BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sluw of slim

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 oktober 2012 - 11:59   quote  deeplink  
Ik lees net dat Immers gehuurd is tot de zomer dat de koop pas ingaat na de zomer.Feyenoord heeft dus maat 300.000 eurie uitgegeven dit jaar.
heerlijk zo een v Geel die op alle manieren Feyenoord terug gaat brengen (financieel)
Laat v Geel maar schuiven.
Ik denk dat Feyenoord heel snel weer gaat (echt) gaat meedoen in de top (NL) met spaarvarkentjes (Indi/Clasie/en zelfs Schaken en zo zijn er meer)en de daar achter zittende jeugd (Manu/Kongolo/Achabar/Boetius) heb ik er (nu gestaafd met feiten) een goed gevoel.
dus v Geel sluw en slim.
Als rasechte optimist kan ik nu mijn optimisme bewijzen.Nu dit seizoen afmaken met plaats 3,4,of 5 en we zijn spekkoper

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 oktober 2012 door piet de paler --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 11:59 schreef piet de paler het volgende:
Ik lees net dat Immers gehuurd is tot de zomer dat de koop pas ingaat na de zomer.Feyenoord heeft dus maat 300.000 eurie uitgegeven dit jaar.
heerlijk zo een v Geel die op alle manieren Feyenoord terug gaat brengen (financieel)
Laat v Geel maar schuiven.
Ik denk dat Feyenoord heel snel weer gaat (echt) gaat meedoen in de top (NL) met spaarvarkentjes (Indi/Clasie/en zelfs Schaken en zo zijn er meer)en de daar achter zittende jeugd (Manu/Kongolo/Achabar/Boetius) heb ik er (nu gestaafd met feiten) een goed gevoel.
dus v Geel sluw en slim.
Als rasechte optimist kan ik nu mijn optimisme bewijzen.Nu dit seizoen afmaken met plaats 3,4,of 5 en we zijn spekkoper
Wist je dat niet dan? Oud zeer om oud nieuws dit ............
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:38   quote  deeplink  
Van Geel heeft dit al een tijd terug aangegeven inderdaad.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:55   quote  deeplink  
Jullie missen het punt van dit topic.
Sluw of slim is overigens een beetje hetzelfde.

Tactiek kan m.i. ook tegen je werken, tot nu toe gaat het goed, doordat je zo'n goeie lichting jeugd hebt.
van geil
 van geil - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:57   quote  deeplink  
is bittere armoede...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:57   quote  deeplink  
Sluw of slim heeft er niks mee te maken! Het was sluw of slim geweest als Feyenoord er nog onderuit had gekunnen na dit seizoen! Nu ligt ie toch gewoon voor 4 jaar vast!!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 12:57 schreef lijdensweg het volgende:
Sluw of slim heeft er niks mee te maken! Het was sluw of slim geweest als Feyenoord er nog onderuit had gekunnen na dit seizoen! Nu ligt ie toch gewoon voor 4 jaar vast!!!
Dat is je conclusie, ik ken het contract niet.
Ik ga er vanuit dat het een huurcontract is, met de optie tot 3 jaar contracteren.

Misschien zit er een ontsnappingsclausule in.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 20 oktober 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 12:57 schreef lijdensweg het volgende:
Sluw of slim heeft er niks mee te maken! Het was sluw of slim geweest als Feyenoord er nog onderuit had gekunnen na dit seizoen! Nu ligt ie toch gewoon voor 4 jaar vast!!!
Dit dacht ik ook ja, daarom ging ik niet verder op het topic in.
van geil
 van geil - zaterdag 20 oktober 2012 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 12:57 schreef lijdensweg het volgende:
Sluw of slim heeft er niks mee te maken! Het was sluw of slim geweest als Feyenoord er nog onderuit had gekunnen na dit seizoen! Nu ligt ie toch gewoon voor 4 jaar vast!!!
en n dure constructie...

buiten de huursom aan ado moet ook zijn Feyenoord gerelateerd salaris betaald worden....

vandaar bittere armoede.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 oktober 2012 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 13:08 schreef van geil het volgende:

[..]

en n dure constructie...

buiten de huursom aan ado moet ook zijn Feyenoord gerelateerd salaris betaald worden....

vandaar bittere armoede.
bittere armoede?

Snap ik niet...
van geil
 van geil - zaterdag 20 oktober 2012 - 13:12   quote  deeplink  
als er cash was geweest,,,dan had t niet gehoeven......
hetzelfde als kopen op afbetaling bij de Wehkamp.
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 oktober 2012 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 13:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

bittere armoede?

