BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - donderdag 11 september 2014 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 00:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kan me dat interview eerlijk gezegd niet meer zo herinneren. Heb je er toevallig een linkje van?
Was in de VI.
van geil
 van geil - donderdag 11 september 2014 - 10:54   quote  deeplink  
De competitie is begonnen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 september 2014 - 13:21   quote  deeplink  
Boëtius: 'We gaan mooie dagen tegemoet'

13894_1407233184_anp-28155541.jpg

Jean-Paul Boëtius gaat drukke, maar mooie dagen tegemoet met Feyenoord. Na een slechte week met Jong Oranje heeft de aanvaller zich weer gemeld in Rotterdam. "Ik heb er zin in, ben blij om terug te zijn. We spelen een aantal zeer mooie wedstrijden."

Zo komt Ajaks op bezoek en speelt Feyenoord in Spanje tegen Europa League-winnaar Sevilla. Slechts een greep uit de vele wedstrijden die Feyenoord de komende maand gaat spelen. "We zijn nu met de hele groep bij elkaar en kunnen met zijn allen toewerken naar de mooie wedstrijden." Boëtius is blij met de versterkingen. "De nieuwe jongens kunnen allemaal tippen aan het niveau van Feyenoord."

Boëtius kende een matige start van het seizoen. In gesprek met RTV Rijnmond zoekt hij naar een verklaring. "Ik wil mezelf altijd graag in de kijker spelen en als het dan wat minder gaat probeer je soms dingen te forceren. Daar werd naderhand over gesproken. Ik moet nu de balans vinden en de juiste momenten kiezen in een wedstrijd. Ik kan op trainingen nog zo goed spelen, maar uiteindelijk wordt een speler afgerekend op de wedstrijden."
Bron:Elfvoetbal

Jean-Paul Boëtius in gesprek met Jan Dirk Stouten

(http://youtu.be/WeI1BTmb9D0)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2014 door RenatoBos --
ar
 ar - zaterdag 13 september 2014 - 13:24   quote  deeplink  
Ik maak me geen zorgen over Boet.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 september 2014 - 13:31   quote  deeplink  
Niet nodig ar, komt wel goed met die jongen, het elftal gaat steeds beter ballen en hij trekt zich daar mee aan op..
ar
 ar - zaterdag 13 september 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Precies.
van geil
 van geil - zaterdag 13 september 2014 - 13:40   quote  deeplink  
wekker.jpg
Hoogste tijd !
ar
 ar - zaterdag 13 september 2014 - 13:44   quote  deeplink  
Ho eens! is't al zo laat?
Come on Feyenoord!!
YannickFR1212
 YannickFR1212 - zondag 21 september 2014 - 17:12   quote  deeplink  
Ben ik de enige die Boëtius eens van rechts wilt zien? In een soort Narsingh rol ?
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 21 september 2014 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 17:12 schreef YannickFR1212 het volgende:
Ben ik de enige die Boëtius eens van rechts wilt zien? In een soort Narsingh rol ?
Liever Başacıkoğlu op die plek.
YannickFR1212
 YannickFR1212 - zondag 21 september 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 17:17 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Liever Başacıkoğlu op die plek.
Kan, dat ze het afwisselen ofzo. Schaken heb ik nu wel gezien. Jean Paul van links heb ik nu ook wel weer gezien..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 19:17   quote  deeplink  
Boetius: 'We moeten punten gaan pakken'

f7b0ecdb91aab62b8f8b978ee2277ee4_800_600.jpg

Jean -Paul Boetius mocht vandaag weer in de basiself van Feyenoord starten. De buitenspeler speelde 90 minuten in de wedstrijd tegen Ajax, die 0-1 werd verloren. 'Het belonen blijft weer uit, concludeert Boetius tegenover RTV Rijnmond.

'We hebben goed gespeeld, maar staan aan het einde van de rit met lege handen, zegt hij. 'Ik had niet verwacht dat we zouden verliezen. We dachten dat we het spel van de eerste helft konden doorzetten naar de tweede helft, maar het kost veel energie. Dat is de volgende stap, om dit blijven te doen.

