BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 28 oktober 2012 , 12:30): 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajacied 410
 Ajacied 410 - maandag 22 oktober 2012 - 18:11   quote  deeplink  
De klassieker, wat verwachten jullie.
jodocus
 jodocus - maandag 22 oktober 2012 - 20:17   quote  deeplink  
2-3 voor ajax
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 22 oktober 2012 - 21:14   quote  deeplink  
Fout albert jodocus kwak , 3-2
donny_black
 donny_black - maandag 22 oktober 2012 - 22:12   quote  deeplink  
Ik denk dat het 4-1 wordt, maar dat dat juist positief zal uitpakken.
Omdat Ajax vanaf dat moment zijn inhaalrace gaat beginnen, en geen punten meer laten liggen tot aan de winterstop, en ik denk zelfs na de winterstop geen puntenverlies meer.
Brandje
 Brandje - maandag 22 oktober 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2012 - 18:11 schreef Ajacied 410 het volgende:
De klassieker, wat verwachten jullie.
Ik verwacht een nederlaag als de Boer zijn tactiek in stand houdt. Vandaag in VI kwam poulsen weer ter sprake en werd daar terecht afgebrand. Ajax geeft altijd zo hoog op van de eigen jeugd en geef de jeugd dan ook de kans. In jong Ajax lopen Boccara(speelde een puike pot in Heerenveen) en Rits(Wekelijks DE man bij Jong Ajax) die echt het niveau wel aankunnen als je ze de tijd geeft. Kijk eens naar rotterdamse vrinden. Twee jaar geleden lachten we om de namen de Vrij en Indi maar dat zijn nu wel internationals en dat zijn ze geworden omdat ze daar, welliswaar noodgedwongen voor de leeuwen zijn gegooid. Wij mogen weer genieten van een uigerangeerde deen die nog even 9 ton salaris komt ophalen.
We zijn nu toch bezig met saneren en hervormen. Ga er dan ook helemaal voor en spreek het naar de fans uit dat het een of twee zware jaren worden maar dat ze echt voor de jeugd kiezen. Met twee titels in de laatste twee jaar kan IK daar best mee leven en ik denk veel fans met mij!!!
Brandje
 Brandje - maandag 22 oktober 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2012 - 22:12 schreef donny_black het volgende:
Ik denk dat het 4-1 wordt, maar dat dat juist positief zal uitpakken.
Omdat Ajax vanaf dat moment zijn inhaalrace gaat beginnen, en geen punten meer laten liggen tot aan de winterstop, en ik denk zelfs na de winterstop geen puntenverlies meer.
Nope, De Boer is een fan van met de punt naar achteren spelen. Zolang hij dat blijft doen zijn we tegen elke tegenstander kwetsbaar. Met deze selectie kan je dat systeem niet spelen. Dat is regelrechte zelfmoord.
Eide
 Eide - dinsdag 23 oktober 2012 - 02:31   quote  deeplink  
De klassieker is altijd een wedstrijd op zich. Je dan alle resultaten van de afgelopen weken rustig vergeten voor die pot.

Feyenoord is een wisselvallige ploeg, die ook al 2 keer verloor en lang niet altijd goed speelde. Ajax zit in een dip en heeft bovendien een loodzware week achter de rug voordat de klassieker eens aan bod komt. Wie er met de winst gaat strijken is zeker geen uitgemaakte dienst dus want beide ploegen zijn kwetsbaar.

Ik ga geen uitslag uitspreken maar ik durf wel te stellen dat alles zal afhangen van de wedstrijd mentaliteit en of Ajax de magere resultaten van zich af weet te zetten.

quote:
Twee jaar geleden lachten we om de namen de Vrij en Indi maar dat zijn nu wel internationals en dat zijn ze geworden omdat ze daar, welliswaar noodgedwongen voor de leeuwen zijn gegooid. Wij mogen weer genieten van een uigerangeerde deen die nog even 9 ton salaris komt ophalen.
Die Deen is pas 20, en jij verwacht dat hij Ajax wel op sleeptouw kan nemen? Ik durf hier rustig de stelling aan dat Eriksen in zijn ontwikkeling al ruim verder is dan Sneijder en Van der Vaart op die leeftijd, iets dat de statistieken zeker bewijzen.

