BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 28 oktober 2012 , 12:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 oktober 2012 - 18:00   quote  deeplink  
Bron?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 28 oktober 2012 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 17:59 schreef remco k het volgende:

[..]

53% even je feiten checken wil je..
je zou toch wegblijven....Hoef niet te reageren,gewoon wegblijven is voor mij al voldoende.
TheMenace
 TheMenace - zondag 28 oktober 2012 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 17:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij vond dit Feyenoord dus heel erg goed en neemt hier genoegen mee??
dat zeg ik niet.dat feyenoord gewoon had moeten winnen dat zeg ik wel.voor ajax is het een punt winst en voor Feyenoord 2 punten verlies.en dat feyenoord beter kan en moet spelen das ook zo.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 28 oktober 2012 - 18:32   quote  deeplink  
Was wel treurig dat men om ene Royston Drenthe riep! En wat nog veel erger was, een idioot die weer zo nodig een flesje op het veld moest gooien. En weer veel erger die lompe supporters langs de zijlijnen die zich meer bezig hielden met het verrot schelden van 020 spelers ipv het AANMOEDIGEN VAN DE EIGEN SPELERS ....triest, triest
hippy
 hippy - zondag 28 oktober 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 18:22 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Nepsupporter
Huh?
van geil
 van geil - zondag 28 oktober 2012 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 18:35 schreef hippy het volgende:

[..]

Huh?
armand.
bode
 bode - zondag 28 oktober 2012 - 19:00   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze die (feyenoord) flesje gooie hebben, en aan gegeven aan de club
het is toch belachelijk om zo naar de KUIP te gaan om je eigen speler te raken
ze moeten zijn jaarkaart voor jaren intrekken en als er een boete komt voor Feyenoord hem die te laten betalen.
remco k
 remco k - zondag 28 oktober 2012 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 18:00 schreef FR-Henk het volgende:
Bron?
http://eredivisielive.nl/sidekick/wedstrijd/1697217
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 28 oktober 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 19:00 schreef bode het volgende:
Ik hoop dat ze die (feyenoord) flesje gooie hebben, en aan gegeven aan de club
het is toch belachelijk om zo naar de KUIP te gaan om je eigen speler te raken
ze moeten zijn jaarkaart voor jaren intrekken en als er een boete komt voor Feyenoord hem die te laten betalen.
Definitief uitsluiten, deze debiel!!
henkie1969
 henkie1969 - zondag 28 oktober 2012 - 19:02   quote  deeplink  
ik zou die gooier het salaris van alle Feyenoordspelers laten betalen voor een jaar.
Een broodrooster heeft meer hersencellen dan die klootzak.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 oktober 2012 - 19:18   quote  deeplink  
Ja daar ben ik het zekers ook mee eens..wat een randdebiel
bode
 bode - zondag 28 oktober 2012 - 19:33   quote  deeplink  
2-2 is een terechte uitslag als je twee keer terug komt van een achter stand dan heb je het verdiend.
bode
 bode - zondag 28 oktober 2012 - 19:49   quote  deeplink  
Kan iemand mailen of ze deze gooie al opgepakt hebben
van geil
 van geil - zondag 28 oktober 2012 - 19:51   quote  deeplink  
winnen bij de rukkers is nu n must
Wim2
 Wim2 - zondag 28 oktober 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 19:33 schreef bode het volgende:
2-2 is een terechte uitslag als je twee keer terug komt van een achter stand dan heb je het verdiend.
We hadden meer verdiend. Heb daarnet studio sport gekeken en wat een kansen verprutst.
Wim2
 Wim2 - zondag 28 oktober 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 19:51 schreef van geil het volgende:
winnen bij de rukkers is nu n must
Idd, dit puntenverlies was nergens voor nodig geweest.
Wim2
 Wim2 - zondag 28 oktober 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Eredivisie live is niet objectief, waardeloze bron...
TheMenace
 TheMenace - zondag 28 oktober 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 20:02 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Idd, dit puntenverlies was nergens voor nodig geweest.
wij stelen volgend jaar de punten gewoon terug in dat concertgebouw met een terechte winst!

