BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 28 oktober 2012 , 12:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - donderdag 25 oktober 2012 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 12:28 schreef Arie.Klooster het volgende:
Verdedigen is gemakkelijker dan aanvallen
Andersom.
MMM
 MMM - donderdag 25 oktober 2012 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Triest. Als er een club is die makkelijk penalty's krijgt, is het zijn club wel.
Omekees
 Omekees - donderdag 25 oktober 2012 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 14:24 schreef MMM het volgende:

[..]

Triest. Als er een club is die makkelijk penalty's krijgt, is het zijn club wel.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=175239

Net zo triest als dit bericht van Babel met z'n panna.

Eigenlijk alleen maar goed. Nu gaan ze ons ook onderschatten en gebeurt hetzelfde
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 25 oktober 2012 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Wat een ontzettend grote klootzak. Denkt heel wat over zichzelf.
Koeman! Ophangen die uitspraak!
Afstraffen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 25 oktober 2012 - 15:12   quote  deeplink  
Als hij dan toch een panna probeert (en je zult zien dat het hem nog lukt ook) dan moet diegene die dit ondergaat er rood voor over hebben en hem dwars doormidden schoppen. Hadden ze toen met Richard Witschge ook moeten doen toen hij dat balletje hoog hield. Zulke klootzakken moeten ze leren vliegen (nopjes vooruit en tjakka!)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 25 oktober 2012 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 14:24 schreef MMM het volgende:

[..]

Andersom.
Nooit gevoetbald?
TheMenace
 TheMenace - donderdag 25 oktober 2012 - 15:17   quote  deeplink  
ach je weet hoe joden zijn.ze winnen eens een wedstrijd meer toeval dan kwaliteit en denken gelijk dat ze goed zijn haha gewoon zondag die neusjes de pan in hakken.die babel is overal mislukt in het buitenland hij kan niet ergens anders voetballen dan in de bijlmer want niemand moet hem verders en hij denkt dat hij in een goed blaadje bij die bijlmertoeschouwers daarmee komt.en tjah die nepamsterdammer de boer is nu al bezig de scheidsrechter te beinvloeden omdat hij weet dat hij het anders niet redt.we tuimelen daar niet in frankiegirl.moet je naar dit seizoen kijken van feyenoord.Feyenoord heeft alleen maar elke wedstrijd de scheids tegengehad bijna.en feyenoord heeft vorig jaar meer dan terecht gewonnen en uit had feyenoord ook moeten winnen en ja ook dat was een penalty ja dus je lult uit je neuzennek.ajaks is van de 31 keer 16 keer kampioen geworden door hun neuzenvriendjes de knjb wat wil hij nou zeggen die kluns.nee ajaks we zijn niet onder de indruk van jullie en dat zullen we ook never nooit niet worden.Feyenoord till i die!du jiddische arslochen hehehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 oktober 2012 door TheMenace --
MMM
 MMM - donderdag 25 oktober 2012 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 15:13 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nooit gevoetbald?
Jawel.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 25 oktober 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 15:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Jawel.
Stond je er vaak naast?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 25 oktober 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 15:17 schreef TheMenace het volgende:
ach je weet hoe joden zijn.ze winnen eens een wedstrijd meer toeval dan kwaliteit en denken gelijk dat ze goed zijn haha gewoon zondag die neusjes de pan in hakken.die babel is overal mislukt in het buitenland hij kan niet ergens anders voetballen dan in de bijlmer want niemand moet hem verders en hij denkt dat hij in een goed blaadje bij die bijlmertoeschouwers daarmee komt.en tjah die nepamsterdammer de boer is nu al bezig de scheidsrechter te beinvloeden omdat hij weet dat hij het anders niet redt.we tuimelen daar niet in frankiegirl.moet je naar dit seizoen kijken van feyenoord.Feyenoord heeft alleen maar elke wedstrijd de scheids tegengehad bijna.en feyenoord heeft vorig jaar meer dan terecht gewonnen en uit had feyenoord ook moeten winnen en ja ook dat was een penalty ja dus je lult uit je neuzennek.ajaks is van de 31 keer 16 keer kampioen geworden door hun neuzenvriendjes de knjb wat wil hij nou zeggen die kluns.nee ajaks we zijn niet onder de indruk van jullie en dat zullen we ook never nooit niet worden.Feyenoord till i die!du jiddische arslochen hehehe
Feyenoord till i die? Ben jij het?
Ja, ze krijgen de deksel op hun neus!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 oktober 2012 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 oktober 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Goed gezien styllz..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 oktober 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 12:12 schreef Omekees het volgende:
Fernandez?!?!?!?!?!

