BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 40 a 45 miljoen incasseren en doorpakken

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ferfan
 ferfan - vrijdag 19 oktober 2012 - 15:26   quote  deeplink  
Stel je nou is voor dat je in de winterstop 40 a 45 miljoen zou kunnen pakken door de spelers: "indi, vrij en clasie" te verkopen... en je eindigt dit seizoen op een 8e plek ofzo.. (wat ik niet zie gebeuren met de jeugd die we hebben). Hebben we daar dan vrede mee als supporters. We zijn dan helemaal uit de schulden en kunnen dan doorpakken en op naar het volgende jaren waar we ontzettend veel kansen zullen krijgen op de markt omdat we een gezonde en frisse club zijn met een geweldige jeugdopleiding!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 oktober 2012 - 15:29   quote  deeplink  
Nou, dan houd ik ze liever. MEn kan de weg van de geleidelijkheid beter bewandelen. Anders hebben we de komende jaren sportief gezien weer niets. Nu begint het er wel op te lijken. Nu nog wat goede spitsen...
eko-sporter
 eko-sporter - vrijdag 19 oktober 2012 - 15:48   quote  deeplink  
Het gaat om een goede mix. We moeten nu eenmaal nog een paar jaar spelers verkopen om financieel sterker te worden, en tegelijkertijd zorgen dat er een goed basis aanwezig is of via de jeugd instroomt om boven in het linker rijtje mee te kunnen doen. Daarin een goed evenwicht vinden is niet eenvoudig, maar tot nu toe hebben de technisch directeur en de technische staf daarin mijn volle vertrouwen.
ferfan
 ferfan - vrijdag 19 oktober 2012 - 16:07   quote  deeplink  
Ik denk echt dat je dat gewoon zou moeten doen... je maakt ook met dit elftal geen kans om kampioen te worden.. Dan nog maar even bloeden van het wanbeleid wat in het verleden gevoerd is. Zo'n kans, die er waarschijnlijk toch niet komt, komt zeldzaam voorbij. Vergeet niet dat je ook echt wat achter de hand hebt met onze jeugd. Die kunnen dat naar mijn idee wel opvangen en een plaats in het linkerrijtje neerzetten.

Lamprou

Janmaat Kongolo Mathijsen Nelom

Goossens Vilhena Vormer

Schaken Anas/Manu Cisse/manu
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 19 oktober 2012 - 16:19   quote  deeplink  
gewoon verkopen. weer opnieuw beginnen en dan verstandig blijven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 19 oktober 2012 - 16:33   quote  deeplink  
Wanneer er zoveel geboden zou worden, dan kan Feyenoord bijna niet weigeren, zelfs al zou Feyenoord volledig gezond zijn. 15 miljoen voor een verdediger is een heel groot bedrag.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 oktober 2012 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2012 - 15:26 schreef ferfan het volgende:
Stel je nou is voor dat je in de winterstop 40 a 45 miljoen zou kunnen pakken door de spelers: "indi, vrij en clasie" te verkopen... en je eindigt dit seizoen op een 8e plek ofzo.. (wat ik niet zie gebeuren met de jeugd die we hebben). Hebben we daar dan vrede mee als supporters. We zijn dan helemaal uit de schulden en kunnen dan doorpakken en op naar het volgende jaren waar we ontzettend veel kansen zullen krijgen op de markt omdat we een gezonde en frisse club zijn met een geweldige jeugdopleiding!
Geinige vraag, prima topic.

