|
|
Henny
|
|
|
quote:Op maandag 29 oktober 2012 - 11:47 schreef nora het volgende:[..] He Henny kijk even in de telegraaf balbezit Ajax 53% en Feyenoord 47% maar goed zelfs dat vind ik niet zo belangrijk,ik vind het erger dat onze 2-1 voorsprong weer zo makkelijk wordt weg gegeven door slecht verdedigen net als vorige week. Alleen de Telegraaf (die ik overigens niet lees..) maakt melding van 47-53. Eredivisielive, website NOS en ook op diverse andere plaatsen was het 53-47.
Maar even zonder dollen, narren etc. Jullie waren beter in balbezit, wij hadden de betere en (ook meer) kansen. Er had voor allebei meer ingezeten en we zijn allebei niet blij en tevreden.
Het was weer eens een heerlijk spannende pot met alles er op en er aan. In januari gaat het feest weer verder. Maar jullie moeten idd eens wat gaan doen aan die tegendoelpunten in de laatste minuten, want het houdt een keer op met die eindsprints zoals de laatste 2 jaren. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 29 oktober 2012 - 14:53 schreef Henny het volgende:[..] Alleen de Telegraaf (die ik overigens niet lees..) maakt melding van 47-53. Eredivisielive, website NOS en ook op diverse andere plaatsen was het 53-47. Maar even zonder dollen, narren etc. Jullie waren beter in balbezit, wij hadden de betere en (ook meer) kansen. Er had voor allebei meer ingezeten en we zijn allebei niet blij en tevreden. Het was weer eens een heerlijk spannende pot met alles er op en er aan. In januari gaat het feest weer verder. Maar jullie moeten idd eens wat gaan doen aan die tegendoelpunten in de laatste minuten, want het houdt een keer op met die eindsprints zoals de laatste 2 jaren. Tja het is wel spannend zo een eindsprint....en ook grappig.... Maar niet goed voor je hart....we hebben hebben gewoon te vaak momenten dat we verzwakken... Dat mag niet....als je 3-0 voor staat kan je wat gaan hangen, maar niet bij 1-0... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Inderdaad je wordt er gek van elke keer die voorsprong uithanden geven maak je niet vrolijk van,overigens was het weer een geweldige spannende klassieker,het is wel frusterend dat Twente en PSV weer met de hakken over de sloot winnen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op maandag 29 oktober 2012 - 08:19 schreef Brandje het volgende:[..] Hey stuk ongedierte. Eerst verkondigen dat de kaarten van Moisander terecht waren en vervolgens beginnen over mannensport. Wat ben jij een dom zieltje. Hey halalnicht. Wees zo blij als een kind met dat bonuspuntje, meer zat er niet in. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij vergeet het punt nl... |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Nenam Can't Be Banned ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Smart bastard......hahahahahahahaha love you ouwe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Door jou wel vriend..:) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 29 oktober 2012 - 14:53 schreef Henny het volgende:[..] Maar even zonder dollen, narren etc. Jullie waren beter in balbezit, wij hadden de betere en (ook meer) kansen. Er had voor allebei meer ingezeten en we zijn allebei niet blij en tevreden. Het was weer eens een heerlijk spannende pot met alles er op en er aan. In januari gaat het feest weer verder. Maar jullie moeten idd eens wat gaan doen aan die tegendoelpunten in de laatste minuten, want het houdt een keer op met die eindsprints zoals de laatste 2 jaren. Ik denk dat dit een aardige samenvatting is van de pot. |
|
|
|