In het seizoen 2004, toen Sneijder net zo oud was als Eriksen nu speelde Sneijder met mannen als Zlatan, Raf v.d. Vaart, Piernaar, Nigel de Jong, Maxwell, Grygera en Stekelenburg. Het was toen even iets makkelijk rijpen dan nu. En dan loopt het niet en staat de schijnwerper vol op het enige potentiƫle wereldtalent dat Ajax momenteel in de selectie heeft.

Ik vind dat niet eerlijk, en dat dat ingegeven is door puur opportunisme. Ik weet dat ik te talloze boe-roepers echt niet ga overtuigen en ben de eerste die zegt dat het veel beter moet, maar een beetje vertrouwen in de onderliggende kwaliteiten van Eriksen mag best wel.
hippy
 hippy - dinsdag 23 oktober 2012 - 07:28   quote  deeplink  
Ik denk 1-3...:))))....maar ik ben optimistisch....
Het tempo zal echt omhoog moeten...
nora
 nora - dinsdag 23 oktober 2012 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2012 - 22:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik verwacht een nederlaag als de Boer zijn tactiek in stand houdt. Vandaag in VI kwam poulsen weer ter sprake en werd daar terecht afgebrand. Ajax geeft altijd zo hoog op van de eigen jeugd en geef de jeugd dan ook de kans. In jong Ajax lopen Boccara(speelde een puike pot in Heerenveen) en Rits(Wekelijks DE man bij Jong Ajax) die echt het niveau wel aankunnen als je ze de tijd geeft. Kijk eens naar rotterdamse vrinden. Twee jaar geleden lachten we om de namen de Vrij en Indi maar dat zijn nu wel internationals en dat zijn ze geworden omdat ze daar, welliswaar noodgedwongen voor de leeuwen zijn gegooid. Wij mogen weer genieten van een uigerangeerde deen die nog even 9 ton salaris komt ophalen.
We zijn nu toch bezig met saneren en hervormen. Ga er dan ook helemaal voor en spreek het naar de fans uit dat het een of twee zware jaren worden maar dat ze echt voor de jeugd kiezen. Met twee titels in de laatste twee jaar kan IK daar best mee leven en ik denk veel fans met mij!!!
+ 1
nora
 nora - dinsdag 23 oktober 2012 - 10:08   quote  deeplink  
Ja en Eriksen moet zijn kwaliteiten tonen door de steun van Siem en Poulsen en Enoh met andere woorden hij moet te veel vuil werk opknappen waardoor zijn kwaliteiten en die liggen duidelijk in het aanvallende gedeelte teweinig naar voren komen.Nee Eriksen gaat pas renderen als hij betere middenvelders naast zich krijgt,van mij mag Frank wat jong bloed uit proberen die hard willen werken voor Eriksen.O ja en aub een echte keeper op doel.
Brandje
 Brandje - dinsdag 23 oktober 2012 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2012 - 02:31 schreef Eide het volgende:
De klassieker is altijd een wedstrijd op zich. Je dan alle resultaten van de afgelopen weken rustig vergeten voor die pot.

Feyenoord is een wisselvallige ploeg, die ook al 2 keer verloor en lang niet altijd goed speelde. Ajax zit in een dip en heeft bovendien een loodzware week achter de rug voordat de klassieker eens aan bod komt. Wie er met de winst gaat strijken is zeker geen uitgemaakte dienst dus want beide ploegen zijn kwetsbaar.

Ik ga geen uitslag uitspreken maar ik durf wel te stellen dat alles zal afhangen van de wedstrijd mentaliteit en of Ajax de magere resultaten van zich af weet te zetten.

[..]

Die Deen is pas 20, en jij verwacht dat hij Ajax wel op sleeptouw kan nemen? Ik durf hier rustig de stelling aan dat Eriksen in zijn ontwikkeling al ruim verder is dan Sneijder en Van der Vaart op die leeftijd, iets dat de statistieken zeker bewijzen.

