BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 28 oktober 2012 , 12:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 oktober 2012 - 21:29   quote  deeplink  
Verhoek: ''Verwacht veel van sfeer en beleving in het stadion''

10693.jpg

Feyenoorder Wesley Verhoek kan zondagmiddag voor het eerst in actie komen in de Klassieker. De aanvaller kan niet wachten op de 'grootste wedstrijd' uit zijn carrière.
'In mijn ogen is de Klassieker tussen Feyenoord en Ajax in Nederland de grootste wedstrijd die je als voetballer kunt spelen, dus ik kijk er heel erg naar uit', zo laat hij weten aan Feyenoord Wedstrijdmagazine.
'Ik verwacht er veel van, zeker ook van de sfeer en de beleving in het stadion. Aan alles is te merken dat de wedstrijd heel erg leeft in Rotterdam', spreekt de rechtsbuiten tegenover het magazine.
Bron:Voetbalcentraal
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 oktober 2012 - 21:30   quote  deeplink  
548991_296654507117180_160761421_n.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 oktober 2012 - 21:31   quote  deeplink  
Eriksen: 'De Kuip is een gekkenhuis'

Afbeelding_53.png

BEWAPEND - Christian Eriksen weet wat hij kan verwachten wanneer hij aanstaande zondag met Ajax op bezoek gaat bij Feyenoord. De 20-jarige middenvelder speelde al enkele Klassiekers en kent de vijandige sfeer in de Kuip dus prima. 'Iedereen weet wat ons in de Kuip te wachten staat', vertelde de Deen vrijdagavond in gesprek met Ajax Exclusive TV.

'Het is daar gewoon een gekkenhuis en daar moet je klaar voor zijn. Het wordt een aparte wedstrijd, maar ik hoop dat het ook een mooie wedstrijd wordt', sprak het talent. 'Feyenoord wil er altijd alles aan doen om te winnen en het is aan ons om te zorgen dat dat niet gebeurt. We weten dat de mensen af en toe gek zijn daar, maar daar moeten we voor bewapend zijn.'
Bron:onbekend
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 oktober 2012 - 22:22   quote  deeplink  
klassieker.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 oktober 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Dramatische statistieken Ajaks om 12:30u

Ajaks treft Feyenoord aanstaande zondag om 12:30 uur en zoals bekend doet Ajaks het over het algemeen niet goed op dat tijdstip. De statistieken liegen er dan ook niet om: van de laatste achttien wedstrijden die Ajaks om 12:30 uur speelde, wisten de Amsterdommers er maar liefst twaalf niet te winnen.

In de afgelopen drie jaar speelde Ajaks achttien maal om 12:30 uur. Slechts zes maal wist men te winnen. Vijf maal speelde Ajaks gelijk en maar liefst zeven maar ging Ajaks ten onder.

Hoofdtrainer Frons de Hoer van Ajaks wil zich echter niet verschuilen achter smoesjes. 'Je moet gewoon professioneel en voorbereid zijn als je zo vroeg moet spelen. Bovendien speelt Feyenoord ook om 12:30 uur dus dat mag geen smoes zijn', aldus De Hoer.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 26 oktober 2012 - 22:35   quote  deeplink  
Mafkees..;-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 oktober 2012 - 22:35   quote  deeplink  
bc3d935622044a217644930dfa8e7cc2.png

164934hp2.jpg

Ook na de topprestatie van Ajax tegen Manchester City denkt Ronald Koeman dat Feyenoord in staat is om de Amsterdammers te verslaan. Wij kunnen van Ajax winnen.

Het zal niet makkelijk zijn, want vorig jaar zijn we enorm verwend. Feyenoord zal op zn best moeten zijn. Iedereen probeert Ajax onder druk te zetten en het voetballen te beletten. Daar ligt ook hun grote kracht. Maar in het afgelopen seizoen lieten we zien dat we tegen elke grote Nederlandse club de beste waren, zegt Koeman, die als coach in de klassieker nog ongeslagen is. Zowel als trainer van Ajax als van Feyenoord.