Kazim-Richards mocht vandaag ook starten in de basiself van de Rotterdammers. 'Kazim en Te Vrede komen in de buurt van elkaar qua kwaliteiten. Hij heeft het goed gedaan. Hij hield twee verdedigers bezig en hield de bal lang vast, zegt hij. De club staat momenteel op een vijftiende plaats in de Eredivisie. 'Dit zegt dat wij punten moeten gaan pakken de aankomende wedstrijden.' Verslaggever Jan-Dirk Stouten vroeg aan de buitenspeler of het team aankomende woensdag in de bekerwedstrijd ook dit gaat brengen. 'Niet alleen dan, maar ook alle andere wedstrijden van de competitie, besluit Boetius.
Bron:FR12
hotjumper
 hotjumper - zondag 21 september 2014 - 19:18   quote  deeplink  
Moet ook z'n muil houden
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 19:22   quote  deeplink  
Speelde wederom niet best..waarom kan ie nou niet gewoon eens op snelheid zijn mannetje langs zoals vroeger..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 19:22   quote  deeplink  
Jean-Paul Boëtius praat na over Feyenoord - Ajaks

(http://youtu.be/uy2UGH7xjAg)
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 21 september 2014 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:22 schreef RenatoBos het volgende:
Speelde wederom niet best..waarom kan ie nou niet gewoon eens op snelheid zijn mannetje langs zoals vroeger..
Het verassingseffect is er af.... Moet nu echt talent en inzet laten zien. Laten zien dat hij een toptalent is en niet een tweede cabral.
sportverteller
 sportverteller - zondag 21 september 2014 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:52 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Het verassingseffect is er af.... Moet nu echt talent en inzet laten zien. Laten zien dat hij een toptalent is en niet een tweede cabral.
Vind ik ook.
Barabas
 Barabas - zondag 21 september 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:52 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Het verassingseffect is er af.... Moet nu echt talent en inzet laten zien. Laten zien dat hij een toptalent is en niet een tweede cabral.
Het lijkt mij vrij duidelijk dat deze jongen meer voetbalgogme in zijn kleine teen heeft dan Cabral in zijn hele familie. Als je dat niet ziet of wil zien....
tomson
 tomson - zondag 21 september 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:18 schreef hotjumper het volgende:
Moet ook z'n muil houden
Allemaal !
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:52 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Het verassingseffect is er af.... Moet nu echt talent en inzet laten zien. Laten zien dat hij een toptalent is en niet een tweede cabral.
Moet gewoon zijn snelheid eens gaan gebruiken..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 10:20   quote  deeplink  
Boëtius blij met nieuwe spits: 'Hij is beresterk en past hier'

600x400-01763603.JPG

Jean-Paul Boëtius is zeer blij met het feit dat Feyenoord dit seizoen de beschikking heeft over Colin Kazim-Richards. De spits wordt gehuurd van de Turkse club Bursaspor en heeft tot nu toe een goede indruk achtergelaten bij de Rotterdammers.

"Wij zijn de afgelopen twee seizoenen zo gewend geweest om met Graziano te spelen. Daar was ons spel op afgestemd. Maar Colin kan ook een bal vasthouden, is beresterk en past bij deze ploeg", zo sprak Boëtius zich vol trots uit in gesprek met De Telegraf.

"Je mag iemand niet beoordelen op hoe hij het hiervoor bij andere clubs heeft gedaan. Het blijkt gewoon dat hij een verrijking is voor dit Feyenoord. We hebben er een extra optie bij", zo besloot de twintigjarige Rotterdammer zijn relaas.
Bron:De Telegraf
netsurfer
 netsurfer - maandag 22 september 2014 - 10:22   quote  deeplink  
JP speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen tot nu toe. Hij zou alleen echt moeten gaan werken aan zijn linkerbeen op de training. Het is zo voorspelbaar als hij altijd maar binnendoor komt. Als hij ook dreiging buitenom zou hebben en een goede voorzet met links zou kunnen geven, zou hij een echte topper kunnen worden.
van geil
 van geil - maandag 22 september 2014 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 10:22 schreef netsurfer het volgende:
JP speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen tot nu toe. Hij zou alleen echt moeten gaan werken aan zijn linkerbeen op de training. Het is zo voorspelbaar als hij altijd maar binnendoor komt. Als hij ook dreiging buitenom zou hebben en een goede voorzet met links zou kunnen geven, zou hij een echte topper kunnen worden.
of misschien gewoon rechtsbuiten zetten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 12:47   quote  deeplink  
Laat daar Bilal nou maar eens starten..
van geil
 van geil - maandag 22 september 2014 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 12:47 schreef RenatoBos het volgende:
Laat daar Bilal nou maar eens starten..
NEE!
is voor de toekomst!
:)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 12:48 schreef van geil het volgende:

[..]