Ik zou zeggen:

Lamprou
Janmaat-De Vrij-Mathijsen-Martins Indi
Clasie-Immers-Goossens
Verhoek-Pelle-Schaken

Verhoek, Immers, Schaken, Goossens gaan het doen deze wedstrijd!
EenserT..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 oktober 2012 - 15:54   quote  deeplink  
Koeman heeft keuze te over voor Klassieker

ronald_koeman1.jpg

Feyenoord-trainer Ronald Koeman heeft goede hoop dat hij zondag tegen Ajax weer kan beschikken over Ruben Schaken. De aanvaller raakte eerder deze maand geblesseerd aan een knie na zijn interlanddebuut tegen Andorra. Het herstel vordert echter gestaag.

Schaken liet zich gisteren voor het eerst weer zien op het trainingsveld. Dat ging beter dan hij en de technische staf vooraf hadden ingeschat. In Rotterdam is de verwachting dat Schaken nog voldoende tijd heeft op de Klassieker te halen.

Mocht Schaken de race tegen de klok alsnog verliezen, is John Goossens zijn logische vervanger. Hij zou in dat geval aan de linkerkant in de aanvalslinie spelen. Goossens kende zondag in Venlo een prima debuut.

Wesley Verhoek, die zondag in Venlo zijn beste duel in het shirt van de Rotterdammers speelde, is dan wederom rechterspits. Graziano Pellè is als centrumspits onomstreden. De Italiaan was tegen VVV bijzonder goed op dreef en kopte bovendien de winnende treffer binnen.

Stefan de Vrij is klaar voor een rentree. De centrale verdediger heeft geen terugslag gekregen na de inspanningen van maandagavond bij Jong Feyenoord/Excelsior. De Vrij deed in dat duel met de beloften van FC Groningen wedstrijdritme op na langdurig te hebben toegekeken met een hamstringblessure. Ik heb nergens last meer van, zegt De Vrij. Ook tijdens de wedstrijd heb ik geen moment aan de spierblessure gedacht.

Met de eveneens terugkerende Terence Kongolo, die een duel geschorst was na zijn rode kaart tegen FC Groningen, heeft Koeman volop keuzemogelijkheden in zijn defensie. Het lijkt er op dat Miquel Nelom zijn plek zal verliezen. Joris Mathijsen en Stefan de Vrij zouden in dat geval het hart van de verdediging vormen, terwijl Bruno Martins Indi naar de linkerkant verhuist om de strijd aan te gaan met Ajax-Zweed Tobias Sana.
Bron:FRFanatic
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 oktober 2012 - 15:54   quote  deeplink  
Ajaks kan aankomende zondag in de Klassieker tegen Feyenoord weer beschikken over Jody Lukoki. De aanvaller laat in gesprek met De Telegraaf weten fit te zijn.
"Ik ben klaar voor de Klassieker", aldus Jody in de ochtendkrant. "Eigenlijk had ik er tegen Manchester City alweer bij kunnen zijn. Maar de trainer wilde geen risico nemen en alleen honderd procent inzetbare spelers op de bank. Zondag ben ik dat weer."
Bron:Voetbalcentraal 

Lexie gaat op Jodyjacht!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 oktober 2012 - 15:55   quote  deeplink  
 Graziano Pellè terug op trainingsveld

20121025_training_vk_scaled_7.jpg

Graziano Pellè heeft zich donderdagochtend weer op het trainingsveld gemeld. De spits ontbrak woensdag omdat hij ziek was, maar trainde een dag later op Varkenoord volledig met de groep mee en toonde zich bijzonder scherp tijdens de afrondoefening. Trainer Ronald Koeman kon tijdens de drukbezochte oefensessie over vijfentwintig spelers beschikken, waarbij de van hun blessures herstellenden Ruben Schaken, Sekou Cissé en Kamohelo Mokotjo met hersteltrainer Marcel Cas individueel trainden.

20121025_training_01_rh.jpg

Het overige deel van de selectie werd in twee groepen verdeeld. De ene groep werkte in de hoek van het veld een fanatiek partijtje voetvolley af, waaraan ook assistent-trainer Giovanni van Bronckhorst deelnam. Hierbij kwam ook Stefan de Vrij in actie. De verdediger maakte afgelopen maandag zijn rentree bij Jong Feyenoord/Excelsior na een hamstringblessure. Op het andere deel van het veld voerden de spelers een uitgebreide afrondoefening uit, waarbij jeugdtrainer Roy Makaay met de spitsen aan de slag ging. 