In het seizoen 2004, toen Sneijder net zo oud was als Eriksen nu speelde Sneijder met mannen als Zlatan, Raf v.d. Vaart, Piernaar, Nigel de Jong, Maxwell, Grygera en Stekelenburg. Het was toen even iets makkelijk rijpen dan nu. En dan loopt het niet en staat de schijnwerper vol op het enige potentiƫle wereldtalent dat Ajax momenteel in de selectie heeft.

Ik vind dat niet eerlijk, en dat dat ingegeven is door puur opportunisme. Ik weet dat ik te talloze boe-roepers echt niet ga overtuigen en ben de eerste die zegt dat het veel beter moet, maar een beetje vertrouwen in de onderliggende kwaliteiten van Eriksen mag best wel.
Waar heb ik het over sleeptouw??? nergens of wel? Waar heb ik het over Eriksen in het stukje uberhaupt???
En lees eens wat ik schrijf. De vrij en Indi hadden ook geen geweldenaars naast zich lopen maat die ontwikkelen zich wel. Eriksen en de Jong worden alleen maar slechten. Ik val ttrouwens Eriksen niet aan ik zeg alleen dat Ajax met Poulsen niet beter wordt terwijl je ook nog eens twee grote talenten in jong Ajax hebt lopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 oktober 2012 door Brandje --
Eide
 Eide - dinsdag 23 oktober 2012 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2012 - 11:48 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waar heb ik het over sleeptouw??? nergens of wel? Waar heb ik het over Eriksen in het stukje uberhaupt???
En lees eens wat ik schrijf. De vrij en Indi hadden ook geen geweldenaars naast zich lopen maat die ontwikkelen zich wel. Eriksen en de Jong worden alleen maar slechten. Ik val ttrouwens Eriksen niet aan ik zeg alleen dat Ajax met Poulsen niet beter wordt terwijl je ook nog eens twee grote talenten in jong Ajax hebt lopen.
Ik had het idee dat je het over Eriksen had, en niet over Poulsen. Excuus daarvoor. Eriksen is momenteel nogal de gebeten hond. Over Poulsen kunnen we inderdaad duidelijk zijn, die is (nog niet) geworden wat hij moet worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 oktober 2012 door Eide --
Ajx
 Ajx - dinsdag 23 oktober 2012 - 20:02   quote  deeplink  
010 wil natuurlijk het tempo van 1 winst in de 6 jaar niet in de weg zitten, Frank zal ons nu wel op scherp zitten en we weten ondertussen natuurlijk ook dat de punten nu helemaal gehaald moeten worden, dus laat Alderweireld maar eens even zijn voetjes laten spreken!
Ajacied 410
 Ajacied 410 - woensdag 24 oktober 2012 - 12:37   quote  deeplink  
We gaan de kuip even stil maken.
hippy
 hippy - woensdag 24 oktober 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 12:37 schreef Ajacied 410 het volgende:
We gaan de kuip even stil maken.
Dan zullen we echt meer als team moeten gaan spelen... Dan zijn we beter...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 oktober 2012 - 17:36   quote  deeplink  
5-0..
hippy
 hippy - donderdag 25 oktober 2012 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 17:36 schreef RenatoBos het volgende:
5-0..
Wil je een haring ouwe meeuw...dan hou je je muil ff...;))))
moa
 moa - donderdag 25 oktober 2012 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 18:21 schreef hippy het volgende:

[..]

Da's wel erg zwak opgemerkt zeg... zucht..
moa
 moa - donderdag 25 oktober 2012 - 19:37   quote  deeplink  
Deze wedstrijd kan alle kanten op, Feyenoord en Ajax kunnen allebei erg wisselvallig zijn. Feyenoord is organisatorisch en voetballend op dit moment denk ik wat sterker, Ajax heeft meer individuele kwaliteit in de voorhoede en komt makkelijker tot scoren.

Het zal niet snel 0-3 of 3-0 worden, daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te klein denk ik, ik hou het op een 2-1 of 2-2.
hippy
 hippy - donderdag 25 oktober 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 19:35 schreef moa het volgende:

[..]