Come On Feyenoord!

ps Feyenoord moet elke wedstrijd winnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 oktober 2012 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - zondag 28 oktober 2012 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 19:33 schreef bode het volgende:
2-2 is een terechte uitslag als je twee keer terug komt van een achter stand dan heb je het verdiend.
nee feyenoord had MOETEN winnen
ar
 ar - zondag 28 oktober 2012 - 20:32   quote  deeplink  
Terechte uitslag,we hadden moeten winnen...
TheMenace
 TheMenace - zondag 28 oktober 2012 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 20:32 schreef ar het volgende:
Terechte uitslag,we hadden moeten winnen...
wie is we?
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 oktober 2012 - 20:38   quote  deeplink  
Lekker bezig op het Forum.
2-2 ik denk terecht,we blijven het koppie er niet bijhouden.
Voor de rest genoten met mijn Noorse collega's,Een wordt ook spontaan Feyenoord fan.
Ik neem haar als ik in Nederland ben mee.
sevillana
 sevillana - zondag 28 oktober 2012 - 20:46   quote  deeplink  
uiteindelijk niet helemaal ontevreden maar ook niet echt tevreden, . . heb nog steeds het gevoel dat Feyenoord eigenlijk had moeten winnen. wat als we gewoon met 2-1 de rust in waren gegaan? maar ja,i know, i know, . . . als . .
TheMenace
 TheMenace - zondag 28 oktober 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 20:46 schreef sevillana het volgende:
uiteindelijk niet helemaal ontevreden maar ook niet echt tevreden, . . heb nog steeds het gevoel dat Feyenoord eigenlijk had moeten winnen. wat als we gewoon met 2-1 de rust in waren gegaan? maar ja,i know, i know, . . . als . .
Feyenoord had ook moeten winnen das logisch en vrij duidelijk lijkt mij
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 oktober 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 20:46 schreef sevillana het volgende:
uiteindelijk niet helemaal ontevreden maar ook niet echt tevreden, . . heb nog steeds het gevoel dat Feyenoord eigenlijk had moeten winnen. wat als we gewoon met 2-1 de rust in waren gegaan? maar ja,i know, i know, . . . als . .
We hadden gewoon kunnen winnen vriend,maar mogen uiteindelijk blij zijn met een punt...
sevillana
 sevillana - zondag 28 oktober 2012 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 20:48 schreef TheMenace het volgende:

[..]

Feyenoord had ook moeten winnen das logisch en vrij duidelijk lijkt mij
poep!
TheMenace
 TheMenace - zondag 28 oktober 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 20:53 schreef sevillana het volgende:

[..]

poep!
jij bent een vrouw dus sowieso hebben die over het algemeen geen verstand van voetbal alleen waarschijnlijk van ballen.....hehehe

schijdt nou toch een keer uit met dat slappe gelul! Feyenoord had niet kunnen winnen maar moeten winnen.das toch duidelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 oktober 2012 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 oktober 2012 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 15:06 schreef Ajacied 410 het volgende:
De scheids was weer eens tegen Ajax.
WenerT..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 oktober 2012 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 15:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niet gehoord?
De gooier was Wesley, die IQ-71 020-fan. Bij ons kan ie het veld niet op. HAHAHAHAHAHAHA!
Ghehe..d:-))
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 oktober 2012 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 20:58 schreef TheMenace het volgende:

[..]

