BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 oktober 2014 - 21:20   quote  deeplink  
Die gaat bijtekenen..😉
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 oktober 2014 - 21:55   quote  deeplink  
Blijft toch een geweldig mannetje. Mooi dat hij er zo instaat. En ik verwacht ook wel dat hij op redelijk korte termijn zijn basisplaats weer terug gaat krijgen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 oktober 2014 - 21:57   quote  deeplink  
Is hem gegund..
van geil
 van geil - zondag 05 oktober 2014 - 22:00   quote  deeplink  
Manu Manu
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 oktober 2014 - 22:02   quote  deeplink  
Tataaahtaddadaaa..
MMM
 MMM - zondag 05 oktober 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 21:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Blijft toch een geweldig mannetje. Mooi dat hij er zo instaat. En ik verwacht ook wel dat hij op redelijk korte termijn zijn basisplaats weer terug gaat krijgen.
Ten koste van wie T?

Ik zat al de hele tweede helft te hopen dat hij in zou vallen, goed voor 'm dat hij ook een goal maakt.
MMM
 MMM - zondag 05 oktober 2014 - 22:47   quote  deeplink  
Wat mij betreft Immers eruit, Toornstra op 10 en Boëtius op rechts.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 oktober 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 22:47 schreef MMM het volgende:
Wat mij betreft Immers eruit, Toornstra op 10 en Boëtius op rechts.
Dit ja zou de meest logische optie zijn wat mij betreft.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 oktober 2014 - 23:12   quote  deeplink  
En er zijn wel meer varianten te bedenken. Buitenspelers krijgen sowieso vroeg of laat vaak met pijntjes te kampen, Manu zal zeker ook niet alles spelen. JP zal genoeg kansen krijgen zich terug te knokken.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 oktober 2014 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 22:47 schreef MMM het volgende:
Wat mij betreft Immers eruit, Toornstra op 10 en Boëtius op rechts.
Eens.
de bluffer
 de bluffer - maandag 06 oktober 2014 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 21:20 schreef RenatoBos het volgende:
Die gaat bijtekenen..😉
Dat weet ik ook zeker en Vilhena ook
XtremeViolence
 XtremeViolence - maandag 06 oktober 2014 - 04:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 22:47 schreef MMM het volgende:
Wat mij betreft Immers eruit, Toornstra op 10 en Boëtius op rechts.
Eens! Ben benieuwd naar JP op rechts
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2014 - 07:20   quote  deeplink  
Rutten: 'Boëtius komt terug op een hoger niveau'

850x400-01780945.JPG

Jean-Paul Boëtius is op de weg terug. De talentvolle buitenspeler van Feyenoord verloor de afgelopen weken zijn basisplaats bij Feyenoord én zijn plek in de selectie van Jong Oranje. Hoofdcoach Fred Rutten denkt dat de 'oude' Boëtius snel weer opstaat.

''Hij heeft heel veel goede momenten op de training, werkt hard en ik zie dat hij aan het terugkomen is. Zo iemand moet je ook belonen. Vandaar die invalbeurt tegen Heracles'', verklaart Rutten in De Telegraf. ''Een terugslag op die leeftijd is normaal en als ze er alles voor doen en laten, komen ze terug op een hoger niveau.''
Bron:Telegraf
Leonidas
 Leonidas - maandag 20 oktober 2014 - 07:42   quote  deeplink  
Ik hoor of lees niets over Vilhena. Doet die niet zijn uiterste best om terug te komen?
MMM
 MMM - maandag 20 oktober 2014 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 07:42 schreef Leonidas het volgende:
Ik hoor of lees niets over Vilhena. Doet die niet zijn uiterste best om terug te komen?
Die liep een half uur warm voor jan lul..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 oktober 2014 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 08:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Die liep een half uur warm voor jan lul..
Lullig, maar anderzijds moet ie daar nou maar eens een sterke kerel van gaan worden.
Te lang te weinig laten zien.
MMM
 MMM - maandag 20 oktober 2014 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 09:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Lullig, maar anderzijds moet ie daar nou maar eens een sterke kerel van gaan worden.
Te lang te weinig laten zien.
Waarom mag Immers dan wel elke week rotzooien terwijl een talent als Vilhena zo behandeld word. Vilhena word beter, Immers nooit meer.
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 10:34   quote  deeplink  
Eens!!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 oktober 2014 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 10:26 schreef MMM het volgende:

[..]