Da's wel erg zwak opgemerkt zeg... zucht..
Je neemt het dan ook te serieus...;)))
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 oktober 2012 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 18:21 schreef hippy het volgende:

[..]

569970381_16_9t4u.jpeg
hippy
 hippy - vrijdag 26 oktober 2012 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 23:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lekkah...;)))
hippy
 hippy - vrijdag 26 oktober 2012 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 23:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lekkah...;))) met uitjes....:))))
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 26 oktober 2012 - 16:42   quote  deeplink  
3-1
Eide
 Eide - vrijdag 26 oktober 2012 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2012 - 16:42 schreef FR-Roel het volgende:
3-1
Mooi, die positieve arrogantie in rotjeknor. Ik hou daar wel van.

Ajax en Feyenoord draaien in de competitie allebei niet echt goed. Ik zie dus niet zomaar een overwicht voor de een of de ander. Ik denk eerlijk gezegd aan 2-2, maar ga natuurlijk voor 1-3 voor Ajax.
tomson
 tomson - vrijdag 26 oktober 2012 - 18:14   quote  deeplink  
We zullen hem maar weer aanlijnen. Hij bijt echt namelijk.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 26 oktober 2012 - 18:49   quote  deeplink  
positieve arrogantie? hoezo dat? gebaseerd op puntenaantal dit seizoen en onderlinge verschillen vorig seizoen.... gewoon doortrekken van feiten...
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 26 oktober 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2012 - 18:14 schreef tomson het volgende:
We zullen hem maar weer aanlijnen. Hij bijt echt namelijk.
grrrrrrrrrrrr........
Eide
 Eide - vrijdag 26 oktober 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2012 - 18:49 schreef FR-Roel het volgende:
positieve arrogantie? hoezo dat? gebaseerd op puntenaantal dit seizoen en onderlinge verschillen vorig seizoen.... gewoon doortrekken van feiten...
Op basis daarvan zou het winst voor Ajax moeten zijn. Nu evenveel punten maar Ajax heeft nog niet verloren feyenoord wel. Vorig seizoen Ajax kampioen?

Of baseer je je nu op die ene uitschieter met de huurling van vorig jaar? Want dan is het gewoon positieve arrogantie :)
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 26 oktober 2012 - 21:11   quote  deeplink  
en op het gelijkspel in de aRENa.... waar 1 punt toch echt teveel was voor jullie....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 oktober 2012 door FR-Elmo --
Ajx
 Ajx - vrijdag 26 oktober 2012 - 21:11   quote  deeplink  
Ajax gaat gewoon winnen, we hebben niet voor niks een positieve balans in de badkuip heh :-P
Eide
 Eide - vrijdag 26 oktober 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2012 - 21:11 schreef FR-Roel het volgende:
en op het gelijkspel in de aRENa.... waar 1 punt toch echt teveel was voor jullie....
Ach ja, zo kan ik er ook nog wel een paar noemen zoals de afgekeurde goal tegen Heracles.

Feit is dat het wedstrijden op zich zijn. Je baseren op voorgaande jaren is zeker nu eigenlijk onzinnig. Ajax en feyenoord voeren vrijwel hetzelfde beleid, hebben jonge selecties en hebben het allebei bij tijd en wijlen moeilijk dit seizoen.

Kortom, zou best wel eens een schitterende klassieker kunnen worden.
uitnoord
 uitnoord - vrijdag 26 oktober 2012 - 22:05   quote  deeplink  
1 - 6 een betere kon ik nu ff niet vinden, feyenoord gaat giga op z,n bek
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 26 oktober 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2012 - 21:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach ja, zo kan ik er ook nog wel een paar noemen zoals de afgekeurde goal tegen Heracles.

Feit is dat het wedstrijden op zich zijn. Je baseren op voorgaande jaren is zeker nu eigenlijk onzinnig. Ajax en feyenoord voeren vrijwel hetzelfde beleid, hebben jonge selecties en hebben het allebei bij tijd en wijlen moeilijk dit seizoen.

