BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 20 april 2015 - 15:25   quote  deeplink  
Schijnt geen beste aanbieding gehad te hebben, maarja dat zegt Krabbendam.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 april 2015 - 16:29   quote  deeplink  
Nee geen mega aanbieding.
Dat is wat anders
Barabas
 Barabas - maandag 20 april 2015 - 16:41   quote  deeplink  
Hij tekent vast wel bij.

Resumerend: Lexit, Manu, Annass, Mitchell, Khalid en Joris weg. Wie mogen of moeten er nog meer weg?

Luke blijft, Lopes Cabral is terug net als Sleegers.

Wat mij betreft tekenen Tonny en JP bij... Kazim ook.

Wat moet er nog bij? Een centrale verdediger, een scorende spits en, afhankelijk van Clasie, een centrale middenvelder.
G-child
 G-child - maandag 20 april 2015 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 16:41 schreef Barabas het volgende:
Hij tekent vast wel bij.

Resumerend: Lexit, Manu, Annass, Mitchell, Khalid en Joris weg. Wie mogen of moeten er nog meer weg?

Luke blijft, Lopes Cabral is terug net als Sleegers.

Wat mij betreft tekenen Tonny en JP bij... Kazim ook.

Wat moet er nog bij? Een centrale verdediger, een scorende spits en, afhankelijk van Clasie, een centrale middenvelder.
Van mij mag Anass een kans krijgen, Kazim laten gaan. En Guidetti of andere, betere spits dan Kazim vinden.
Ben benieuwd hoe ze de andere posities gaan opvullen.
Barabas
 Barabas - maandag 20 april 2015 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 16:48 schreef G-child het volgende:

[..]

Van mij mag Anass een kans krijgen, Kazim laten gaan. En Guidetti of andere, betere spits dan Kazim vinden.
Ben benieuwd hoe ze de andere posities gaan opvullen.
Annass heeft het niet en kansen heeft hij genoeg gehad. We hebben het gisteren allemaal weer eens kunnen zien. Kazim niet vastleggen is bedrijfsstrategisch gezien dom: Buitenkansjes als deze moet je nooit laten liggen. Gratis verdienen!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2015 - 17:11   quote  deeplink  
Verdiend toch ook geen mega aanbieding. Dan moet je wel presteren, en hij heeft zelf zelfs aangegeven in een vormdip te zitten..
ar
 ar - maandag 20 april 2015 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 17:11 schreef RenatoBos het volgende:
Verdiend toch ook geen mega aanbieding. Dan moet je wel presteren, en hij heeft zelf zelfs aangegeven in een vormdip te zitten..
Hij gaat niet zeggen dat ie geen klik heeft met fret
ar
 ar - maandag 20 april 2015 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 12:26 schreef RenatoBos het volgende:
Manu is ideaal voor als reserve, niet voor de basis..
Eens
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2015 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 18:30 schreef ar het volgende:

[..]

Hij gaat niet zeggen dat ie geen klik heeft met fret
Had ie misschien beter kunnen zeggen want Fred tieft toch op..
Barabas
 Barabas - maandag 20 april 2015 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 18:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Had ie misschien beter kunnen zeggen want Fred tieft toch op..
Hij moet nog 3 weken met hem werken....
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 april 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 19:08 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hij moet nog 3 weken met hem werken....
Wat gaat hij doen, m op de bank zetten?
daan limbos
 daan limbos - maandag 20 april 2015 - 19:26   quote  deeplink  
Hoeveel jonge spelers heeft die Slissert inmiddels bij Feyenoord helemaal of bijna naar de verdommenis geholpen. Boetius, Vilhena, Dammers, maar toch ook Woudenberg.
Alleen van Beek heeft zich met zijn sterke karakter kunnen handhaven, terwijl Kongolo er op dit moment ook onderdoor lijkt te gaan.
Nu eruit donderen, enkeltje Overdinkel voor die eeuwige net-niet-trainer, die denkt dat achter iedere boom een vent staat die hem dwars wil zitten; anders missen we die derde plaats ook nog. Laat maar een frisse wind waaien.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 april 2015 - 19:27   quote  deeplink  
hahaha, t ligt altijd aan een ander wanneer talenten niet door ontwikkelen.
Barabas
 Barabas - maandag 20 april 2015 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 19:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat gaat hij doen, m op de bank zetten?
Wat heeft Boëtius eraan om de confrontatie met Fret aan te gaan.... hij moet nog 3.....etc.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 april 2015 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 19:28 schreef Barabas het volgende:

[..]