Waarom mag Immers dan wel elke week rotzooien terwijl een talent als Vilhena zo behandeld word. Vilhena word beter, Immers nooit meer.
Als Vilhena nou eindelijk eens vuur in z'n spel legt en spelinzicht toont.
Vilhena heeft nog steeds niet laten zien het beter dan Immers te doen.
Zaak is dat Tonny hier beter uit moet komen.
Dat zal voor Rutten een overweging zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 oktober 2014 - 11:15   quote  deeplink  
Vind ik ook hoor, maar toch..... Het is wel typisch dat we zonder Immers slapjes spelen en verliezen, terwijl we winnen als hij erbij is.... Heeft Koeman het dan toch altijd goed gezien? En nu Rutten? Hij (Immers) knapt natuurlijk wel heel veel werk op voor de anderen die daardoor meer lucht krijgen om hun ding te doen. Zulke spelers heb je ook altijd wel nodig, dus dat zal zijn kwaliteit zijn, maar op die positie...?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 oktober 2014 - 11:34   quote  deeplink  
Zonder Immers slapjes? Mét Immers waren we de eerste 7 wedstrijden (incl. CL/EL) dit seizoen ook ondermaats op dat vlak.
Vilhena heeft in potentie meer, al vraag ik me steeds meer af of dat nog wel zo is.
Normaal gesproken moet ie meer kunnen bijdragen dan Lex.
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 11:15 schreef Arie.Klooster het volgende:
Vind ik ook hoor, maar toch..... Het is wel typisch dat we zonder Immers slapjes spelen en verliezen, terwijl we winnen als hij erbij is.... Heeft Koeman het dan toch altijd goed gezien? En nu Rutten? Hij (Immers) knapt natuurlijk wel heel veel werk op voor de anderen die daardoor meer lucht krijgen om hun ding te doen. Zulke spelers heb je ook altijd wel nodig, dus dat zal zijn kwaliteit zijn, maar op die positie...?
Ik zit met dezelfde vragen mbt Immers. En ook ik kan nog steeds geen antwoord vinden.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 oktober 2014 - 12:41   quote  deeplink  
Ik zie ook liever een 'voetballer' op die plek in plaats van een harde werker, maar het is toch typisch dat anderen met Immers beter voetballen.... Ik denk trouwens dat het een kwestie van tijd is wanneer Vilhena de vaste speler op deze plek wordt, mits hij zich nu een keer ontwikkelt, want hij is daar toch wel wat in blijven stil staan. Ook zal ik er niet raar van opkijken dat Immers komende winter alsnog naar Wales vertrekt (wie was die geïnteresseerde club ook alweer?)
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 13:03   quote  deeplink  
Ook ik denk dat Tonny deze plek uiteindelijk voor zich op gaat eisen, maar hij moet nu wel karakter gaan tonen en niet met een chagrijnige kop gaan rondlopen. Laatst zag ik hem een gezicht trekken.... Erg ontevreden uitdrukking zullen we maar zeggen. Aan de andere kant, ik ken hem ook niet zo goed dat ik zeker weet dat ik dat juist interpreteer, maar het zag er niet vrolijk uit.
MMM
 MMM - maandag 20 oktober 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 11:10 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als Vilhena nou eindelijk eens vuur in z'n spel legt en spelinzicht toont.
Vilhena heeft nog steeds niet laten zien het beter dan Immers te doen.
Zaak is dat Tonny hier beter uit moet komen.
Dat zal voor Rutten een overweging zijn.
Vilhena op 10, laat het hem daar maar eens zien. Al gaat mijn voorkeur momenteel uit naar Toornstra op 10. Immers is bij mij 3e in de pikorde wat betreft de nummer 10.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 oktober 2014 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 14:33 schreef MMM het volgende:

[..]

