|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wi zou jij zondag op Eriksen zetten? A .Vormer B. Vilhena C. Singh D. Leerdam E. Clasie
Ik ben toch benieuwd...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 oktober 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 - 10:15 schreef Leon FR1908 het volgende:Wi zou jij zondag op Eriksen zetten? A .Vormer B. Vilhena C. Singh D. Leerdam E. Clasie Ik ben toch benieuwd... Dat is de verkeerde gedachte. De vraag moet zijn, wie zetten zij op ons middenveld. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 - 10:15 schreef Leon FR1908 het volgende:Wi zou jij zondag op Eriksen zetten? A .Vormer B. Vilhena C. Singh D. Leerdam E. Clasie F. Een aambeeld Ik ben toch benieuwd... Ik ga voor F..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 oktober 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Hmm je maakt een topic aan voor een vraag aan 1 persoon? Kan je dat niet in een pm doen? Je kan deze vraag toch gewoon algemeen stellen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha maat!!
Leerdam is geen optie, in balbezit speel je dan met 10 man. Ben het wel met Stylzz eens.
Zou gaan voor Vormer of gewoon Tony. Beetje extra creativiteit kan geen kwaad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 oktober 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Clasie speelt op Eriksen. Immers op Poulsen en de derde middenvelder, wie het ook is, speelt op De Jong (als die middenveld speelt). |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Ik zoe kiezen voor optie C |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Eriksen is slecht, daar hoeven we niet bang voor te zijn! Gewoon niemand erop zetten.. Hij loopt zichzelf toch wel constant vast
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 oktober 2012 door Xapter -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 - 11:10 schreef dennie het volgende:Hmm je maakt een topic aan voor een vraag aan 1 persoon? Kan je dat niet in een pm doen? Je kan deze vraag toch gewoon algemeen stellen... zeikerd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 - 11:11 schreef MMM het volgende:Hahaha maat!! Leerdam is geen optie, in balbezit speel je dan met 10 man. Ben het wel met Stylzz eens. Zou gaan voor Vormer of gewoon Tony. Beetje extra creativiteit kan geen kwaad. Dan hou ik mij vast aan jou maat,een basisplaats voor TONNY..
btw Babel wil graag een panna maken tegen ons...Ik denk dan aan Verhoek voor de gele kaart. ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 - 11:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Clasie speelt op Eriksen. Immers op Poulsen en de derde middenvelder, wie het ook is, speelt op De Jong (als die middenveld speelt). Zou de derde niet Goossens worden..?? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
gewoon aanpakken die neus meer niet.net als de rest van dat stuk tuig.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stel dat Eriksen in de spits speelt. Hapklare brok voor Bruno of Stefan. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Waarom je uberhaupt druk maken om Eriksen? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hoef je niemand op te zetten als je zelf gaat voetballen , dan moet Eriksen achter zijn man aan hollen ............ dat moet het doel zijn en niet als angsthazen gaan spelen!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 - 20:43 schreef lijdensweg het volgende:Hoef je niemand op te zetten als je zelf gaat voetballen , dan moet Eriksen achter zijn man aan hollen ............ dat moet het doel zijn en niet als angsthazen gaan spelen!! En zo is het! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 - 20:43 schreef lijdensweg het volgende:Hoef je niemand op te zetten als je zelf gaat voetballen , dan moet Eriksen achter zijn man aan hollen ............ dat moet het doel zijn en niet als angsthazen gaan spelen!! tuurlijk,tegen 020 hoef je geen omschakeling te verwachten. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Laat dat maar over aan Trainer R. Koeman hij zal wel weten wie hij opsteld op het middenveld en als er wel eens iemand op Eriksen moet staan, de vakman beslist |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Ik denk dat je weer gelijk krijgt Kenner |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Oja RenatoBos ik ben a.s. weekend bij twee toppers De Tukkers A1 - ADO Den Haag A1 en Ik ben zondag in de Kuip |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Go bode. Offtopic gezever. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 - 11:10 schreef dennie het volgende:Hmm je maakt een topic aan voor een vraag aan 1 persoon? Kan je dat niet in een pm doen? Je kan deze vraag toch gewoon algemeen stellen... zeik niet zo of neem een slok azijn |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ontopic: jammer dat lucius niet meer bij ons speelt. had de ideale man geweest voor 1 op 1 met eriksen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 - 20:43 schreef lijdensweg het volgende:Hoef je niemand op te zetten als je zelf gaat voetballen , dan moet Eriksen achter zijn man aan hollen ............ dat moet het doel zijn en niet als angsthazen gaan spelen!! Goh zo maar eens eens met je.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 - 22:07 schreef bode het volgende:Oja RenatoBos ik ben a.s. weekend bij twee toppers De Tukkers A1 - ADO Den Haag A1 en Ik ben zondag in de Kuip Vertel met wie..d:-) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Even bijkletsen met Luc;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beetje neuken met zijn chaufeuse..d:-)
Ik ben jaloers |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Had je ook maar scout moeten worden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja dameshockey of zo..
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Man, ik wil van alles kopiƫren en plakken maar het lukt me maar niet!! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Vooral moeite met het plakken? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Euhhhh ik mis een optie
Ik zou zeggen een 9 mm |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 - 10:15 schreef Leon FR1908 het volgende:Wi zou jij zondag op Eriksen zetten? A .Vormer B. Vilhena C. Singh D. Leerdam E. Clasie Ik ben toch benieuwd... MIJ MIJ MIJ MIJ MIJ MIJ!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: We hebben niks aan rood in de eerste minuut ....haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als hij op het middenveld staat gaat Koeman voor optie D |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat zetten we op Eriksen? De thalys.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Boeien ........... als we maar gaan winnen en niet als angsthazen gaan beginnen!! En dan is het: who the fuck is Eriksen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 - 22:07 schreef lijdensweg het volgende:Boeien ........... als we maar gaan winnen en niet als angsthazen gaan beginnen!! En dan is het: who the fuck is Eriksen? d:-)) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
FR-Henk