BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Let op, Koevermans: RABO heeft (veel) geld te besteden!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 19 oktober 2012 - 16:35   quote  deeplink  
Het lijkt me een open deur: RABO stopt aan het eind van dit jaar als sponsor van de dames en heren wielrenploegen i.v.m. de dopingschandalen. Zouden die niet lekker te maken zijn voor het vet sponsoren van Feyenoord? Er is momenteel geen ploeg in Nederland met zoveel goodwill als het Feyenoord van Ronald Koeman. Kunnen die RABO-gasten op spectaculaire wijze de directe confrontatie aangaan met hun grote concurrent ABN AMRO, die maar liefst 10 miljoen per jaar aftikt bij onze grote concurrent uit dat malle Mokum. Verder zullen de volgers van deze site niet veel met deze boodschap kunnen doen, - maar ik wil het toch wel graag gezegd hebben. Verras ons eens, Mark Koevermans.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 19 oktober 2012 - 16:44   quote  deeplink  
ABN AMRO is geen sponsor meer van Ajax, maar Aegon. Verder is het wel een aardig idee, maar goed, misschien willen ze niet eens een voetbalclub sponsoren o.i.d.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 oktober 2012 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 19 oktober 2012 - 17:08   quote  deeplink  
Bovendien blijkt dan Rabobank alleen de naam niet meer verbonden heeft aan die ploeg, maar contractuele verbindingen nog wel nakomen. De ploeg rijdt nog gewoon in 2013, alleen niet onder de naam Rabobank. Dus je kunt je afvragen of er sowieso ruimte is voor een sponsorschap - op korte termijn - bij een voetbalclub.
Gyan010
 Gyan010 - vrijdag 19 oktober 2012 - 17:09   quote  deeplink  
Laat die gast maar in Canada blijven.Had ie eerder maar moeten komen.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 19 oktober 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Nee ik geloof niet dat de Rabobank specifiek 1 ploeg wil sponsoren!!
Al zou ik het wel toe juichen dat Rabobank shirt sponsor wordt van Feyenoord!!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 oktober 2012 - 18:00   quote  deeplink  
Geen gekke gedachte.

Feyenoord is natuurlijke doping!
van geil
 van geil - vrijdag 19 oktober 2012 - 22:42   quote  deeplink  
prima sponsor..
maar past helaas niet in het bedrijfsplan.
vele locale sponsoringen en neutrale ploegen,,...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 19 oktober 2012 - 22:44   quote  deeplink  
10 jarig contract voor 20 miljoen per jaar moet wel mogelijk zijn!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 oktober 2012 - 11:14   quote  deeplink  
een bank veel geld te besteden ???????Nu !!!!!!
en het is jullie geld he
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 11:14 schreef piet de paler het volgende:
een bank veel geld te besteden ???????Nu !!!!!!
en het is jullie geld he
Ze hebben toch echt jaarlijks heel erg veel geld betaald voor die wielerploegen. Daar kunnen wij alleen maar van dromen.
pmkindvall
 pmkindvall - zaterdag 20 oktober 2012 - 13:31   quote  deeplink  
stel voor eens met microsoft gaan praten,is wereldwijd bekend
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 20 oktober 2012 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 12:19 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Ze hebben toch echt jaarlijks heel erg veel geld betaald voor die wielerploegen. Daar kunnen wij alleen maar van dromen.
Ja dat klopt zeker: Alles bij elkaar , dus de prof heren / dames en dan de KNWU gaat het om een bedrag van iets meer dan € 22.000.000,= per jaar!
Zou een mooi jaarlijks bedrag zijn voor Feyenoord.
Maar ik ben bang dat Rabobank dat zeker niet gaat doen, en dan kan ik wel een aantal redenen bedenken.
1 En daar gaan we weer: Supporters en geweld ( Verleden en nog niet zo lang geleden )
2 Het geringe gebied waar men in NL mee opereert, vanwege het missen van europees voetbal
3 Geruchten, ook in het voetbal vanwege de doping ......
4 Een 'zero' tolerance beleid willen voeren, dat zullen een paar supporters niet leuk vinden. Dan heb ik het over: spreekoren , jodenhaat en ga zo maar door......
5 En al die redenen hierboven is voor Rabobank al genoeg om niet in Feyenoord te stappen

Dan zullen ze nog eerder een andere club gaan sponsoren denk ik !! En dat vanweg ons fantastisch supporters verleden ..... Daarom alleen al ben ik een voorstander van keiharde maatregels tegen die 'supporters' , maar helaas doet Feyenoord , de supporters vereniging en het OM daar veel te weinig aan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door lijdensweg --
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 20 oktober 2012 - 15:42   quote  deeplink  
Rabobank is mede gestopt omdat ze niet met slechte publiciteit geassocieerd wil worden. Dan gaan ze echt geen voetbalclub sponsoren. En zeker geen club die door een aantal malloten steeds in een slecht daglicht wordt geplaatst.
LET WEL, ik bedoel ook echt maar een paar malloten, niet iedereen dus ....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 oktober 2012 - 21:44   quote  deeplink  
Feyenoord kan indd heel veel sponsoren vergeten door onze negatiefe achtergrond.
tomson
 tomson - zondag 21 oktober 2012 - 01:51   quote  deeplink  
Tuurlijk. Er is toch niemand die serieus denkt dat Rabobank ooit in zee zou gaan met Feyenoord ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door tomson --
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 21 oktober 2012 - 13:25   quote  deeplink  
Feyenoord wil niet geassocieerd worden met dopinggebruik, ik heb liever dat die graaiers hun geld gebruiken om de rente te verhogen op mijn spaarrekening.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 21 oktober 2012 - 13:29   quote  deeplink  
Gaat Rabo toch nooit doen. Die zijn nu eenmaal meer van de hockey en andere sporten. Heb ze nog nooit als shirtsponsor gezien van een betaald voetbalclub in Nederland. Denk dat we eerder richting de sponsoring door Oman zullen gaan, zoals in een ander topic is aangegeven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Let op, Koevermans: RABO heeft (veel) geld te besteden!









0.0051009