|
|
hippy
|
|
|
Maar ajax was echt slecht.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Moisdander twee keer belachelijk geel en die vuile haagse poot Immers krijgt slechts geel. Voor de zoveelste keer genaaid in dat tyfussadion |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 14:46 schreef Brandje het volgende:Moisdander twee keer belachelijk geel en die vuile haagse poot Immers krijgt slechts geel. Voor de zoveelste keer genaaid in dat tyfussadion En clasie had ook rood moeten hebben... Maar neemt niet weg dat ajax slecht gespeeld heeft... We mogen blij zijn met een punt denk ik... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Yep, ze hebben twee keer 20 minuten goed gespeeld en toen speelde ze fnoord ook meteen van de mat. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Vond het trouwens ook dubieus dat clasie geen rood kreeg voor die slaande beweging. Voor de rest denk ik wel een terechte uitslag gezien over de hele wedstrijd. Maar die tweede kaart voor moisander geef je gewoon niet...zeker niet in zo'n wedstrijd. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 14:49 schreef Blaatkoe het volgende:Vond het trouwens ook dubieus dat clasie geen rood kreeg voor die slaande beweging. Voor de rest denk ik wel een terechte uitslag gezien over de hele wedstrijd. Maar die tweede kaart voor moisander geef je gewoon niet...zeker niet in zo'n wedstrijd. Als je hem geeft moet je wel consequent zijn |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Heeft toch met de immense druk op de scheids te maken..... technisch gezien kan je een kaart trekken, maar zelfs bij een eerste kaart zou deze niet altijd gegeven worden. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 14:49 schreef hippy het volgende:[..] En clasie had ook rood moeten hebben... Maar neemt niet weg dat ajax slecht gespeeld heeft... We mogen blij zijn met een punt denk ik... Na de 1-2 ook als speelde ajax niet best had ik het gevoel dat het binnen was. Ook met 10 man heb ik mij niet echt zorgen gemaakt. helaas laat onze keeper zich weer vallen ipv te blijven staan bij de 2-2. Het is echt een schijterd. tegen AZ laat hij zich twee keer piepelen door Altidore, tegen City maakt hij een inschattingsfout bij de 0-1 want trekt zijn arm terug en ook hier staat er geen echte vent in de goal. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 14:55 schreef Blaatkoe het volgende:Heeft toch met de immense druk op de scheids te maken..... technisch gezien kan je een kaart trekken, maar zelfs bij een eerste kaart zou deze niet altijd gegeven worden. Als een scheids niet tegen die zogenaamde intense druk kan dan moet hij de 4e klasse amateurs gaan fluiten op zondag. Wat een slappe hond is die Nijuis. De eerste kaart van Moisander word in Engeland niet eens voor gefloten laat staan geel gegeven. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 15:00 schreef Brandje het volgende:[..] Als een scheids niet tegen die zogenaamde intense druk kan dan moet hij de 4e klasse amateurs gaan fluiten op zondag. Wat een slappe hond is die Nijuis. De eerste kaart van Moisander word in Engeland niet eens voor gefloten laat staan geel gegeven. En dan Clasie niets geven terwijl dat gewoon direct rood is. Slaande bewegingen, al helemaal als er geen bal aanwezig is, is gewoon donkerrood. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 14:49 schreef Blaatkoe het volgende:Vond het trouwens ook dubieus dat clasie geen rood kreeg voor die slaande beweging. Voor de rest denk ik wel een terechte uitslag gezien over de hele wedstrijd. Maar die tweede kaart voor moisander geef je gewoon niet...zeker niet in zo'n wedstrijd. Zo'n overtreding maak je ook niet als je al geel hebt. Hoe DOM kan je zijn. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: ik heb ergere overtredingen van Feyenoord gezien die niet bestraft worden. En als scheids houdt je ook rekening met het feit dat iemand al geel heeft en dan geef je gewoon niet een tweede voor een lichte overtreding. Bovendien heeft Nijhuis als het goed is in de rust ook kunnen zien dat de eerste verre van geel was en dat Clasie het zichzelf aandoet. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Ik ben trouwens benieuwd of de KNVB Feyenoord nog aanpakt voor het constant gooien van rotzooi op het veld. je zag bij een van de eerste corners in de 2de helft gewoon een waterflesje naast eriksen belanden. En het was constant dat gooien met dingen. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
twee x rood immers en clasie!!!!!! blinde nijhuis!! maar dat weten we al 3 jaar achter mekaar!! en dan ajax speler rood geven??? feyenoord deed niets anders vast ! duwen ! vast houden ! duwen vasthouden!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 oktober 2012 door adriu -- |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
eigen spelers bekogenlen met dingen!!!!! dus feyenoord 3 punten in mindering !!! en 400.000 Boete!!!!!!! |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Ja mooi he heb me kapotgelachen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 oktober 2012 door Mokum1 -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ajax heeft nog een punt kunnen stelen, vanwaar de ontevredenheid? :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 14:49 schreef Blaatkoe het volgende:Vond het trouwens ook dubieus dat clasie geen rood kreeg voor die slaande beweging. Voor de rest denk ik wel een terechte uitslag gezien over de hele wedstrijd. Maar die tweede kaart voor moisander geef je gewoon niet...zeker niet in zo'n wedstrijd. Een slaande beweging, Babel het stadion uit geschopt, bij iedere overtreding vloog die de scheids telkens aan. Die had wel 2 keer rood mogen krijgen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 14:58 schreef Brandje het volgende:[..] Na de 1-2 ook als speelde ajax niet best had ik het gevoel dat het binnen was. Ook met 10 man heb ik mij niet echt zorgen gemaakt. helaas laat onze keeper zich weer vallen ipv te blijven staan bij de 2-2. Het is echt een schijterd. tegen AZ laat hij zich twee keer piepelen door Altidore, tegen City maakt hij een inschattingsfout bij de 0-1 want trekt zijn arm terug en ook hier staat er geen echte vent in de goal. En jij hebt niet het idee dat Alder voor de wedstrijd een dealtje heeft gesloten met Pelle?? En dan de schuld aan de keeper geven.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 17:54 schreef remco k het volgende:[..] En jij hebt niet het idee dat Alder voor de wedstrijd een dealtje heeft gesloten met Pelle?? En dan de schuld aan de keeper geven.. Nou dat was echt zwak verdedigd |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 17:57 schreef Omekees het volgende:Ja, en Vermeer, v Rhijn, Alderweireld, Blind, Schone, Poulsen, De Jong, Eriksen, Sana, Babel, Boerrigter, SUlemani en de rest van de wissel en reservespelers + de hoer hadden ook rood moeten krijgen, puur omdat ze neuzen zijn!!! Zo....laatste biertje maar dan...;))) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ben bloed serieus hoor...maak je niet zo druk.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Een enerverende klassieker vandaag.
Ajax speelde bij tijd en wijlen goed, en zodra Ajax het eigen spel speelde was feyenoord nergens. Op vechtlust wist feyenoord dat klasse verschil goed te maken waardoor het een vrij evenwichtige klassieker was met de beste kansen voor feyenoord maar zonder dat het gevoel heerste dat Ajax echt in de problemen is geweest.
De arbitrage was toch helaas dubieus. Ik denk dat er maar weinig objectieve kijkers zullen zijn de de rode kaart voor Moisander terecht zullen hebben gevonden. Clasie is een aantal keer nadrukkelijk in de fout gegaan waar werd gespaard. We zullen het houden op het thuisvoordeel dat je als ploeg hebt.