Ik denk dat die 3 hooguit 25 miljoen gaan opbrengen.
Zou niet alle 3 verpatsen, kun je weer opnieuw gaan bouwen.
Europees voetbal nastreven.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 19 oktober 2012 - 17:47   quote  deeplink  
Proberen groep bij elkaar te houden contracten openbreken , opwaarderen en verlengen en alleen bij een uitzonderlijk bod verkopen. Zorgen dat je bij de eerste 2 eindigt en dan wel een keer de CL halen. Heb je je geld ook en wij iets leuks om naar te kijken. Het eeuwige "bouw"verhaal ken ik nu wel, tijd om een keer te oogsten.
eko-sporter
 eko-sporter - vrijdag 19 oktober 2012 - 18:07   quote  deeplink  
F.L.E. je hebt gelijk dat het een keer tijd wordt dat we oogsten. Daar is het volgens mij nu nog te vroeg voor gezien onze financiële situatie. We gaan echter overduidelijk de goede kant op. Ik heb geduld. Ik geniet nu van de jeugd(opleiding) en droom van een niet zo lang meer durend kampioenschap.
bode
 bode - vrijdag 19 oktober 2012 - 18:23   quote  deeplink  
Het is zo jammer dat het nieuwe stadion zo lang op zich moet wachten
want dan hadden deze spelers wel verkocht mogen worden en dan een zeer goeie spits er bij, en verder met eigen jeugd verder en de nieuwe kuip zat weer helemaal vol
met 65.000 man en met veel inkomsten weer.
eko-sporter
 eko-sporter - vrijdag 19 oktober 2012 - 18:40   quote  deeplink  
Ook ik ben voor het nieuwe stadion. De Kuip heeft zijn diensten meer dan bewezen en verdiend een afscheid op niveau en ons eeuwig durend respect. Maar we willen en moeten verder en daarvoor is een nieuw stadion nodig. Ik ben er van overtuigd dat als we blijven hangen in De Kuip, de resultaten middelmatig zullen blijven vanwege gebrek aan voldoende inkomsten. Uiteindelijk zal ons geduld dan toch een keer verloren raken en zal De Kuip alleen daarom al zijn glans uiteindelijk gaan verliezen. Ik gun daarom De Kuip een afscheid op het hoogste emotie-niveau. Zij zou zelf niet anders willen.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 19 oktober 2012 - 18:41   quote  deeplink  
Als je De Kuip zou verbouwen zit die ook wel vol. Heeft Feyenoord geen nieuw stadion voor nodig.
van geil
 van geil - vrijdag 19 oktober 2012 - 19:51   quote  deeplink  
in deze tijden heb je weinig aan geld voor transfers..
de spelers die te halen zijn zijn zeker niet beter als hetgeen dat in de jeugd aanstormt.
zou er een laten gaan voor n groot bedrag om eea nog glad te strijken..en dan de jeugd weer aanspreken.
De Pater
 De Pater - vrijdag 19 oktober 2012 - 22:08   quote  deeplink  
Hoeveel "slechter" zal Feyenoord er op worden als De Vrij, Bruno en Clasie zullen vertrekken, en natuurlijk Omar en Pelle weer terug zijn in resp. Engeland en Italie?
Ga ik er vanuit dat er verder geen spelers worden gehaald of verkocht.

Voor het makkelijke even de tweede man erbij gezet tussen haakjes.

Persoonlijk denk ik dat het allemaal wel meevalt, diverse spelers zijn op meerdere
posities in te zetten.

Veel van deze spelers hebben al ervaring met elkaar en het is een goede mix van
ervaren spelers en talent.

--------------------Mulder
-------------------(Lamprou, Graafland)

---Janmaat----Kongolo----Mathijsen------Nelom
-(v.Deelen)--(Ramstein)-(Steenvoorden)-(v.Huijgenvoort)

-----Leerdam-----Immers----Vilhena
----(Vormer)----(Singh)---(Goossens)

-----Schaken----Anass--------Cisse
----(Verhoek)--(Fernandez)--(manu)

Hebben we nog over:

Woudenberg
Mokotjo, Sleegers
Te Vrede, Boetius

40 Miljoen binnenhalen voor Bruno, de Vrij en Clasie is haalbaar. Feyenoord financieel een stuk gezonder en met bovenstaande spelers moet na 2 jaar de eerste 5 (dus europees voetbal) haalbaar zijn..
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 20 oktober 2012 - 04:59   quote  deeplink  
Ik ben het met van geil eens dat een speler halen niet het eerste plan moet zijn. Hij stelt mijn inziens terecht dat met het geld dat wij voor transfers beschikbaar hebben er weinig echter kwaliteit beschikbaar is. De voorkeur moet daarom aan de doorstroom van de eigen jeugd gegeven worden, ook omdat dan het financiële rendement bij doorverkoop het hoogst is. Allen in uitzonderingsgevallen moet een speler gehaald worden. De Pater laat naar mijn mening goed zien dat het vertrek van een aantal bepalende spelers nog goed op te vangen is. Niet om daar kampioen mee te worden, maar zoals hij ook stelt, om bij de eerste vijf te komen. Als we dit kunstje een paar jaar weten te flikken, en er is een nieuw stadion, dan is het lek definitief boven en kunnen de tijden van de jaren zeventig weer live meegemaakt worden. Hoeven we geen oude glorie uit de doos te halen. Geduld. Dat is het sleutelwoord. We zijn goed bezig.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 oktober 2012 - 09:28   quote  deeplink  
Europees voetbal halen. In de zomer verkopen.
Zorgvuldig aanvullen met jeugd en verstandige aankopen en zo verder.

