BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Overleden Feyenoord vrienden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 05 mei 2014 - 06:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 04:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ach, vergeten doe ik niet, geef het een plekje en ga verder. Je komt in het dagelijkse leven vaak genoeg dingen tegen waardoor je weer ff aan iemand denkt. Meestal gaat het dan om leuke dingen en lach ik er nog eens om. sta eigenlijk nooit meer stil bij het feit dat zo iemand overleden is.
Wij staan er ook elk jaar wel weer bij stil, vooral bij de ouders van de 2 kinderen die we in het gezin hebben opgenomen. Maar om daar een topic voor te openen ? Nee ... dat weer niet.
piet de paler
 piet de paler - maandag 05 mei 2014 - 10:52   quote  deeplink  
Nee verdriet is voor jezelf en steun is goed maar je kan het niet delen, en lijdensweg klasse wat je gedaan hebt
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 06 mei 2014 - 09:09   quote  deeplink  
Ik ben helemaal voor een sticky topic als eerbetoon aan overleden mede Feyenoorders. Maar dan moeten we nu ook doorpakken, anders komt er niets van terecht. Ik vind het R.I.P. voorbeeld van Leon op blz. 1 heel indrukwekkend. Als iedere overleden makker op die manier op het sticky topic komt, dan zou de eenheid en de herkenning wel eens heel krachtig kunnen werken: Echt een eregalerij van de doden, - zonder verder onderscheid des persoon. Zou dit kunnen werken om in ieder geval ermee te beginnen? Ik denk nl. dat het geen rommeltje moet worden, zoals ook Boudewijn al aangaf. Vanaf het sticky topic zou je dan idd moeten kunnen doorlussen naar het bijbehorende informatieve Topic om daar meer informatie, dan wel persoonlijke herinneringen of verhalen kwijt te kunnen. Natuurlijk Moet Djee deze eregalerij openen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2014 door Nick4F --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Overleden Feyenoord vrienden









0.0056958