Een deel feyenoord publiek heeft zich helaas onsterfelijk belachelijk gemaakt door een object tegen een eigen speler aan te gooien. Dat gooien met spullen is verwerpelijk, als je dan je eigen spelers gaat raken ben je gewoon lachwekkend. Laten we het houden op een aantal idioten die dit maar niet af willen leren. Met een beetje geluk staat betrokkene op camera en kan hij een stadionverbod tegoedmoed zien.
Conclusie: Beide ploegen schieten er niets mee op, maar het was een mooie wedstrijd met strijd en mooie goals.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 oktober 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Volgens mij heeft Feyenoord meer kaarten gekregen dan Ajax en waarvoor Martins Indi geel kreeg weet ik nog steeds niet.
Wel grappig, vroeger speelde 010 voor Calimero, tegenwoordig speelt 020 voor Calimero! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Wat zijn de kekkerlakken weer stoer... Zijn terecht het meest blij met een punt, maar vergeet dit niet: 1. Vergeten rode kaarten Immers en Clasie 2. Onterechte rode kaart Moisander (waarna 010 pas kan gaan drukken)
En verder de fouten van onszelf: 1. Verslappen na de 0-1 2. Na wissel Babel geen druk meer naar voren 3. Babel en Sana speelden niet best.
010 moet inderdaad het puntje koesteren, en niet hier komen om te stoken, laat ze eerst maar eens zelf voetbal leren spelen op een normale en fatsoenlijke manier. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 20:54 schreef Henny het volgende:[..] Volgens mij heeft Feyenoord meer kaarten gekregen dan Ajax en waarvoor Martins Indi geel kreeg weet ik nog steeds niet. Wel grappig, vroeger speelde 010 voor Calimero, tegenwoordig speelt 020 voor Calimero! Dan vind jij natuurlijk ook dat die kaart voor Moisander volslagen onzin was? |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 21:11 schreef Ajx het volgende:Wat zijn de kekkerlakken weer stoer... Zijn terecht het meest blij met een punt, maar vergeet dit niet: 1. Vergeten rode kaarten Immers en Clasie 2. Onterechte rode kaart Moisander (waarna 010 pas kan gaan drukken) En verder de fouten van onszelf: 1. Verslappen na de 0-1 2. Na wissel Babel geen druk meer naar voren 3. Babel en Sana speelden niet best. 010 moet inderdaad het puntje koesteren, en niet hier komen om te stoken, laat ze eerst maar eens zelf voetbal leren spelen op een normale en fatsoenlijke manier. Vergeet ook even niet balbezit: 53 tegen 47 % scoringskansen: 21-9 gewonnen duels: 16-8 hoekschoppen: 9-6 ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 21:54 schreef soccer het volgende:[..] Vergeet ook even niet balbezit: 53 tegen 47 % scoringskansen: 21-9 gewonnen duels: 16-8 hoekschoppen: 9-6 ;-) Veel van die statistiek komt door die onterechte rode kaart. Daarvoor waren de statistieken vrijwel in balans. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 21:11 schreef Ajx het volgende:Wat zijn de kekkerlakken weer stoer... Zijn terecht het meest blij met een punt, maar vergeet dit niet: 1. Vergeten rode kaarten Immers en Clasie 2. Onterechte rode kaart Moisander (waarna 010 pas kan gaan drukken) En verder de fouten van onszelf: 1. Verslappen na de 0-1 2. Na wissel Babel geen druk meer naar voren 3. Babel en Sana speelden niet best. 010 moet inderdaad het puntje koesteren, en niet hier komen om te stoken, laat ze eerst maar eens zelf voetbal leren spelen op een normale en fatsoenlijke manier. Ik ben alleen blij dat we een onterechte en onverdiende nederlaag hebben weten af te wenden en ben verder zwaar teleurgesteld over dit volledig onnodige puntverlies. 010 is verre van blij met 1 punt!! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Rode kaart was volledig terecht. 