Vilhena op 10, laat het hem daar maar eens zien. Al gaat mijn voorkeur momenteel uit naar Toornstra op 10. Immers is bij mij 3e in de pikorde wat betreft de nummer 10.
Toornstra op 10. Meer rendement, meer vernuft. En meer scorend vermogen. Bilal op de rechtsbuiten. Of Boëtius?
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 17:13   quote  deeplink  
Ik zou JP daar graag eens zien spelen. Volgens mij is hij vanaf rechts minstens zo goed. Maar als je dat gaat doen dan is het m.i. beter om te wachten tot ie weer in een flow zit....ivm zelfvertrouwen en zo...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 oktober 2014 door Barabas --
MMM
 MMM - dinsdag 21 oktober 2014 - 11:06   quote  deeplink  
Boëtius! Oog alweer frisser, eerste balcontact tegen Heracles was een hakballetje waarbij Kazim moest scoren..

Van mij mag Boëtius donderdag of zondag wel weer starten.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 oktober 2014 - 16:13   quote  deeplink  
Als tie zo speelt als zijn invalbeurt prima, maar waar laten we Manu dan, op de plek van Kâzim..?
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 oktober 2014 - 16:22   quote  deeplink  
Kazim mag van mij voorlopig ff toekijken. Vind hem tegenvallen, maar reken wel op verbetering. Nu zit dat er duidelijk niet in, dus hij en Lex eruit.... JP en Tonny erin.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 oktober 2014 - 16:31   quote  deeplink  
Boëtius lijkt zijn vorm terug te hebben gevonden, weet niet of Tonny al zover is..
VVout
 VVout - dinsdag 21 oktober 2014 - 18:37   quote  deeplink  
Zoiets dan ?

2w7n8ms.png
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 oktober 2014 - 18:59   quote  deeplink  
Als je met Vilhena wilt spelen is dit de beste 4-4-2 opstelling denk ik ja..
VVout
 VVout - dinsdag 21 oktober 2014 - 19:06   quote  deeplink  
Vilhena is natuurlijk een vraag, maar hoop toch echt wel dat dit jonge talent weer snel zijn vorm herpakt. Natuurlijk moet hij in verdedigend opzicht nog wel het een en ander zich eigen maken en dan in zijn totaal lekker doorgroeien. Ik zou er niet mee zitten dat dit snel op de rails zou komen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 oktober 2014 - 19:09   quote  deeplink  
Helemaal mee eens VV, als Vilhena in goede doen is is hij een genot om naar te kijken..
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 oktober 2014 - 19:31   quote  deeplink  
Is een prima opstelling. Zie ik wel zitten... Goeie wissel, Woudenberg voor N....
VVout
 VVout - dinsdag 21 oktober 2014 - 19:41   quote  deeplink  
Hoe zou Steenvoorden het eigenlijk als RB doen, ben tot nu toe niet echt happy met Wilkshire. Als v. Beek weer fit is dan is het centrum wel druk bezet.

En wat met Rodny Lopes Cabral,nu op het moment geblesseerd volgens mij maar gaat dat wat worden?

En dan zie ik het ook nog wel zitten om Manu op Toornstra zijn positie te zetten Boetius LW en Bilal als RW.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 oktober 2014 - 19:52   quote  deeplink  
Okay maar waar laat je Toornstra dan ..(?)
VVout
 VVout - dinsdag 21 oktober 2014 - 20:01   quote  deeplink  
Daar zat ik ook nog mee, maar er van uitgaande dat hij een beetje moe wordt of niet zo fit is, zonder hem.

Andere optie, een middenveld van links naar rechts met Clasie - Toornstra - El Ahmadi en Manu voor Toornstra.

Overgebleven variant hierop, een middenveld van links naar rechts met Vilhena - Toornstra - Clasie en Manu voor Toornstra.