20121025_training_02_rh.jpg

In aanloop naar de Klassieker traint Feyenoord alleen zaterdag nog openbaar. Deze training begint om 10.30 uur in De Kuip. De oefensessie van vrijdag is besloten en daarmee niet toegankelijk voor publiek en pers.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite 
MMM
 MMM - donderdag 25 oktober 2012 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 15:50 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Stond je er vaak naast?
Nee, jij?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 oktober 2012 - 16:10   quote  deeplink  
De supporters van 020 lopen met Israëlische vlaggen (maar owee als je jdjn jdn roept).
Maken alle teams in Nederland belachelijk,een in het buitenland geflopte voetballer gaat een panna maken ?????????? Gek het dat 020 de meest gehate ploeg is in Nederland ....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 25 oktober 2012 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 16:09 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee, jij?
Dan ben je vast gestopt toen je met D15 weer eens verloren had? Of hebben ze je gezegd dat het beter was te stoppen?
TheMenace
 TheMenace - donderdag 25 oktober 2012 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 15:51 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Feyenoord till i die? Ben jij het?
Ja, ze krijgen de deksel op hun neus!!
ja ik ben het uhum haha
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 25 oktober 2012 - 16:22   quote  deeplink  
Wat doe jij op dit forum?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 25 oktober 2012 - 16:53   quote  deeplink  
Maakt ook niet uit. zondag gaan wij winnen, alleen met hoeveel is de vraag. we zullen ze laten beven. Ze zullen wat beleven. Feyenoord, Feyenoord, Feyenoord olé!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 oktober 2012 - 17:01   quote  deeplink  
Eaglecam tijdens Klassieker in De Kuip

55009.jpg

Zondag tijdens de Klassieker tussen Feyenoord en Ajax kun je genieten van de mooiste beelden en de nieuwe snufjes op cameragebied. Naast de fraaie beelden van onder meer de superslomo-camera, maakt Eredivisie Live in De Kuip ook gebruik van de speciale Eaglecam.
De Eaglecam zorgt voor spectaculaire beelden met behulp van een vliegende camera, die met tien meter per seconde door het stadion zweeft. Het is pas de tweede keer dat de Eaglecam bij een wedstrijd uit de Eredivisie aanwezig is. Speciaal aan de registratie in De Kuip is bovendien dat de camera nog hoger kan vliegen dankzij een alternatieve ophanging aan de stadionlampen.
Bron :FR12
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 oktober 2012 - 17:05   quote  deeplink  
55a573f203adb4113eb021424090ef50.png

legioen.jpg

Feyenoord en de Feyenoord Supporters Vereniging (FSV) roepen alle supporters die aanstaande zondag de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax bezoeken op om hun Feyenoord-sjaal mee te nemen naar De Kuip.

Op deze manier is de sfeer in De Kuip optimaal en worden de spelers gesteund om een goed resultaat te boeken tegen Ajax.

In verband met de actie zijn vanaf vandaag, 25 oktober, tot en met de wedstrijddag alle sjaals in de Feyenoord Fanshops en de Feyenoord Fanshop online, verkrijgbaar voor 10 euro per stuk (met uitzondering van de Puma-sjaals en de business sjaal).
Bron:FRfanatic
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 25 oktober 2012 - 17:30   quote  deeplink  
de tering met die nep neusjes/ joden!
tomson
 tomson - donderdag 25 oktober 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 15:51 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Feyenoord till i die? Ben jij het?
Ja, ze krijgen de deksel op hun neus!!
FTID? Mocht ie willen.... There's only one and he is gone.
Blade85
 Blade85 - donderdag 25 oktober 2012 - 17:58   quote  deeplink  
hmmmz ik weet niet ik ben bang dat als ajax het niveau van gister haalt dat lamprou toch een les vissen krijgt waar je niet goed van word...
Wim2
 Wim2 - donderdag 25 oktober 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 17:58 schreef Blade85 het volgende:
hmmmz ik weet niet ik ben bang dat als ajax het niveau van gister haalt dat lamprou toch een les vissen krijgt waar je niet goed van word...
+1
MMM
 MMM - donderdag 25 oktober 2012 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 16:16 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dan ben je vast gestopt toen je met D15 weer eens verloren had? Of hebben ze je gezegd dat het beter was te stoppen?
Tegen jou?