2 hele domme overtredingen. Moisander is blijkbaar niet de allerslimste... Overwinning van Feyenoord was niet meer dan normaal en terecht geweest, gezien het aantal kansen. Gejank over Clasie en Immers dat ze ook rood hadden moeten krijgen is bullshit, voetbal is nou eenmaal een mannensport ;-)) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 19:10 schreef Eide het volgende:Een deel feyenoord publiek heeft zich helaas onsterfelijk belachelijk gemaakt door een object tegen een eigen speler aan te gooien. Dat gooien met spullen is verwerpelijk, als je dan je eigen spelers gaat raken ben je gewoon lachwekkend. Laten we het houden op een aantal idioten die dit maar niet af willen leren. Met een beetje geluk staat betrokkene op camera en kan hij een stadionverbod tegoedmoed zien. Iedere club zijn eigen Wesley... Nou niet doen alsof jullie geen onberekenbare gekken hebben. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 23:31 schreef tomson het volgende:[..] Iedere club zijn eigen Wesley... Nou niet doen alsof jullie geen onberekenbare gekken hebben. Doe ik dat dan? Neemt niet weg dat het gooien met troep bijna traditie is geworden in de Kuip helaas. Ik zeg bewust helaas want debielen die dat doen horen gewoon niet in een stadion thuis, of ze nu voor Ajax of Feyenoord zijn. En dat deze randdebiel dan ook nog eens een eigen speler raakt is voor ons lachwekkend maar ik hoop toch dat de meeste Feyenoorders zich daarvoor kapot schsamen net zoals wij een eigen idioot als Wesley veroordelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 oktober 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 22:59 schreef Vincent1970 het volgende:Rode kaart was volledig terecht. 2 hele domme overtredingen. Moisander is blijkbaar niet de allerslimste... Overwinning van Feyenoord was niet meer dan normaal en terecht geweest, gezien het aantal kansen. Gejank over Clasie en Immers dat ze ook rood hadden moeten krijgen is bullshit, voetbal is nou eenmaal een mannensport ;-)) Eens, maar clasie en immers hadden er echt afgemoeten.... Daar werd ajax gewoon benadeeld.... Verder speelde ajax gewoon zwak en zeer traag... Daar kon feyenoord van profiteren... Toen ajax echt ging voetballen(was maar een half uurtje over 90 min), was ajax beter en scoorde we ook... Over de hele wedstrijd gezien had feyenoord de drie punten verdiend, maar ze werden wel degelijk gematst door nijhuis... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 22:59 schreef Vincent1970 het volgende:Rode kaart was volledig terecht. 2 hele domme overtredingen. Moisander is blijkbaar niet de allerslimste... Overwinning van Feyenoord was niet meer dan normaal en terecht geweest, gezien het aantal kansen. Gejank over Clasie en Immers dat ze ook rood hadden moeten krijgen is bullshit, voetbal is nou eenmaal een mannensport ;-)) Hey stuk ongedierte. Eerst verkondigen dat de kaarten van Moisander terecht waren en vervolgens beginnen over mannensport. Wat ben jij een dom zieltje. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 29 oktober 2012 - 07:22 schreef hippy het volgende:[..] Eens, maar clasie en immers hadden er echt afgemoeten.... Daar werd ajax gewoon benadeeld.... Verder speelde ajax gewoon zwak en zeer traag... Daar kon feyenoord van profiteren... Toen ajax echt ging voetballen(was maar een half uurtje over 90 min), was ajax beter en scoorde we ook... Over de hele wedstrijd gezien had feyenoord de drie punten verdiend, maar ze werden wel degelijk gematst door nijhuis... Wat een onzin in een bericht. De eerse van Moisander is niet een een overtreding. Hij speelt voor de volle 100% de bal en Clasie is gewoon te laat em wordt daardoor geraakt. Moisander trekt zijn been zelfs nog in. Met 11 tegen 11 had ajax nooit gelijk gespeeld want die rotterdammers maakten geen ruk mee klaar. Ook toen jax met 10 kwam te spelen was er niks aan de hand. De 2-2 komt volledig uit de lucht vallen en onze keeper laat zich weer eens als een mietje, net als tegen Madrid en AZ, achterover vallen omdat hij bang is voor de bal. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 29 oktober 2012 - 08:22 schreef Brandje het volgende:[..] Wat een onzin in een bericht. De eerse van Moisander is niet een een overtreding. Hij speelt voor de volle 100% de bal en Clasie is gewoon te laat em wordt daardoor geraakt. Moisander trekt zijn been zelfs nog in. Met 11 tegen 11 had ajax nooit gelijk gespeeld want die rotterdammers maakten geen ruk mee klaar. Ook toen jax met 10 kwam te spelen was er niks aan de hand. De 2-2 komt volledig uit de lucht vallen en onze keeper laat zich weer eens als een mietje, net als tegen Madrid en AZ, achterover vallen omdat hij bang is voor de bal. Die gele kaarten kan je geven, dat bedoel ik... Maar nijhuis was niet consequent, en meette met twee maten.... Dat bedoel ik te zeggen... Met geel op zak, moet je gewoon niet iemand vastpakken...zeker niet op het middenveld.... Gewoon een domme actie... |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Die keeper heeft je meermalen behoed voor een tegentreffer gisteren. Gelukkig pakte de laatste wissel van Frank de Boer goed uit, want toen werd Feyenoord ineens wel gevaarlijk. Blij dat er bezwaar is aangetekend tegen de schorsing van Enoh. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 29 oktober 2012 - 09:05 schreef Henny het volgende:Die keeper heeft je meermalen behoed voor een tegentreffer gisteren. Gelukkig pakte de laatste wissel van Frank de Boer goed uit, want toen werd Feyenoord ineens wel gevaarlijk. Blij dat er bezwaar is aangetekend tegen de schorsing van Enoh. Ik denk niet dat het door die wissel kwam... Ajax zat er gewoon doorheen... Neemt niet weg dat ajax het zelf had moeten beslissen... Zelfs in de laatste minuut maakte vermeer een fantastische redding... De enige met een voldoende in mijn ogen... De rest was slapjes in de duels...vooral babel....en sana.... Als we dit soort duels willen winnen zullen we echt een tempootje hoger moeten... Duels vermijden... |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
waar was trouwens de geel kaart van pelle ? voor het uitrekken van zijn schirt! |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: kijken jongen die heeft hij wel degelijk gehad. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Ontevredeheid omdat wij de betere ploeg waren het meeste balbezit hadden en met 10 tegen 12 gespeeld hebben,en wij liever gewoon 11 tegen 11 spelen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 17:54 schreef remco k het volgende:[..] En jij hebt niet het idee dat Alder voor de wedstrijd een dealtje heeft gesloten met Pelle?? En dan de schuld aan de keeper geven.. Het is wat Jan v.h ook al aangaf Aldeweireld is verdedigend niet zoe goed als iedereen denkt hij had bij doelpunt 1 tegen de eerste paal aan moeten staan want in het midden stond Vermeer,bij doelpunt 2 van Pelle had hij hem een duwtje moeten geven zodat hij uit balans is dan kan hij nooit rustig die bal aannemen op zijn knie,en zo zijn er nog meerdere voorbeelden te noemen,vorige wwek tegen Heracles het derde doelpunt loopt hij maar achteruit en laat zich heel makkelijk uitkappen en kan die man hem zo in de verre hoek schieten,hij moet veel mannelijker verdedigen het is een watje,ik ben geen fan van Vermeer maar dat tweede doelpunt is gewoon de schuld van Aldeweireld. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 22:59 schreef Vincent1970 het volgende:Rode kaart was volledig terecht. 