jij bent een vrouw dus sowieso hebben die over het algemeen geen verstand van voetbal alleen waarschijnlijk van ballen.....hehehe

schijdt nou toch een keer uit met dat slappe gelul! Feyenoord had niet kunnen winnen maar moeten winnen.das toch duidelijk
POEP
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 oktober 2012 - 09:47   quote  deeplink  
Tifo-actie
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 oktober 2012 - 09:58   quote  deeplink  
eko-sporter
 eko-sporter - maandag 29 oktober 2012 - 09:59   quote  deeplink  
De wedstrijd Feyenoord-Ajax eindigde in een 2-2 gelijkspel. Toch mag Feyenoord zich dit weekend een winnaar voelen omdat de jeugdopleiding opnieuw een talent, dit keer in de persoon van Jean-Paul Boëtius, heeft afgeleverd. Het zoveelste in een paar jaar tijd. Ook door het fysieke herstel van De Vrij, Schaken en nieuwkomer Goossens, wordt de selectie steeds breder waardoor de technische staf meer en met name betere keuzes kan maken. Bijvoorbeeld door Schaken weer op rechts te laten spelen. Ik zie de wedstrijd tegen Twente uit met vertrouwen tegemoet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 oktober 2012 door eko-sporter --
MMM
 MMM - maandag 29 oktober 2012 - 10:09   quote  deeplink  
Schaken weer in de basis wat mij betreft tegen Twente, als rechtsbuiten.

Boëtius weer op links? Of toch Verhoek?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 oktober 2012 door MMM --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 29 oktober 2012 - 10:17   quote  deeplink  
Janmaat!
eko-sporter
 eko-sporter - maandag 29 oktober 2012 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 10:09 schreef MMM het volgende:
Schaken weer in de basis wat mij betreft tegen Twente, als rechtsbuiten.

Boëtius weer op links? Of toch Verhoek?
Natuurlijk Jean-Paul Boëtius weer op links. Een wedstrijd in de week moet kunnen voor zo'n jonge speler. Kijkend naar de geblesseerden kom ik op de volgende basis tegen Twente:

Lamprou
Janmaat - De Vrij - Kongolo - Martins Indi
Leerdam - Goossens - Clasie
Schaken - Pellè - Boëtius
Omekees
 Omekees - maandag 29 oktober 2012 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 10:19 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Natuurlijk Jean-Paul Boëtius weer op links. Een wedstrijd in de week moet kunnen voor zo'n jonge speler. Kijkend naar de geblesseerden kom ik op de volgende basis tegen Twente:

Lamprou
Janmaat - De Vrij - Kongolo - Martins Indi
Leerdam - Goossens - Clasie
Schaken - Pellè - Boëtius
Lamprou
Janmaat-De Vrij-Mathijssen-Martins Indi
Singh-Immers-Clasie
Verhoek-Pelle-Schaken
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 29 oktober 2012 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 18:32 schreef lijdensweg het volgende:
Was wel treurig dat men om ene Royston Drenthe riep! En wat nog veel erger was, een idioot die weer zo nodig een flesje op het veld moest gooien. En weer veel erger die lompe supporters langs de zijlijnen die zich meer bezig hielden met het verrot schelden van 020 spelers ipv het AANMOEDIGEN VAN DE EIGEN SPELERS ....triest, triest
Met dat blikje gooien verlaag je jezelf tot het niveau van Amsterdamse Wesley....Daar moet je niet mee willen worden vergeleken..Oppakken en stadionverbod..Snap niet hoe hij dat flesje/blikje mee heeft kunnen nemen, ook fout van steward!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 29 oktober 2012 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 20:38 schreef piet de paler het volgende:

Ik neem haar als ik in Nederland ben!
Nou nou nou, mijnheeer de Paler toch, wat doet u nu?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 oktober 2012 door detrapstaandervanvak --
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 29 oktober 2012 - 11:21   quote  deeplink  
ik snap niet dat die gozert niet meteen de tankgracht in gepleurd is...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 oktober 2012 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 11:21 schreef FR-Roel het volgende:
ik snap niet dat die gozert niet meteen de tankgracht in gepleurd is...
Helemaal eens..