Lex zou je eventueel achter Toornstra kunnen plaatsen uitgaande van boven geplaatste opstelling uitgaande i.p.v. el Ahmadi maar ver weg van het doel, dan gebruik je zijn kwaliteiten het best. Werken en achter de bal aan om hem vervolgens naar voren te spelen of breed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2014 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 oktober 2014 - 20:12   quote  deeplink  
Het middenveld is te sterk bezet. Ik bedoel zoveel spelers die in aanmerking komen voor een basisplaats. Daar heeft met name Vilhena momenteel last van.
VVout
 VVout - dinsdag 21 oktober 2014 - 20:18   quote  deeplink  
Daarom moet je het middenveld ook gebruiken volgens mij en 442 gaan spelen, of liever nog 343, waarbij el Ahmadi of Lex als verdedigende middenvelder gaat spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 oktober 2014 - 20:21   quote  deeplink  
Thuis geef ik sowieso de voorkeur aan een 3-4-3 met dit spelersmatriaal..
Wtje
 Wtje - woensdag 22 oktober 2014 - 00:17   quote  deeplink  
Ben bang dat zowel boetius als vilhena niet gaan bijtekenen!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 oktober 2014 - 03:06   quote  deeplink  
Huh, okay, vanwaar die angst..
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 22 oktober 2014 - 06:37   quote  deeplink  
Gesprekken met Boetius en Vilhena voorlopig gestaakt

De gesprekken met Jean-Paul Boetius en Tonny Vilhena over het openbreken en verlengen van hun contract zijn voorlopig gestaakt, zo meldt het Algemeen Dagblad. Volgens de krant willen beide partijen eerst de sportieve ontwikkeling de komende maanden afwachten. Boetius en Vilhena verloren beiden hun basisplaats. Ze hebben nog een contract tot 2016.

http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/33203__.php
Nick4F
 Nick4F - woensdag 22 oktober 2014 - 06:44   quote  deeplink  
Het is gaan lopen, en we halen de punten. Nu is het tijd om meer gebruik te maken van de aanvallers die we hebben. Ik hoop dat Rutten JP, Bilal en Tonny nu eens echt wat speeltijd gaat geven; niet alleen de laatste 10/15 minuten. Ik zou wel eens Manu, JP en Bilal samen in de voorhoede willen zien. Gewoon eens proberen. Niet als basis, maar wanneer Kazim het weer eens niet heeft. Een andere optie is om Tonny eens wat speeltijd te geven op 10. Hoe dan ook: we hebben niet voor niets een sterke selectie. Bij de eerste tekenen van gemakzucht of verval: meteen ingrijpen! Hou je de boel ook scherp.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 08:38   quote  deeplink  
Boëtius kijkt omhoog: 'De echte dip nu achter me gelaten'

296ixc4.jpg

Feyenoord won zondag met 0-1 van SC Cambuur. Voor Jean-Paul Boëtius was er echter meer goed nieuws. Naar zijn eigen idee heeft hij een mindere periode afgesloten. De vormdip waar de twintigjarige Feyenoorder de afgelopen maanden mee worstelde is weg.

"Die hele reeks mindere wedstrijden heb ik afgesloten. Ik kijk weer omhoog. Het is wachten op meer minuten", zegt Boëtius in gesprek met NUsport. Een verklaring voor de slechte periode heeft hij niet. "Ik was in mijn hoofd altijd rustig, wilde precies dezelfde dingen doen als altijd. Maar het kwam er niet uit. Ze zeggen dat dat de dip is die veel jonge spelers krijgen. Ik besef ook dat geen enkele loopbaan in een rechte lijn omhoog gaat."

"Maar wat het precies was of hoe het kwam, daar houd ik me niet mee bezig. Ik ben niet op zoek gegaan naar antwoorden, omdat ik positief wil blijven. Niet twijfelen aan mijn kwaliteiten. En voor mijn gevoel heb ik die echte dip nu ook achter me gelaten", aldus de buitenspeler, die in maart zijn debuut maakte voor het Nederlands elftal en afgelopen maand niet eens werd geselecteerd voor Jong Oranje.

Tegen Cambuur kreeg Boëtius als invaller 25 minuten de tijd om te laten zien wat hij kan. Na afloop van de 0-1 zege was hij redelijk tevreden. "Ik moest ook veel verdedigende taken uitvoeren. Meehelpen de voorsprong vast te houden en dat is gelukt."
Bron:NUSport
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 oktober 2014 - 11:33   quote  deeplink  
sevilla greep naast Boëtius: Nog niet uitgeleerd.

2d1k13k.jpg

Jean-Paul Boëtius komt onder trainer Fred Rutten niet veel aan spelen toe, maar dat is volgens de aanvaller geen reden om Feyenoord zo znel mogelijk te verlaten. Boëtius is van mening dat hij nog lang niet uitgeleerd is in Rotterdam-Zuid. Zijn zaakwaarnemer Jonathan Barnet van de Stellar Group sprak onlangs met Martin van Geel.

