|
|
Madhopfc
|
|
|
Na Sander Ouwerkerk ben ik weer een maatje plotseling kwijtgeraakt. Ron, ik ga je missen! Ik vond het al niet leuk dat je vak dubbel V had ingeruild voor de overkant maar de wetenschap dat je nu helemaal niet meer in het Stadion zit stemt me heel triest.
RON, rust zacht!
Ik zeg altijd me een grap dat Feyenoorders nooit oud worden .....begint er wel op te lijken !
Ron is net geen 63 jaar geworden en was fervent Feyenoordsupporter en kon lekker Rotterdams over zijn club lullen.
Maurice. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
R.I.V., en sterkte Madhop met het verlies van een vriend. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Elke Feyenoorder is een vriend. Dit was ook nog eens, jouw vriend, STERKTE.
Rust zacht Ron... en help van boven ons aller Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Rust zacht Ron en alle nabestaande heel veel sterkte met dit verlies. YNWA |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Rust in Vrede... sterkte Madhopfc ,familie en vrienden... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
een groet van een mede Feyenoord fan |
|
|
|
|
ac huurman
|
|
|
Ik heb er geen worden voor. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
RIV
Sterke Maurice, familie en vrienden.
YNWA |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Rust in vrede Ron. Veel sterkte voor familie, vrienden en andere nabestaanden.
YNWA. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
RIV Ron, en voor de familie en al zijn vrienden veel sterkte toegewenst..
YNWA.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Veel kracht toegewenst met het dragen van dit vreselijke verlies. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
RIP , weer een groot verlies ........... |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
RIP Ron. Veel sterkte voor familie, vrienden en andere nabestaanden.
YNWA. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Rust zacht Ron. Veel sterkte toegewenst aan alle familieleden, vrienden en anderen die zich betrokken voelen. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Suus88
|
|
|
Verschrikkelijk verlies.. Idee om een minuut stilte te houden eerst volgende wedstrijd in de Kuip? Verdiend deze man wel.... Kunnen we wel regelen met Feyenoord? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Blijft ontzettend mooi zo'n minuut stilte, maar vorig jaar is er door de grotere supporters sites een bericht geplaatst dat ze het niet meer te vaak willen doen. Zo'n moment moet speciaal blijven, en er wordt dus eén grote herdenking gehouden aan het begin van het jaar.
Al zal ik zelf natuurlijk altijd zingen op het moment dat het wél ingestart wordt. |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 - 20:55 schreef Suus88 het volgende:Verschrikkelijk verlies.. Idee om een minuut stilte te houden eerst volgende wedstrijd in de Kuip? Verdiend deze man wel.... Kunnen we wel regelen met Feyenoord? Bedankt voor al het medeleven. Ik vind dat iedere echte Feyenoord supporter recht heeft op een soort van herdenking, oud speler of werknemer maar ook en vooral seizoenkaarthouders. 1x per jaar met de openingswedstrijd alle ontvallen oud spelers herdenken. Daarnaast zou ik het op prijs stellen dat het een traditie bij Feyenoord gaat worden om in de eerste thuiswedstrijd in het nw jaar alle ontvallen supporters te herdenken wiens naam dan wordt opgenoemd door Peter houtman. Dan wel alleen een minuut stilte en een lijst met namen in dat gratis blaadje. Ik zal dit op mij nemen om te kijken of Feyenoord hier aan mij wil werken. |
|
|
|
|
Suus88
|
|
|
zal ook een brief opstellen aan Feyenoord. Met het verzoek een uitzondering te maken. Deze man heeft veel betekend voor heel veel mensen en samenleving. Hoe meer mensen dit sturen naar Feyenoord, hoe beter. 28 okt is tegen 020, en als Ron ergens een hekel aan had.. Dan was het wel aan 020! Een betere wedstrijd voor de minuut stilte bestaat er niet! Dus come on Feyenoord!! Ynwa!! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 - 23:45 schreef Suus88 het volgende:zal ook een brief opstellen aan Feyenoord. Met het verzoek een uitzondering te maken. Deze man heeft veel betekend voor heel veel mensen en samenleving. Hoe meer mensen dit sturen naar Feyenoord, hoe beter. 28 okt is tegen 020, en als Ron ergens een hekel aan had.. Dan was het wel aan 020! Een betere wedstrijd voor de minuut stilte bestaat er niet! Dus come on Feyenoord!! Ynwa!! R.I.V.
Goed iniatief, ik ben er helaas niet bij |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|