|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ehhm toevallig niet hahahaha. Maar stuur jij mij nog bericht deze week als hij onderweg is? je snapt wat ik bedoel he? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 november 2012 - 20:37 schreef Loetje het volgende:[..] Ehhm toevallig niet hahahaha. Maar stuur jij mij nog bericht deze week als hij onderweg is? je snapt wat ik bedoel he? Uiteraard kerel.. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op zondag 11 november 2012 - 20:33 schreef Loetje het volgende:[..] Dankjewel voor het comliment. Ben er erg mee in mijn nopjes. Een eikel zijn is niet niks en voor mij een enorme eer. Ik zal je uitleggen waarom... Het is pas de eerste keer dat ik dat te horen krijg. Ik begon er spontaan van te blozen. Maar zoals Nenam en Infamous me kennen zul jij het nooit doen. Knap trouwens dat je allerlei vooroordelen hebt over iemand die jij niet kent. Bovendien ken je het forum dus niet goed genoeg want anders wist je hoe de omgang hier was. Maar aangezien we het nu over vooroordelen en complimentjes hebben, heb ik er voor jou ook wel een aantal. 1. Je bent een lul. 2. Je hebt een poepgezicht. 3. Je scheert je niet goed genoeg. 4. Je stinkt uit je muil, ruik het namelijk hier. 5. Ik vind je een vies teringventje. Verder nog wat opmerkingen, poets je tanden en zoek een leven. Nou het was me een waar genoegen weer eens terug te keren. Je bent nog een grotere eikel dan ik dacht, een mening is geen vooroordeel. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Mijn mening idd, alleen dat jij die mensen kent en dat ze over de vloer komen is irrelevant.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 november 2012 door Mokum1 -- |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Wanneer ga je weer zo'n zielig topicje openen dat je weggaat?
Als ik daar aan mee kan dragen verneem ik dat graag. |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
Ken je ook een topic beginnen met:" Praat Boudewijn te negatief over Ajax?/Johan Cruijff?" |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: nee ;) reden: offtopic (en overigens ook onwaar...) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is niet onwaar, je praat alleen maar negatief over Cruijff. iets positiefs heb ik je nog niet horen zeggen namelijk.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 12 november 2012 - 15:47 schreef remco k het volgende:Het is niet onwaar, je praat alleen maar negatief over Cruijff. iets positiefs heb ik je nog niet horen zeggen namelijk.. Over Ajax zeg ik af en toe iets positiefs als daar reden voor is. Cruijff is een ander verhaal, want vrijwel alles wat hij zegt is meer in eigenbelang dan in het belang van Ajax. Dus positief over Cruijff zijn is voor mij geen reden voor.
Dus de stelling was in zijn geheel onwaar, omdat ik voor de helft (regelmatig) positief praat. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op maandag 12 november 2012 - 16:05 schreef Boudewijn het volgende:[..] Over Ajax zeg ik af en toe iets positiefs als daar reden voor is. Cruijff is een ander verhaal, want vrijwel alles wat hij zegt is meer in eigenbelang dan in het belang van Ajax. Dus positief over Cruijff zijn is voor mij geen reden voor. Dus de stelling was in zijn geheel onwaar, omdat ik voor de helft (regelmatig) positief praat. Vraag me af wat voor een belang Cruijff in jouw ogen heeft?
En ga nu niet met clubliefde beginnen ;) |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Nee joh daar hoef je toch geen topic over te openen, allom bekend ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 12 november 2012 - 17:53 schreef Mokum1 het volgende:[..] Vraag me af wat voor een belang Cruijff in jouw ogen heeft? En ga nu niet met clubliefde beginnen ;) Voorop eigenbelang, zeker niet de clubliefde. Iedereen moet en zal weten dat alleen wat hij zegt de waarheid is dus iedereen moet maar luisteren, geen kritiek hebben en doen wat hij zegt.
