BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Overleden Feyenoord vrienden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 oktober 2012 - 21:43   quote  deeplink  
Ik zag vanavond het topic van Djee bij de Sticky onderwerpen staan en zat bij mezelf te denken:
Zou het niet mooi zijn om ipv het topic voor Djee een topic sticky te maken voor allen die ons ontvallen zijn? We gedenken eens per jaar al onze Feyenoord medesupporters, de oud spelers die zijn overleden komen in het nieuws. Ik zou het wel moii vinden om hier een topic over te hebben met naam van de overledene, functie (speler/ supporter) en de datum van overlijden.
Bovenaan de lijst natuurlijk Djee!

Vat dit alsjeblieft niet op als een trap van mij richting Djee.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 oktober 2012 - 21:54   quote  deeplink  
wat denk je van een simpele plaquette met de namen op een van de buitenwanden van het stadion.Deze mannen en vrouwen die heengegaan zijn hebben dat verdiend ,Fan tot na de dood (niet als grappige opmerking bedoeld0 1 maal per jaar ga ik naar de camerone herdenking daar hangt een plaquette (marseille) van mijn gestorven maten.En elke keer doet mij dat wat.
gewoon een stukje kuip voor alle fans om even stil te staan dat voetbal de belangrijkste onbelangrijkste zaak is in het leven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 oktober 2012 door piet de paler --
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 oktober 2012 - 21:56   quote  deeplink  
Dat lijkt me sowieso mooi Piet, zeer indrukwekkend als de club dat zou doen. Helaas reikt onze macht niet zover, hier kan het wel een goed begin zijn.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 23 oktober 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2012 - 21:43 schreef FR-Roel het volgende:
Ik zag vanavond het topic van Djee bij de Sticky onderwerpen staan en zat bij mezelf te denken:
Zou het niet mooi zijn om ipv het topic voor Djee een topic sticky te maken voor allen die ons ontvallen zijn? We gedenken eens per jaar al onze Feyenoord medesupporters, de oud spelers die zijn overleden komen in het nieuws. Ik zou het wel moii vinden om hier een topic over te hebben met naam van de overledene, functie (speler/ supporter) en de datum van overlijden.
Bovenaan de lijst natuurlijk Djee!

Vat dit alsjeblieft niet op als een trap van mij richting Djee.
Dus gewoon een topic met als titel 'Overleden Feyenoorders' of iets?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 oktober 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2012 - 21:57 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dus gewoon een topic met als titel 'Overleden Feyenoorders' of iets?
geen idee hoe je het wilt noemen, Djee staat wel synoniem voor een overleden Feyenoord supporter denk ik, ik zie het wel voor me met een jaarindeling, iets als:

2011

(oud)spelers)
.....
Supporters
......

2012

(oud)spelers)
.....
Supporters
......

en dit dan evt met herdenkingsfilmpjes bij een naam, dus bij Djee het filmpje van de wedstrijd waar hij bij was etc....
bij een speler wedstrijdbeelden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 oktober 2012 door Boudewijn --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 23 oktober 2012 - 22:04   quote  deeplink  
Leuk, maar vooral mooi initiatief. Vooral op dit forum is Djee natuurlijk een 'icoon' geworden, maar voor andere forumleden die een supporter kennen die is overleden, met mooie beelden erbij, is het iets moois.