Kortom, huidige beleid.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:14   quote  deeplink  
Ten eerste brengen Feyenoord spelers NOOIT zo veel op! In de tijd dat Kuyt voor zo'n 13 miljoen werd getransfereerd gingen 020 spelers voor het dubbele de deur uit!
En dat is nu nog steeds zo, zie Vertonghen versus Fer/Wijnaldum.
Dat is helaas altijd zo geweest en ik vrees dat het in de toekomst niet anders zal zijn of we moeten een rits aan prijzen binnen gaan halen met Feyenoord!
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:20   quote  deeplink  
Lijdensweg, die tijden zijn ook al aan het veranderen. De hoogte van de opbrengst uit verkoop van spelers als Wijnaldum en Fer hebben menig voetbal kenner verbaasd. En reken maar dat spelers als Martins Indi, De Vrij en Clasie weer hoger zullen zijn dan de twee hiervoor genoemde spelers. Ook daar zie je dat het beleid resultaten boekt. Hoeveel spelers van Feyenoord speelde pakweg drie jaar geleden in het Nederlands Elftal en hoeveel nu. Alleen dat feit al betekent dat spelers meer waard worden. Je hebt gelijk dat "onze" spelers gemiddeld nu nog minder opbrengen dan die van bijvoorbeeld Ajax, maar dat gat wordt langzaam aan gedicht. Je mening dat het verschil dus ook in de toekomst blijft deel ik dus niet.
Rickie
 Rickie - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:53   quote  deeplink  
Inderdaad, deze drie spelers gaan inderdaad dit geld opbrengen, alleen de vraag is of het verstandig is om al direct na dit seizoen spekkoper te worden. Er zal een gulden middenweg gekozen moeten worden en de spelers welke gehaald worden zoals Immers, Vormer, Goossens etc moete eerst op niveau worden gebracht. Pas dan overgaan tot verkoop. Maar er komt wel bij kijken dat wanneer er een bod van 15 en of hoger nooit geweigerd mag worden dus het komt altijd goed, laat dat maar aan van Geel over. Niet vergeten dat we de beste TD hebben die in dit land rondloopt..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 20 oktober 2012 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 12:20 schreef eko-sporter het volgende:
Lijdensweg, die tijden zijn ook al aan het veranderen. De hoogte van de opbrengst uit verkoop van spelers als Wijnaldum en Fer hebben menig voetbal kenner verbaasd. En reken maar dat spelers als Martins Indi, De Vrij en Clasie weer hoger zullen zijn dan de twee hiervoor genoemde spelers. Ook daar zie je dat het beleid resultaten boekt. Hoeveel spelers van Feyenoord speelde pakweg drie jaar geleden in het Nederlands Elftal en hoeveel nu. Alleen dat feit al betekent dat spelers meer waard worden. Je hebt gelijk dat "onze" spelers gemiddeld nu nog minder opbrengen dan die van bijvoorbeeld Ajax, maar dat gat wordt langzaam aan gedicht. Je mening dat het verschil dus ook in de toekomst blijft deel ik dus niet.
We zullen zien: Het is een feit dat spelers van 020 en 040 altijd meer opbrengen en ik zie niet in waarom dat nu ineens zou veranderen! En ik ben van mening dat het mede er mee heeft te maken dat 020 en 040 bij die belangen vereniging van europese clubs zit!
ferfan
 ferfan - zondag 21 oktober 2012 - 06:40   quote  deeplink  
vergeet niet dat feyenoord als beste jeugdopleiding genoteerd staat in de afgelopen 3 jaar. Er komen van heinde en ver mensen van "grote" clubs kijken hoe feyenoord zijn opleiding doet. Het kan niet anders dan dat jeugdige spelers, zoals indi en clasie.. voor grof geld verkocht gaan worden. zeker tussen de 10 a 20 miljoen. Want als AC milan een speler wilt van feyenoord dan komen er ook andere clubs kijken, en wie weet, als grote clubs tegen elkaar gaan opboksen kan het prijskaartje opeens veel hoger uitvallen...
ferfan
 ferfan - zondag 21 oktober 2012 - 06:41   quote  deeplink  
Laat van Geel maar is zijn echte ballen tonen en Indi op de markt zetten voor 20 miljoen en kijken wat er gebeurt...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 21 oktober 2012 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 06:40 schreef ferfan het volgende:
vergeet niet dat feyenoord als beste jeugdopleiding genoteerd staat in de afgelopen 3 jaar. Er komen van heinde en ver mensen van "grote" clubs kijken hoe feyenoord zijn opleiding doet. Het kan niet anders dan dat jeugdige spelers, zoals indi en clasie.. voor grof geld verkocht gaan worden. zeker tussen de 10 a 20 miljoen. Want als AC milan een speler wilt van feyenoord dan komen er ook andere clubs kijken, en wie weet, als grote clubs tegen elkaar gaan opboksen kan het prijskaartje opeens veel hoger uitvallen...
Keep on dreaming!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 oktober 2012 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 09:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Keep on dreaming!!
Niet helemaal, het is wel waar dat als er meer geinteresseerden zijn de prijs stijgt, dat principe ken je als het goed is al te goed, marktwerking, vraag en aanbod.