Wat zijn verdere belang is weet ik niet, heb me niet verdiept in de Cruijff foundation en Cruijff courts. Ik denk dat het meer te maken heeft met enorme zelfoverschatting. Kan hij ook niets aan doen met alleen maar ja-knikkers, maar dat wil nog niet zeggen dat ik zijn mening deel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 12 november 2012 - 13:34 schreef Mokum1 het volgende:[..] Mijn mening idd, alleen dat jij die mensen kent en dat ze over de vloer komen is irrelevant. Voor jou wel ouwe....zegt wel iets over jou,als je mensen persoonlijk leert kennen dan praat je wel anders slome |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 12 november 2012 - 13:55 schreef Mokum1 het volgende:[..] Wanneer ga je weer zo'n zielig topicje openen dat je weggaat? Als ik daar aan mee kan dragen verneem ik dat graag. Jij weet echt niet wat er aan de hand is met infamous.....dus heb ik liever dat jij ff je plaat gaat drukken ouwe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 12 november 2012 - 19:45 schreef Boudewijn het volgende:[..] Voorop eigenbelang, zeker niet de clubliefde. Iedereen moet en zal weten dat alleen wat hij zegt de waarheid is dus iedereen moet maar luisteren, geen kritiek hebben en doen wat hij zegt. Wat zijn verdere belang is weet ik niet, heb me niet verdiept in de Cruijff foundation en Cruijff courts. Ik denk dat het meer te maken heeft met enorme zelfoverschatting. Kan hij ook niets aan doen met alleen maar ja-knikkers, maar dat wil nog niet zeggen dat ik zijn mening deel. Is toch bekent..... hardcore van Gaal adept.....neem je niet eens serieus man |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 november 2012 - 16:05 schreef Boudewijn het volgende:[..] Over Ajax zeg ik af en toe iets positiefs als daar reden voor is. Cruijff is een ander verhaal, want vrijwel alles wat hij zegt is meer in eigenbelang dan in het belang van Ajax. Dus positief over Cruijff zijn is voor mij geen reden voor. Dus de stelling was in zijn geheel onwaar, omdat ik voor de helft (regelmatig) positief praat. Je bent echt te blind voor woorden, wat is Cruijff er nu wijzer van geworden om dit te doen dan?? Helemaal niks, sterker nog, hij was de enige die geen financiele vergoeding vroeg voor zijn taken in de rvc.. Al jouw grote helden wouden flink betaald krijgen, en dan ga jij roepen dat JC er alleen voor zijn eigen gewin zat?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: vooral eigen gewin ja, echt geen clubliefde, dan had hij al zijn andere baantjes wel opgezegd.
Om zo snel al te zeggen dat z'n werk erop zit is gewoon je handen er vanaf trekken voordat het verkeerd uit kan pakken. Als je echt wilt slagen zul je continue je er mee moeten bemoeien, moeten bijschaven en er strak op zitten. Dat is dus dagelijks(!) en niet eens per week/maand een telefoontje met wat updates en afwachten totdat er iemand belt voor advies.
Als wat je zegt het plan alleen is meer voetbalmensen en de jeugdopleiding op de schop dan kun je er willekeurige poppetjes neer zetten en zou het ook moeten gaan werken.
Voor het Nederlandse voetbal hoop ik dat het gaat werken, zodat 'we' weer echt mee gaan doen in Europa, maar ik denk nog steeds dat de visie mislukt op het moment dat talentvolle jeugdspelers vroeg weggekocht worden. Als ik dan toch een positief punt moet noemen, dan is het het verlagen van de salarisdruk. Dat hadden ze bij Ajax al veel eerder moeten doen, andere clubs gingen ze al voor dus dat is niet een 'visie' te noemen van Cruijff maar gewoon een logisch gevolg van teveel kosten. En een tweede positief punt is Frank de Boer, dat vind ik in potentie een toptrainer. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op maandag 12 november 2012 - 20:16 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Voor jou wel ouwe....zegt wel iets over jou,als je mensen persoonlijk leert kennen dan praat je wel anders slome Je zuster met die hangtieten zal je bedoelen... |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op maandag 12 november 2012 - 20:18 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij weet echt niet wat er aan de hand is met infamous.....dus heb ik liever dat jij ff je plaat gaat drukken ouwe Je vindt jezelf wel heel wat heb ik in de gaten.
Eerst moet ik mensen tof vinden omdat jij ze kent en nu moet ik ook nog een mijn plaat drukken, wat dat ook mag beteken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 14 november 2012 - 13:48 schreef Mokum1 het volgende:[..] Je vindt jezelf wel heel wat heb ik in de gaten. Eerst moet ik mensen tof vinden omdat jij ze kent en nu moet ik ook nog een mijn plaat drukken, wat dat ook mag beteken. Niet meer dan jij hoor,ook niet minder |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Me vriend joduh is ook weg zeker? Merk ineens dat je hier als Feyenoorder niet meer gelijk uitgejouwd word |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op donderdag 15 november 2012 - 05:46 schreef RedDevil1990 het volgende:Me vriend joduh is ook weg zeker? Merk ineens dat je hier als Feyenoorder niet meer gelijk uitgejouwd word Puur uit medelijden gebeurt dat niet... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 november 2012 - 23:23 schreef Boudewijn het volgende:[..] vooral eigen gewin ja, echt geen clubliefde, dan had hij al zijn andere baantjes wel opgezegd. Om zo snel al te zeggen dat z'n werk erop zit is gewoon je handen er vanaf trekken voordat het verkeerd uit kan pakken. Als je echt wilt slagen zul je continue je er mee moeten bemoeien, moeten bijschaven en er strak op zitten. Dat is dus dagelijks(!) en niet eens per week/maand een telefoontje met wat updates en afwachten totdat er iemand belt voor advies. Als wat je zegt het plan alleen is meer voetbalmensen en de jeugdopleiding op de schop dan kun je er willekeurige poppetjes neer zetten en zou het ook moeten gaan werken. Voor het Nederlandse voetbal hoop ik dat het gaat werken, zodat 'we' weer echt mee gaan doen in Europa, maar ik denk nog steeds dat de visie mislukt op het moment dat talentvolle jeugdspelers vroeg weggekocht worden. Als ik dan toch een positief punt moet noemen, dan is het het verlagen van de salarisdruk. Dat hadden ze bij Ajax al veel eerder moeten doen, andere clubs gingen ze al voor dus dat is niet een 'visie' te noemen van Cruijff maar gewoon een logisch gevolg van teveel kosten. En een tweede positief punt is Frank de Boer, dat vind ik in potentie een toptrainer. Bllijkbaar geen enkel verstand van hoe het er in het bedrijfsleven of de voetbal aan toe gaat.. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Merk dat jij er ook geen zin in hebt om er woorden aan vuil te maken...;)