Top.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 23 oktober 2012 - 22:08   quote  deeplink  
Idee van een topic met 'Overleden Feyenoorders' is een mooi idee, alleen denk ik dat we van 'Djee's' topic af moeten blijven en ook niet samen moeten voegen. Dit is toen zo afgesproken en ik vind dat we dat eigenlijk niet mogen veranderen. Apart topic is een heel mooi idee Roel!
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 oktober 2012 - 22:16   quote  deeplink  
is dat afgesproken destijds dan? wist ik niet, ik weet wel dat iemand gevraagd heeft om het topic sticky te maken en dat zo te laten maar niet dat dit een afspraak van het hele forum was.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 23 oktober 2012 - 22:18   quote  deeplink  
Het hele topic hoeft toch ook niet worden samengevoegd? Heb je, voor je eigenlijk bent begonnen, al 43 pagina's.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 23 oktober 2012 - 22:19   quote  deeplink  
Ja zo bedoel ik dat ook dat het een sticky topic zou worden. Persoonlijk vind ik dat we dan zijn topic zo moeten laten, maar nogmaals, jouw idee van een dergelijk topic is een heel goed idee (hoewel ik hoop dat het in de toekomst erg leeg blijft ;-))
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 oktober 2012 - 22:24   quote  deeplink  
Ik was laatst in Berlijn.Daar hebben de (huidige ) Duitse militairen een herdenkings wand.waar elke 2 minuten de foto van een gesneuvelde op een wand wordt geprojecteerd.
erg imposant.
Maar ik ben het eens de teksten van Djee (kende de man niet maar door zijn posts te lezen leek het of ik hem al jaren kende)niet van het forum af moeten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 oktober 2012 - 22:52   quote  deeplink  
423947_316174381769536_1031950796_n.jpg
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 24 oktober 2012 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2012 - 22:02 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

geen idee hoe je het wilt noemen, Djee staat wel synoniem voor een overleden Feyenoord supporter denk ik, ik zie het wel voor me met een jaarindeling, iets als:

2011

(oud)spelers)
.....
Supporters
......

2012

(oud)spelers)
.....
Supporters
......

en dit dan evt met herdenkingsfilmpjes bij een naam, dus bij Djee het filmpje van de wedstrijd waar hij bij was etc....
bij een speler wedstrijdbeelden
Lijkt me een goed idee. Dus 1 sticky topic met de indeling zoals jij hier voorsteld met of alleen een naam en een foto/filmpje van die persoon of een link naar een apart topic als het een 'bekend' persoon is geweest. De eerste post van dat topic kan dan telkens worden bijgewerkt (door mij of de topicstarter) en de reacties in dat topic met info over een bepaald persoon kan ik dan verwijderen zodra het is bijgewerkt in de eerste post zodat het een 1-post topic blijft zonder overbodig offtopic gedoe.
In een later stadium kunnen alle aparte topics gegroepeerd worden zodat ze niet telkens omhoog in de lijst van topics komen, maar op dit moment ondersteund het forum dat nog niet.

Uiteraard komt Djee dan bovenaan in dat topic als Forum held te staan met een link naar zijn eigen topic.

Hoe denken jullie hierover?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 oktober 2012 door Boudewijn --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 oktober 2012 - 03:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 01:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Lijkt me een goed idee. Dus 1 sticky topic met de indeling zoals jij hier voorsteld met of alleen een naam en een foto/filmpje van die persoon of een link naar een apart topic als het een 'bekend' persoon is geweest. De eerste post van dat topic kan dan telkens worden bijgewerkt (door mij of de topicstarter) en de reacties in dat topic met info over een bepaald persoon kan ik dan verwijderen zodra het is bijgewerkt in de eerste post zodat het een 1-post topic blijft zonder overbodig offtopic gedoe.
In een later stadium kunnen alle aparte topics gegroepeerd worden zodat ze niet telkens omhoog in de lijst van topics komen, maar op dit moment ondersteund het forum dat nog niet.

Uiteraard komt Djee dan bovenaan in dat topic als Forum held te staan met een link naar zijn eigen topic.

Hoe denken jullie hierover?
Lijkt mij wel een prima plan.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 oktober 2012 - 06:20   quote  deeplink  
Goed plan Roel..
muisje1966
 muisje1966 - woensdag 24 oktober 2012 - 09:09   quote  deeplink  
Lieve Jongens jullie weten me elke keer weer te raken, Bedankt Kanjers ik vind dit een heel mooi idee Boudewijn zodra het kan maak er iets mooi's van dat hebben alle supporters verdient.