Maar inderdaad scheelt dat niet 50a100%
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 oktober 2012 - 11:54   quote  deeplink  
ja voor mij is dit wel een optie.
En dan terugkeren (voor goed) bij de top.
ferfan
 ferfan - zondag 21 oktober 2012 - 17:32   quote  deeplink  
we zullen het gaan zien stylzz, laat mij maar lekker dromen ;)
van geil
 van geil - zondag 21 oktober 2012 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 06:41 schreef ferfan het volgende:
Laat van Geel maar is zijn echte ballen tonen en Indi op de markt zetten voor 20 miljoen en kijken wat er gebeurt...
kan t ook gewoon telefonisch mededelen,toch?
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 oktober 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 17:32 schreef ferfan het volgende:
we zullen het gaan zien stylzz, laat mij maar lekker dromen ;)
Goed plan!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 oktober 2012 - 18:41   quote  deeplink  
Koeman: 'Namen van clubs die azen op Martins Indi zijn logisch'

Voor Feyenoord is het duel vanmiddag in Venlo tegen laagvlieger VVV een lastige opwarmer voor de krakers tegen de titelkandidaten Ajax en FC Twente. Trainer Ronald Koeman hoopt dat zijn ploeg de angstgegner uit Limburg bij de lurven gaat pakken. Bruno Martins Indi moet het voortouw nemen.

media_xll_1396254.jpg

Het is geen geheim dat Bruno Martins Indi tot de oogappels van Koeman mag worden gerekend. De coach bekeek afgelopen week de interland van Oranje tegen Roemenië op de televisie. 'En op zo'n avond ben ik trots op Bruno', stelde de coach gisteren. 'Trots op het feit dat hij zich op dat niveau al zo manifesteert. Nee, zijn ontwikkeling verbaast mij niet. En er zit nog veel meer rek in. Als linksback of als centrale verdediger, hij staat er.'

Op de lange termijn is Martins Indi geknipt voor de rol van centrumverdediger. 'Maar in deze fase van zijn carrière is het helemaal niet slecht om ook aan de zijkant te spelen. Sterker nog, gezien zijn leeftijd zou Bruno weleens de komende tien jaar de vaste linksback bij Oranje kunnen zijn.'

media_xll_1396256.jpg

Koeman zette afgelopen zomer al vraagtekens bij het feit dat Martins Indi niet mee mocht met Oranje naar het EK in Polen en Oekraïne. Bert van Marwijk gaf toen de voorkeur aan Jetro Willems. Inmiddels volgt heel Europa de ontwikkeling van de linkspoot uit Rotterdam. Deze week nog werd de naam van AC Milan met hem in verband gebracht. 'De namen van clubs die voorbij komen, zijn logisch. Of het nou wel of niet klopt. Richting zondag is het zaak dat Bruno zijn scherpte en concentratie van het duel in Boekarest kan vasthouden.'

De internationals Martins Indi, Jordy Clasie en Daryl Janmaat moeten in Venlo het voortouw nemen. Joris Mathijsen is hersteld van een hamstringblessure, hij vervangt de geschorste Terence Kongolo. Stefan de Vrij en Ruben Schaken worden klaargestoomd voor de klassieker op 28 oktober.
Bron:AD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 40 a 45 miljoen incasseren en doorpakken









0.0063428