Koeman vindt het leuk dat John Guidetti afscheid komt nemen van de fans rond de klassieker. Dat gooit nog meer sfeer in het stadion. Maar eigenlijk is dat niet nodig. Je weet hoe het er tegen Ajax aan toegaat in De Kuip. Maar het is wel leuk om John even terug te zien. In een korte periode heeft hij veel laten zien bij Feyenoord. Het is prachtig ook voor de supporters, hij heeft ook veel teweeggebracht, maar dingen moeten niet worden overdreven. Ik las dat hij in de kleedkamer de spelers via de telefoon toespreekt bij wedstrijden. Als dat zo zou zijn, kan ik beter thuis blijven. Er is nog contact met spelers, maar niet op die manier.
Bron:FRFanatic
hippy
 hippy - vrijdag 26 oktober 2012 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2012 - 17:04 schreef tomson het volgende:
Foei hippy. Terug in je mand !
Staat me mening je niet aan???...jammer joh...;)))
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 26 oktober 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2012 - 23:31 schreef hippy het volgende:

[..]

Staat me mening je niet aan???...jammer joh...;)))
Jouw mening interesseert niemand hier..
hippy
 hippy - vrijdag 26 oktober 2012 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2012 - 23:44 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Jouw mening interesseert niemand hier..
Dat mag...;)))...zit ik niet zo mee
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 26 oktober 2012 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2012 - 23:47 schreef hippy het volgende:

[..]

Dat mag...;)))...zit ik niet zo mee
Wat zoek je dan, behalve hoeren en snoeren op dit Forum.
hippy
 hippy - zaterdag 27 oktober 2012 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2012 - 23:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat zoek je dan, behalve hoeren en snoeren op dit Forum.
Jeezum...wat serieus zeg...beetje spanning?...kom op zeg...:)))
Lach eens ff...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 oktober 2012 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 00:04 schreef hippy het volgende:

[..]

Jeezum...wat serieus zeg...beetje spanning?...kom op zeg...:)))
Lach eens ff...
Ik vrees idd dat je de humor niet ziet...
hippy
 hippy - zaterdag 27 oktober 2012 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 00:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik vrees idd dat je de humor niet ziet...
Dan begrijp ik je niet..;)))...biertje???
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 oktober 2012 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 00:09 schreef hippy het volgende:

[..]

Dan begrijp ik je niet..;)))...biertje???
Nee, thanx, digitale bier is ook niet meer te zuipen.
hippy
 hippy - zaterdag 27 oktober 2012 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 00:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, thanx, digitale bier is ook niet meer te zuipen.
Nothing like the real thing...wright??...:))) cheers...
Ik wens je zondag een leuke wedstrijd toe, maar wel een rot uitslag... We blijven uiteindelijk "vijanden"....;))))...
Goeieavond...:)))
Maximus
 Maximus - zaterdag 27 oktober 2012 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2012 - 20:50 schreef Blade85 het volgende:

Kongolo heb ik daar neergezet omdat ik denk dattie zich veel beter in boerrigter vast kan bijten want janmaat legt het af en aanvallend zal hij minder kunnen brengen want hij wint het op snelheid ook niet martins indi op links want die heeft vandaar dan de vrijheid om in te schuiven. tegenover sana kan dat makkelijk. vormer controlerend in de zone want hij zal zowel eriksen als de jong regelmatig achterna moeten. clasie moet zo aanvallend mogelijk spelen veel zal afhangen van hoe hij het spel gaat verdelen... voorin lijkt me logisch pele verzuipt tussen die twee dus laat immers maar vandaar laten uitzakken en goossens zal van rhijn in de gaten moeten houden.
Haha deze JEAUD denkt dat vormer regelmatig eniksen en hoerenjong achterna moet lopen.. vorig jaar was t andersom stinkneus. Blijf maar lekker in de waan dat Feyenoord net zo gaat spelen als City... Hahahaha BEAT THE SCUM!!!
ar
 ar - zaterdag 27 oktober 2012 - 09:25   quote  deeplink  
Als we binnen 20 minuten de eerste maken dan gaan we dik winnen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 oktober 2012 - 09:36   quote  deeplink  
Heerlijk die.luxe problemen voor Koeman
ar
 ar - zaterdag 27 oktober 2012 - 10:04   quote  deeplink  
Ik denk dat bij de 4-0 Goossens speeltijd krijgt.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 27 oktober 2012 - 11:00   quote  deeplink  
Jammer ik ben aan het werk,voor de kust van Schotland meer heb wel internet verbinding dus het rooster heb ik voor mijzelf aangepast zodat ik kan kijken.
Ik heb het gevoel dat we gaan winnen en voor het eerst maak ik mijzelf niet druk.Ik hoop dat dat gevoel juist is.
Het enige waarvoor ik bang ben dat de KNJB heel goed gaat luisteren wat wij roepen.En dan ineesn Feyenoord gaat straffen met een verlorene wedstrijd...hopelijk ongegrond. Succes Koeman en legioen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 oktober 2012 - 13:27   quote  deeplink  
Lekker dagje Beverwijk vandaag.
Ff opladen voor morgen
fredje
 fredje - zaterdag 27 oktober 2012 - 13:32   quote  deeplink  
Ik HOOOOOOOP 4-4-2
Met Goosens op links!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 27 oktober 2012 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 00:20 schreef hippy het volgende:

[..]

Nothing like the real thing...wright??...:))) cheers...
Ik wens je zondag een leuke wedstrijd toe, maar wel een rot uitslag... We blijven uiteindelijk "vijanden"....;))))...
Goeieavond...:)))
Het stinkneus, ben je er weer? Daaaaaagg.......kutjood
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 14:47   quote  deeplink  
Spelers en staf rekenen op positieve steun

600x400-ev-1183145.jpg

Feyenoord doet een beroep op alle supporters die zondag de thuiswedstrijd tegen Ajax bezoeken om de ploeg op positieve en gezonde wijze te steunen. Het legioen van Feyenoord is een onmisbare steun voor het elftal van trainer Ronald Koeman. De geweldige supporters spelen op die manier een belangrijke rol bij de wedstrijd die zondag wordt gespeeld. Ook tijdens de afsluitende training hebben we weer gezien op welke fantastische en massale wijze het legioen ons ondersteunt, vertelde Koeman zaterdag na afloop van de oefensessie in De Kuip. De spelers en ik hoorden echter daarnaast teksten vanaf de tribune die ook in een voetbalstadion absoluut niet thuishoren. We zijn daar op geen enkele manier mee geholpen en hopen deze teksten morgen dan ook niet meer te horen. Daarom wil ik namens de spelers en mezelf een dringend verzoek doen aan alle supporters om ons zondag op een fanatieke en positieve wijze te steunen, maar kwetsende spreekkoren achterwege te laten.
De Klassieker wordt komende zondag vanaf 12.30 uur in een tot de nok toe gevulde Kuip gespeeld. Met bijna vijftigduizend Feyenoord-supporters op de tribune is de wedstrijd volledig uitverkocht en belooft het een geweldige sfeer te worden tijdens Feyenoord tegen Ajax. Vanwege de enorme belangstelling van het legioen adviseert de club alle bezoekers om bijtijds en bij voorkeur per openbaar vervoer naar het stadion te komen.
 
Feyenoord hoopt daarmee dat lange wachttijden en rijvorming voor de poorten voorkomen kan worden. Zeker gezien het feit dat er tegen Ajax nog meer supporters naar De Kuip komen dan bij reguliere thuiswedstrijden, adviseert Feyenoord bezoekers om vroegtijdig naar het stadion af te reizen, om teleurstellingen te voorkomen.
 
Hoewel er genoeg zitplaatsen zijn in het stadion, komt het voor dat mensen bij drukbezochte wedstrijden noodgedwongen op de trap moeten zitten. In verband met veiligheidsredenen dienen die echter vrij te blijven. We willen iedereen daarom vragen om uitsluitend op de plaats te gaan zitten waar hij of zij recht op heeft, om op ongenummerde vakken zo ver mogelijk door te schuiven en geen stoelen anders dan de eigen te gebruiken om jassen, tassen et cetera op neer te leggen.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 14:48   quote  deeplink  
1675374257704687635a538918276fdb.png

foto1.jpg

De selectie van Feyenoord kon zaterdagochtend op een warm welkom rekenen tijdens de laatste training voor de belangrijke wedstrijd van morgen tegen Ajax. De spelers werden luidkeels toegezongen door de aanwezige supporters van de Rotterdamse club. Traditiegetrouw ging dit gepaard met het nodige bengaalse vuurwerk, al heeft Feyenoord ook een groot deel van de fakkels afgenomen van haar eigen Legioen, tot ergernis van de aanhang.