NEE!
is voor de toekomst!
:)
Hij speelt bij Feyenoord en niet in de jeugd van ajaks geile..!
sevillana
 sevillana - maandag 22 september 2014 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 12:09 schreef van geil het volgende:

[..]

of misschien gewoon rechtsbuiten zetten.
speelde daar zowiezo vaak in de jeugd, dus ...
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 22 september 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 20:09 schreef Barabas het volgende:

[..]

Het lijkt mij vrij duidelijk dat deze jongen meer voetbalgogme in zijn kleine teen heeft dan Cabral in zijn hele familie. Als je dat niet ziet of wil zien....
Ach... Wees nou eerlijk. De meesten dachten van cabral ook dat hij top zou worden.... De kuip zong " geef de bal maar aan cabral" en bijna iedereen zong mee.
Ik heb wel vertrouwen in boetius maar hij moet het dit seizoen wel laten zien.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 23:36   quote  deeplink  
En rap een beetje..dit is gewoon zonde..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 00:31   quote  deeplink  
Boëtius: "We kunnen het gewoon niet maken om het nu weer weg te geven"

large_e798b9e83fda710efb118aa5bb354041d80fd337.jpg

Feyenoord verdiende zondagmiddag gezien alle kansen een overwinning ten koste van aartsrivaal Ajaks, maar stond uiteindelijk met lege handen: 0-1. Jean-Paul Boëtius haalt desalniettemin vertrouwen uit de Klassieker.

Een Klassieker staat altijd op zichzelf en juist daarom maakte het Rotterdamse veldspel indruk. "En dat is ook wat waard, hoor", vertelt Boëtius aan Voetbal International. "Voor mij kwam het niet als een verrassing, ik zie hoe we trainen, hoe we werken en wat we kunnen bereiken. En als je dan tegen Ajaks speelt, geeft dat net iets meer, kan je zelf ook meer. We hebben laten zien dat we gewoon een goed team hebben."

Feyenoord wil de zure thuisnederlaag rechtzetten tegen Go Ahead Eagles, woensdag voor de beker en zaterdag in competitieverband. "Anders is alles voor niks geweest", weet de grillige buitenspeler. "We kunnen het gewoon niet maken om het nu weer weg te geven. Als ploeg hebben we een bepaald niveau laten zien, dat moeten we nu vasthouden. En als we dan ook nog eens de kansen gaan benutten, komen de punten vanzelf."
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 00:32   quote  deeplink  
Tegen ajaks geeft net iets meer..(?)
Dat gezeik moet nu eens klaar wezen, dat iets meer moet je altijd geven..!
MMM
 MMM - dinsdag 23 september 2014 - 09:24   quote  deeplink  
Laat maar zien dan.
Barabas
 Barabas - dinsdag 23 september 2014 - 09:41   quote  deeplink  
Psies!
van geil
 van geil - dinsdag 23 september 2014 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 23:11 schreef sevillana het volgende:

[..]

speelde daar zowiezo vaak in de jeugd, dus ...
zou hij daar moeten staan. ja
sevillana
 sevillana - dinsdag 23 september 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 13:58 schreef van geil het volgende:

[..]

zou hij daar moeten staan. ja
zou die Bilal ook een chocolade been hebben? anders is het misschien een keer op links proberen waard?
van geil
 van geil - woensdag 24 september 2014 - 03:31   quote  deeplink  
Weet ik niet. heb afgelopen seizoen wel n paar keer Manu op links gezien , en dat ging prima.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 25 september 2014 - 09:25   quote  deeplink  
Na gisteren is het hopelijk ook voor Rutten duidelijk dat Boetius misschien op de training leuke dingen doet, maar dat hij, in deze vorm, niet in het eerste hoort. Laat die Manu het daar maar eens een maandje proberen.
Appie53
 Appie53 - donderdag 25 september 2014 - 10:17   quote  deeplink  
Ja, 4-4-2, Manu en Kazim voorin, en een sterk middenveld!
MMM
 MMM - donderdag 25 september 2014 - 10:46   quote  deeplink  
Als de buitenspelers zo blijven presteren dan is dat misschien een mogelijkheid. Maargoed, dan ga je WEER veranderen en kan je WEER opnieuw beginnen.. Opnieuw geen vastigheden.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 10:46 schreef MMM het volgende:
Als de buitenspelers zo blijven presteren dan is dat misschien een mogelijkheid. Maargoed, dan ga je WEER veranderen en kan je WEER opnieuw beginnen.. Opnieuw geen vastigheden.
Tja dat is de situatie waar we momenteel in zitten, dit uit proberen/dat uit proberen. Ergens misschien wel logisch want er is aardig wat gewisseld aan spelers dit seizoen. Maar als je dan denkt dat je tegen ajaks het lek boven hebt krijg je met bijna diezelfde spelers zo'n wedstrijd voorgeschoteld als gisteren. Dan moet ie weer wat anders proberen. Zelf denk ik dat een 4-4-2 op dit moment het beste is want vanaf de vleugels komt niets..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 13:30   quote  deeplink  
Boëtius werd gek