"Hij is langs geweest voor een oriënterend gesprek. Dat ging goed. Feyenoord heeft zijn plannen gepresenteerd en daarin hebben ze een rol in gedachten voor mij. Zelf denk ik dat ik nog veel kan leren hier. Het feit dat ik nu op de bank ben beland, wil niet zeggen dat ik maar meteen weg wil bij Feyenoord", legt Boëtius uit. Tóch heeft de snelle aanvaller nog altijd niet bijgetekend. "Nee, Ik wil me nu eerst focussen op mijn prestaties om weer van waarde te zijn. Wat betreft het bijtekenen is er sowieso geen haast. Ik sta nog tot 2016 onder contract."
Afgelopen zomer kon Boëtius verkassen naar Sevilla, maar de Rotterdammer besloot bij Feyenoord te blijven en moet nu genoegen nemen met een plaats op de bank. "Nu maak ik dit dieptepuntje mee bij Feyenoord, nou, liever hier dan daar. Nu heb ik de mensen die me op de been houden, dichtbij. Wat dat betreft is dit dan wel weer een goede les. Ik hoop niet dat het ooit nog gebeurt, maar als ik in de toekomst ergens op de bank kom te zitten, weet ik in ieder geval hoe het voelt. Ik denk dat hetzelfde geldt voor Tonny en Terence (Kongolo, red.). Ook voor hen was er veel interesse, maar zij besloten ook te blijven."
Onder andere Boëtius, Vilhena en Kongolo spraken lang geleden af om pas bij Feyenoord te vertrekken als er een prijs gewonnen is. "Dat is nog steeds wat we willen, al zijn we nu wel zover dat het ook weer niet je toekomst mag belemmeren. Als je denkt dat je de stap moet maken, móét je m maken. Ook al heb je dan nog geen prijs gepakt met Feyenoord. Dingen veranderen naarmate je ouder wordt", aldus Boëtius.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 oktober 2014 - 11:33   quote  deeplink  
Boëtius: 'Dat is toch een deuk in mijn ego'

2nu51fd.jpg

laatste tijd genoegen nemen met een plaats op de bank. Het talent dat zich de afgelopen jaren sterk heeft ontwikkeld, wordt in zijn huidige vorm niet goed genoeg gevonden door trainer Fred Rutten. "Dat doet pijn, dat is toch een deuk in je ego", geeft Boëtius toe.

Elvis Manu, teamgenoot én goede vriend van de buitenspeler, heeft momenteel wél een basisplaats, ten koste van Boëtius. Desondanks kunnen ze nog goed met elkaar opschieten. "Ja, wat moet ik anders? Buiten het veld zijn Elvis en ik anders vrienden dan ín het veld. Ik ken die jongen zowat mijn hele leven. Moet ik m dan ineens gaan haten? We gunnen elkaar in principe alles, of nou ja, alles... Ik speel natuurlijk liever zelf dan dat ik wil dat hij speelt", vertelt Boëtius.
"Elvis weet dat ik extra hard werk om hem eruit te krijgen en hij werkt extra hard om zijn plek te behouden. Dat is concurrentie, worden we allebei beter van. Maar als we niet voetballen staan Elvis en ik elkaar niet naar het leven, daarvoor ken ik hem toch veel te goed en kan ik te veel met hem lachen."
Manu schoot Feyenoord in de slotfase tegen Zorya Luhansk (4-3) naar de groepsfase van de Europa League, en haalde in de groepsfase tegen Standard Luik (2-1) met een laat doelpunt een belangrijke overwinning binnen. "Elvis zit momenteel in dezelfde flow als waarin ik heb gezeten. Bijna alles wat hij aanraakt, gaat erin, hij maakt belangrijke goals, staat er op de juiste momenten. Ik zou zeggen: Geniet ervan, zolang het mag duren, want het kan ook weer anders worden. Weet ik alles van", aldus Boëtius.
MMM
 MMM - woensdag 29 oktober 2014 - 17:50   quote  deeplink  
Come on Boëtius! Gewoon je best blijven doen en met jouw kwaliteiten kom je ALTIJD terug in de basis.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !









0.0172939