In tegenstelling tot voorgaande jaren werd de allerlaatste oefensessie voor de Klassieker deze keer in De Kuip gehouden. De nodige stewards waren dan ook opgetrommeld voor het 'evenement', die geheel tegen de verwachting in overgingen op het fouilleren van diverse toegestroomde supporters, waarbij dus vele fakkels werden ingenomen. De FSV is teleurgesteld in Feyenoord: 'Afspraken worden weer niet nagekomen, Feyenoord waar zijn we mee bezig?', was de eerste korte reactie van voorzitter Ron Smit.
Bron:FRFanatic
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 14:48   quote  deeplink  
Laatste training

311230_10151119849436235_970653945_n.jpg
foto.jpg
foto2.jpg
foto3.jpg
foto4.jpg
foto6.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 oktober 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 15:00   quote  deeplink  
Kenniet Veelmeer: "Guidetti had het nodige geluk"

Kenniet Veelmeer hoopt met Ajaks zondag de kater van vorig seizoen in De Kuip weg te spoelen. De keeper werd toen drie keer gepasseerd door Feyenoorder John Guidetti.

384026g249m307y0.jpg

Feyenoord won de vorige editie in Rotterdam met 4-2. Guidetti was de grote held in De Kuip. "Samen met Cristiano Ronaldo is hij inderdaad de enige speler die drie keer tegen mij heeft gescoord in mijn tijd bij Ajaks, zegt Kenniet Veelmeer tegen Voetbal International. "Maar hij had het nodige geluk", aldus de keeper over Guidetti.

"Bij die eerste goal viel de bal zo voor zijn voeten, omdat Enoh een corner wilde wegwerken maar de bal miste. Maar goed, hij maakte hem wel, daar kan je niks op afdingen. Graziano Pellè is een heel ander type spits die de rest van het team beter laat voetballen. Hij kan andere spelers ook in stelling brengen", verklaart Kenniet Veelmeer

"Met Wesley Verhoek heeft Feyenoord er iemand bij met een actie en een goede voorzet", zegt de doelman, die vorig seizoen in de aRENa (1-1) een negatieve hoofdrol doordat hij Guyon Fernandez onderuit haalde. "Als keeper krijg je dan meteen rood, terwijl veldspelers voor veel zwaardere overtredingen een gele kaart krijgen.
Bron:Goal.com
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 15:05   quote  deeplink  
Jody speelt niet mee met FC WAnhoop morgen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 15:07   quote  deeplink  
Feyenoord - Ajax: al 56 wedstrijden op rij spektakel

Feyenoord-Ajax is altijd een garantie voor goals. In de 56 voorgaande edities in De Kuip eindigde het nog nooit in 0-0. 

In slechts twee van de laatste acht Klassiekers in Rotterdam werd minder dan vier keer gescoord. 

media_xll_1403518.jpg

Beide clubs zorgden bovendien voor het meest doelpuntrijke eredivisieduel uit de geschiedenis. Op 28 augustus 1960 eindigde Feyenoord-Ajax in maar liefst 9-5. Henk Schouten was die dag met vier goals de uitlbinker bij de thuisclub. 
Bron: AD
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 15:09   quote  deeplink  
De Vrij en Schaken fit voor confrontatie met Ajaks

thumb?url=http%3A%2F%2Fweb10.elfvoetbal.nl%2Fupload%2Fnieuws%2Fimage%2F2012%2F32%2Ffull%2F12811_1344783763_je-1092008.jpg&key=c3f587a82b65c72053c303a62f76307dc6a8a91f&method=fill&size=560x373

Goed nieuws voor Feyenoord. De Rotterdammers kunnen tegen Ajaks weer een beroep doen op Stefan de Vrij en Ruben Schaken. Het geblesseerde duo trainde zaterdag volledig mee.