Ook bij vleugelaanvaller Boëtius overheerst schaamte. ''We wilden net zo gretig spelen als afgelopen zondag, maar na het vroege doelpunt van Go Ahead werd het ineens een andere wedstrijd omdat zij inzakten. Op papier is het een mindere tegenstander, maar zij waren veel gretiger dan wij. Om gek van te worden."
van geil
 van geil - donderdag 25 september 2014 - 20:30   quote  deeplink  
voor het doelpunt zakte wij in.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 14:04   quote  deeplink  
Boëtius in een dip: Ik kan nog niet zeggen of het beter met me gaat

0170462034741000.JPG

De ster van Jean-Paul Boëtius rees snel na zijn doorbraak bij Feyenoord, maar de afgelopen weken kende de vleugelspeler een mindere periode. Boëtius belandde zelfs op de bank en hij bevestigt dat hij heel wisselvallig speelt. De twintigjarige aanvaller durft niet te beloven dat zijn topvorm eraan zit te komen, zo blijkt uit zijn woorden via de officiële kanalen van Feyenoord.

Ik kan nog niet zeggen of het beter met me gaat. Dat ik vrij word in mijn hoofd, is wel weer het geval. Ik leg mezelf geen druk meer op. Nu moet het voetballende gedeelte er nog uitkomen, geeft de aanvaller te kennen. Niet alleen met Boëtius gaat het niet goed, ook Feyenoord zit in een dip.

Zaterdagavond spelen de Rotterdammers in Deventer tegen Go Ahead Eagles, de ploeg die in het bekertoernooi nog te sterk was voor Feyenoord. We zitten nu in een zure appel, daar moeten we doorheen bijten. Hoe zuur de appel ook is. We willen nu punten pakken, aldus Boëtius, die spreekt van een cruciale wedstrijd.
Bron:Voetbalzone
King - 010
 King - 010 - zaterdag 27 september 2014 - 14:09   quote  deeplink  
Vandaag als wisselspeler lekker op de rechtsbuiten positie.
Je man uitspelen en de achterlijn opzoeken.
Speelt vandaag de sterren van de hemel.

beer-hat-smiley-emoticon.gif
Barabas
 Barabas - zaterdag 27 september 2014 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 23:18 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Ach... Wees nou eerlijk. De meesten dachten van cabral ook dat hij top zou worden.... De kuip zong " geef de bal maar aan cabral" en bijna iedereen zong mee.
Ik heb wel vertrouwen in boetius maar hij moet het dit seizoen wel laten zien.
Ik zat niet in het koor dat voor Cabral gezongen heeft; was mij al vrij snel duidelijk dat hij hét niet heeft. Wat is er destijds nou eigenlijk voorgevallen tussen Mulder enerzijds en Cabral/Fer/Wijnaldum? Is mij nooit echt duidelijk geworden... Was er geen aangifte gedaan of zo?
ar
 ar - zaterdag 27 september 2014 - 14:51   quote  deeplink  
Gaat goed komen met Boet.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 27 september 2014 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 14:30 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik zat niet in het koor dat voor Cabral gezongen heeft; was mij al vrij snel duidelijk dat hij hét niet heeft. Wat is er destijds nou eigenlijk voorgevallen tussen Mulder enerzijds en Cabral/Fer/Wijnaldum? Is mij nooit echt duidelijk geworden... Was er geen aangifte gedaan of zo?
Nooit iets over gehoord? Wat bedoel je precies?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 17:30   quote  deeplink  
Inderdaad ben ook erg nieuwsgierig..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 oktober 2014 - 20:29   quote  deeplink  
Jean-Paul Boëtius na afloop van Feyenoord - FC Groningen

(http://youtu.be/L9QqoitONEQ)
VVout
 VVout - zondag 05 oktober 2014 - 21:01   quote  deeplink  
Stropdas af laten of goed om doen, dit ziet er klote uit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !









0.0126049