracht, en naar de 85 000 plaatsen te gaan gelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 oktober 2012 door Zoef de Haas --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 17 oktober 2012 - 01:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 oktober 2012 - 01:05 schreef Zoef de Haas het volgende:
ok maar ik bedoel wat men vind van het idee om te gaan herbouwen op de zelfde plaats, en de eerste ring te laten doorlopen tot de gracht, en naar de 85 000 plaatsen te gaan gelijk.
Ik zie de noodzaak van 85.000 plaatsen nog niet direct in. Een stadion van ongeveer 60.000 toeschouwers zal nog wel volkomen denk ik, zeker wanneer Feyenoord blijvend terug is aan de Nederlandse top, maar 85.000 is wel erg ambitieus. Het kost meer en je hebt waarschijnlijk veel lege plekken op wellicht de klassieker na. 60.000-65.000 plaatsen met de mogelijkheid tot uitbreiding lijkt mij een verstandig en realistisch doel voor nieuwbouw/renovatie.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 17 oktober 2012 - 04:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 23:36 schreef Zoef de Haas het volgende:
ik heb overigens nog geen enkele inhoudelijke reaktie gezien...
Als dat zo is zal t wel een reden hebben he
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 17 oktober 2012 - 04:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 oktober 2012 - 01:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik zie de noodzaak van 85.000 plaatsen nog niet direct in. Een stadion van ongeveer 60.000 toeschouwers zal nog wel volkomen denk ik, zeker wanneer Feyenoord blijvend terug is aan de Nederlandse top, maar 85.000 is wel erg ambitieus. Het kost meer en je hebt waarschijnlijk veel lege plekken op wellicht de klassieker na. 60.000-65.000 plaatsen met de mogelijkheid tot uitbreiding lijkt mij een verstandig en realistisch doel voor nieuwbouw/renovatie.
Eens, ik hoop ook op stadion van 64 of 65.000 man
Krijg je denk wel gevuld tot 60.000 de rest voor brandveiligheid vrij houden
Nu hebben we capaciteit van 51.137 en zit t elke x tot 45.000 gevuld
Stadion met 85.000 man krijg je alleen vol als de prijzen ver zakken maar moet je dat wel willen denk ik plus minus 80.000 man elke x rondom dat stadion parkeren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 oktober 2012 - 22:51   quote  deeplink  
De KUIP word strakkies mooi verbouwt :P
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 17 oktober 2012 - 23:07   quote  deeplink  
Op verzoek van de KNJB is Gudde aan het kijken of de lange zijde achter de tibunes voorzien kunnen worden van een automatiek, zodat die klote indiaan en al die andere oranjeklanten wel hun kroketje warm en op tijd hebben.
tomson
 tomson - woensdag 17 oktober 2012 - 23:19   quote  deeplink  
Kibbeling met whiskysaus !
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 17 oktober 2012 - 23:20   quote  deeplink  
aan elke zijde een Barend Beer!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 oktober 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 oktober 2012 - 01:05 schreef Zoef de Haas het volgende:
ok maar ik bedoel wat men vind van het idee om te gaan herbouwen op de zelfde plaats, en de eerste ring te laten doorlopen tot de gracht, en naar de 85 000 plaatsen te gaan gelijk.
85.000 is een beetje erg veel hè..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde vergaart ideeën voor nieuw stadion..









0.0056190