|
|
Ajacied 410
|
|
|
Wat verwachte jullie van Ajax-City? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik denk een kleine overwinning waardoor hde sfeer omslaat en dat we zondag weer op onze snuffert gaan. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Zie ze graag stunten, maar dat gaat niet gebeuren. We spelen met dit team niet ineens de sterren van de hemel. 1-3 of 1-4 ofzo. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Als we het nou gewoon compact houden, volle bak erop klappen (met Enoh), ArenA erachter en dan in balbezit wel het eigen spel spelen, en dan natuurlijk wel slim (niet een bal zoals Vermeer bij de 2-3 speelde) dan kan je zeker wel punt(en) gaan pakken hoor |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
City is ook wisselvallig op dit moment... We zullen iig hoog tempo moeten spelen... 2-1????...pffff |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Al vrees je het ergste je laat NOOIT je club verliezen in een voorspelling,dus 1-0 |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Is dat zo Nora ? Ik ben gewoon zeer realistisch....als we niet van Heerenveen, Utrecht en Heracles kunnen winnen (en tegen die ploegen ook gewoon ongehoord slecht spelen) gaan we dat ook vanavond niet doen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 - 15:57 schreef Rogier het volgende:Is dat zo Nora ? Ik ben gewoon zeer realistisch....als we niet van Heerenveen, Utrecht en Heracles kunnen winnen (en tegen die ploegen ook gewoon ongehoord slecht spelen) gaan we dat ook vanavond niet doen. We kunnen makkelijk van die ploegen winnen. We deden het alleen niet.
ManC is een waanzinnig goede ploeg. Misschien niet zo goed als Real maar gewoon heel erg goed. Lastig. De uitslag maakt me niet eens uit, ik hoop een strijdbaar Ajax te zien dat wil knokken voor elke bal en dat na 3 hele slechte weken de rug recht en hier iets neer zet wat we mee nemen naar de competitie. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Als we vandaag uit hadden gespeeld had was ik denk ik wat positiever geweest. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik hoop toch dat ik gelijk heb ,en dat hoop jij ook ga ik van uit. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote: Natuurlijk, zekers te weten. Alleen het voetbal dit seizoen is echt slecht, er is geen juiste druk naar voren, zwak middenveld, zwakke verdediging, slechte vleugels, geen echte spits en allemaal veel te jong en onervaren. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
ik hoop dat we niet weer kansloos zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Gaan we nou provoceren????...;)))).... Ouwe dakmeeuw...;)))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ikke, ik zou niet durven man..d:-) |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
Heren,helaas vandaag wordt de gifbeker helemaal leeg gedronken. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Im watching you...;))) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ik ben bang dat ie half leeg gaat en zondag de rest... Of ze moeten ineens een ommeslag maken...:((( |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
We gaan die engelsen helemaal gek tikken... ;))) |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
Op hoop van zegen als ze maar knokken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jammer dat we met 10 tegen 11 spelen.. Of zijn er mensen die Poulsen wel als vol beschouwen? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Hoppa! Terechte goal tegen City die denkt wel ff op halve kracht te kunnen winnen! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Hoezo halve kracht...??? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Àjax speelt echt heel prima en leuk voetbal en ik baal er werkelijk als een stekker van dat dit niet gebeurt in de weekend wedstrijden.. Ik wordt alleen heel erg moe van Poulsen, aan de bal veel te langzaam, aanvallend verdedigend redelijk tot goed, maar verdedigend verdedigen echt heel erg slecht, Erikssen de Jong, Schone Blind en van Rhijn eecht heel erg goed, al zit van Rhijn verdedigend echt niet goed bij die tegengoal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dit spel speelt de ploeg altijd hoor.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Omdat ze zich niet vol geven. Ik verwacht na de rust een veel dominanter City. |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
Ajax is af en toe gewoon bang... Ik heb liever dat Enoh er in komt ipv Poulsen en Sana is gewoon nog niet klaar voor Ajax 1. Hij is wel 23 maar speelt als een junior.. Die moet maar even de sportschool in.. Ik ben alleen bang dat als Sulejmani ipv Sana komt, er helemaal niks meer komt van meeverdedigen.
Van Rhijn krijgt af en toe wel heel veel ruimte! Daar moet nóg meer gebruik van gemaakt worden.. Dat was ook wel te zien aan de 1-1! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Moisander ook veel te slap |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: City speelt nooit dominant...is een counterploeg |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Boudewijn is een 010er zeker |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Nee, wel objectief ;)
Maar we zullen het zien in de tweede helft. City moet men en als ze dat niet lukt dan komt dat door Ajax! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 - 21:40 schreef Boudewijn het volgende:[..] Nee, wel objectief ;) Maar we zullen het zien in de tweede helft. City moet men en als ze dat niet lukt dan komt dat door Ajax! Ajax zit er gewoon goed op...behalve dan bij die goal... Dat was echt zwak van moisander en vrhijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 - 21:42 schreef hippy het volgende:[..] Ajax zit er gewoon goed op...behalve dan bij die goal... Dat was echt zwak van moisander en vrhijn Ik vraag me daar eerder af waar Poulsen is, die speelt verdedigend zonder bal echt schandalig slecht, vooruit verdedigen doet ie redelijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij geeft gewoon een man door waar het helemaal niet mogelijk is.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Wat is het toch een enge man he RenatoBos.... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Zo slecht is hij toch niet Remco??? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Vind ik onzin Boudewijn.Begin was zeker voor AJAX en niet omdat City op hale kracht speelde maar omdat AJAX het gewoon goed deed. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
quote: En een keeper die ze handen terug trekt, nog nooit gezien ... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: die bal leek inderdaad houdbaar, houd niet in dat de verdeiging vrijuit gaat, maar hier moeten 3 pnten gepakt kunnen worden !!!!!!!!!!!!!!yes, knappe goal moisander!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 - 22:01 schreef dege het volgende:[..] die bal leek inderdaad houdbaar, houd niet in dat de verdeiging vrijuit gaat, maar hier moeten 3 pnten gepakt kunnen worden !!!!!!!!!!!!!!yes, knappe goal moisander!!!!!!!!!!!!!! Het gaan 3 punten worden! 3 - 1 |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Sander111