YNWA Ria
Jan Tol
 Jan Tol - woensdag 24 oktober 2012 - 09:15   quote  deeplink  
Een grote plaquette met de namen van échte Feyenoord-supporters die ons ontvallen zijn, lijkt mij heel indrukwekkend !!
(Bijvoorbeeld: Supporters die al meer dan 25 jaar een seizoenkaart hebben)!
Dat zou écht eervol zijn...
tomson
 tomson - woensdag 24 oktober 2012 - 09:27   quote  deeplink  
Beetje een vreemd criterium, 25 jaar... Er zijn zat mensen die in het leven de 25 niet eens halen.
muisje1966
 muisje1966 - woensdag 24 oktober 2012 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2012 - 22:08 schreef Vincent1970 het volgende:
Idee van een topic met 'Overleden Feyenoorders' is een mooi idee, alleen denk ik dat we van 'Djee's' topic af moeten blijven en ook niet samen moeten voegen. Dit is toen zo afgesproken en ik vind dat we dat eigenlijk niet mogen veranderen. Apart topic is een heel mooi idee Roel!
Hai Vincent
Ik vind het een mooi idee als ze een speciaal topic voor alle overleden supporters en spelers maken en die dan als sticky maken, Djee zijn topic kan toch gelinkt worden zodat iedereen het nog kan nalezen,het topic van Djee is nu heel stil omdat het bedoelt was om iedereen op de hoogte te houden van zijn situatie toen hij ziek was en iedereen die Djee persoonlijk kon of van het forum kent zal op zijn eigen manier hier aan terug denken.
Maar Djee is niet de enige supporter die is overleden daarom lijkt het een goed idee om Djee's topic te linken aan het topic voor overleden supporters en spelers.
muisje1966
 muisje1966 - woensdag 24 oktober 2012 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 01:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Lijkt me een goed idee. Dus 1 sticky topic met de indeling zoals jij hier voorsteld met of alleen een naam en een foto/filmpje van die persoon of een link naar een apart topic als het een 'bekend' persoon is geweest. De eerste post van dat topic kan dan telkens worden bijgewerkt (door mij of de topicstarter) en de reacties in dat topic met info over een bepaald persoon kan ik dan verwijderen zodra het is bijgewerkt in de eerste post zodat het een 1-post topic blijft zonder overbodig offtopic gedoe.
In een later stadium kunnen alle aparte topics gegroepeerd worden zodat ze niet telkens omhoog in de lijst van topics komen, maar op dit moment ondersteund het forum dat nog niet.

Uiteraard komt Djee dan bovenaan in dat topic als Forum held te staan met een link naar zijn eigen topic.

Hoe denken jullie hierover?
Boudewijn zodra het kan maak er maar iets heel moois van vind het een heel mooi idee

YNWA
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 24 oktober 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 09:36 schreef muisje1966 het volgende:

[..]