Kortom, zou best wel eens een schitterende klassieker kunnen worden.
eens, met name met dat laatste :)
hippy
 hippy - vrijdag 26 oktober 2012 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2012 - 22:44 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

eens, met name met dat laatste :)
En dan gaat de bekende stelling in werking...
Wie het laatst lacht, lacht het hardst...dus blijf maar lachen..;)))
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 oktober 2012 - 00:34   quote  deeplink  
Ben erg benieuwd. Vond de opstelling tegen City wel wat hebben. Een Barcelona systeem. Ik verwacht een boeiende wedstrijd. Helaas is het weer zo'n 12.30 wedstrijd na een midweeks europees duel. Zijn sommige watjes bij ons erg gevoelig voor. Daarom ga ik voor 2-2. Als ajax speelt zoals tegen city zie ik het zomaar ook 1-4 worden. Spelen ze zoals tegeb heracles verliezen ze met 3-0.

Ik snap trouwens poulsen niet. Als we dan toch op eigen jeugd gaan bouwen zou ik boccara de kans geven. Trouwens momenteel petje af voor blind. Wat speelt die gast goed momebteel. Maak me zorgen om sana. Een frivole speler, maar aan de bal heeft hij geen idee wat hij gaat doen
Blaatkoe
 Blaatkoe - zaterdag 27 oktober 2012 - 13:00   quote  deeplink  
valt het trouwens meer mensen op dat ajax na europees gespeeld te hebben vaker op papier moeilijke tegenstanders heeft dan de concurrentie. Kan mijn gevoel zijn hoor.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 oktober 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 13:00 schreef Blaatkoe het volgende:
valt het trouwens meer mensen op dat ajax na europees gespeeld te hebben vaker op papier moeilijke tegenstanders heeft dan de concurrentie. Kan mijn gevoel zijn hoor.
Soms. Maar is slap excuus om geen mentaliteit te tonen. Daar zin dat punteverlies ib. En natuurlijk is het raar om op woensdag in het westfalenstadion voor 85.000 man de spelen en op zondag in het koyocera stadion voor 15.000 man
Eide
 Eide - zaterdag 27 oktober 2012 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 13:00 schreef Blaatkoe het volgende:
Dat zal maar dat mag geen excuus zijn, net als het zogenaamde half 1 syndroom dat ook nooit een excuus moet zijn. Sportmensen moeten liefhebbers zijn maar het moeten ook professionals zijn.
Eide
 Eide - zaterdag 27 oktober 2012 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 16:12 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
ajax-31-11.jpg

Baas boven baas.
Blade85
 Blade85 - zaterdag 27 oktober 2012 - 17:54   quote  deeplink  
0-3 afgetekend
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 oktober 2012 - 19:49   quote  deeplink  
Ghehe onze Eindbaas

0.jpg
tomson
 tomson - zaterdag 27 oktober 2012 - 20:01   quote  deeplink  
lol
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 oktober 2012 - 21:43   quote  deeplink  
vlaar_jpg_330748d.jpg
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 oktober 2012 - 23:13   quote  deeplink  
elpistolero.jpg
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 oktober 2012 - 11:31   quote  deeplink  
images?q=tbn%3AANd9GcRBMJYpLpxJOdOUFYblkXiW_3WooVTXxuYqzxw_3TWZEt8bZ3-raw
hippy
 hippy - zondag 28 oktober 2012 - 14:36   quote  deeplink  
Wat was ajax slecht zeg...:(((
Brandje
 Brandje - zondag 28 oktober 2012 - 14:41   quote  deeplink  
Ik vond nijhuis nog slechter
remco k
 remco k - zondag 28 oktober 2012 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 14:41 schreef Brandje het volgende:
Ik vond nijhuis nog slechter
Helemaal mee eens, in alle opzichten trouwens, en niet eens alleen richting Ajax..
hippy
 hippy - zondag 28 oktober 2012 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 14:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, in alle opzichten trouwens, en niet eens alleen richting Ajax..
Eens trok makkelijk kaarten voor ons....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 28 oktober 2012 , 12:30): 2 - 2

0.0063381