Wat heeft Boëtius eraan om de confrontatie met Fret aan te gaan.... hij moet nog 3.....etc.
T is nog wat langer, want er zit zo'n kut interlandweekend tussen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2015 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 19:08 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hij moet nog 3 weken met hem werken....
Das bij elkaar misschien 1 uur effectief voetballen, mwah😉
Barabas
 Barabas - maandag 20 april 2015 - 20:32   quote  deeplink  
Geen ruzie maken is beter.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2015 - 21:05   quote  deeplink  
dat sowieso klootzak..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2015 - 21:05   quote  deeplink  
😁
G-child
 G-child - dinsdag 21 april 2015 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 19:26 schreef daan limbos het volgende:
Hoeveel jonge spelers heeft die Slissert inmiddels bij Feyenoord helemaal of bijna naar de verdommenis geholpen. Boetius, Vilhena, Dammers, maar toch ook Woudenberg.
Alleen van Beek heeft zich met zijn sterke karakter kunnen handhaven, terwijl Kongolo er op dit moment ook onderdoor lijkt te gaan.
Nu eruit donderen, enkeltje Overdinkel voor die eeuwige net-niet-trainer, die denkt dat achter iedere boom een vent staat die hem dwars wil zitten; anders missen we die derde plaats ook nog. Laat maar een frisse wind waaien.
Mooi verwoord!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 april 2015 - 06:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 19:27 schreef Stylzz het volgende:
hahaha, t ligt altijd aan een ander wanneer talenten niet door ontwikkelen.
In dit geval is het dankzij Fred Rutten dat vele spelers stagneren ja ... Omdat HIJ elke keer weer die eikels opstelt die er werkelijk helemaal niks van bakken. En teveel spelers moeten op een plek spelen waar zij nooit gespeeld hebben. Dus aan wie ligt het dan ??? De slissert Fred Rutten en in mindere mate Ronald Koeman.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 april 2015 - 06:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 17:11 schreef RenatoBos het volgende:
Verdiend toch ook geen mega aanbieding. Dan moet je wel presteren, en hij heeft zelf zelfs aangegeven in een vormdip te zitten..
In een aanbieding is vaak ook te zien of een club graag met je door wilt! En daar zit het euvel ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 april 2015 - 06:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 16:41 schreef Barabas het volgende:
Hij tekent vast wel bij.

Resumerend: Lexit, Manu, Annass, Mitchell, Khalid en Joris weg. Wie mogen of moeten er nog meer weg?

Luke blijft, Lopes Cabral is terug net als Sleegers.

Wat mij betreft tekenen Tonny en JP bij... Kazim ook.

Wat moet er nog bij? Een centrale verdediger, een scorende spits en, afhankelijk van Clasie, een centrale middenvelder.
Kazim exit en Toornstra ruilen met Ziyech
G-child
 G-child - dinsdag 21 april 2015 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 16:56 schreef Barabas het volgende:

[..]

Annass heeft het niet en kansen heeft hij genoeg gehad. We hebben het gisteren allemaal weer eens kunnen zien. Kazim niet vastleggen is bedrijfsstrategisch gezien dom: Buitenkansjes als deze moet je nooit laten liggen. Gratis verdienen!
Hoe kom je hier allemaal bij Barabas? Als je 1 ding hebt kunnen leren van zondag is dat Kazim op elk front tekort komt. Bedrijfstechnisch m.i. ongunstig omdat hij je geld gaat kosten en je spitspositie inneemt zonder rendement. Nogmaals ik beweer niet dat Anass de gedroomde verlosser is, maar zijn kans in de spits heeft hij gegrepen. Boetius moet gewoon lekker op de flank en voor de spits moet je een betere speler zoeken. Zouden Boskamp e.d. er geen kijk op hebben?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 april 2015 - 09:38   quote  deeplink  
Voor dit seizoen heeft Martin laten weten dat Kâzim het hoogst haalbare was wat Feyenoord kon doen. Voor aankomend seizoen zie ik naast Kuyt nog wel een spits komen en zal Kâzin hoogst waarschijnlijk niet op die positie geposteerd worden..
MMM
 MMM - dinsdag 21 april 2015 - 10:49   quote  deeplink  
van Geel, slappe zak. Onderhandelingen gestaakt. Ik kan natuurlijk niet naar het aangeboden bedrag kijken maar doe er alles voor om deze jongen te houden.