Hai Vincent
Ik vind het een mooi idee als ze een speciaal topic voor alle overleden supporters en spelers maken en die dan als sticky maken, Djee zijn topic kan toch gelinkt worden zodat iedereen het nog kan nalezen,het topic van Djee is nu heel stil omdat het bedoelt was om iedereen op de hoogte te houden van zijn situatie toen hij ziek was en iedereen die Djee persoonlijk kon of van het forum kent zal op zijn eigen manier hier aan terug denken.
Maar Djee is niet de enige supporter die is overleden daarom lijkt het een goed idee om Djee's topic te linken aan het topic voor overleden supporters en spelers.
Als jij er mee instemt, dan ben ik niet de persoon die zich er mee mag "bemoeien", vind ik. Het idee is in ieder geval mooi..
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 24 oktober 2012 - 18:42   quote  deeplink  
zijn er nog anderen die bezwaren hebben tegen hetgeen nu het voorstel is?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 oktober 2012 - 18:54   quote  deeplink  
Zijn er dan die bezwaren hebben..??
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 24 oktober 2012 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 18:54 schreef RenatoBos het volgende:
Zijn er dan die bezwaren hebben..??
hadden wel ja, nu niet meer.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 oktober 2012 - 19:13   quote  deeplink  
Mooi zo, kan me ook niet voorstellen dat er bezwaren zijn..
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 24 oktober 2012 - 19:15   quote  deeplink  
Er is altijd wel een zeikerd bij die niet gelijk overtuigd is ;-))
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 oktober 2012 - 19:23   quote  deeplink  
d:-))
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 24 oktober 2012 - 19:25   quote  deeplink  
de ervaring leert dat wel ja...
broer van Ted
 broer van Ted - woensdag 24 oktober 2012 - 20:10   quote  deeplink  
wat denken jullie van een wand in de legioenzaal waar de familie en vrienden zelf een foto of tekst mogen ophangen . Het hoeft toch niet zo moeilijk te zijn .
Supporters maken iets uit respect voor hun overleden ...........medesupporter.
Er zijn vast wel personen die er verstand van hebben hoe je zoiets moet realisren
Digitaal/computer is ook prima hoor .maar dit schoot me te binnen
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 24 oktober 2012 - 20:20   quote  deeplink  
Is vast te realiseren, alleen om iets in de Legioenzaal te doen moeten wel de juiste mensen benaderd worden.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 26 oktober 2012 - 22:14   quote  deeplink  
Moeten we ook weer niet teveel in blijven hangen. Willen de overleden Feyenoord vrienden ook niet vermoed ik .............
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 27 oktober 2012 - 08:28   quote  deeplink  
hoe bedoel je dit Lijdensweg?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 27 oktober 2012 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 08:28 schreef FR-Roel het volgende:
hoe bedoel je dit Lijdensweg?
We blijven het steeds maar weer herhalen! Dat bedoel ik. Een keer afscheid nemen en basta!
Daar ben ik persoonlijk een voorstander van en je weer richtten op je prive leven en de mooiste club van Nederland
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 27 oktober 2012 - 11:03   quote  deeplink  
nogmaals een klein hoekje voor de trouwe supporter.Niets teveel gevraagd
en over dat blijven hangen 4 mei ??????????????? ik ben zelf wel van de tradities
(zo opgevoed) je doet er niemand pijn mee.En wil je dat niet dan moet je respect tonen voor diegene die dat wel willen.Je hoeft niet naar die herdenkingen te gaan of te reageren .Niemand wordt gedwongen
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 27 oktober 2012 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 11:03 schreef piet de paler het volgende:
nogmaals een klein hoekje voor de trouwe supporter.Niets teveel gevraagd
en over dat blijven hangen 4 mei ??????????????? ik ben zelf wel van de tradities
(zo opgevoed) je doet er niemand pijn mee.En wil je dat niet dan moet je respect tonen voor diegene die dat wel willen.Je hoeft niet naar die herdenkingen te gaan of te reageren .Niemand wordt gedwongen
Nee daar heb je ook wel weer gelijk in!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 27 oktober 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 09:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

We blijven het steeds maar weer herhalen! Dat bedoel ik. Een keer afscheid nemen en basta!
Daar ben ik persoonlijk een voorstander van en je weer richtten op je prive leven en de mooiste club van Nederland
Ik herken dit wel...
Dat doen wij hier met de huisdieren...
......
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 oktober 2012 - 02:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 20:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik herken dit wel...
Dat doen wij hier met de huisdieren...
......
d:-)))
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 28 oktober 2012 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 20:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik herken dit wel...
Dat doen wij hier met de huisdieren...
......
Mooi , dan heb je een hondswaardig niveau bereikt!! Ga zo door .... dan kom je misschien ooit eens op een menswaardig niveau!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 oktober 2012 - 11:25   quote  deeplink  
Nou beter een ondswaardig niveau dan helemaal geen niveau sukkel..
Emile
 Emile - maandag 29 oktober 2012 - 21:09   quote  deeplink  
ik kom na maanden ivm met drukte even kijken op het forum en die lijdensweg is nog steeds een bosmogool

niks veranderd welcome home emile
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 29 oktober 2012 - 21:17   quote  deeplink  
met deze eindconclusie lijkt me dat we dit topic kunnen dichtgooien en dat Boudewijn het voorstel kan uitwerkren?!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 03 november 2012 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 21:09 schreef Emile het volgende:
ik kom na maanden ivm met drukte even kijken op het forum en die lijdensweg is nog steeds een bosmogool

