|
|
antitelegraaf
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Als het paard van de schillenboer kon praten, had het misschien ook een mening gehad. Niet interessant dus slot erop.. |
|
|
|
|
prins
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jodenkrant en een enge vent. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wie is die simplist? Maar goed....Da's nou het nivo van die kutklere-populistenkrant. |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Whahahaha ben blij dat de telegraaf het schrijft dan weet ik zeker dat t andersom is . |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Tegenwoordig kan elke drol chef sport worden bij de bruine Amsterdammert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Optyffen met die snavelt, het dun zal Ajaks door de broek lopen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gewoon een stinkneuzert met z'n stinkvinger. Lekker belangrijk dat mokumse georakel. Slotje dan maar? :)) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ach ook zij moeten wat te schrijven hebben! Werkt alleen maar als een rooie lap voor de Feyenoord selectie denk ik ...... Kan ook alleen maar meer druk bij 020 geven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach gewoon weer Amsterdamse stemmingmakerij.Enge mensen Zouden er nog gewone 020 supporters zijn waar je realistisch en nier racistisch normaal mee kan praten ?????????Wij zijn ook hebben ook geen lieverdjes maar om zo de boel op te hitsen bah |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En ze doen er allemaal aan mee, ze denken dat ze al gewonnen hebben, zowel de spelers als je ze zo hoort alswel de supporters, hier in mijn buurt denken ze dat het een makkie word..wat heerlijk als ze de deksel op hun NEUS krijgen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een makkie? Dat zeggen die 020-fans altijd als ze onzeker zijn. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Wat ik hiervan vind en dat is mijn persoonlijke mening hea!Dit is mijn ongecensureerde antwoord:
MOEWHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHA..........EN DAN NOG EFFE HAHAHAHAHAHAAHHAHAAHAHAHA EN DAN VOOR DE DERDE KEER HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kuchkuchkuch P:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 oktober 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik maak bezwaar tegen het enorme harde lachen, Menace. Kun je dat even censureren? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: euh nee sry ik ben nu uitgecensureerd(t) P: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat zei ik ze ook dus.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 - 16:21 schreef TheMenace het volgende:Wat ik hiervan vind en dat is mijn persoonlijke mening hea!Dit is mijn ongecensureerde antwoord: MOEWHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHA..........EN DAN NOG EFFE HAHAHAHAHAHAAHHAHAAHAHAHA EN DAN VOOR DE DERDE KEER HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kuchkuchkuch P: |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Als er 1 K..krant is,is het deze wel hoor! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Niet eens n topicnaam waardig... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Tele(020)graaf? hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha . . |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Iedereen weet toch dat die DRIESEN ajaxcied is.Zoiets neem je toch niet serieus.Als ie op ere-divisie live is als verslaggever..Dan begin ik gelijk te zappen..Die vent is ja totaal niet objectief...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 december 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was de telegraaf in de oorlog ook niet fout ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Telegraaf is altijd fout. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 31 december 2012 - 23:01 schreef Aartus het volgende:Iedereen weet toch dat die DRIESEN ajaxcied is.Zoiets neem je toch niet serieus.Als ie op ere-divisie live is als verslaggever..Dan begin ik gelijk te zappen..Die vent is ja totaal niet objectief... Een Ajacied of een Twentetukker is mij om het even...Mot ze allebij niet. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
De Telegraaf mag dat wel zeggen en schrijven maar de punten gaan toch mee naar ROTTERDAM |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Als we De Telegraaf ook al serieus gaan nemen ... |
|
|
|