Kan ie zichzelf niet bannen van het Ajax gedeelte, inhoudelijk is het helemaal niets wat ie te melden heeft, het is gewoon dag in dag uit zuigen wat die doet. Doet dit iemand op een ander forum heeft ie een ban. Iedereen weet hoe ie er over denkt maar blijft het steeds maar weer herhalen. Denk ook dat hij de reden is dat het Ajax gedeelte niets is...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 november 2012 door Mokum1 -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Blijkbaar beter dan jij ;) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Haha ja dat kan ook Maar hij is echt weg toch ? |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Je denk het wel, maar ik kan zijn plek wel innemen? ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Valt er dan wel eens iets positiefs over te zeggen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niet bepaald kerel.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep,maar ook weer niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Onmogelijk!!!.....niemand kan Joduh vervangen |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Bedoel zijn plek wat beterft het warm onthalen van Non Ajax supporters. Gaat meer om een taak ;) Zoiets van hé Red Devil verzuurde pisnicht!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 november 2012 door Mokum1 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik bedoel zijn humor en gevatheid.....bovendien weet ik dat hij een paar non Ajax supportes kent waarmee hij prima door één deur kan |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op donderdag 15 november 2012 - 21:53 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik bedoel zijn humor en gevatheid.....bovendien weet ik dat hij een paar non Ajax supportes kent waarmee hij prima door één deur kan Door één deur erin en hij alleen eruit zeker ;) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja van mij mag je als je graag een bekrompen persoon ben :p |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 15 november 2012 - 21:53 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik bedoel zijn humor en gevatheid.....bovendien weet ik dat hij een paar non Ajax supportes kent waarmee hij prima door één deur kan Lache ik heb m is die vraag gesteld en toen was t volmondig nee dat ie nooit van ze leven een Feyenoorder aardig zal vinden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 november 2012 - 05:41 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Lache ik heb m is die vraag gesteld en toen was t volmondig nee dat ie nooit van ze leven een Feyenoorder aardig zal vinden je kan ze ook op één hand "van een rund die met vuurwerk stunt" tellen |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 15 november 2012 - 05:46 schreef RedDevil1990 het volgende:Me vriend joduh is ook weg zeker? Merk ineens dat je hier als Feyenoorder niet meer gelijk uitgejouwd word Een en al liefde hier jonguh...;))) Kan jullie forum nog wat van leren...;))) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja dat is waar veelste veel haantjesgedrag en te grote smoelen |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Jij zegt het, ik niet...;)))... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: nooit afgeven op je eigen forumgangers |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ach, hart op je tong en zeggen waar het op staat. Ik hou daar wel van. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tsja heb ik ook last van......ik weet niet beter,pfffff heeft me wat bans gekost |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hey ouwe strijder hoe gaat tie vriend.....volhouden ouwe,ik ken er een paar die vol achter je staan. Love you muts :) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Eigen forumgangers, nou spijt me maar zoals vele doen alleen maar afgeven op 1 persoon daar pas ik voor Ik noem geen namen maar er is gewoon 1 iemand waar heel zielig gedrag tegen vertoont word en daar walg ik van puur omdat die persoon een andere mening heeft dan de rest van de. Kudde |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 november 2012 - 10:43 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Eigen forumgangers, nou spijt me maar zoals vele doen alleen maar afgeven op 1 persoon daar pas ik voor Ik noem geen namen maar er is gewoon 1 iemand waar heel zielig gedrag tegen vertoont word en daar walg ik van puur omdat die persoon een andere mening heeft dan de rest van de. Kudde Op jullie forum??,dan weet ik wie je bedoeld,moet altijd wel lachen om die knakker |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja op t Feyenoord forum Blijkbaar mag je geen afwijkende mening hebben |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 november 2012 - 22:07 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hey ouwe strijder hoe gaat tie vriend.....volhouden ouwe,ik ken er een paar die vol achter je staan. Love you muts :) goed gozer.. met jou en je prinses ook |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: T-Feyenoord? Die vind ik wel ok bij de keren dat ik erop gekeken heb, Snees heb ik me wel mee vermaakt, die is op alles tegen wat er bij Feyenoord gebeurt en noemt zich toch een fan. |
|
|
|