Tmesis man heb jij dat weer gisteren, hoe is het nu met je..??
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 29 oktober 2012 - 11:54   quote  deeplink  
iets beter, houd niet over... net op de dag der dagen man...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 oktober 2012 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 11:54 schreef FR-Roel het volgende:
iets beter, houd niet over... net op de dag der dagen man...
Dat bedoel ik, moet jouw net overkomen d:-(
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 29 oktober 2012 - 12:06   quote  deeplink  
De boete die Feyenoord krijgt, moeten ze gewoon op de dader verhalen. Overigens werd er wel wat meer gegooid, maar hij was de enige met 'succes'.....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 oktober 2012 - 12:13   quote  deeplink  
Misschien heb ik het gemist maar hebben ze die eikel wel te pakken..???
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 29 oktober 2012 - 12:16   quote  deeplink  
Het is toch al in en in triest dat de wedstrijden zonder uitpubliek moeten worden gespeeld, maar als ik over een weer de reacties lees, dan is dat niet meer dan terecht. De clubs gaan dit jaar praten over het toelaten van uitsupporters, maar zodra die worden toegelaten gaat het weer fout. Over en weer gescheld, uitlokkingen en reacties over en weer. Diep triest dat men niet normaal met elkaar kan omgaan.

Daarnaast over de wedstrijd: Feyenoord was gewoon beter. Korte tijd na de 0-1 tot de 1-1 was Ajax beter en Ajax had in de tweede helft grotendeels de controle. Daarbij moeten de Ajax-supporters wel eens naar de kansen gaan kijken, want hoeveel kansen heeft Ajax nu gehad in de wedstrijd. Leuk die controle, maar echt gevaarlijk werd het (bijna) nooit. Feyenoord had gewoon meer kansen en had met rust al 2 of 3-1 voor moeten staan. Desondanks gebeurt dit niet en scoort Ajax de 1-2, die er aan zat te komen na het sterke begin van Ajax en het slappe begin van Feyenoord na rust. Overigens vraag ik me wel af of de Jong het echt zo bedoeld had, want volgens mij kreeg hij de bal op zijn knie en ging hij er zo gepaard met enig geluk in. Maar desalniettemin telt de goal. Dan de rode kaart, die volgens mij gewoon terecht was. Het is dat Moisander in de eerste helft de bal nog eerst raakte, anders had hij direct rood gehad. Zo kun je toch niet inkomen, met gestrekt been, en ook nog eens nagenoeg met twee benen. Levensgevaarlijk. De tweede gele kaart kwam door vasthouden en je weet als speler nu eenmaal dat je daar geel voor krijgt. Overigens had Feyenoord ook onbehoorlijke tackles, zoals Immers die daar terecht geel voor kreeg en tegelijk gestraft werd met een tegengoal. Na de rode kaart werd Feyenoord sterker en scoorde Pellè een wereldgoal en mag Ajax nog van geluk spreken dat het niet nog 3-2 werd, want dat scheelde niets.

En voor de aanwezige Ajacieden hier: ga niet klagen dat Feyenoorders lopen te klagen, want degene die het meeste klaagt, is je eigen coach. Die zeurt weer eens over de scheidsrechter en bagatelliseert de goal van Pellè. Nee, die kan niet toegeven dat Feyenoord beter was, maar begint weer dat Ajax zo goed speelde en het weggaf mede door de scheids. Overigens werd de scheids volgens mij juist beïnvloed door De Boer vooraf door zijn geklaag over eerdere jaargangen en onterechte strafschoppen. Bovendien kreeg Feyenoord ook veel vaker geel dan Ajax.

Maar goed, Ajacieden gefeliciteerd met een punt, al zal dat na de voorsprong anders voelen, maar toch hebben jullie hier een punt gewonnen. Mede Feyenoorders: Ik baal net als iedereen dat we niet gewonnen hebben, maar na de late gelijkmaker mogen we toch wel een beetje blij zijn met een punt, al was Pellè er natuurlijk nog erg dichtbij...
Grootste lichtpunt van de wedstrijd was voor mij toch Boëtius, al was hij in de tweede helft duidelijk 'op'.