Snap ik niet...
heb vrede met de situatie bij Feyenoord.
craven
 craven - zondag 21 oktober 2012 - 12:14   quote  deeplink  
is het dan ook sluw/slim om Mathijssen voor 3 seizoenen vast te leggen??
Misschien dat immers zich nog gaat optrekken aan het niveau
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 oktober 2012 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 12:14 schreef craven het volgende:
is het dan ook sluw/slim om Mathijssen voor 3 seizoenen vast te leggen??
Misschien dat immers zich nog gaat optrekken aan het niveau
Nee maar op dit Forum wordt ook gepleit voor de terugkeer van Drenthe.En dat doet v Geel niet.....Dus Mathijssen heeft misschien wel een heel laag salaris of een of ander constructie.En we kunnen van alles roepen over Joris .Maar in de NL competitie een redelijke voetballer
ar
 ar - zondag 21 oktober 2012 - 12:48   quote  deeplink  
De ervaring van Mathijssen is belangrijk achterin,daarom waarschijnlijk een 3-jarig contract.Voor de rest idd prima voetballer voor NL competitie.
craven
 craven - zondag 21 oktober 2012 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 12:24 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Nee maar op dit Forum wordt ook gepleit voor de terugkeer van Drenthe.En dat doet v Geel niet.....Dus Mathijssen heeft misschien wel een heel laag salaris of een of ander constructie.En we kunnen van alles roepen over Joris .Maar in de NL competitie een redelijke voetballer
3jaar vindt ik erg veel en ik neem aan dat Mathijssen niet voor een zak borrelnootjes voetbalt, maar goed. Maar we moeten het allemaal maar afwachten he, dus dat doen we maar. Drenthe kost niks en leverd hoogstwaarschijnlijk wel wat op
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 21 oktober 2012 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 13:08 schreef van geil het volgende:

[..]

en n dure constructie...

buiten de huursom aan ado moet ook zijn Feyenoord gerelateerd salaris betaald worden....

vandaar bittere armoede.
Wie zegt dat Feyenoord een huursom aan ADO moet betalen. Ik denk dat dit niet het geval is en als het wel het geval is hebben ze het vast bij in die 9 ton zitten. En die 9 ton moesten wel toch wel betalen aan transfergeld, dus dan maakt het ook niet uit. Ik vind het wel armoede dat we dat geld niet hebben, maar ja... iedereen weet waar we vandaan komen, dus dan snap ik dit wel. Gezien het feit dat we nog steeds onder een vergrootglas liggen vind ik dit juist wel slim. Komend jaar verkopen we vast wel iemand waar we 9 ton mee ophalen en dan hebben we het geld er al weer uit. Niks bittere armoede, maar een slimme constructie.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 oktober 2012 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 13:20 schreef craven het volgende:

[..]

3jaar vindt ik erg veel en ik neem aan dat Mathijssen niet voor een zak borrelnootjes voetbalt, maar goed. Maar we moeten het allemaal maar afwachten he, dus dat doen we maar. Drenthe kost niks en leverd hoogstwaarschijnlijk wel wat op
De enorm snelle terugval van Drenthe duidt er juist niet op dat we een geweldige jongen binnen gaan halen.
Inzake Drenthe zou ik max. een half jaar contract proberen. Met wederzijdse opzeggingsclausule.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 oktober 2012 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 13:27 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Wie zegt dat Feyenoord een huursom aan ADO moet betalen. Ik denk dat dit niet het geval is en als het wel het geval is hebben ze het vast bij in die 9 ton zitten. En die 9 ton moesten wel toch wel betalen aan transfergeld, dus dan maakt het ook niet uit. Ik vind het wel armoede dat we dat geld niet hebben, maar ja... iedereen weet waar we vandaan komen, dus dan snap ik dit wel. Gezien het feit dat we nog steeds onder een vergrootglas liggen vind ik dit juist wel slim. Komend jaar verkopen we vast wel iemand waar we 9 ton mee ophalen en dan hebben we het geld er al weer uit. Niks bittere armoede, maar een slimme constructie.
Eens.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 21 oktober 2012 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 13:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De enorm snelle terugval van Drenthe duidt er juist niet op dat we een geweldige jongen binnen gaan halen.
Inzake Drenthe zou ik max. een half jaar contract proberen. Met wederzijdse opzeggingsclausule.
Precies. Gewoon een contract tot het einde van het jaar met een eenzijdige optie voor Feyenoord op verlenging met 3 jaar ofzo. Daarnaast klein salaris geven en je kan er geen buil aan vallen. Grote kans dat hij over 2 jaar weer voor een paar miljoen vertrekt als hij weer opleeft.
craven
 craven - zondag 21 oktober 2012 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 13:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De enorm snelle terugval van Drenthe duidt er juist niet op dat we een geweldige jongen binnen gaan halen.
Inzake Drenthe zou ik max. een half jaar contract proberen. Met wederzijdse opzeggingsclausule.
prestatiecontract en desnoods optie voor 2 jaar(eenzijdig te lichten)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door craven --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 21 oktober 2012 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 13:35 schreef craven het volgende:

[..]

prestatiecontract en desnoods optie voor 2 jaar(eenzijdig te lichten)
+1
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 oktober 2012 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 13:35 schreef craven het volgende:

[..]

prestatiecontract en desnoods optie voor 2 jaar(eenzijdig te lichten)
Bijvoorbeeld...
M.i. enige manier om die jongen weer aan de gang en op de rails te krijgen en z'n carriƫre uit het slop te halen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 21 oktober 2012 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 13:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld...
M.i. enige manier om die jongen weer aan de gang en op de rails te krijgen en z'n carriƫre uit het slop te halen.
Eens.
Wim2
 Wim2 - zondag 21 oktober 2012 - 14:10   quote  deeplink  
Moeten we hem aan het eind van het seizoen kopen? Ander zou ik NEE zeggen, en vilhena daar gewoon neer zetten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sluw of slim









0.0050671