Zo'n groot talent laten gaan en wij blijven zitten met spelers als Manu!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 april 2015 door MMM --
MMM
 MMM - dinsdag 21 april 2015 - 11:00   quote  deeplink  
Zeer slecht nieuws. Vreselijk.
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 april 2015 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 08:54 schreef G-child het volgende:

[..]

Hoe kom je hier allemaal bij Barabas? Als je 1 ding hebt kunnen leren van zondag is dat Kazim op elk front tekort komt. Bedrijfstechnisch m.i. ongunstig omdat hij je geld gaat kosten en je spitspositie inneemt zonder rendement. Nogmaals ik beweer niet dat Anass de gedroomde verlosser is, maar zijn kans in de spits heeft hij gegrepen. Boetius moet gewoon lekker op de flank en voor de spits moet je een betere speler zoeken. Zouden Boskamp e.d. er geen kijk op hebben?
Snap je niet wat er staat? Is gewoon Nederlands.....
V town madness
 V town madness - dinsdag 21 april 2015 - 11:18   quote  deeplink  
Wederom, als je niet graag wil, opdonderen! Larsson op links.....berghuis op rechts.
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 april 2015 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 09:38 schreef RenatoBos het volgende:
Voor dit seizoen heeft Martin laten weten dat Kâzim het hoogst haalbare was wat Feyenoord kon doen. Voor aankomend seizoen zie ik naast Kuyt nog wel een spits komen en zal Kâzin hoogst waarschijnlijk niet op die positie geposteerd worden..
Ik mag het hopen! We kunnen al een seizoen lang zien dat hij geen spits is.
JanM
 JanM - dinsdag 21 april 2015 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 10:49 schreef MMM het volgende:
van Geel, slappe zak. Onderhandelingen gestaakt. Ik kan natuurlijk niet naar het aangeboden bedrag kijken maar doe er alles voor om deze jongen te houden.

Zo'n groot talent laten gaan en wij blijven zitten met spelers als Manu!!!
Als je een heel seizoen als een natte krant speelt zodra je in het veld staat, verdien je geen mega-aanbieding. Mentaliteit van die jonge gasten is m.i. het probleem. Maar je moet ook wel heel sterk in je schoenen staan om geen sterallures te krijgen als je op je 20ste al meer geld hebt dan menigeen ooit in een heel leven verdient ...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 april 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Doei.
Nul fundament om welke eisen dan ook te stellen.
Speelt al 1,5 jaar als een natte theedoek.
V town madness
 V town madness - dinsdag 21 april 2015 - 11:53   quote  deeplink  
Mee eens stylzz
MMM
 MMM - dinsdag 21 april 2015 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 11:36 schreef JanM het volgende:

[..]