De Vrij stond ongeveer twee maanden buitenspel in verband met een enkel- en hamstringblessure. Schaken, die geblesseerd raakte aan zijn knie bij het Nederlands elftal, moest de wedstrijd tegen VVV-Venlo noodgedwongen aan zich voorbij laten gaan.
De wedstrijd tegen Ajaks begint zondag om 12:30 en staat onder leiding van scheidsrechter Bas Nijhuis.
Bron:ELFVoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 15:36   quote  deeplink  
tomson
 tomson - zaterdag 27 oktober 2012 - 15:39   quote  deeplink  


Deze is van m'n eigen. Flink genoten vanochtend :)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 15:42   quote  deeplink  
Hoor je jouw lachen..ghehe..was zeker gezellig, mooi voorproefje..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 15:42   quote  deeplink  
Nog een legendarische Zweed in De Kuip

media_xll_1403526.jpg
Ove Kindvall (L) en John Guidetti begin dit jaar met het jubileumboek De Kuip 75 in het Feyenoord museum in Rotterdam.

Feyenoord heeft morgen twee legendarische Zweedse ex-spitsen op de tribune zitten. Naast John Guidetti is ook Ove Kindvall, die Feyenoord in 1970 met zijn winnende goal de Europacup I bezorgde, uitgenodigd.
De Zweed signeert vandaag om 12.30 uur het door Constantijn Hoffscholte geschreven boek 'Van Kindvall tot Kuyt' in de Rotterdamse boekhandel Donner. 'Ove is vier dagen in Rotterdam', zegt zijn Nederlandse boezemvriend Jan Mastenbroek. 'Ja, er zit nogal wat op de tribune tegen Ajax.'
Bron:AD
tomson
 tomson - zaterdag 27 oktober 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 15:42 schreef RenatoBos het volgende:
Hoor je jouw lachen..ghehe..was zeker gezellig, mooi voorproefje..
Heerlijk. Morgen winnen en de grijns is de eerste paar weken niet van mn bek af te rammen :D
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 15:47 schreef tomson het volgende:

[..]

Heerlijk. Morgen winnen en de grijns is de eerste paar weken niet van mn bek af te rammen :D
Dat bedoel ik..ik weet ze dan overal te vinden die joden en lach ze hard uit..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 16:21   quote  deeplink  
Voor de treinreizigers onder ons
d:-)
reisadvies.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 16:48   quote  deeplink  
Goed bezig die gozerT..
anti%20ajax.JPG
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 27 oktober 2012 - 17:06   quote  deeplink  
hoe komt die lul aan zo'n shirt... op die manier sponsor je dat clubje ook nog.... loser...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 17:06 schreef FR-Roel het volgende:
hoe komt die lul aan zo'n shirt... op die manier sponsor je dat clubje ook nog.... loser...
Afgepakt van een jood misschien..??
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 27 oktober 2012 - 19:01   quote  deeplink  
Tering, zat helemaal onder de zooi van die fakkels:) mijn maat had zijn zoontje van 3 en een half me, vond het toch wel heftig.haha
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 27 oktober 2012 - 19:05   quote  deeplink  
Ken niet wachten op morgen! FULLL PULLL erop klappe!
tomson
 tomson - zaterdag 27 oktober 2012 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 19:01 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Tering, zat helemaal onder de zooi van die fakkels:) mijn maat had zijn zoontje van 3 en een half me, vond het toch wel heftig.haha
Gele sector leek wel een hele grote asbak. Hebben die klootzakken nog een berg fakkels afgepakt ook :(
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 oktober 2012 - 19:33   quote  deeplink  
Met moeite een punt.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 19:01 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Tering, zat helemaal onder de zooi van die fakkels:) mijn maat had zijn zoontje van 3 en een half me, vond het toch wel heftig.haha
Niet normaal hè..en die klappen dan..
FTID had zijn dochters bij, die ene trok het echt niet..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 19:33 schreef Stylzz het volgende:
Met moeite een punt.
Pfffffffffffff..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 oktober 2012 - 20:01   quote  deeplink  
Realistisch
tomson
 tomson - zaterdag 27 oktober 2012 - 20:02   quote  deeplink  
Maar vanavond nog ff niet pré party gaat zo beginnen :)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 20:02 schreef tomson het volgende:
Maar vanavond nog ff niet pré party gaat zo beginnen :)
De B-Bar..!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 28 oktober 2012 , 12:30)









0.0074110