niks veranderd welcome home emile
Haha wegens drukte? Ze hebben je weer tijdelijk vrij gelaten zeker ......
muisje1966
 muisje1966 - zaterdag 17 november 2012 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 21:17 schreef FR-Roel het volgende:
met deze eindconclusie lijkt me dat we dit topic kunnen dichtgooien en dat Boudewijn het voorstel kan uitwerkren?!
Nee vind dat dit topic in beweging moet blijven totdat het andere topic is uitgewerkt
Leonidas
 Leonidas - zaterdag 17 november 2012 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2012 - 21:43 schreef FR-Roel het volgende:
Ik zag vanavond het topic van Djee bij de Sticky onderwerpen staan en zat bij mezelf te denken:
Zou het niet mooi zijn om ipv het topic voor Djee een topic sticky te maken voor allen die ons ontvallen zijn? We gedenken eens per jaar al onze Feyenoord medesupporters, de oud spelers die zijn overleden komen in het nieuws. Ik zou het wel moii vinden om hier een topic over te hebben met naam van de overledene, functie (speler/ supporter) en de datum van overlijden.
Bovenaan de lijst natuurlijk Djee!

Vat dit alsjeblieft niet op als een trap van mij richting Djee.
Goed idee Roel. Zonder supporters is er geen Feyenoord dus laten we die de plaats en de eer gunnen die ze verdienen. Ook al zijn ze niet meer onder ons.
muisje1966
 muisje1966 - zaterdag 17 november 2012 - 11:04   quote  deeplink  
En het gaat niet alleen over Feyenoord supporters die overleden zijn maar ook over oud spelers die niet meer onder ons zijn maar nooit vergeten mogen worden
Leonidas
 Leonidas - zaterdag 17 november 2012 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 11:04 schreef muisje1966 het volgende:
En het gaat niet alleen over Feyenoord supporters die overleden zijn maar ook over oud spelers die niet meer onder ons zijn maar nooit vergeten mogen worden
Helemaal mee eens.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 april 2014 - 00:44   quote  deeplink  
Voormalig Feyenoord-trainer Boskov overleden

m1mxlfuaxbki_wd320.jpg

Vujadin Boskov is zondag in zijn thuisland Servië overleden. De voormalig trainer van Feyenoord stierf op 82-jarige leeftijd. Boskov stond in het seizoen 1978/1979 aan het roer bij de Rotterdamse club. Hij kwam destijds over van het toenmalige FC Den Haag.

Later werkte Boskov als coach onder meer bij Real Madrid en Sampdoria, waar hij grote successen boekte. Bij de Spaanse grootmacht won hij in 1980 onder meer de dubbel en bij de Italiaanse club werd het kampioenschap, de Europa Cup II, de beker en de supercup in de wacht gesleept.
Bron:Rijnmond
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 mei 2014 - 05:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 09:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

We blijven het steeds maar weer herhalen! Dat bedoel ik. Een keer afscheid nemen en basta!
Daar ben ik persoonlijk een voorstander van en je weer richtten op je prive leven en de mooiste club van Nederland
Ben ik wel met je eens.
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 mei 2014 - 10:57   quote  deeplink  
Als je niet meer praat of denkt aan een overleden vriend, man , vrouw of collega al is het een keer per jaar ,dan kun je zeggen iemand is echt dood.En herinneringen blijven
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 mei 2014 - 04:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2014 - 10:57 schreef piet de paler het volgende:
Als je niet meer praat of denkt aan een overleden vriend, man , vrouw of collega al is het een keer per jaar ,dan kun je zeggen iemand is echt dood.En herinneringen blijven
Ach, vergeten doe ik niet, geef het een plekje en ga verder. Je komt in het dagelijkse leven vaak genoeg dingen tegen waardoor je weer ff aan iemand denkt. Meestal gaat het dan om leuke dingen en lach ik er nog eens om. sta eigenlijk nooit meer stil bij het feit dat zo iemand overleden is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Overleden Feyenoord vrienden









0.0109989