Nou ja, volgende week Twente dan maar pakken....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 oktober 2012 - 12:34   quote  deeplink  
We vreten die Duitsers en de verraders op..!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 oktober 2012 - 12:34   quote  deeplink  
"Arbiter liet zich beïnvloeden door De Kuip"

223043hp2.jpg

De rode kaart van Niklas Moisander bleek cruciaal in het verloop van de Klassieker tussen Feyenoord en Ajax (2-2). Na het wegsturen van de Fin kwam de thuisclub op gelijke hoogte.

Moisander was het niet eens met de beslissing van scheidsrechter Bas Nijhuis. "Ik voel me wel een klein beetje schuldig. De trainer had ons hier al zo voor gewaarschuwd. De afgelopen twee seizoenen kreeg Ajax hier een makkelijke penalty tegen en nu liet de scheidsrechter zich weer beïnvloeden door de sfeer in De Kuip. Ik had hem niet de kans moeten geven mij weg te sturen", zei de Fin in De Telegraaf. 

calimero.jpg

De Ajacied was het vooral niet eens met de eerste gele kaart. "Omdat ik Clasie raakte omdat hij doorliep en ik de bal allang had gespeeld. Het tweede moment hield ik Pelle even vast, maar zo zijn er 150 momenten in een wedstrijd. Ik was echt verrast en teleurgesteld dat hij geel gaf. Volgens mij was het veel te licht voor een kaart en had hij die in een ander stadion nooit gegeven. Hij wachtte tot de Feyenoord-spelers naar hem toe kwamen en het publiek begon te schreeuwen."

Moisander moet het duel met Vitesse van komend weekend missen. "Het is al een paar jaar mijn minpunt dat ik te veel gele kaarten pak. Ook al zijn er dit seizoen een paar ongelukkig."
remco k
 remco k - maandag 29 oktober 2012 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 12:34 schreef RenatoBos het volgende:
"Arbiter liet zich beïnvloeden door De Kuip"

[ afbeelding ]

De rode kaart van Niklas Moisander bleek cruciaal in het verloop van de Klassieker tussen Feyenoord en Ajax (2-2). Na het wegsturen van de Fin kwam de thuisclub op gelijke hoogte.

Moisander was het niet eens met de beslissing van scheidsrechter Bas Nijhuis. "Ik voel me wel een klein beetje schuldig. De trainer had ons hier al zo voor gewaarschuwd. De afgelopen twee seizoenen kreeg Ajax hier een makkelijke penalty tegen en nu liet de scheidsrechter zich weer beïnvloeden door de sfeer in De Kuip. Ik had hem niet de kans moeten geven mij weg te sturen", zei de Fin in De Telegraaf. 

[ afbeelding ]

De Ajacied was het vooral niet eens met de eerste gele kaart. "Omdat ik Clasie raakte omdat hij doorliep en ik de bal allang had gespeeld. Het tweede moment hield ik Pelle even vast, maar zo zijn er 150 momenten in een wedstrijd. Ik was echt verrast en teleurgesteld dat hij geel gaf. Volgens mij was het veel te licht voor een kaart en had hij die in een ander stadion nooit gegeven. Hij wachtte tot de Feyenoord-spelers naar hem toe kwamen en het publiek begon te schreeuwen."

Moisander moet het duel met Vitesse van komend weekend missen. "Het is al een paar jaar mijn minpunt dat ik te veel gele kaarten pak. Ook al zijn er dit seizoen een paar ongelukkig."
Wou je zeggen dat het wel geel was dan? Heeft niks met Calimero te maken, ik zeg ook niet dat die tegengoal anders niet was gevallen, maar die gele kaarten slaan gewoon nergens op , net als de kaart die Martins Indi krijgt, ook die slaat nergens op..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 oktober 2012 - 12:44   quote  deeplink  
Het was dieprood Remco d:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 28 oktober 2012 , 12:30)









0.0123190