2 hele domme overtredingen. Moisander is blijkbaar niet de allerslimste... Overwinning van Feyenoord was niet meer dan normaal en terecht geweest, gezien het aantal kansen. Gejank over Clasie en Immers dat ze ook rood hadden moeten krijgen is bullshit, voetbal is nou eenmaal een mannensport ;-)) Je hebt het over voetbal niet over kickboksen of zie je dat verschil ook al niet ? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 29 oktober 2012 - 09:03 schreef hippy het volgende:[..] Die gele kaarten kan je geven, dat bedoel ik... Maar nijhuis was niet consequent, en meette met twee maten.... Dat bedoel ik te zeggen... Met geel op zak, moet je gewoon niet iemand vastpakken...zeker niet op het middenveld.... Gewoon een domme actie... Vastpakken hij hield hem nog geen 3 seconde beet op het middenveld,daar geef je geen geel voor als je dat wel doet dan moet je zeker Rood geven die haagse straatmongool en die lilliputter uit Haarlem. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: He Henny kijk even in de telegraaf balbezit Ajax 53% en Feyenoord 47% maar goed zelfs dat vind ik niet zo belangrijk,ik vind het erger dat onze 2-1 voorsprong weer zo makkelijk wordt weg gegeven door slecht verdedigen net als vorige week. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Wat een gezeur om niks zeg Al had janmaat beter door gedekt dan stond die in de baan van babels pass en had eriksen die bal niet gekregen Al had blind beter verdedigt had verhoek die bal niet voor kunnen geven Al had moisander of Toby die bal weg gepeerd was die niet voor de voeten van boetius gekomen Al had pelle meegehold kreeg hij de bal op ze kop en kreeg siem m niet op ze knie Al stond er een keeper van 1.70 ipv 1.50 had hij die bal nog kunnen pakken En bij t laatste doelpunt al had dijks beter gedekt kon Martins indi m ook niet voor krijgen bij pelle |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op maandag 29 oktober 2012 - 11:42 schreef nora het volgende:[..] Vastpakken hij hield hem nog geen 3 seconde beet op het middenveld,daar geef je geen geel voor als je dat wel doet dan moet je zeker Rood geven die haagse straatmongool en die lilliputter uit Haarlem. Hahahahaha mooi gezegd Nora! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op maandag 29 oktober 2012 - 08:19 schreef Brandje het volgende:[..] Hey stuk ongedierte. Eerst verkondigen dat de kaarten van Moisander terecht waren en vervolgens beginnen over mannensport. Wat ben jij een dom zieltje. Eindelijk snap ik je naam ;-) Mooi gezegd ook. Laffe gefrustreerde eikels zijn het en wat dat betreft paste schijtbak Nijhuis of béter Gezegd Naaihuis uitstekend bij deze wedstrijd.
Mooie goal van Pelle en soms oliedom en irritant spel van Ajax daar niet van. Maar zonder de hulp van die arbitrale klootzakken had Ajax never punten verspeeld!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 29 oktober 2012 - 11:34 schreef nora het volgende:[..] Het is wat Jan v.h ook al aangaf Aldeweireld is verdedigend niet zoe goed als iedereen denkt hij had bij doelpunt 1 tegen de eerste paal aan moeten staan want in het midden stond Vermeer,bij doelpunt 2 van Pelle had hij hem een duwtje moeten geven zodat hij uit balans is dan kan hij nooit rustig die bal aannemen op zijn knie,en zo zijn er nog meerdere voorbeelden te noemen,vorige wwek tegen Heracles het derde doelpunt loopt hij maar achteruit en laat zich heel makkelijk uitkappen en kan die man hem zo in de verre hoek schieten,hij moet veel mannelijker verdedigen het is een watje,ik ben geen fan van Vermeer maar dat tweede doelpunt is gewoon de schuld van Aldeweireld. Dan had ie er ook nog voor kunnen springen, a la terry, hij laat hem gewoon schieten... Toby moet beenspiertjes kweken...want zijn balans is niet best... |
|
|
|