Maar ik zie ook dat je Fernandez opstelt. Ongelooflijke zwakke opstelling die in de tijd van Been inderdaad waarheid geworden zou zijn.. Thuis tegen je rivaal op de counter spelen, hoe verzin je het.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 oktober 2012 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 oktober 2012 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 17:58 schreef Blade85 het volgende:
hmmmz ik weet niet ik ben bang dat als ajax het niveau van gister haalt dat lamprou toch een les vissen krijgt waar je niet goed van word...
Ben je gek man voor Kostas staat een dijk van een verdediging, wij houden de 0..!!
Omekees
 Omekees - donderdag 25 oktober 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 18:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ben je gek man voor Kostas staat een dijk van een verdediging, wij houden de 0..!!
Ben bang dat er toch wel eentje in gaat vallen bij ons, maar wij scoren er gewoon 2!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 25 oktober 2012 - 20:58   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/172923/Babel:_Tegen_Feyenoord_misschien_tijd_voor_een_panna
who-cares.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 oktober 2012 door FR-Han --
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 25 oktober 2012 - 21:02   quote  deeplink  
hahaha, webster in tha house!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 25 oktober 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 21:02 schreef FR-Roel het volgende:
hahaha, webster in tha house!
webster... das wel oud ook man. toen waren wij nog heel jong en zienertjes...
Blade85
 Blade85 - donderdag 25 oktober 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 18:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ben je gek man voor Kostas staat een dijk van een verdediging, wij houden de 0..!!
lijkt me sterk ik ben benieuwd wat koeman bedenkt ik kan me echt niet voorstellen dat hij clasie met de punt naar achter zet dan issie alleen maar achter ze man aan het aan rennen. daarnaast is het wel belangrijk om de vrij op te stellen want om mathijsen nou de duels met babel aan te laten gaan... zeker als het op snelheid moet... en op links gewoon goossens neerzetten want fernandez word eerder zoek gespeeld door van rhijn dan andersom en goossens kan het opbrengen ook mee terug te verdedigen geef clasie een vrije aanvallende rol een beetje zoals sneijder bij inter dan moet het toch een leuke wedstrijd worden denk ik...
FR-Han
 FR-Han - donderdag 25 oktober 2012 - 21:30   quote  deeplink  
hij oogt trouwens als de bastaartzoon van whoopie goldberg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 oktober 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 21:29 schreef FR-Han het volgende:

[..]

webster... das wel oud ook man. toen waren wij nog heel jong en zienertjes...
Dat is Arnold zienertjes hahaha Webster is a other litle feler
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 oktober 2012 - 22:23   quote  deeplink  
palestijns_gebied2-470x241.jpg

nog even wat geschiedenis...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 oktober 2012 door Leon FR1908 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 25 oktober 2012 - 22:57   quote  deeplink  
tijd dat de kleuren omdraaien....
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 25 oktober 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 21:29 schreef FR-Han het volgende:

[..]

webster... das wel oud ook man. toen waren wij nog heel jong en zienertjes...
hahahaha klopt! geweldig was dat!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 25 oktober 2012 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat is Arnold zienertjes hahaha Webster is a other litle feler
maar jij bent dan ook wel heel oud.... hahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 oktober 2012 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 21:29 schreef Blade85 het volgende:

[..]

lijkt me sterk ik ben benieuwd wat koeman bedenkt ik kan me echt niet voorstellen dat hij clasie met de punt naar achter zet dan issie alleen maar achter ze man aan het aan rennen. daarnaast is het wel belangrijk om de vrij op te stellen want om mathijsen nou de duels met babel aan te laten gaan... zeker als het op snelheid moet... en op links gewoon goossens neerzetten want fernandez word eerder zoek gespeeld door van rhijn dan andersom en goossens kan het opbrengen ook mee terug te verdedigen geef clasie een vrije aanvallende rol een beetje zoals sneijder bij inter dan moet het toch een leuke wedstrijd worden denk ik...
Daarom ben ik ook blij dat de Vrij er weer bij is, Goossens geniet ook mijn voorkeur..
Ik heb er iig zin aan, ik ruik bloed..
FR-Han
 FR-Han - donderdag 25 oktober 2012 - 23:36   quote  deeplink  
ik ben bang voor een 0-3 pak op me kloten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 oktober 2012 door FR-Han --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 oktober 2012 - 23:37   quote  deeplink  
Hoezo dat dan..??
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 25 oktober 2012 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 23:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook blij dat de Vrij er weer bij is, Goossens geniet ook mijn voorkeur..
Ik heb er iig zin aan, ik ruik bloed..
Zo ontzettend eens
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 oktober 2012 - 23:54   quote  deeplink  
Jij ruikt het ook..??
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 26 oktober 2012 - 00:11   quote  deeplink  
Het leeft zo ontzettend bij mij en ik ben er zo van overtuigd dat we een heerlijke zondag krijgen. Dit is zo'n weekend waar ik echt 'geil' van word. Zaterdag Scheveningen met m'n meissie en zondagochtend richting Kulp, ik heb er zo ontzettend veel zin in...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 oktober 2012 door Vincent1970 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 26 oktober 2012 - 09:04   quote  deeplink  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 oktober 2012 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 23:36 schreef FR-Han het volgende:
ik ben bang voor een 0-3 pak op me kloten
Tegen wie moet Liverpool dan? osm master ;-)
tomson
 tomson - vrijdag 26 oktober 2012 - 10:24   quote  deeplink  
20120402_landmacht_8_rh.jpg
tomson
 tomson - vrijdag 26 oktober 2012 - 10:31   quote  deeplink  
Duidelijk toch ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 oktober 2012 door tomson --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 28 oktober 2012 , 12:30)









0.0081379