Als je een heel seizoen als een natte krant speelt zodra je in het veld staat, verdien je geen mega-aanbieding. Mentaliteit van die jonge gasten is m.i. het probleem. Maar je moet ook wel heel sterk in je schoenen staan om geen sterallures te krijgen als je op je 20ste al meer geld hebt dan menigeen ooit in een heel leven verdient ...
Vorig jaar 10 goals en 10 assists.
VVout
 VVout - dinsdag 21 april 2015 - 12:03   quote  deeplink  
Als ie niet vol overgave voor Feyenoord wil en kan spelen dan moet je weg, doei.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 april 2015 - 12:07   quote  deeplink  
En toch zie ik hem blijven..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 april 2015 - 12:08   quote  deeplink  
Hij wilt zelf blijven gaf tie gisteren aan, ti's gewoon het spelletje handje klap, geduld hebben..
MMM
 MMM - dinsdag 21 april 2015 - 12:12   quote  deeplink  
En als ie straks naar psv gaat en hij zal daar schitteren, spreken we er weer schande van..
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 21 april 2015 - 12:18   quote  deeplink  
Kan mij zijn laatste goede optreden niet meer herinneren. En toch verwacht hij blijkbaar een verbeterd contract. Ik geef van Geel groot gelijk. Graag of niet. Of weg of nog een jaartje bank warmhouden.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 april 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 12:12 schreef MMM het volgende:
En als ie straks naar psv gaat en hij zal daar schitteren, spreken we er weer schande van..
Okee bieden we elk 'talent' miljoenen.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 21 april 2015 - 12:38   quote  deeplink  
Hoop dat hij blijft, maar niet ten koste van alles. Lijkt me dat Feyenoord niet zomaar de onderhandelingen staakt.
MMM
 MMM - dinsdag 21 april 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 12:18 schreef netsurfer het volgende:
Kan mij zijn laatste goede optreden niet meer herinneren. En toch verwacht hij blijkbaar een verbeterd contract. Ik geef van Geel groot gelijk. Graag of niet. Of weg of nog een jaartje bank warmhouden.
Dan gaan we toch lekker verder met Manu en Verhoek.
MMM
 MMM - dinsdag 21 april 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Okee bieden we elk 'talent' miljoenen.
Waarom krijgt Guidetti wel 1,2 miljoen aangeboden? Die heeft al 3 jaar niets gepresteerd.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 april 2015 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 12:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Waarom krijgt Guidetti wel 1,2 miljoen aangeboden? Die heeft al 3 jaar niets gepresteerd.
Ik ken t bod niet.
R()b
 R()b - dinsdag 21 april 2015 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 12:12 schreef MMM het volgende:
En als ie straks naar psv gaat en hij zal daar schitteren, spreken we er weer schande van..
Wat wil hij daar gaan doen dan?
Als hij net zo slecht speelt als hier, dan gaat het zelfs bij Achilles'29 niets worden.
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 april 2015 - 13:06   quote  deeplink  
Achilles gebeld: Hij mag komen en krijgt wekelijks 10 consumptiebonnen.
R()b
 R()b - dinsdag 21 april 2015 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 13:06 schreef Barabas het volgende:
Achilles gebeld: Hij mag komen en krijgt wekelijks 10 consumptiebonnen.
Sjaaaaaaaaaa Bakkali speelt er ook al.
MMM
 MMM - dinsdag 21 april 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 13:01 schreef R()b het volgende:

[..]

Wat wil hij daar gaan doen dan?
Als hij net zo slecht speelt als hier, dan gaat het zelfs bij Achilles'29 niets worden.
Als hij daar wel het vertrouwen krijgt, gaat hij het maken. 100% zeker ben ik daar van.
Peckerwood
 Peckerwood - dinsdag 21 april 2015 - 14:37   quote  deeplink  
Triest dat Rutten deze jongen niet aan het spelen heeft gekregen. Wat is die man een misrekening geweest van Feyenoord, snel oprutten en Gio en naamgenoot van Jean Paul op Boetius zetten........ niet naar concurrent laten vertrekken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 april 2015 door Peckerwood --
FF1974
 FF1974 - dinsdag 21 april 2015 - 15:00   quote  deeplink  
Wat Boetius betreft is het voor mij heel simpel: als je niet (langer) wilt spelen voor de mooiste club van en in het mooiste stadion van NL dan vertrek je toch lekker naar een andere club. Let wel: er zit niet 1 topclub te wachten op de huidige Boetius. Talent, ja. Gepresteerd? Hooguit een paar potjes achter elkaar maar zeker geen constant seizoen.
Talent uit eigen jeugd niet zomaar laten gaan, maar als íe niet bij wil tekenen lekker verkopen en direct Tighadouini in Breda ophalen: gozer barst van het talent, vreet wekelijks de grasmat op en gaat 90 minuten tot het gaatje. Linksbuiten positie volgend seizoen top bezet en houden centjes over om te investeren in een extra spits.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !









0.0192458